Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Ja tam nic wnie wiem... Tylko tyle:
http://cthulhu.redimpgames.com/
Planowany kickstarter za tydzień
Czyżby następca Pana Lodowego Ogródka?
http://cthulhu.redimpgames.com/
Planowany kickstarter za tydzień
Czyżby następca Pana Lodowego Ogródka?
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
- Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Czy wiadomo już, czy/kiedy do gry zostanie dołączona instrukcja czy będzie może na nią osobny KS?
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Swoją drogą dziwię się że dopiero teraz powstał wątek. Wiadomości i zajawki na FB/BGG pojawiają się już przecież od dłuższego czasu.misioooo pisze:Ja tam nic wnie wiem... Tylko tyle:
http://cthulhu.redimpgames.com/
Planowany kickstarter za tydzień
Czyżby następca Pana Lodowego Ogródka?
Czekam na jakiś filmik promocyjny albo instrukcję aby zobaczyć czym to się będzie różniło od PLO ?
- K.
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Dlaczego ta gra w ogóle jest porównywana do PLO?
- crsunik
- Posty: 2870
- Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Been thanked: 2 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Ten sam autor, ten sam typ (Area control / influence)
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 16:26 przez crsunik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Bzdura ! to zupełnie inna gra powiem tylko ze dużą role bedzie tam odgrywała mechanika której nie było w PLO
- crsunik
- Posty: 2870
- Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Been thanked: 2 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Nie bzdura, tylko ten sam autor i fakt, że obie gry to jakaś tam wariacja area control mogą i będą powodowały porównania. CO NIE OZNACZA, ŻE GRA JEST TAKA SAMA.
O samej grze nic nie wiem, nie grałem, nie widziałem. Czekam cierpliwie na więcej informacji, ale powód dla którego ludzie będą patrzyli na nią z perspektywy PLO jest jasny i prosty. Nie żadna bzdura.
O samej grze nic nie wiem, nie grałem, nie widziałem. Czekam cierpliwie na więcej informacji, ale powód dla którego ludzie będą patrzyli na nią z perspektywy PLO jest jasny i prosty. Nie żadna bzdura.
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Jak dla mnie to trochę mało. A jeśli faktycznie są podobne to niezbyt dobrze swiadczyłoby o autorze...crsunik pisze:Ten sam autor, te same mechaniki (Area control / influence)
- Tomzaq
- Posty: 1728
- Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
- Lokalizacja: Silesia Superior
- Has thanked: 113 times
- Been thanked: 86 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Grałem na Pionku. To zupełnie różne gry. Warto zainwestować jak ktoś lubi rywalizować, walczyć, knuć, podkładać świnie. Dużo interakcji, wrednych zagrań itp. Jak ktoś jest w klimatach Lovercrafta to wg mnie pozycja Must Have. Wg mnie gra jest trudniejsza od PLO. Wg współgraczy niekoniecznie.
Who is John Galt?
Posiadam
Posiadam
- Gizmoo
- Posty: 4122
- Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
- Has thanked: 2671 times
- Been thanked: 2589 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Plansza wygląda smutnie. Taka trochę przedwczorajsza, wysuszona (pun intended) pizza:
Spoiler:
- Marx
- Posty: 2420
- Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
- Tycjan
- Posty: 3200
- Rejestracja: 23 sty 2008, 22:14
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 32 times
- Kontakt:
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Jest już też film promocyjny: https://www.youtube.com/watch?v=zLmHbz_ ... e=youtu.be
# ZnadPlanszy.pl - tutaj piszę: http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl | NAJWIĘKSZA baza premier i zapowiedzi gier wydanych po polsku: http://Premiery.ZnadPlanszy.pl
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Marsjanie też się świetnie zapowiadali i mieli genialną promocję promocję przed zgarnięciem kasy.
Mimo iż jestem fanem Cthulhu i spółki - raczej odradzę każdemu ze względu na podejście autora/wydawnictwa do wydania gry. Lepiej kupić kolejną edycję, jak już zostanie poprawiona niż szarpać się o dokończenie produktu.
Mimo iż jestem fanem Cthulhu i spółki - raczej odradzę każdemu ze względu na podejście autora/wydawnictwa do wydania gry. Lepiej kupić kolejną edycję, jak już zostanie poprawiona niż szarpać się o dokończenie produktu.
Żyjemy po to, żeby wytwarzać łupież.
- the_ka
- Posty: 471
- Rejestracja: 13 lis 2006, 16:35
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 27 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
będzie kickstarter i wspieram.to czy sam kickstarter?
- siekan
- Posty: 425
- Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Giera mnie zainteresowała, ale zobaczyłem wydawnictwo i na pewno po prostu cierpliwie poczekam
Trudniejsza niż PLO? Może być ciekawie hardkorowo, bo pomimo zagranych kilkudziesięciu różnych tytułów, nadal uważam PLO za dosyć ciężką grę.
Trudniejsza niż PLO? Może być ciekawie hardkorowo, bo pomimo zagranych kilkudziesięciu różnych tytułów, nadal uważam PLO za dosyć ciężką grę.
- Muad'Dib
- Posty: 1562
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 106 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Czy ktoś już przeglądał tę instrukcję? Nie miałem jeszcze czasu a jestem ciekaw jak gra się prezentuje od strony mechanicznej. Wygląda na to, że w przeciągu dwóch dni startuje KS, na razie cisza odnośnie polskiej wersji.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- konrad.rymczak
- Posty: 998
- Rejestracja: 26 cze 2016, 14:09
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 48 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Polska wersja będzie jeśli będzie 300 wspierających z PL na KSMuad'Dib pisze:Czy ktoś już przeglądał tę instrukcję? Nie miałem jeszcze czasu a jestem ciekaw jak gra się prezentuje od strony mechanicznej. Wygląda na to, że w przeciągu dwóch dni startuje KS, na razie cisza odnośnie polskiej wersji.
Kupię: Eclipse 2nd - Galactic Counselor
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Plansza to przede wszystkim wygląda mało klimatycznie z tymi wszystkimi ikonami, bardziej na miejsce gdzie się stawia pionki niż miasto pole bitwy między kultystami Przedwiecznych.Gizmoo pisze:Plansza wygląda smutnie. Taka trochę przedwczorajsza, wysuszona (pun intended) pizza:
Spoiler:
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Grałem bodajże 4 razy w prototyp na różnym etapie tworzenia.
Niby w grze istnieją decki które możemy budować/modyfikować, ale z doświadczenia wychodziło, że nie ma potrzeby tego robić, żeby grę wygrać. Co sprawia, że 25% akcji jakie można wykonać w grze jest niepotrzebne.
Co prawda autor twierdził, że osoby bardziej doświadczone w grze używając tych akcji NA PEWNO wygrają z graczami którzy tego nie robią. Cuż - być może - za mało grałem, żeby to sprawdzić. Ale jeśli to prawda - to:
1. W grę nie zagra się z kimś nowym - właściciel owego tytułu zawsze wygra. Trzeba będzie grać zawsze z tymi samymi ludźmi aby tego uniknąć.
2. Skoro na początku można grać bez budowania i modyfikacji decku - to akcje jego budowy wyglądają jak wariant gry dla zaawansowanych a nie podstawowy.
Szkoda, bo osobiście bardzo kibicuję Krzyśkowi i całym RedImpom - a tytuł ten w mojej opinii mocno zaniża średnią poziomu ich gier.
Podkreślam - w mojej opinii po rozegraniu zaledwie 4 gier w wersję prototypową - mechanika do końca nie działa i wymagałaby dopracowania a nie uruchamiania kampanii na KS
Niby w grze istnieją decki które możemy budować/modyfikować, ale z doświadczenia wychodziło, że nie ma potrzeby tego robić, żeby grę wygrać. Co sprawia, że 25% akcji jakie można wykonać w grze jest niepotrzebne.
Co prawda autor twierdził, że osoby bardziej doświadczone w grze używając tych akcji NA PEWNO wygrają z graczami którzy tego nie robią. Cuż - być może - za mało grałem, żeby to sprawdzić. Ale jeśli to prawda - to:
1. W grę nie zagra się z kimś nowym - właściciel owego tytułu zawsze wygra. Trzeba będzie grać zawsze z tymi samymi ludźmi aby tego uniknąć.
2. Skoro na początku można grać bez budowania i modyfikacji decku - to akcje jego budowy wyglądają jak wariant gry dla zaawansowanych a nie podstawowy.
Szkoda, bo osobiście bardzo kibicuję Krzyśkowi i całym RedImpom - a tytuł ten w mojej opinii mocno zaniża średnią poziomu ich gier.
Podkreślam - w mojej opinii po rozegraniu zaledwie 4 gier w wersję prototypową - mechanika do końca nie działa i wymagałaby dopracowania a nie uruchamiania kampanii na KS
- ariser
- Posty: 1138
- Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
- Lokalizacja: Cieszyn
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 49 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Jak to? Przecież rendery figurek już gotowe, więc na co czekać?Veto pisze: Podkreślam - w mojej opinii po rozegraniu zaledwie 4 gier w wersję prototypową - mechanika do końca nie działa i wymagałaby dopracowania a nie uruchamiania kampanii na KS
A tak serio to nie wygląda to zachęcająco, szczególnie ta nieszczęsna plansza.
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Nigdy nie zrozumiem zarzutu nr 1 do jakiejkolwiek cięższej gry. W każdej ktoś, kto grał więcej ma większe szanse. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że żeby gra rozwinęła skrzydła to trzeba mniej więcej umieć w nią grać.Veto pisze:Grałem bodajże 4 razy w prototyp na różnym etapie tworzenia.
1. W grę nie zagra się z kimś nowym - właściciel owego tytułu zawsze wygra. Trzeba będzie grać zawsze z tymi samymi ludźmi aby tego uniknąć.
2. Skoro na początku można grać bez budowania i modyfikacji decku - to akcje jego budowy wyglądają jak wariant gry dla zaawansowanych a nie podstawowy.
Co do gry, sam temat mnie ciekawi, ale plansza wygląda faktycznie paskudnie. Czekam na więcej info.
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Zgadzam się - doświadczony gracz powinien mieć większe szanse ale nie pewność wygranej. Tutaj wg zapewnień autora - nie ważne jak dobrze zagra mniej doświadczony gracz i tak przegra z tym bardziej doświadczonym.Błysk pisze:W każdej ktoś, kto grał więcej ma większe szanse.
- Muad'Dib
- Posty: 1562
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 106 times
Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)
Znając gry tego wydawnictwa domyślam się, że jednak doświadczenie odgrywa bardzo istotną rolę. Wiadomo, że tak jest w bardzo dużej ilości gier ale w tym przypadku pewnie dużo bardziej. Grałem zarówno w PLO jak i Achaję i jednak ogranie ma tam olbrzymie znaczenie. Nie wiem jak to się ma do Martians, bo jeszcze leżą na półce
Przycisnąłem RedImp na KS, żeby zrobili grupowe zamówienie z free add-onem (5 customowych kostek), wychodzi zauważalnie taniej. Będę organizował zamówienie ale też obserwował kampanie, najwyżej odpuszczę (odpuścimy) pod sam koniec.
Przycisnąłem RedImp na KS, żeby zrobili grupowe zamówienie z free add-onem (5 customowych kostek), wychodzi zauważalnie taniej. Będę organizował zamówienie ale też obserwował kampanie, najwyżej odpuszczę (odpuścimy) pod sam koniec.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.