Hej.
Czy ktoś z stosuje jakieś home rules odnośnie tej gry albo ma jakieś pomysły, które pozwolą dodać więcej emocji do tego tytułu?
Ocaleni (Outlive)
- mauserem
- Posty: 1818
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 169 times
- Kontakt:
Re: Ocaleni (Outlive)
pierwszy i moim zdaniem obowiązkowy home rule - to draft pomieszczeń na początku gry.
rozdajemy, wybieramy 1 - resztę przekazujemy dalej... i tak 4 razy
Druga możliwość to podzielić pomieszczenia wg ich kosztu na trzy stosy 1, 2 i 3
następnie rozdajesz każdemu: 2 pomieszczenia o koszcie 1, 3 pomieszczenia o koszcie 2 i 2 pomieszczenia o koszcie 3
gracze wybierają sobie z nich: 1 pomieszczenie za 1 zasób, 2 za 2 zasoby i 1 za 3 - reszta jest odkładana do pudła.
Re: Ocaleni (Outlive)
Obie możliwości super:) do mnie przemawia najbardziej pierwszy wariant (przez grywanie w state 51)mauserem pisze: ↑08 mar 2019, 20:00pierwszy i moim zdaniem obowiązkowy home rule - to draft pomieszczeń na początku gry.
rozdajemy, wybieramy 1 - resztę przekazujemy dalej... i tak 4 razy
Druga możliwość to podzielić pomieszczenia wg ich kosztu na trzy stosy 1, 2 i 3
następnie rozdajesz każdemu: 2 pomieszczenia o koszcie 1, 3 pomieszczenia o koszcie 2 i 2 pomieszczenia o koszcie 3
gracze wybierają sobie z nich: 1 pomieszczenie za 1 zasób, 2 za 2 zasoby i 1 za 3 - reszta jest odkładana do pudła.
A miałby może ktoś z Was pomysły dość odważne, mocno zmieniające zasady gry ale i jej dynamikę?
Typu stworzenie kart wydarzeń, które będziemy dociągać przy pobieraniu jakiegoś zasobu (bo to postapo i nic tutaj nie jest łatwe i przyjemne)
albo rozbudowanie walki w stronę czegoś więcej niż tylko zastraszanie przeciwnika i zużywanie naboi.
Myśleliście może o czymś co zmieni grę często określaną jako pospolitego średniaka w coś, co doda jej odrobinę emocji>?
Jakby coś, to można się ugadać w kilku, zrobić burzę mózgów i coś ciekawego wymyślić
