Spoiler:
A tak już bardziej merytorycznie. Masz tutaj na forum grupę geeków, którzy ograli dziesiątki, setki a może i tysiące tytułów. Sugeruję zrobić teraz krok w tył i wsłuchać się w głos krytyki osób, które często biorą udział w tworzeniu oraz testowaniu gier i mają pojęcie jak to wygląda od kuchni.
Sam pomyśl co byś poradził kolesiowi, który napisałby coś w stylu "Właśnie zainstalowałem UNITY. Napisałem prostą gierkę z tutoriala i mam pomysł jak ją ulepszyć. Generalnie mam już 95%. Wszystko mam w głowie. Możecie poradzić jak mogę wydać własną grę i skąd wziąć animacje? I druga sprawa - do jakiego wydawcy uderzyć? Wysłać mu grę na CD czy mailem? Wasze sugestie to tylko sugestie, to ja jestem Autorem przez duże A i zdecyduję o finalnym kształcie - możemy tutaj podyskutować". Ekstrapoluję, ale tak to trochę wygląda w oczach wielu osób.
Nie szydzę - tylko zaznaczam, że w tym momencie przepalasz czas na rzeczy, którymi powinieneś się zainteresować za rok lub 2 o ile dotrwasz, czego Ci życzę. Na ten moment skup się aby silnik gry działał i dawał frajdę. Karty mogą być nawet napisane odręcznie. To czy komponenty będą płaskie, wypukłe, kolorowe, ze złota czy azbestu jest drugirzędne jeżeli sama rozgrywka będzie słaba.
Sam pomyśl co byś poradził kolesiowi, który napisałby coś w stylu "Właśnie zainstalowałem UNITY. Napisałem prostą gierkę z tutoriala i mam pomysł jak ją ulepszyć. Generalnie mam już 95%. Wszystko mam w głowie. Możecie poradzić jak mogę wydać własną grę i skąd wziąć animacje? I druga sprawa - do jakiego wydawcy uderzyć? Wysłać mu grę na CD czy mailem? Wasze sugestie to tylko sugestie, to ja jestem Autorem przez duże A i zdecyduję o finalnym kształcie - możemy tutaj podyskutować". Ekstrapoluję, ale tak to trochę wygląda w oczach wielu osób.
Nie szydzę - tylko zaznaczam, że w tym momencie przepalasz czas na rzeczy, którymi powinieneś się zainteresować za rok lub 2 o ile dotrwasz, czego Ci życzę. Na ten moment skup się aby silnik gry działał i dawał frajdę. Karty mogą być nawet napisane odręcznie. To czy komponenty będą płaskie, wypukłe, kolorowe, ze złota czy azbestu jest drugirzędne jeżeli sama rozgrywka będzie słaba.