666wiciu666 pisze: ↑08 lip 2023, 01:19
Hej, wiecie może czy będzie dostępny do kupienia dodatek kooperacyjny dziki gon? Może ktoś powiedzieć na czym on polega?
W Dzikim Gonie:
- masz określoną liczbę rund na pokonanie generała Dzikiego Gonu, np. 8 rund. Gracze wspólnie mają go pokonać.
- co rundę na planszy pojawiają się potwory i/lub ogary Dzikiego Gonu
- generał Dzikiego Gonu chodzi po planszy i jeśli jest w zasięgu - dodaje 1 kartę do talii potwora w danej rundzie, jeśli dojdzie do walki z tym potworem. Tak samo dodają ogary, więc potwór może dostać nawet kilka kart dodatkowych do talii.
- gracze mogą atakować potwory na zasadzie jak w podstawce, czyli 1 gracz kontra potwór. Ale dodatkowo jeśli na tym polu jest też inny gracz - może osłabić potwora, zabierając mu 1 kartę z talii, wtedy dostaje umiejętność szkoły gracza który z potworem walczy
- gracze mogą atakować ogary na zasadzie - wszyscy na tym polu robią kombinację z kart na ręce i obrażenia się sumują - jeśli są wyższe niż HP ogara, ten z planszy spada. Tu jest rozpatrywany tylko jeden atak wszystkich, nie ma zwykłej walki z potworami.
- jeśli na planszy są już 3 potwory a ma dojść kolejny, to nie dokładamy go, tylko dokładamy tarcze generałowi - ilość tarcz zależy od poziomu dokładanego potwora
- po tej określonej liczbie tur - jest walka z generałem. On od początku ma dużą ilość tarcz, plus talię 20 kartową. Dodatkowo ogary które zostały na planszy mogą mu dodać kolejne tarcze. Raz na razie zagrałem i generał miał ponad 50 tarcz plus swoją talię, więc jest co mu zbijać
- w pierwszej rundzie generała atakuje tylko gracz, który jest na polu z generałem, dopiero w następnej dochodzą pozostali jeśli stali gdzieś indziej
- generał atakuje wszystkich graczy w swojej rundzie - jednocześnie. ZTCP losuje się tylko dla każdego gracza osobno, które obrażenia z karty na danego gracza wchodzą - górne czy dolne
- no i generał ma swoje umiejętności - każdy inne, które w którymś momencie działają
- ZTCP generał blokuje umiejkę lokacji na której stoi w danej rundzie
Generalnie - gra się inaczej niż w zwykłym wyścigu. Gracze muszą współpracować i po tej jednej rozgrywce moim zdaniem, powinni co rundę starać się załatwić potwora/ogara z planszy. Rozwijanie graczy powinno być tylko "przy okazji", tu nie ma czasu na powolne rozwijanie się i dopiero atak.
Co rundę wchodzą też karty eksploracji, ale wspólne dla wszystkich graczy.