z tylu pudelka masz informacje ile "zielonych" i ile "zoltych" paczek od FFG potrzebujesz
jesli kupujesz koszulki rebela to podziel ta liczbe przez polowe.
premium dlatego, ze sa bardziej wytrzymale
z tylu pudelka masz informacje ile "zielonych" i ile "zoltych" paczek od FFG potrzebujesz
tak długo zajmuje im naprawa tej gry
A konkretnie czego? Tak pytam z ciekawosci
Gra absolutnie nie wymaga żadnej naprawy.
To są dziwne wnioski wyssane z palca. Gra ma w sobie bardzo dużo "gry". Rozgrywka przebiega bardzo dynamicznie - szybkie akcje -> spotkania -> żetony mitów -> kolejna runda. I tak w kółko, akcja za akcją przez 2-3 godziny. Tempo rozgrywki jest wysokie i bardzo angażujące. Większe niż np.w EH. Choć posiadam obie gry to ciężko by mi było stwierdzić iż AH3 jest lepszy od EH ale porównanie nie jest sprawiedliwe gdyż posiadam wszystkie dodatki do EH. Generalnie jak gramy w Lovecraftową przygodę to wyciągamy jednak Eldritcha.
Pod powyższym stwierdzeniem podpisuję się w 100%
Ktoś tu już chyba pisał, że mają inne rzeczy na głowie aktualnie i nie ma sensu zapowiadać nic nowego przed ukończeniem ich.
To roznie bywa. Oni nie maja uniwersalnych projektantow, na kazdej grze pudelku, masz napisane kto jest projektantem gry. Z BGG info: Richard Launius, Nikki Valens, Kevin Wilson. Nikki robi jeszcze Mansions of Madness, pozostalych nie znam, ale patrzac na nich na BGG widze ze nie tylko w FFG pracuja? Lub pracowali? Pewno trzeba by poszukac glebiej.
Nikki juz nie pracuje w FFG, był jakiś czas temu taki news.Sarseth pisze: ↑15 maja 2019, 09:01To roznie bywa. Oni nie maja uniwersalnych projektantow, na kazdej grze pudelku, masz napisane kto jest projektantem gry. Z BGG info: Richard Launius, Nikki Valens, Kevin Wilson. Nikki robi jeszcze Mansions of Madness, pozostalych nie znam, ale patrzac na nich na BGG widze ze nie tylko w FFG pracuja? Lub pracowali? Pewno trzeba by poszukac glebiej.
Tak, ale zobacz jak droga do wygranej może wyglądać. Nie musisz wybierać spośród kilku ulic Arkham które narzuca scenariusz, możesz biegać po całym mieście. Do tego dochodzą podróże do innych światów, których tak na marginesie trochę jest i w każdym może nas spotkać coś innego. Gdybyś po grze miał usiąść i napisać co Cię w rozgrywce spotkało w sposób literacki, myślę że po AH2 mniej rzeczy powtarzałoby się niż po rozgrywce w AH3.
To moze jest to powodem wtedy ze te dodatki nie zostaly zapowiedziane - jeszcze. Duzo gdybania mi tylko zostaloGatherey pisze: ↑15 maja 2019, 09:51Nikki juz nie pracuje w FFG, był jakiś czas temu taki news.Sarseth pisze: ↑15 maja 2019, 09:01To roznie bywa. Oni nie maja uniwersalnych projektantow, na kazdej grze pudelku, masz napisane kto jest projektantem gry. Z BGG info: Richard Launius, Nikki Valens, Kevin Wilson. Nikki robi jeszcze Mansions of Madness, pozostalych nie znam, ale patrzac na nich na BGG widze ze nie tylko w FFG pracuja? Lub pracowali? Pewno trzeba by poszukac glebiej.
sadze, ze rozgrywajac 8 gier w kazda edycje (8 x w AH2 i 2x4 rozne scenariusze w AH3) i opisac po rozgrywce co Cie spotkalo, wieksza roznorodnosc bedziesz mial wlasnie w AH3.wilson85 pisze: ↑15 maja 2019, 10:11Tak, ale zobacz jak droga do wygranej może wyglądać. Nie musisz wybierać spośród kilku ulic Arkham które narzuca scenariusz, możesz biegać po całym mieście. Do tego dochodzą podróże do innych światów, których tak na marginesie trochę jest i w każdym może nas spotkać coś innego. Gdybyś po grze miał usiąść i napisać co Cię w rozgrywce spotkało w sposób literacki, myślę że po AH2 mniej rzeczy powtarzałoby się niż po rozgrywce w AH3.