sewhoe pisze:Marx pisze:sewhoe pisze:Core Box wzięty, a w pledgu pewnie coś dobiorę. Kampania bardziej mnie porwała niż Nemesis.
Z pewnością szybciej reagowali na wydarzenia podczas kampanii i częściej pojawiały się aktualizacje.
Dokładnie tak. Mimo tak spektakularnego sukcesu Nemesis, brakowało mi aktualizacji i relatywnej ciszy w ostatnich godzinach projektu. Wydaje się że przy lepiej prowadzonej akcji przy Nemesis, mogliby wydusić jeszcze więcej. Dla mnie takim wzorcem kampanii są zbiórki Monolith/Mythic Games wraz z występami Leo z Mythic Games
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zaś HATE miał całkiem zgrabnie prowadzoną kampanię i gdy tylko zwolniła, to zasypali wręcz ilością dodatkowych klanów/najemników.
Rozumiem, że bariera językowa stanowiła pewien problem, a podobno sam panel do pisania aktualizacji jest fatalny. Trzeba oddać też AR, że wiele rzeczy przygotowywali w trakcie kampanii na bieżąco i zgodnie z wynikiem ankiet, wsłuchując się w głos wspierająych. Zabrakło jednak tej dynamiki.
Thiago z CMON, w mojej ocenie, kapitalnie kontrolował przebieg kampanii i tak jak wspomniałeś, w krytycznym momencie zmniejszył progi kolejnych SG do zaledwie 10 tysięcy USD. Bardzo się to opłaciło w perspektywie całej zbiórki. W ostaniach godzinach wrzucił kolejne niespodzianki dla graczy, również zgodnie z ich oczekiwaniami. Stąd w wersji finalnej gry pojawi się Worm, a wcześniej, aby ożywić ponurą planszę, zaproponował drzewka i chaty w ramach płatnych addonów. To, natomiast, jak wybrnął z zamieszania z "zaginionym" plemieniem było wisienką na torcie
A wspomniany przez Ciebie Leonidas z Mythic Battles to już mistrz zbiórek. na targach w Cannes (23-25 lutego) mają zresztą ogłosić kolejny projekt.