Ale dodam jeszcze, że częstokroć wraz z potworem do kampanii dochodzą jego elementy, nie będące ekwipunkiem.Zmij pisze: ↑24 sty 2024, 13:00Tak jak piszesz, nie wytworzysz nic w gormowni bez ubijania gormamałe dodatki dodaje się w całości do kampanii. Gambler jest wyjątkiem, są mechaniki które można dodać do kampanii z podstawkiStanleyy pisze: ↑24 sty 2024, 11:01 Mam jeszcze pytanie odnośnie dodatków, czy rozszerzają grę o elementy uniwersalne? To znaczy czy rozszerzają grę o elementy których używa się nie dodając samego Gorma(czy innego potwora) do gry? Czy jednak wszystkie karty przedmiotów(lub jakieś inne) wchodzą tylko i wyłącznie z danym potworem bo bez niego nie ma przedmiotów do wytwarzania -> nie wytworzysz nowych przedmiotów z dodatku -> Nie potrzebujesz budować nowego budynku dla tych przedmiotów? Czy na takiej samej zasadzie działa Gambler's Chest?
Tak jak pisze Żmij: budynek pozwalający tworzyć ekwipunek powiązany z danym potworem zyskuje się, zabijając go po raz pierwszy. I także by produkować wyposażenie powiązane z potworem, musimy mieć części ciała konkretnie tego potwora, a nie ogólnie dowolne.
Ale są takie elementy gry jak zaburzenia psychiczne, sztuki walki, które po prostu wtasowuje się do ogólnych talii. Dzięki temu np. można nie polować na Gorma, ale jeśli go dołączamy do rozgrywki, to musimy wszystkie te jego karty dodać do ogólnie dostępnych. Jak najbardziej można więc wylosować zaburzenie czy sztukę walki powiązaną z tym rozszerzeniem gry, mimo tego, że na potwora nigdy nie polowaliśmy i nie zamierzamy tego robić . Koniec końców to gracz decyduje na co chce polować. I tutaj faktycznie nie ma żadnego przymusu i jest pełna dowolność. Piaskownica co się zowie:).