Asia - On Table pisze: ↑21 sty 2019, 13:46
"Gra jest dość drużynowa więc dochodzi tutaj niestety efekt lidera"
Nie zaobserwowaliśmy czegoś takiego. Grając w parę osób w teamie, To jaką figurkę weźmiesz decyduje o tym co będziesz robił i jak przydatny będziesz dla drużyny.
Owszem, aczkolwiek osoba która ma większe parcie na zwycięstwo mówi, "Ej Mirek, weź no skocz tutaj bo masz o jeden ruch więcej z Twojej zdolności, to szybko ubijesz maszkarę, a potem w następnej turze, jak Krzysiek zablokuje ruch tamtemu, to ty przeskoczysz tutaj i mamy punkt" Dyskutowania tutaj całkiem sporo jak w Familiadzie podczas dwóch pomyłek u przeciwnika.
Errata:
wybierając rodzaj bohatera decydujemy się na określone zagrania taktyczne [ każdy bohater ma inne możliwości ]
W październikowo-listopadowej wersji gry nie było podziału na Tank DPS Support, sugerowałem to twórcom ale chyba nie zostało to do samego końca wprowadzone? Chyba, ze się mylę.
Asia - On Table pisze: ↑21 sty 2019, 13:46
"gracz z największą charyzmą wykonuje tury innych graczy."
charyzma nie występuje w grze, więc to co piszesz nie jest adekwatne do rzeczywistości. Sporo się pozmieniało!
Chodziło mi o charyzmę gracza, nie postaci. Patrz punkt wyżej. Lider zawsze się znajdzie.
Asia - On Table pisze: ↑21 sty 2019, 13:46
" Do tego balans niektórych postaci, jak to w MOBIE, woła o pomstę do nieba."
Nie jest źle, ale np. mag i szaman ma najbardziej pod górkę tak mi się wydaję po wielu rozgrywkach [ zresztą mówię o tym w recenzji ]
Może balans się zmienił, ale kiedy ja grałem w październiku w to, Szaman i Ork byli OP podczas rozgrywki ork był w stanie zniszczyć wilkołaka na strzała, Krasnolud czuł się natomiast przez swoje skille odrobinę bezużyteczny.
Co do artefaktów i zaklęć, my w feworze gry o nich zapomnieliśmy, może przy następnych rogrywkach byłyby używane częściej.
"W grze nie bardzo warto walczyć, czasami lepiej jest uciec i skupić się na questach."
Tu też się nie zgodzę, jak się skupisz na questach to przeciwnik skupi się na Tobie :DDD i masz po grze, za zabicie twojego bohatera przeciwnik ściąga Ci dwie wierze
No u nas metoda dwóch gości rushuje na przeciwnika a dwóch chodzi naokoło poskutkowała tym, że przeciwnicy tłukli rushujących.
EDIT:
Podsumowująć gra zawiera wszystkie zady i walety gier typu MOBA ( no może poza toksycznym środiwskiem graczy i wyzywaniem własnych matek
), jeżeli lubisz LoL, HotS, albo Dotę, to się w niej odnajdziesz bez większego problemu. Gra całkiem dobrze przekłada mechaniki e-sportowych pozycji na planszówkę. Ma też potencjał na sezony(dodatki) z nowymi postaciami i balansem już istniejących.