Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- awawa
- Posty: 1101
- Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 38 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Tłumaczą to tym, że teraz to steam wstrzymuje publikację recenzując i sprawdzając ich aplikacje. Jakby to był ich pierwszy release na tą czy inną platformę...takie rzeczy się zdarzają nie tylko tam, więc >działającą< aplikacje zgłasza się odpowiednio wcześniej do sklepu przed publikacją. Coś chyba musiało im pójść trochę nie tak. Mam nadzieję że do piątku naprawią.
Granie na Bemowie
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 18 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
No to świetnie... a chciałem pograć w święta...chyba trzeba będzie się męczyć na telefonie.
- detrytusek
- Posty: 7344
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 463 times
- Been thanked: 1118 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Ok odpalam telefon...partacze...
Ciekawe czemu nie mogą tej apki udostępnić w inny sposób niż przez Steam-a? Chyba, że ona po prostu nie działa.
Ciekawe czemu nie mogą tej apki udostępnić w inny sposób niż przez Steam-a? Chyba, że ona po prostu nie działa.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
-
- Posty: 931
- Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 33 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Widzę, że większość już ma swoje egzemplarze i mnie to cieszy
Czekam na jak najszybsze opinie po pierwszych testowych rozgrywkach - na ich podstawie zadecyduje o kupnie własnej sztuki
Mam nadzieję, że ktoś z was coś już dziś napiszę wieczorem/w nocy aby mógł ze spokojem jutro udać się do sklepu :]
Czekam na jak najszybsze opinie po pierwszych testowych rozgrywkach - na ich podstawie zadecyduje o kupnie własnej sztuki
Mam nadzieję, że ktoś z was coś już dziś napiszę wieczorem/w nocy aby mógł ze spokojem jutro udać się do sklepu :]
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 18 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jeżeli ktoś ma iPhona to odkryłem właśnie program, który umożliwia streamowanie obrazu z telefonu do laptopa za pomocą WiFi - X-Mirage. Potestowałem chwile i muzyka z apki się lekko przycina, ale chyba da radę grać. Zapewne jest też jakiś odpowiednik na Androida.
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- Darku
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 sty 2013, 06:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jak grube są te kafle terenu? Zastanawiam się czy po paru grach nie zaczną się odkształcać albo ścierać? Czy można je porównać do kafli chociażby z Posiadłości 2nd ed.?
Co do braku aplikacji na Steam. Polecam ściągnąć emulator do aplikacji androida na komputer i zainstalować tą do Władcy. Można spokojnie grać jeśli komuś się śpieszy i nie chce czekać aż Steam odpali
PS. A tak w ogóle to witam. To mój pierwszy post chociaż na forum jestem już od 2013
- YoYo
- Posty: 392
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 45 times
- Kontakt:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jest okej, nie powinny się wyginać. Mam wrażenie, że grubość jest taka sama jak w Posiadłości. Co do ścierania - też nie sądzę by coś się z tym działo, no chyba, że będzie maszerować armia Orków każdego wieczora codziennie przez rok . Jak ktoś ma obawy ale też aerograf modelarski to może sobie pokryć zawsze lakierem bezbarwnym (jakiś półmat) ale nie dramatyzowałbym, że coś się będzie dziać.
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Problem w tym, że później nie ma jak przenieść progresu gry do apki ze steama.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- RUNner
- Posty: 4232
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 618 times
- Been thanked: 1077 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Z inspiracją mam problem, bo nie bardzo jest się na czym oprzeć. Grafiki na kartach postaci są zazwyczaj inne niż to co przedstawia figurka. Chyba dam sobie pełną dowolność, co mnie jakoś specjalnie nie cieszy...
Pomalowane figurki na wymianę: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic ... 3#p1148253
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- Darku
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 sty 2013, 06:47
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
To fakt ale myślę, że jeśli ktoś chce zagrać albo chociaż wypróbować to było to jakieś rozwiązanie Ale już jest na Steam, można ściągać
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Trzy scenariusze za mną.
Nawet na normalnym jest ciężko. Mam też wrażenie, że progres postaci jest dość powolny. W sensie ilość zdobywanej Wiedzy tajemnej i PD jest mała...
Sama rozgrywka jest niezła. Jak dla mnie mechanika w 7th Continent jest lepsza, ale ta tu też daje radę. Bardziej wymusza rozdzielanie się bohaterów i wykonywanie różnych czynności. Apka prowadzi fabułę i wszystkie czynności płynnie. Gram z żoną i tablet leży pomiędzy nami w bliskim zasięgu. Jedyne z czym problem to trochę zbyt mała czcionka.
Apetyty na resztę kampanii rozbudzone.
Nawet na normalnym jest ciężko. Mam też wrażenie, że progres postaci jest dość powolny. W sensie ilość zdobywanej Wiedzy tajemnej i PD jest mała...
Sama rozgrywka jest niezła. Jak dla mnie mechanika w 7th Continent jest lepsza, ale ta tu też daje radę. Bardziej wymusza rozdzielanie się bohaterów i wykonywanie różnych czynności. Apka prowadzi fabułę i wszystkie czynności płynnie. Gram z żoną i tablet leży pomiędzy nami w bliskim zasięgu. Jedyne z czym problem to trochę zbyt mała czcionka.
Apetyty na resztę kampanii rozbudzone.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Ok pierwsza rozgrywka za nami!
Na wstępie zaznaczę, że jest to nasza pierwsza gra z tak rozbudowaną aplikacją, a jeśli chodzi o dungeon crawlery to wcześniej przeszliśmy kampanię GH. Nigdy nie graliśmy w Posiadłość Szaleństwa więc nie mamy porównania.
Graliśmy na normalnym poziomie, we dwoje narzeczoną, która nie jest fanką WP w przeciwieństwie do mnie:)
Ale do konkretów. Tłumaczenie zasad wyjątkowo sprawnie i krótko : wystarczył skrót faz akcji z tyłu instrukcji i wyjaśnienie jak działają testy umiejętności. Resztę zasad pięknie tłumaczy aplikacja.
Teraz sam gameplay. SUPER!!! Na pierwszy rzut oka gra nie oferuje zbyt wielu opcji : o tutaj leży żeton, tam żeton i chodzimy żeby je odkrywać, ale to co kryje się pod nimi to jest coś co nas kupiło. Każdy żeton czy to postaci czy wydarzenia to inna historia która wprowadza nas bardziej w scenariusz ( nie będę spoilerować ), dodatkowo często wymagająca wykonania testu konkretnej umiejętności. Poza tym te wydarzenia odwzorowane są na kafelkach mapy( np wydarzenie mówi o posągu to na mapie ten posąg jest). Bardzo to wszystko przystępne i przyjemne. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie quest poboczny który był rozbudowany i ciekawy, ale nie taki oczywisty bo można go, powiedzmy, przegapić. Mam nadzieję, że będzie ich więcej w przyszłości.
Świetny jest mechanizm naszego decku na którym opiera się cała mechanika. Zwiad daje dużą kontrolę nad talią, a przygotowanie kart też się dobrze sprawdza.
Jeśli chodzi o walkę to jest spoko. Rzeczywiście wrogowie są dość podobni do siebie, różnią się ilością hp i pancerzem ale nam to na razie nie przeszkadza, zobaczymy jak będzie dalej.
Scenariusz udało się wygrać, wpadło trochę xp-ków i punktów wiedzy tajemnej, więc przed następnym scenariuszem będzie już można zrobić mały upgrade postaci.
Co do największych obaw jakie się pojawiały w tym wątku na forum :
-Często zdarza się, że wydajemy żeton natchnienia, a potem dostajemy go za udany test. Ale dla nas to nie jest minus bo te żetony są naprawdę potrzebne i przydatne.
- wrogowie są mało zróżnicowani na razie.
- w pierwszym scenariuszu nie zdobyliśmy żadnego przedmiotu, ale też nie sprawdziliśmy wszystkich wydarzeń.
Ogólne wrażenia bardzo pozytywne, jest lekka obawa o to, że dalej może być monotonnie, ale podobnie było w GH i grało się dobrze. Rozwój postaci na pewno cieszy bo wygląda to ciekawie. Aplikacja na duży plus. W porównaniu do GH gdzie rozkładanie kafli planszy było irytujące ( z góry wiadomo co gdzie leży, gdzie stoją wrogowie itp). Tutaj jest to naprawdę proste.
Najlepsze, że przed nami 2 scenariusz który będzie zupełnie inny bo na mapie potyczki więc znów coś nowego.
Wybaczcie proszę za ten chaotyczny post, ale nie potrafię w recenzje:) Chciałem się tylko podzielić moimi wrażeniami po pierwszym scenariuszu.
Na wstępie zaznaczę, że jest to nasza pierwsza gra z tak rozbudowaną aplikacją, a jeśli chodzi o dungeon crawlery to wcześniej przeszliśmy kampanię GH. Nigdy nie graliśmy w Posiadłość Szaleństwa więc nie mamy porównania.
Graliśmy na normalnym poziomie, we dwoje narzeczoną, która nie jest fanką WP w przeciwieństwie do mnie:)
Ale do konkretów. Tłumaczenie zasad wyjątkowo sprawnie i krótko : wystarczył skrót faz akcji z tyłu instrukcji i wyjaśnienie jak działają testy umiejętności. Resztę zasad pięknie tłumaczy aplikacja.
Teraz sam gameplay. SUPER!!! Na pierwszy rzut oka gra nie oferuje zbyt wielu opcji : o tutaj leży żeton, tam żeton i chodzimy żeby je odkrywać, ale to co kryje się pod nimi to jest coś co nas kupiło. Każdy żeton czy to postaci czy wydarzenia to inna historia która wprowadza nas bardziej w scenariusz ( nie będę spoilerować ), dodatkowo często wymagająca wykonania testu konkretnej umiejętności. Poza tym te wydarzenia odwzorowane są na kafelkach mapy( np wydarzenie mówi o posągu to na mapie ten posąg jest). Bardzo to wszystko przystępne i przyjemne. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie quest poboczny który był rozbudowany i ciekawy, ale nie taki oczywisty bo można go, powiedzmy, przegapić. Mam nadzieję, że będzie ich więcej w przyszłości.
Świetny jest mechanizm naszego decku na którym opiera się cała mechanika. Zwiad daje dużą kontrolę nad talią, a przygotowanie kart też się dobrze sprawdza.
Jeśli chodzi o walkę to jest spoko. Rzeczywiście wrogowie są dość podobni do siebie, różnią się ilością hp i pancerzem ale nam to na razie nie przeszkadza, zobaczymy jak będzie dalej.
Scenariusz udało się wygrać, wpadło trochę xp-ków i punktów wiedzy tajemnej, więc przed następnym scenariuszem będzie już można zrobić mały upgrade postaci.
Co do największych obaw jakie się pojawiały w tym wątku na forum :
-Często zdarza się, że wydajemy żeton natchnienia, a potem dostajemy go za udany test. Ale dla nas to nie jest minus bo te żetony są naprawdę potrzebne i przydatne.
- wrogowie są mało zróżnicowani na razie.
- w pierwszym scenariuszu nie zdobyliśmy żadnego przedmiotu, ale też nie sprawdziliśmy wszystkich wydarzeń.
Ogólne wrażenia bardzo pozytywne, jest lekka obawa o to, że dalej może być monotonnie, ale podobnie było w GH i grało się dobrze. Rozwój postaci na pewno cieszy bo wygląda to ciekawie. Aplikacja na duży plus. W porównaniu do GH gdzie rozkładanie kafli planszy było irytujące ( z góry wiadomo co gdzie leży, gdzie stoją wrogowie itp). Tutaj jest to naprawdę proste.
Najlepsze, że przed nami 2 scenariusz który będzie zupełnie inny bo na mapie potyczki więc znów coś nowego.
Wybaczcie proszę za ten chaotyczny post, ale nie potrafię w recenzje:) Chciałem się tylko podzielić moimi wrażeniami po pierwszym scenariuszu.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Ja już po pierwszej przygodzie. Ogólnie jak na pierwsze zetknięcie to powiedziałbym 7/10, dla fanów LOTRa 8/10, a dla fanów apek pewnie 9/10
Faktycznie natchnieniem sypią na lewo i prawo i nie bardzo jak można go zmagazynować (nadmiar przepada więc trzeba rozważnie eksplorować), a jak już sie z tego natchnienia zaczyna korzystać przy intensywnych walkach to szybko zaczyna go brakować. Także fajnie bo jakiś management tym zasobem jest potrzebny, a nie tylko "wydaj jeden i otrzymaj w zamian jeden" jak to wcześniej pisano.
Co do różnorodności wrogów to jakaś jest i ja ją czułem w prosty sposób- graliśmy Aragornem i Bilbo. Niziołek lepiej radził sobie z opancerzonymi celami dzięki przebiciu, za to Aragornem najbardziej opłacało się atakować bardziej mięsistych ale nie opancerzonych przeciwników.
Na początku akcja rozwija sie powoli, ale im wyższy threat tym zabawa nabiera rumieńców i czuć oddech zielonoskórych na plecach.
Od siebie dodam, że wygraliśmy o włos- Aragornem desperackim atakiem wyczerpalem grupę orkowych maruderów. Dostalem na ryj tyle obrażeń, bo test obrony nie poszedł, że musialem robić ostateczny test na przetrwanie- który też nie wyszedł... Ale dzieki temu Bilbo mógł bezpiecznie przeszukać ostatni znacznik i test zakończył się sukcesem i wygraną graczy. ( Żeby za dużo nie spoilować).
Jednak nawet bez szaleńczych ataków następna tura to byłaby naszą śmierć.
Do tego świetne figsy, póki co fajna i świeża alternatywa dla kostek w postaci kart i testów.
Zobaczymy jak sie to bedzie rozwijać i jak bedzie w większym składzie zanim wydam ostateczny werdykt
Faktycznie natchnieniem sypią na lewo i prawo i nie bardzo jak można go zmagazynować (nadmiar przepada więc trzeba rozważnie eksplorować), a jak już sie z tego natchnienia zaczyna korzystać przy intensywnych walkach to szybko zaczyna go brakować. Także fajnie bo jakiś management tym zasobem jest potrzebny, a nie tylko "wydaj jeden i otrzymaj w zamian jeden" jak to wcześniej pisano.
Co do różnorodności wrogów to jakaś jest i ja ją czułem w prosty sposób- graliśmy Aragornem i Bilbo. Niziołek lepiej radził sobie z opancerzonymi celami dzięki przebiciu, za to Aragornem najbardziej opłacało się atakować bardziej mięsistych ale nie opancerzonych przeciwników.
Na początku akcja rozwija sie powoli, ale im wyższy threat tym zabawa nabiera rumieńców i czuć oddech zielonoskórych na plecach.
Od siebie dodam, że wygraliśmy o włos- Aragornem desperackim atakiem wyczerpalem grupę orkowych maruderów. Dostalem na ryj tyle obrażeń, bo test obrony nie poszedł, że musialem robić ostateczny test na przetrwanie- który też nie wyszedł... Ale dzieki temu Bilbo mógł bezpiecznie przeszukać ostatni znacznik i test zakończył się sukcesem i wygraną graczy. ( Żeby za dużo nie spoilować).
Jednak nawet bez szaleńczych ataków następna tura to byłaby naszą śmierć.
Do tego świetne figsy, póki co fajna i świeża alternatywa dla kostek w postaci kart i testów.
Zobaczymy jak sie to bedzie rozwijać i jak bedzie w większym składzie zanim wydam ostateczny werdykt
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Pierwsza rozgrywka za mną, solo niestety na razie. Bilbo + Gimli i... nie udało się Gilmlim skupiłem się na miażdżeniu wrogów, a Bilbo biegał i wydarzenia robił.. ale tyle tej mapy się nagle zaczęło odkrywać że nie zdążyliśmy aż zagrożenie nas przytłukło. Ale nic to.. jutro idą na battlegroundy.. Albo poczekam już na różowego i od nowa, bo za spoileruje za bardzo rozgrywkę.
Dużo apkowania jest, ale czy to złe? Nie muszę non stop losować jakiś kart lokacji itp itd, tylko klikać na apce, coś za coś. Nawet w miarę to szło sprawnie. Chyba za późno tylko przypomniałem sobie o zdolności Bilbo, bo powinien generować dużo więcej inspiracji, a na początku jakoś mu brakło, ale rookie mistakes. Ale Gimli na przetrwanie strachu miał tak durny test, że się zastanawiałem, dopóki @Matiela streszczenia rozgrywki nie przeczytałem, że się nie da ich przegrać
Jeśli ten pierwszy scenariusz jest najdenniejszy, a z dodatkami różnorodności będą rosły i zasady się komplikowały - ale delikatnie - nadal fajnie gdyby zostało to dość prostą grą, to raczej ta gra mnie ma
Dużo apkowania jest, ale czy to złe? Nie muszę non stop losować jakiś kart lokacji itp itd, tylko klikać na apce, coś za coś. Nawet w miarę to szło sprawnie. Chyba za późno tylko przypomniałem sobie o zdolności Bilbo, bo powinien generować dużo więcej inspiracji, a na początku jakoś mu brakło, ale rookie mistakes. Ale Gimli na przetrwanie strachu miał tak durny test, że się zastanawiałem, dopóki @Matiela streszczenia rozgrywki nie przeczytałem, że się nie da ich przegrać
Jeśli ten pierwszy scenariusz jest najdenniejszy, a z dodatkami różnorodności będą rosły i zasady się komplikowały - ale delikatnie - nadal fajnie gdyby zostało to dość prostą grą, to raczej ta gra mnie ma
Rebel 6% (trójmiasto)
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
całość z tłumaczeniem zasad i setupem, około 2 godzin
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
U nas też trochę ponad 2 h ze wszystkim. Na początku trochę chaosu wprowadzała sama apka, było kilka niejasności do sprawdzenia w instrukcji. Plus wiadomo pierwsza rozgrywka to i tempo raczej spacerowe.
Co do testów na przetrwanie- Aragor dostal test na zręczność; 1. Z jego 2 zręczności i dwiema "pustymi" kartami oraz brakiem natchnienia i skilli przygotowanych (wszystko poszło na przerąbanie się wcześniej przez wrogów) to "umar w butach".
No ale cel spełnił.
Ja mam jeszcze takie pytanie- graliscie, że postaci startują przygodę z full natchnienia czy zerem? Bo w sumie nie pamiętam by to gdzieś w instrukcji stało i zastanawiam się czy dobrze grałem dając im na start pełen zapas.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2019, 23:06 przez Matiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Na pusto się zaczyna moim zdaniem. Tym bardziej, że na samym początku scenariusza każda postać robi test ( nie pamiętam na jaką umiejętność) i nagrodą za ten test jest jeden żeton natchnienia, więc gdyby się zaczynało na full to ten test byłby bez sensu.Matiel pisze: ↑18 kwie 2019, 23:00U nas też trochę ponad 2 h ze wszystkim. Na początku trochę chaosu wprowadzała sama apka, było kilka niejasności do sprawdzenia w instrukcji. Plus wiadomo pierwsza rozgrywka to i tempo raczej spacerowe.
Co do testów na przetrwanie- Aragor dostal test na zręczność; 1. Z jego 2 zręczności i dwiema "pustymi" kartami oraz brakiem natchnienia i skilli przygotowanych (wszystko poszło na przerąbanie się wcześniej przez wrogów). No ale cel spełnił.
Ja mam jeszcze takie pytanie- graliscie, że postaci startują przygodę z full natchnienia czy zerem? Bo w sumie nie pamiętam by to gdzieś w instrukcji stało i zastanawiam się czy dobrze grałem dając im na start pełen zapas.
- YoYo
- Posty: 392
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 45 times
- Kontakt:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2019, 23:11 przez YoYo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Tego co jest nagroda za test teoretycznie nie wiesz, więc możesz wydać natchnienie, co by go zaliczyć . Ale faktycznie. Nie wiem czy w naszym przypadku tak wiele to zmieniło, bo w sumie przez ten start na fullu pierwszych kilka natchnień faktycznie poszło do piachu. W sumie to powinna mi się wtedy zapalić lampka że coś jest nie tak...