(Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Dodam też, że jestem gotowy na dwie partie z rzędu jak znajdą się inne szalone osoby
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Ja się wstępnie piszę na grę, ale na 100% jeszcze się nie mogę zadeklarować - może też będę miał jeszcze innych chętnych graczy
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
1. vir3ns
2. Malinowa
3. Deszczu84 (?)
4.
5.
6.
Jak się zbierze więcej niż 6 osób, to proponuję 2 stoły
2. Malinowa
3. Deszczu84 (?)
4.
5.
6.
Jak się zbierze więcej niż 6 osób, to proponuję 2 stoły
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Potwierdzam swój udział w grze i dopisuję jeszcze Martę, a więc jak na razie mamy 4 graczy i 2 wolne miejsce - start o 10, czy jakoś wcześniej/później?
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
1. vir3ns
2. Malinowa
3. Deszczu84
4. Marta
5.
6.
Start o 10:00
2. Malinowa
3. Deszczu84
4. Marta
5.
6.
Start o 10:00
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
1. vir3ns
2. Malinowa
3. Deszczu84
4. Marta
5. Konrad
6. Tomek (50%)
Aktualizacja listy na Wawer.
2. Malinowa
3. Deszczu84
4. Marta
5. Konrad
6. Tomek (50%)
Aktualizacja listy na Wawer.
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Dzięki wszystkim za dzisiejszą grę!
W centrum galaktyki spotkali się Hydranie, Terranie, Mechanema, Planta i Draco. To wyjątkowo klasyczna rozgrywka w 5 osób zajęła nam bardzo przyjemne 3,5 godziny.
Partia odbyła się na zasadach z drugiej edycji. Dwie noce spędzony na przyklejaniu nalepek na zmienione elementy całkowicie się opłaciły, bo gra niesamowicie zyskała w moich oczach. Po krótce:
2 kasy przy pasowaniu - jak się okazało bardzo łakomy kąsek. Wszyscy byli zainteresowani tym bonusem!
8 rund zamiast 9 - wszyscy byli bardziej skupieni na celu, 8 runda była naturalną kulminacją gry i starciem rozwiniętych mocarstw. Narzekali trochę Hydranie, którym złośliwy sąsiad i ekonomiczne problemy dały trochę w kość i nie byli w stanie wypełnić do końca 2 rzędów technologii.
Osłabiona planta - i tak bardzo zyskuje na 8 rundach, więc balans jest w podobnym miejscu.
Osłabieni hydranie - przestali być głównym źródłem zainteresowania w czasie rozgrywki. W końcu mogłem się skupić na swojej grze a nie jak najwcześniejszym ataku na przegiętego sąsiada
Nowe ceny technologii - bardzo słuszne zmiany. Improved hull nie jest już kupowany na farcie w pierwszej rundzie. Tor technologii stał się bardziej naturalny i logiczniejszy. Nigdy już nie chcę grać na starych cenach!
Inne zmiany - naturalne i przyjemne. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Co najważniejsze Eclipse jest dalej tą samą grą i żadna z tych zmian nie wpływa drastycznie na styl rozgrywki. Jeśli ktoś był dobrym graczem 1. edycji w 2. nie będzie miał żadnych problemów z adaptacją.
Mam nadzieję, że uda się zagrać przed kolejnym Wawrem
W centrum galaktyki spotkali się Hydranie, Terranie, Mechanema, Planta i Draco. To wyjątkowo klasyczna rozgrywka w 5 osób zajęła nam bardzo przyjemne 3,5 godziny.
Partia odbyła się na zasadach z drugiej edycji. Dwie noce spędzony na przyklejaniu nalepek na zmienione elementy całkowicie się opłaciły, bo gra niesamowicie zyskała w moich oczach. Po krótce:
2 kasy przy pasowaniu - jak się okazało bardzo łakomy kąsek. Wszyscy byli zainteresowani tym bonusem!
8 rund zamiast 9 - wszyscy byli bardziej skupieni na celu, 8 runda była naturalną kulminacją gry i starciem rozwiniętych mocarstw. Narzekali trochę Hydranie, którym złośliwy sąsiad i ekonomiczne problemy dały trochę w kość i nie byli w stanie wypełnić do końca 2 rzędów technologii.
Osłabiona planta - i tak bardzo zyskuje na 8 rundach, więc balans jest w podobnym miejscu.
Osłabieni hydranie - przestali być głównym źródłem zainteresowania w czasie rozgrywki. W końcu mogłem się skupić na swojej grze a nie jak najwcześniejszym ataku na przegiętego sąsiada
Nowe ceny technologii - bardzo słuszne zmiany. Improved hull nie jest już kupowany na farcie w pierwszej rundzie. Tor technologii stał się bardziej naturalny i logiczniejszy. Nigdy już nie chcę grać na starych cenach!
Inne zmiany - naturalne i przyjemne. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Co najważniejsze Eclipse jest dalej tą samą grą i żadna z tych zmian nie wpływa drastycznie na styl rozgrywki. Jeśli ktoś był dobrym graczem 1. edycji w 2. nie będzie miał żadnych problemów z adaptacją.
Mam nadzieję, że uda się zagrać przed kolejnym Wawrem
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Dla mnie trzy najlepsze zmiany to w kolejności:
1. Skrócenie gry
2. 2 kasy dla pierwszego gracza który pasuje
3. Rakiety potrzebują energii.
Niby takie proste, wręcz oczywiste zmiany. Skrócenie o jedną rundę okazało się strzałem w dziesiątkę - nie czuć ze brakuje czasu, a skrócenie gry jest mocno na plus.
1. Skrócenie gry
2. 2 kasy dla pierwszego gracza który pasuje
3. Rakiety potrzebują energii.
Niby takie proste, wręcz oczywiste zmiany. Skrócenie o jedną rundę okazało się strzałem w dziesiątkę - nie czuć ze brakuje czasu, a skrócenie gry jest mocno na plus.
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Mam nadzieję, że jeszcze Deszczu84 wypowie się w wątku jak przemyśli rozgrywkę
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Jeśli chodzi o przebieg rozgrywki to postaram się tradycyjnie przygotować relację, choć może mniej szczegółową niż zazwyczaj, więc na razie ograniczę się tylko do oceny zmian:
1. Tor technologii - wszystkie 4 zmiany oceniam na plus (orbitale z dodatkowym dyskiem wpływu, klucz artefaktów z generatorem tuneli na dolnym torze, podwójny pancerz z energią 6 na środkowym oraz rakiety z komputerem 3 na górnym) - chyba najlepsza zmiana ze wszystkich.
2. Zmiany w rasach - ogólnie wydają się sensowne, ale po zagraniu każdą rasą, której dotknęły zmiany oraz kilku partach będę mógł się wypowiedzieć dokładniej - na razie mogę ocenić Hydran, że dostali mocno po głowie, szczególnie dla takich graczy jak ja, którzy grają defensywnie i cicho siedzą na swoim podwórku, bo brak drugiego pola na różowej planecie w home systemie zmniejsza przychód nauki o 1 w pierwszej i o 2 w każdej kolejnej rundzie, co w połączeniu ze zmniejszeniem liczby rund powoduje, że mamy o 15 nauki mniej na technologię podczas gry, co praktycznie uniemożliwia skompletowanie 3 torów, czyli granie Hydranami by wygrać różnicą w punktach z torów technologii. Hydranie byli na pewno za silni w 1 edycji, teraz są rasą średnią, którą na pewno stać na wygranie, ale potrzeba dobrej i innej niż dotychczas strategii.
3. Pasowanie - na pewno dostawanie 2 zasobów sprawia, że pasowanie jest bardziej taktyczne i każdy chętnie z tego korzysta, ale ta zmiana jakoś nie wydaje mi się kluczowa dla gry jak pozostałe i oceniam ja jako obojętną.
4. Możliwość przelatywania przez puste pola gdy mamy z kimś stosunki dyplomatyczne - we wczorajszej grze nie było to wykorzystane, bo było mało relacji dyplomatycznych i wszędzie były floty, więc nikt z tego nie mógł skorzystać, więc nie można tego ocenić, ale w teorii zasada ta bardzo mi się podoba.
5. Skrócenie rund do 8 - ogólnie patrząc na plus, bo gramy krócej i nie ma straszenie długich batalii miedzy ogromnymi flotami, co nuży pozostałych graczy, bo nie ma na to czasu, ale minus jest taki, że gracze i rasy lubiące się rozkręcać zostają mocno osłabieni, więc rywalizacja przypomina bardziej sprint niż bieg długodystansowy - ja lubię długie rozgrywki i rasy, które się rozkręcają, więc dla mnie ta zmiana jest utrudnieniem, ale będę się musiał przyzwyczaić - najgorsze jest to, że teraz nie ma jak zagrać moją ulubioną rasą, czyli Oświeconymi, bo bez 9 rund nie ma to sensu dopóki autorzy nie zmienią tej rasy, by ją dostosować do nowej edycji.
6. Zmiany części statku - brak inicjatywy na komputerach i energia dla rakiet wydają się ok, ale we wczorajszej grze nie było jak za bardzo tego sprawdzić, bo w komputery szła głównie Mechanema, która walczyła z Plantą, więc ten brak inicjatywy na komputerach nie miał znaczenia, a rakiet nikt nie wynalazł.
1. Tor technologii - wszystkie 4 zmiany oceniam na plus (orbitale z dodatkowym dyskiem wpływu, klucz artefaktów z generatorem tuneli na dolnym torze, podwójny pancerz z energią 6 na środkowym oraz rakiety z komputerem 3 na górnym) - chyba najlepsza zmiana ze wszystkich.
2. Zmiany w rasach - ogólnie wydają się sensowne, ale po zagraniu każdą rasą, której dotknęły zmiany oraz kilku partach będę mógł się wypowiedzieć dokładniej - na razie mogę ocenić Hydran, że dostali mocno po głowie, szczególnie dla takich graczy jak ja, którzy grają defensywnie i cicho siedzą na swoim podwórku, bo brak drugiego pola na różowej planecie w home systemie zmniejsza przychód nauki o 1 w pierwszej i o 2 w każdej kolejnej rundzie, co w połączeniu ze zmniejszeniem liczby rund powoduje, że mamy o 15 nauki mniej na technologię podczas gry, co praktycznie uniemożliwia skompletowanie 3 torów, czyli granie Hydranami by wygrać różnicą w punktach z torów technologii. Hydranie byli na pewno za silni w 1 edycji, teraz są rasą średnią, którą na pewno stać na wygranie, ale potrzeba dobrej i innej niż dotychczas strategii.
3. Pasowanie - na pewno dostawanie 2 zasobów sprawia, że pasowanie jest bardziej taktyczne i każdy chętnie z tego korzysta, ale ta zmiana jakoś nie wydaje mi się kluczowa dla gry jak pozostałe i oceniam ja jako obojętną.
4. Możliwość przelatywania przez puste pola gdy mamy z kimś stosunki dyplomatyczne - we wczorajszej grze nie było to wykorzystane, bo było mało relacji dyplomatycznych i wszędzie były floty, więc nikt z tego nie mógł skorzystać, więc nie można tego ocenić, ale w teorii zasada ta bardzo mi się podoba.
5. Skrócenie rund do 8 - ogólnie patrząc na plus, bo gramy krócej i nie ma straszenie długich batalii miedzy ogromnymi flotami, co nuży pozostałych graczy, bo nie ma na to czasu, ale minus jest taki, że gracze i rasy lubiące się rozkręcać zostają mocno osłabieni, więc rywalizacja przypomina bardziej sprint niż bieg długodystansowy - ja lubię długie rozgrywki i rasy, które się rozkręcają, więc dla mnie ta zmiana jest utrudnieniem, ale będę się musiał przyzwyczaić - najgorsze jest to, że teraz nie ma jak zagrać moją ulubioną rasą, czyli Oświeconymi, bo bez 9 rund nie ma to sensu dopóki autorzy nie zmienią tej rasy, by ją dostosować do nowej edycji.
6. Zmiany części statku - brak inicjatywy na komputerach i energia dla rakiet wydają się ok, ale we wczorajszej grze nie było jak za bardzo tego sprawdzić, bo w komputery szła głównie Mechanema, która walczyła z Plantą, więc ten brak inicjatywy na komputerach nie miał znaczenia, a rakiet nikt nie wynalazł.
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Spokojnie, oświeconymi będziemy grać
Są trzy rozwiązania kwestii świątyń:
- bez zmian, Lyra nigdy nie wybuduje 9 świątyń (co chyba i tak nieczęsto się zdarzało?)
- Lyra startuje z jedną wybraną świątynią o koszcie 2
- Lyra startuje z pieniężną świątynią o koszcie 2
Wybrane rozwiązanie zależy tylko od tego gdzie w rankingu ras znajdują się oświeceni. Niestety po jednej partii nie jestem w stanie stwierdzić jak silni są i co należy z nimi zrobić.
Trzeba też zwrócić uwagę, że przy słabszych rakietach i z wbudowanymi tarczami dystorcyjnymi Lyra jest praktycznie antyrakietowa.
Czy osoby, które rozegrały nimi kilka partii mogłyby się wypowiedzieć na ten temat i zagłosować?
Są trzy rozwiązania kwestii świątyń:
- bez zmian, Lyra nigdy nie wybuduje 9 świątyń (co chyba i tak nieczęsto się zdarzało?)
- Lyra startuje z jedną wybraną świątynią o koszcie 2
- Lyra startuje z pieniężną świątynią o koszcie 2
Wybrane rozwiązanie zależy tylko od tego gdzie w rankingu ras znajdują się oświeceni. Niestety po jednej partii nie jestem w stanie stwierdzić jak silni są i co należy z nimi zrobić.
Trzeba też zwrócić uwagę, że przy słabszych rakietach i z wbudowanymi tarczami dystorcyjnymi Lyra jest praktycznie antyrakietowa.
Czy osoby, które rozegrały nimi kilka partii mogłyby się wypowiedzieć na ten temat i zagłosować?
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Ktoś chętny na piątek w przyszłym tygodniu? Może zorganizowałbym u siebie (Białołęka).
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Ktoś chętny w najbliższym czasie?
Znalazłem trochę fanów Eclipsa w Kawadzieścia na Woli, więc jest to kolejna dostępna miejscówka (po wcześniejszej rezerwacji).
Znalazłem trochę fanów Eclipsa w Kawadzieścia na Woli, więc jest to kolejna dostępna miejscówka (po wcześniejszej rezerwacji).
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Eclipse na zgranym Wawrze (8 grudnia), można się już wpisywać w arkuszu.
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Wpisany
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Gra będzie ze zmianami z drugiej edycji (wszystko ponaklejane, nic nie trzeba pamiętać). Jak ktoś jest zainteresowany pełną listą zmian, to możną ją znaleźć na moim profilu BGG (w ocenach gier).
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
To mamy 3 osoby
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
- dicer
- Posty: 755
- Rejestracja: 11 sty 2014, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
OK - wchodzimy w to z Marcinem.
Wiem też, że Wojtek jest chętny.
Tak więc dochodzą:
- dicer
- puciek2
- Wojrad
Przypomnij, proszę, różnice pomiędzy 1-szą i 2-gą edycją.
Wiem też, że Wojtek jest chętny.
Tak więc dochodzą:
- dicer
- puciek2
- Wojrad
Przypomnij, proszę, różnice pomiędzy 1-szą i 2-gą edycją.
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
TECHNOLOGIES
- cost and quantity changes
- removed distortion shield and point defence rare techs
- added improved logistics (+1 move), accelerated transformation (+2 upgrade), ancient labs, warp portal rare techs
HEXES
- removed hexes 208, 209 and 109 to emulate richer galaxy
- planta home system has no money planet
- hydran home system has one fewer science spot
- galactic center has 2 money spots instead of 2 wild spots
- (only 1 supernova)
DISCOVERIES
- can be claimed directly after exploration or combat phase
- added antimatter missile, soliton missile, nonlinear drive
- flux shield +1 initiative
- axion computer +2 provide 1 initiative
- morph shield provide 1 fewer point of initiative
- removed artifact from ancient orbital, +2 material
- (removed 2 cheapest tech discoveries)
SHIP PARTS
- plasma missiles have 1 energy consumption
- computers do not provide initiative
- ion missiles provide 1 initiative (instead of 2)
- transition drive doesn't provide any initiative
RACES
- orbital cost reduced by 1 for all races
- altered home systems for hydran, planta
- altered ship blueprints for eridani
- starting tech for draco
- Orion start: 4 Materials (previously 5)
- Planta start: 2 Money & 3 Science (previously 4 & 4)
- Terran start: 3 Money & 4 Materials (previously 2 & 3)
- Mechanema start: 4 Materials (previously 3)
- Hydran start: 6 Science (previously 5)
RULES
- claiming discoveries
- you become a traitor only by stopping on allied (diplomatic relations) players hex
- first player to pass gets 2 money
- game lasts 8 rounds
- one influence action may not be used in the same hex twice
- player elimination when all ships and discs removed from the board
- added minor species
- cost and quantity changes
- removed distortion shield and point defence rare techs
- added improved logistics (+1 move), accelerated transformation (+2 upgrade), ancient labs, warp portal rare techs
HEXES
- removed hexes 208, 209 and 109 to emulate richer galaxy
- planta home system has no money planet
- hydran home system has one fewer science spot
- galactic center has 2 money spots instead of 2 wild spots
- (only 1 supernova)
DISCOVERIES
- can be claimed directly after exploration or combat phase
- added antimatter missile, soliton missile, nonlinear drive
- flux shield +1 initiative
- axion computer +2 provide 1 initiative
- morph shield provide 1 fewer point of initiative
- removed artifact from ancient orbital, +2 material
- (removed 2 cheapest tech discoveries)
SHIP PARTS
- plasma missiles have 1 energy consumption
- computers do not provide initiative
- ion missiles provide 1 initiative (instead of 2)
- transition drive doesn't provide any initiative
RACES
- orbital cost reduced by 1 for all races
- altered home systems for hydran, planta
- altered ship blueprints for eridani
- starting tech for draco
- Orion start: 4 Materials (previously 5)
- Planta start: 2 Money & 3 Science (previously 4 & 4)
- Terran start: 3 Money & 4 Materials (previously 2 & 3)
- Mechanema start: 4 Materials (previously 3)
- Hydran start: 6 Science (previously 5)
RULES
- claiming discoveries
- you become a traitor only by stopping on allied (diplomatic relations) players hex
- first player to pass gets 2 money
- game lasts 8 rounds
- one influence action may not be used in the same hex twice
- player elimination when all ships and discs removed from the board
- added minor species
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
O wszystkich zmianach przypomnę też przed rozpoczęciem rozgrywki.
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Deszczu, Ty sie w Clash of Cultures wpisales przez pomylke, Ciebie ktos wpisal przez pomylke, czy grasz z nami w CoC zamiast w Eclipse? Bo jestes zapisany na obie gry w tym samym czasie
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =644737663
Re: (Warszawa) Piątki/soboty z Eclipse
Jakiś chaos się tu zakradł. Deszczu jest też wpisany na TI4 na 40% (ale to na innej liście)
Moje konto na BGG
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops
Sprzedam/Wymienię
TOP 5: Eclipse 2. ed, Mage Knight, Tash-Kalar, Galaxy Trucker, Nexus Ops