Deep Madness (Roger Ho)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Deep Madness (Roger Ho)
Niebawem rusza kampania na KS z grą Deep Madness ,coś dla miłośników Lovecrafta.
Tak w skrócie "Deep Madness is a fully cooperative horror board game for 1-6 players. During a deep sea mining operation, miners uncovered a mysterious object. Only much later it is realized that this bizarre object amplifies the horror and madness deep down one's mind and turn it into “realistic” monsters. Only ones with extraordinary will and conviction can escape its devastating grasp."
Kampania ma ruszyć prawdopodobnie pod koniec września, może być minimalna obsuwa. Sporo osób uprosiło na FB (w tym również ja) żeby EB był 24h a nie limitowany ilościowo. Co najważniejsze udało się uprosić i będziemy mieli 24h Early Bird. Figurki wyglądają obłędnie ,mam nadzieje że gra również będzie sama w sobie rewelacyjna. Dla tych co udostępnią zdjęcie promujące grę na swoim FB i polubią, otrzymają za free dużą epicką figurkę do wyboru przy zamówieniu Core boxa.
Link do strony https://www.facebook.com/deepmadnessgam ... NE&fref=nf
Kilka zdjęć poglądowych
Tak w skrócie "Deep Madness is a fully cooperative horror board game for 1-6 players. During a deep sea mining operation, miners uncovered a mysterious object. Only much later it is realized that this bizarre object amplifies the horror and madness deep down one's mind and turn it into “realistic” monsters. Only ones with extraordinary will and conviction can escape its devastating grasp."
Kampania ma ruszyć prawdopodobnie pod koniec września, może być minimalna obsuwa. Sporo osób uprosiło na FB (w tym również ja) żeby EB był 24h a nie limitowany ilościowo. Co najważniejsze udało się uprosić i będziemy mieli 24h Early Bird. Figurki wyglądają obłędnie ,mam nadzieje że gra również będzie sama w sobie rewelacyjna. Dla tych co udostępnią zdjęcie promujące grę na swoim FB i polubią, otrzymają za free dużą epicką figurkę do wyboru przy zamówieniu Core boxa.
Link do strony https://www.facebook.com/deepmadnessgam ... NE&fref=nf
Kilka zdjęć poglądowych
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Dzięki za info. Po przeczytaniu informacji tutaj, na FB i na BGG gra ląduje na moim radarze z czerwoną etykietą "must have"
Nie sposób nie dostrzec wielu podobieństw do znanych dungeon crawlerów z ostatnich lat, jak choćby Zmbicide BP czy Level 7: Omega Protocol, aczkolwiek podoba autorzy ciekawie podeszli do zmiany formy rozgrywki z naprzemienną aktywacją potworów i bohaterów. Wprowadzi to dodatkowe utrudnienie, gdyż sytuacja na planszy będzie się zmieniać z ruchu na ruch, łącznie z samą planszą na której mogą występować podtopione obszary. Figurki też wpadają w oko
Miałem zbierać na urlop. Teraz najprawdopodobniej łyknę DM ze wszsytkimi dodatkami na KS
- K.
Nie sposób nie dostrzec wielu podobieństw do znanych dungeon crawlerów z ostatnich lat, jak choćby Zmbicide BP czy Level 7: Omega Protocol, aczkolwiek podoba autorzy ciekawie podeszli do zmiany formy rozgrywki z naprzemienną aktywacją potworów i bohaterów. Wprowadzi to dodatkowe utrudnienie, gdyż sytuacja na planszy będzie się zmieniać z ruchu na ruch, łącznie z samą planszą na której mogą występować podtopione obszary. Figurki też wpadają w oko
Miałem zbierać na urlop. Teraz najprawdopodobniej łyknę DM ze wszsytkimi dodatkami na KS
- K.
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Ja również na tą grę poluje już od 4 miesięcy. Wstępne założenie twórców było żeby wystartować z kampanią ostatniego września. Nadal jednak cały czas pracują na filmiku promującym oraz z rozgrywki, więc może być małe przesunięcie zapewne do początku października.
- AkitaInu
- Posty: 4054
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
A czym ta gra rozni sie od innych dungeon crawlerow? Walka jest jak w zombicide, to juz wiem wiem to juz minus bo to zbyt wtorne
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
W tym roku ogromny wysyp DC. Już po Massive Darkness,mając zamówione Sword and Sorcery, Masmorra i Darklight Memento Mori oraz Descenta (podstawkę) miałem nic nie kupować, ale złamałem się dla Vampire Hunters, bo w nim były i nowinki i klimat. Odrzucilem Darkness Sabotage.
Oglądając tą grę mam wrażenie że już wszystko było (oprócz podtopien), a klimat podwodny akurat mnie nie kupuje:)
Jest takie poczucie, że twórcy rzucili się na DC i teraz jest tego wysyp, ale ja mam już przesyt tematu;)
Oglądając tą grę mam wrażenie że już wszystko było (oprócz podtopien), a klimat podwodny akurat mnie nie kupuje:)
Jest takie poczucie, że twórcy rzucili się na DC i teraz jest tego wysyp, ale ja mam już przesyt tematu;)
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
- AkitaInu
- Posty: 4054
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Sprawdziłem ponownie temat na forum "10 features of Deep Madness" i na razie myślę właśnie tak (jeżeli są jakieś błędy to przepraszam, czytałem na szybko:):
1. Deep Madness is a scenario based game. - 8 scenariuszy w podstawce, mniej niż w zombicide ale jest też tematyczna całość. Są unique objectives (i nawet akcje odpowiednie dla każdego scenariusza). Brzmi ciekawie, może w końću nie będzie gry typu idź i zabij wszystkich
2. Limited number of game rounds. Chyba nienajgorzej, będzie np.. czuć nóż na gardle. Dodatkowe efekty wchodzące w którejś turze też nie powinny być złe (chyba)
3. Game evolves as the game progress - devour marker powoduje obracanie kafelków na drugą stronę (losowo). To takie troche średnie, chyba że chodzi o to że zatapiamy ten kafelek to w sumie spoko (Zakazana wyspa )
4. Monster spawned in random location - 6 typów na grę, nie wiem ile łącznie. Spawn przez karty, położenie devour markera definiuje ile kart spawny wychodzi. Czym więcej pokoi jest devoured tym wiecej potworów się pojawi
5. Taking turns alternative - nic nowego
6. Many actions to choose - move, attack, search, trade cards, recover sanity, close hatches (to block monsters), activate components, and the most important the Investigate Actions defined in the Scenario Sheet. Czyli dużo akcji i mało czasu. Dodatkowo mamy info że jest 6 bohaterów w podstawce i total 21 w stretch goalach i KS exclusives.
7. Underwater mechanism - to jest całkiem spoko, szczególnie że potwory mogą nas uwięzić w danym pokoju. Sprawdzamy poziom tlenu jak jestesmy w takim pokoju, jak jest za niski lub go nie mamy (nie pamietam dokladnie, mogłem cos pomieszać) to dostajemy hita. Niby proste ale jak nas kilka potworów uwięzi w takim pokoju to troche gorzej pokój ma escape value, jeżeli potwory w pokoju mają większe trap value niż pokój escape value to nie możemy wyjść. Potwory liczą razem trap value.
8. Potwory mają mieć zaawansowane AI, synergie i lepsze skille na devoured tiles. - zobaczymy jak będzie w praktyce
9. Walka, podobna do zombicide z takimi różnicami - przypisywanie hitów melee kilku różnym przeciwnikom na tym samym polu, ranged zawsze wchodzi w jednego. Nie pisze o tym że broń ma unikalny efekt bo to w sumie nic nowego Niektóre potwory mają armora, postacie też ale rzucają na to kostką (nie wiem jak to ma działać ale wygląda strasznie losowo i to w kluczowej rzeczy - zdrowiu ) Duży minus według mnie. Potwory mają stały atak ale różne skile. Nie wiem czy to oznacza że każdy potwór atakuje tak samo a efekt się jedynie różni …
10. Sanity Mechanism - na pierwszy rzut oka mechanika podobna do 7 sins, wykorzustaj swoją pulę żeby mieć dodatkowy efekt itp. itd.. Bierzemy za każdym razem token jak używamy tej zdolności. Jak mamy tyle tokenów co wartość atrybutu sanity to już nie można ich brać. Można je w różny sposób odrzucać, nawet bym powiedział że na wiele sposobów. Ale zabijanie potworów w momencie gdy posiadamy sanity tokens źle się kończy, zmieniamy je na madness token, duzo trudniejsze do usunięcia. Madness powodują jakieś różne nieprzyjemne efekty rozwiązywane za pomocą kart.Znowu jak atakujemy bez sanity token to dostejemy dodatkowe plus, można nawet zapauzować game round token na jakiśczas
Generalnie wygląda lepiej niż ostatnio ale ta walka ... ech Znów to samo. Plus losowość w kilku aspektach ale kluczowych.
1. Deep Madness is a scenario based game. - 8 scenariuszy w podstawce, mniej niż w zombicide ale jest też tematyczna całość. Są unique objectives (i nawet akcje odpowiednie dla każdego scenariusza). Brzmi ciekawie, może w końću nie będzie gry typu idź i zabij wszystkich
2. Limited number of game rounds. Chyba nienajgorzej, będzie np.. czuć nóż na gardle. Dodatkowe efekty wchodzące w którejś turze też nie powinny być złe (chyba)
3. Game evolves as the game progress - devour marker powoduje obracanie kafelków na drugą stronę (losowo). To takie troche średnie, chyba że chodzi o to że zatapiamy ten kafelek to w sumie spoko (Zakazana wyspa )
4. Monster spawned in random location - 6 typów na grę, nie wiem ile łącznie. Spawn przez karty, położenie devour markera definiuje ile kart spawny wychodzi. Czym więcej pokoi jest devoured tym wiecej potworów się pojawi
5. Taking turns alternative - nic nowego
6. Many actions to choose - move, attack, search, trade cards, recover sanity, close hatches (to block monsters), activate components, and the most important the Investigate Actions defined in the Scenario Sheet. Czyli dużo akcji i mało czasu. Dodatkowo mamy info że jest 6 bohaterów w podstawce i total 21 w stretch goalach i KS exclusives.
7. Underwater mechanism - to jest całkiem spoko, szczególnie że potwory mogą nas uwięzić w danym pokoju. Sprawdzamy poziom tlenu jak jestesmy w takim pokoju, jak jest za niski lub go nie mamy (nie pamietam dokladnie, mogłem cos pomieszać) to dostajemy hita. Niby proste ale jak nas kilka potworów uwięzi w takim pokoju to troche gorzej pokój ma escape value, jeżeli potwory w pokoju mają większe trap value niż pokój escape value to nie możemy wyjść. Potwory liczą razem trap value.
8. Potwory mają mieć zaawansowane AI, synergie i lepsze skille na devoured tiles. - zobaczymy jak będzie w praktyce
9. Walka, podobna do zombicide z takimi różnicami - przypisywanie hitów melee kilku różnym przeciwnikom na tym samym polu, ranged zawsze wchodzi w jednego. Nie pisze o tym że broń ma unikalny efekt bo to w sumie nic nowego Niektóre potwory mają armora, postacie też ale rzucają na to kostką (nie wiem jak to ma działać ale wygląda strasznie losowo i to w kluczowej rzeczy - zdrowiu ) Duży minus według mnie. Potwory mają stały atak ale różne skile. Nie wiem czy to oznacza że każdy potwór atakuje tak samo a efekt się jedynie różni …
10. Sanity Mechanism - na pierwszy rzut oka mechanika podobna do 7 sins, wykorzustaj swoją pulę żeby mieć dodatkowy efekt itp. itd.. Bierzemy za każdym razem token jak używamy tej zdolności. Jak mamy tyle tokenów co wartość atrybutu sanity to już nie można ich brać. Można je w różny sposób odrzucać, nawet bym powiedział że na wiele sposobów. Ale zabijanie potworów w momencie gdy posiadamy sanity tokens źle się kończy, zmieniamy je na madness token, duzo trudniejsze do usunięcia. Madness powodują jakieś różne nieprzyjemne efekty rozwiązywane za pomocą kart.Znowu jak atakujemy bez sanity token to dostejemy dodatkowe plus, można nawet zapauzować game round token na jakiśczas
Generalnie wygląda lepiej niż ostatnio ale ta walka ... ech Znów to samo. Plus losowość w kilku aspektach ale kluczowych.
- Wallenstein
- Posty: 969
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 08:00
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Wsparł ktoś może?
Stałe rabaty: REBEL 10%, PLANSZOSTREFA 11%. Chętnych zapraszam na priv.
- Night wolf
- Posty: 192
- Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Ja wsparłem, mam EB udało mi się załapać jak ktoś zrezygnował Od niechcenia mam zrobione w jakiś 80% tłumaczenie poglądowej instrukcji jak ktoś będzie zainteresowany to proszę dać znać Sama gra to taki mix Eldritch/Arkham/Posiadłości i zombicide. Klimat tej gry do mnie przemawia, przypomina mi trochę dead spaca ciasne pomieszczenia co rundę kolejne pomieszczenia zostają "pochłonięte" a czas nie ubłaganie upływa. Jeśli chcesz sobie coś ułatwić to mechanika zbliża cię powoli w stronę szaleństwa.
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Ja również wsparłem i mam EB od samego początku. Night wolf jak masz tłumaczenie chętnie przygarnę,będe bardzo wdzięczny. Mój mail salemmtg@wp.pl Instrukcja i tak ma się trochę zmienić z tego co mówili twórcy tzn. pod względem kosmetycznym.
- Night wolf
- Posty: 192
- Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Tak jak pisałem mam 80% gotowe(podrzucę myślę że jutro będę miał gotową w całości jak dobrze pójdzie) i wiem nie jest to finalna wersja raczej dużo się zmieni, sami twórcy pisali że kiedy będą mieli wszystkie SG wydane to będą musieli całość ponownie zbalansować i poprawić
- GoldenDragon
- Posty: 611
- Rejestracja: 11 lut 2009, 22:50
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 1 time
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Na razie wsparte - zobaczymy ile dobra dadzą...
PrzystanekLegnica - planszówki z kraju i ze świata
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Ja także wsparłem, jeśli gra okaże się słaba, to przynajmniej będą dodatkowe figurki do Zombicide
- K.
A jednak wsparłeśAkitaInu pisze:takiej gry już nie biore raczej
- K.
- Night wolf
- Posty: 192
- Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Instrukcja w pełni przetłumaczona została korekta i jej złożenie
Tutaj lista nazw jeśli macie jakieś inne propozycje jestem otwarty:
Tutaj lista nazw jeśli macie jakieś inne propozycje jestem otwarty:
Spoiler:
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
hej,
ja wsparłem na razie. Mam EB, ale na 90% nie biorę tego. W razie czego mogę komuś dać skorzystać z EB tj. ktoś mi kasę przeleje, a ja wtedy nie zrezygnuję tylko opłacę a dane do wysyłki itp. ustawię tejże osoby. Jak nie to skasuję, bo gra mnie nie przekonuje. Za dużo podobnych.
ja wsparłem na razie. Mam EB, ale na 90% nie biorę tego. W razie czego mogę komuś dać skorzystać z EB tj. ktoś mi kasę przeleje, a ja wtedy nie zrezygnuję tylko opłacę a dane do wysyłki itp. ustawię tejże osoby. Jak nie to skasuję, bo gra mnie nie przekonuje. Za dużo podobnych.
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
- Breżniew
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 122 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Przypadek? Nie sądzę [emoji12]
Wysłane za pośrednictwem jednookiej papugi.
Wysłane za pośrednictwem jednookiej papugi.
Przystanek Planszówka - przystań dla wszystkich planszówkowych rozbójników morskich.
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Chcę zdobyć
Oddam za talary
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 13 lis 2015, 11:05
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Możesz też zrobić to prościej. "Umówić się" z kimś przed kompem, ty anulujesz pledge, a druga osoba go bierze - najlepiej akcję wesprzeć rozmową telefoniczną Ja tak zrobiłem i polecam ten sposób. Najlepiej to zrobić do południa, bo amerykańce jeszcze śpiąolsszak pisze:hej,
ja wsparłem na razie. Mam EB, ale na 90% nie biorę tego. W razie czego mogę komuś dać skorzystać z EB tj. ktoś mi kasę przeleje, a ja wtedy nie zrezygnuję tylko opłacę a dane do wysyłki itp. ustawię tejże osoby. Jak nie to skasuję, bo gra mnie nie przekonuje. Za dużo podobnych.
bo proszek było zajęte | mam rabat w aleplasznówki.pl 3% (+ weekendowy) | Moje zbiórki
- Night wolf
- Posty: 192
- Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
O boże Nergal XDBreżniew pisze:Mały offtop, ale tak mi się rzuciło w oczy xD:
Mi np. Officer przypomina Elen Fisher z Uncharted 2
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 13 lis 2015, 11:05
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Widać mocne inspiracje innymi postaciami/grami/filmami :Night wolf pisze:...
O boże Nergal XD
Mi np. Officer przypomina Elen Fisher z Uncharted 2
Hacker = Lisbeth Salander
Spoiler:
Spoiler:
bo proszek było zajęte | mam rabat w aleplasznówki.pl 3% (+ weekendowy) | Moje zbiórki
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Sęk w tym, że nie mogę Krzychu. EB miał "datę ważności", czyli ja zrezygnuję to nikt nic nie złapievcrproszek pisze:Możesz też zrobić to prościej. "Umówić się" z kimś przed kompem, ty anulujesz pledge, a druga osoba go bierze - najlepiej akcję wesprzeć rozmową telefoniczną Ja tak zrobiłem i polecam ten sposób. Najlepiej to zrobić do południa, bo amerykańce jeszcze śpiąolsszak pisze:hej,
ja wsparłem na razie. Mam EB, ale na 90% nie biorę tego. W razie czego mogę komuś dać skorzystać z EB tj. ktoś mi kasę przeleje, a ja wtedy nie zrezygnuję tylko opłacę a dane do wysyłki itp. ustawię tejże osoby. Jak nie to skasuję, bo gra mnie nie przekonuje. Za dużo podobnych.
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
- Night wolf
- Posty: 192
- Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
To tak nie działa. Tyle ile w ciągu 24h osób złożyło EB taki jest limit i jeśli ktoś zrezygnuje to można wejść na jego miejsce, sam tak zrobiłem 2 dni temu.olsszak pisze:Sęk w tym, że nie mogę Krzychu. EB miał "datę ważności", czyli ja zrezygnuję to nikt nic nie złapievcrproszek pisze:Możesz też zrobić to prościej. "Umówić się" z kimś przed kompem, ty anulujesz pledge, a druga osoba go bierze - najlepiej akcję wesprzeć rozmową telefoniczną Ja tak zrobiłem i polecam ten sposób. Najlepiej to zrobić do południa, bo amerykańce jeszcze śpiąolsszak pisze:hej,
ja wsparłem na razie. Mam EB, ale na 90% nie biorę tego. W razie czego mogę komuś dać skorzystać z EB tj. ktoś mi kasę przeleje, a ja wtedy nie zrezygnuję tylko opłacę a dane do wysyłki itp. ustawię tejże osoby. Jak nie to skasuję, bo gra mnie nie przekonuje. Za dużo podobnych.
- louiscyphre
- Posty: 934
- Rejestracja: 29 mar 2014, 18:21
- Lokalizacja: okolice Jastrzębia-Zdroju
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 71 times
Re: Deep Madness (dla miłośników Lovecrafta)
Złapie, złapie spokojnie. Limit czasowy na EB nie zwiększając już ilości osób , jednak jak ktoś rezygnuje to można przejąć.