Strona 2 z 15

Re: The Edge: Dawnfall

: 25 paź 2016, 10:55
autor: Rocy7
Gothik pisze:Albo topory, albo lasery :)
wcale nie ;) Multiversum Webera (http://solaris7.pl/2016/08/10/zapomnian ... i-z-magia/) dowiodlo, ze da sie to połaczyć.

Re: The Edge: Dawnfall

: 25 paź 2016, 11:40
autor: karawanken
Niestety nie jest to gra dla biednych polaczków, tylko dla amerykańskich maniaków figurek (dla których mechanika ma drugorzędne znaczenie) z wypchanym portfelem.

Re: The Edge: Dawnfall

: 25 paź 2016, 11:43
autor: olsszak
BartP pisze:Obejrzałem długaśny gameplay. Nie dla mnie, figurki łażą i rzucają kośćmi, by atakować. Broniący się rzucają kośćmi i dodają swoją obronę. Są specjalne zdolności i karty, które dają jakieś tam specjalne bonusy. Ale porównując do NH, to ten wcześniejszy tytuł wygląda jak przebłysk geniuszu, a tu mamy iterację czegoś, co już widzieliśmy nieraz, tylko jest perfidnie drogie i ma przerośnięte figurki. Pas.
Nie oglądałem gameplay jeszcze, ale potwierdza się to co myślałem po zobaczeniu tego projektu :) Amerykanie czasem kupią coś tylko dlatego, że ma wypasione figurki. Gra ma znaczenie drugorzędne.
karawanken pisze:Niestety nie jest to gra dla biednych polaczków, tylko dla amerykańskich maniaków figurek (dla których mechanika ma drugorzędne znaczenie) z wypchanym portfelem.
Dokładnie :)

Re: The Edge: Dawnfall

: 25 paź 2016, 12:05
autor: Gothik
Rocy7 pisze:
Gothik pisze:Albo topory, albo lasery :)
wcale nie ;) Multiversum Webera (http://solaris7.pl/2016/08/10/zapomnian ... i-z-magia/) dowiodlo, ze da sie to połaczyć.
Papier zniesie wszystko. Tylko nie musi się to ani mnie, ani mojemu portfelowi podobać :)

Re: The Edge: Dawnfall

: 25 paź 2016, 14:02
autor: Arius
BartP pisze:Obejrzałem długaśny gameplay. Nie dla mnie, figurki łażą i rzucają kośćmi, by atakować. Broniący się rzucają kośćmi i dodają swoją obronę. Są specjalne zdolności i karty, które dają jakieś tam specjalne bonusy. Ale porównując do NH, to ten wcześniejszy tytuł wygląda jak przebłysk geniuszu, a tu mamy iterację czegoś, co już widzieliśmy nieraz, tylko jest perfidnie drogie i ma przerośnięte figurki. Pas.

To, że ktoś nie umie robić fajnych gameplayi, jeszcze źle o grze nie świadczy. Mechanika może i nie jest innowacyjna, ale tego chyba nie oczekiwaliśmy.
Mnie np. bardzo interesuje kwestia kampanii, z nią wiążę duże nadzieje.
W grę zainwestowałem, mam nadzieję, że będzie miodna.
Ale zgodzę się, cena boli.

Re: The Edge: Dawnfall

: 27 paź 2016, 12:17
autor: shaigan
Wg ostatniej aktualizacji jak ktoś weźmie Conflict Box to zamiast SGx 2 dostanie SGx1 + jedną dodatkową frakcję, czyli jak w przykładzie: bierzesz demons vs chapter dokładasz sobie np reborn + kampania która rozwija się w SG.
Trochę się wartość plastiku poprawiła.

Jeszcze jest taka ciekawostka, że Dawnfall będzie zawierał wszystkie 6 frakcji x2. Co oznacza, że np dwie osoby mogą się zrzucić na takie pudełko podzielić się po 125funtów i każda dostanie wszystkie frakcje. Nagle robi się ciekawie zamiast 2 za 85 mamy 6 za 125 (tylko plansza chyba będzie jedna ;)).

Re: The Edge: Dawnfall

: 27 paź 2016, 14:36
autor: Arius
shaigan pisze:Wg ostatniej aktualizacji jak ktoś weźmie Conflict Box to zamiast SGx 2 dostanie SGx1 + jedną dodatkową frakcję, czyli jak w przykładzie: bierzesz demons vs chapter dokładasz sobie np reborn + kampania która rozwija się w SG.
Trochę się wartość plastiku poprawiła.

Jeszcze jest taka ciekawostka, że Dawnfall będzie zawierał wszystkie 6 frakcji x2. Co oznacza, że np dwie osoby mogą się zrzucić na takie pudełko podzielić się po 125funtów i każda dostanie wszystkie frakcje. Nagle robi się ciekawie zamiast 2 za 85 mamy 6 za 125 (tylko plansza chyba będzie jedna ;)).

Z planszą to akurat żaden problem.
Myślę, że będą fajne maty do kupienia.
Albo np. jakieś fanowskie.

Re: The Edge: Dawnfall

: 27 paź 2016, 15:02
autor: Night wolf
shaigan pisze:Wg ostatniej aktualizacji jak ktoś weźmie Conflict Box to zamiast SGx 2 dostanie SGx1 + jedną dodatkową frakcję, czyli jak w przykładzie: bierzesz demons vs chapter dokładasz sobie np reborn + kampania która rozwija się w SG.
Trochę się wartość plastiku poprawiła.

Jeszcze jest taka ciekawostka, że Dawnfall będzie zawierał wszystkie 6 frakcji x2. Co oznacza, że np dwie osoby mogą się zrzucić na takie pudełko podzielić się po 125funtów i każda dostanie wszystkie frakcje. Nagle robi się ciekawie zamiast 2 za 85 mamy 6 za 125 (tylko plansza chyba będzie jedna ;)).
Chyba zauważyli że to cenowy kosmos, rano na kicktraqu pokazywało że projekt jest na minusie parę funtów. Z jednej strony to fajni wygląda ale 60 funtów za addon 1 figurką to dla mnie kosmos :(
Co do dużego boxa niby wszystkie armie razy dwa, ale co z SG? Nie widzę informacji że będą do niego dokładać podwójnie.

Re: The Edge: Dawnfall

: 27 paź 2016, 15:12
autor: shaigan
Wydaje mi się że w komentarzach jest informacja że Darkness x2 mogłoby być jako jeden ze SG dla Dawnfall, więcej informacji chyba ma być jutro.
Pewne że smok za 60 to dużo, tylko że on mi nawet przez myśl nie przemknął. Zastanawiam się nad atrakcyjnością samych starterów. Mam trochę malifaux, cena wyrda za starter to jest 130-160 za ~6 figurek, ale tam jest twardy plastik, inna jakość. Tutaj nie ma za wiele informacji o jakości. W komentarzach była jakaś wzmianka że ma to odlewać panda (oni chyba robili magie i myszy, ale pewnie maja większe możliwości bo tamte figurki to ...). Z drugiej strony panda to krajowa firma, raczej chyba nie? Bo jest też info, że cała produkcja będzie w Polsce. Render to zawsze dobrze wygląda, ale jak to będzie wyglądało w rzeczywistości. Tak jak figurki od battlelore? Mogę dać za takiego smoka 60 ale pln, to mnie właśnie najbardziej niepokoi, jakiej jakości będzie finałowy produkt.

Po za tym trochę źle wystartowali, gdyby to było od pierwszego dnia to podejrzewam ładny snowball, a teraz tempo siadło i może być ciężko się odbić

Re: The Edge: Dawnfall

: 27 paź 2016, 15:34
autor: Arius
shaigan pisze:Wydaje mi się że w komentarzach jest informacja że Darkness x2 mogłoby być jako jeden ze SG dla Dawnfall, więcej informacji chyba ma być jutro.
Pewne że smok za 60 to dużo, tylko że on mi nawet przez myśl nie przemknął. Zastanawiam się nad atrakcyjnością samych starterów. Mam trochę malifaux, cena wyrda
Figurki pojedyncze po 60 funtów, plus portale po 40 to już faktycznie kosmos.
Może tam też coś skorygują.

Night Wolf: możesz dać link do tego kicktracka?

Dzięki Night :)

Re: The Edge: Dawnfall

: 27 paź 2016, 15:39
autor: Night wolf

Re: The Edge: Dawnfall

: 30 paź 2016, 13:46
autor: pan_satyros

Re: The Edge: Dawnfall

: 30 paź 2016, 14:27
autor: Toudi
Tzn?

Re: The Edge: Dawnfall

: 30 paź 2016, 16:01
autor: pan_satyros
Nie widziałem wcześniej tego big boxa.

Re: The Edge: Dawnfall

: 30 paź 2016, 16:11
autor: BartP
W sensie kosztuje 150 funtów, a wcześniej żeby mieć wszystkie 6 frakcji trzeba było zapłacić 250. Więc pod naporem wspierających de facto obniżyli cenę o 100 funtów ;].

Re: The Edge: Dawnfall

: 30 paź 2016, 16:30
autor: olsszak
Robie peldge dla kolegi. Tam był jakiś cel jak się zrobiło pledge w pierwszych 24 godzinach. Jak teraz zmienie poziom pledge to wciąż go dostanę ?

Ktoś wie?

btw.teraz to za 250 zawiera po prostu frakcje x 2 plus komiksy?

Re: The Edge: Dawnfall

: 30 paź 2016, 20:25
autor: shaigan
Tak dostaniesz, pytalem o to.

Re: The Edge: Dawnfall

: 09 lis 2016, 11:47
autor: karawanken
Według tego co piszą na KS będzie w polskiej wersji językowej ze wszystkimi celami dodatkowymi. Ech gdyby nie ta cena.

Re: The Edge: Dawnfall

: 09 lis 2016, 11:56
autor: Arius
karawanken pisze:Według tego co piszą na KS będzie w polskiej wersji językowej ze wszystkimi celami dodatkowymi. Ech gdyby nie ta cena.
Zauważ, że z ceną trochę zeszli.
Wybierając conflict box za 85 funtów dostajesz 3 frakcje.
Czyli już cena tak drastycznie wysoka nie jest.
Ale też nie super cud tanio.

Re: The Edge: Dawnfall

: 13 lis 2016, 09:20
autor: Toudi
Gra niestety moocno "podrozala" po zwyciestwie Trumpa. :(

Re: The Edge: Dawnfall

: 14 lis 2016, 04:03
autor: schizofretka
Kurczę, jakoś żadna frakcja nie woła do mnie 'weź mnie!' Wręcz mam wrażenie, że dobór jest dość eklektyczny i brak spójności stylistycznej. I teoretycznie atutem ma być historia, pewna głębia uniwersum? Jakoś nie czuję, by było to starrannie przemyślane - raczej losowe rzeźby na zadany temat. 7 Sins, Conan, BR, nie mówiąc o skirmishach od pierwszego wejrzenia atają sie oknem w inny świat i oddają jasno wizjē twórcy, Edge dla,nie to jak kolejny wybór generyków z katalogu.

Tylko ja tak mam?


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.

Re: The Edge: Dawnfall

: 14 lis 2016, 06:29
autor: Arius
schizofretka pisze:Kurczę, jakoś żadna frakcja nie woła do mnie 'weź mnie!' Wręcz mam wrażenie, że dobór jest dość eklektyczny i brak spójności stylistycznej. I teoretycznie atutem ma być historia, pewna głębia uniwersum? Jakoś nie czuję, by było to starrannie przemyślane - raczej losowe rzeźby na zadany temat. 7 Sins, Conan, BR, nie mówiąc o skirmishach od pierwszego wejrzenia atają sie oknem w inny świat i oddają jasno wizjē twórcy, Edge dla,nie to jak kolejny wybór generyków z katalogu.

Tylko ja tak mam?


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja tak nie mam.
Przeczytałem komiks oraz historie i mi się podoba.

Re: The Edge: Dawnfall

: 14 lis 2016, 09:16
autor: shaigan
Mi też się podoba, tylko styl renderów jest sterylny, ciężko w tym poczuć klimat figurek. Lepiej wyglądają kampanie, których grafiki są stylizowane na produkt końcowy. Zwłaszcza świetnie prezentowały się duże monstra w kampanii blood rage.

Co to losowego systemu walki, to była podczas kampanii informacja, tylko nie wiem czy w aktualizacji, czy w komentarzach, że docelowo gra będzie miała kości dedykowane, ograniczające losowość. Finalnie decyzja gracza to około 80% wpływu na wynik walki a pozostałe 20% to będzie czynnik losowy.

Re: The Edge: Dawnfall

: 22 lip 2017, 00:06
autor: shaigan
Jest nowy wielki update do The Edge:
https://www.kickstarter.com/projects/aw ... ts/1943076
bardzo dużo zmian które pociągają za sobą przesunięcie wersji PL na maj/czerwiec 2018...

Re: The Edge: Dawnfall

: 22 lip 2017, 11:03
autor: Muad'Dib
To powoduje, że tym bardziej się waham czy brać Lords of Hellas. Chyba jeszcze żadnego projektu nie oddali w terminie. Rozumiem niewielki poślizg ale znowu, na miesiąc przed planowanym terminem (jak w przypadku This War of Mine), piszą że chcą oddać produkt jak najbardziej dopracowany i dostaniecie go może za pół roku. Dlaczego nie można go doszlifować wcześniej a kampanię zrobić kiedy faktycznie pozostają same kwestie produkcyjne + ewentualnie drobne korekty? To mi wygląda na zagranie typu "zbieramy kasę, za którą żyjemy przez 1,5 roku, a produkt dostaniecie kiedy dostaniecie". Oczywiście, że jest w co grać w międzyczasie ale czy o to chodzi? Sami to traktują "business is business", doją nas a my ich traktujemy łagodnie, mówiąc, że to tylko hobby. Mam wrażenie, że w tym całym światku KS-owym, równowaga została już dawno temu zachwiana.