Nemesis - pytania o zasady.
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 68 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Dzięki. Kolejne pytania.
1) Czy po pierwszym odkryciu gniazda, na którym jest żeton pożaru, gniazdo strawią płomienie i jaja będą niszczone w Fazie Wydarzeń?
2) Jeżeli maszynownia jest uszkodzona, nie można jedynie wykonać akcji pomieszczenia, tzn. sprawdzić statusu silników, prawda? Można je natomiast naprawić lub uszkodzić bądź podejrzeć ich stan w Centrum Kontroli Napędów. Zgadza się?
3) Atak larwy. Atak ten może nastąpić podczas spotkania z intruzem, jako "atak z zaskoczenia" bądź podczas Fazy Wydarzeń, gdy postać gracza nie ubiła szmaty w swojej turze i nadal znajduje się z nią w tym samym pomieszczeniu, zgadza się?
4) Truchło intruza. Po ubiciu larwy można zabrać jej truchło (żeton zwłok intruza) do laboratorium. Jej żeton to ciężki obiekt, prawda?
5) Laboratorium. Gracz A znajduje się w laboratorium, niosąc niebieskie ciało martwego członka załogi. W tym pomieszczeniu znajduje się również gracz B. Czy gracz B może wykonać akcję pomieszczenia, czyli przebadać ciało członka załogi, które niesie gracz A? Gracz A może to zrobić. Jeśli ciało członka załogi zostanie upuszczone w laboratorium, wówczas każdy gracz może je przebadać. A jeśli ciało jest w rękach innego gracza? Jest to dla mnie bardzo kluczowa informacja, od której zależy realizacja jednego z celów graczy.
Kampania NIEZNANE HISTORIE #1.
Misja 1. Wydarzenie nr 5 - "Odbicie Lustrzane". O co tu chodzi?
1) Czy po pierwszym odkryciu gniazda, na którym jest żeton pożaru, gniazdo strawią płomienie i jaja będą niszczone w Fazie Wydarzeń?
2) Jeżeli maszynownia jest uszkodzona, nie można jedynie wykonać akcji pomieszczenia, tzn. sprawdzić statusu silników, prawda? Można je natomiast naprawić lub uszkodzić bądź podejrzeć ich stan w Centrum Kontroli Napędów. Zgadza się?
3) Atak larwy. Atak ten może nastąpić podczas spotkania z intruzem, jako "atak z zaskoczenia" bądź podczas Fazy Wydarzeń, gdy postać gracza nie ubiła szmaty w swojej turze i nadal znajduje się z nią w tym samym pomieszczeniu, zgadza się?
4) Truchło intruza. Po ubiciu larwy można zabrać jej truchło (żeton zwłok intruza) do laboratorium. Jej żeton to ciężki obiekt, prawda?
5) Laboratorium. Gracz A znajduje się w laboratorium, niosąc niebieskie ciało martwego członka załogi. W tym pomieszczeniu znajduje się również gracz B. Czy gracz B może wykonać akcję pomieszczenia, czyli przebadać ciało członka załogi, które niesie gracz A? Gracz A może to zrobić. Jeśli ciało członka załogi zostanie upuszczone w laboratorium, wówczas każdy gracz może je przebadać. A jeśli ciało jest w rękach innego gracza? Jest to dla mnie bardzo kluczowa informacja, od której zależy realizacja jednego z celów graczy.
Kampania NIEZNANE HISTORIE #1.
Misja 1. Wydarzenie nr 5 - "Odbicie Lustrzane". O co tu chodzi?
Spoiler:
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9134
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3029 times
- Been thanked: 2654 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Tak
Tak2) Jeżeli maszynownia jest uszkodzona, nie można jedynie wykonać akcji pomieszczenia, tzn. sprawdzić statusu silników, prawda? Można je natomiast naprawić lub uszkodzić bądź podejrzeć ich stan w Centrum Kontroli Napędów. Zgadza się?
Po raz trzeci Tak!3) Atak larwy. Atak ten może nastąpić podczas spotkania z intruzem, jako "atak z zaskoczenia" bądź podczas Fazy Wydarzeń, gdy postać gracza nie ubiła szmaty w swojej turze i nadal znajduje się z nią w tym samym pomieszczeniu, zgadza się?
4) Truchło intruza. Po ubiciu larwy można zabrać jej truchło (żeton zwłok intruza) do laboratorium. Jej żeton to ciężki obiekt, prawda?
Każdy Intruz poza Larwą zostawia po sobie zwłoki.
Z tego co pamiętam (ale mogę się mylić), to wystarczy, że ktoś ma w Laboratorium obiekt do zbadania. Wtedy każdy inny gracz może je przebadać.5) Laboratorium. Gracz A znajduje się w laboratorium, niosąc niebieskie ciało martwego członka załogi. W tym pomieszczeniu znajduje się również gracz B. Czy gracz B może wykonać akcję pomieszczenia, czyli przebadać ciało członka załogi, które niesie gracz A? Gracz A może to zrobić. Jeśli ciało członka załogi zostanie upuszczone w laboratorium, wówczas każdy gracz może je przebadać. A jeśli ciało jest w rękach innego gracza? Jest to dla mnie bardzo kluczowa informacja, od której zależy realizacja jednego z celów graczy.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Nemesis - pytania o zasady.
1. Sprecyzuję, że co rundę niszczone jest jedno jajo
5. Curiosity dobrze pisze możesz badać obiekty w rękach innych graczy, ale nie możesz jedynie niszczyć jaj w ich rękach.
5. Curiosity dobrze pisze możesz badać obiekty w rękach innych graczy, ale nie możesz jedynie niszczyć jaj w ich rękach.
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Witam wszystkich,
Mam następujące pytanie i dotyczy działania karty "Przeszkodzenie". Taka sytuacja z wczoraj . Gram Mechanikiem, mój przeciwnik kapitanem z odpalonym interkomem, nie jesteśmy w tym samym pomieszczeniu. Kapitan wydaje mi rozkaz przejścia do wskazanego pomieszczenia (akurat zamieszkanego grupowo przez obcych
- wiadomo jaki cel miał ). Ja mam na ręku kartę "Przeszkodzenie". Czy mogę jej użyć jako kontry do jego rozkazu ? Wątpliwości są co do kwestii czy karta "Przeszkodzenie" działa tylko gdy obie postacie są w jednym pomieszczeniu czy też można jej użyć w takiej sytuacji jak moja.
Mam następujące pytanie i dotyczy działania karty "Przeszkodzenie". Taka sytuacja z wczoraj . Gram Mechanikiem, mój przeciwnik kapitanem z odpalonym interkomem, nie jesteśmy w tym samym pomieszczeniu. Kapitan wydaje mi rozkaz przejścia do wskazanego pomieszczenia (akurat zamieszkanego grupowo przez obcych

- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9134
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3029 times
- Been thanked: 2654 times
- Kontakt:
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Możesz jej użyć tylko wtedy, gdy jesteście w tym samym pomieszczeniu.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Hmm , czyli nie ma obrony przed tą umiejętnością Kapitana...no można unikać pomieszczeń z komputerem ale to nie jest fajna opcja . Dziękuję za odpowiedź.
Re: Nemesis - pytania o zasady.
pytanie:
Jeśli nie ma ruchu intruzów w fazie wydarzeń { bo, nie ma żadnego na planszy, lub nie wystąpił symbol intruza na karcie wydarzeń} czy wtedy rozgrywam efekt wydarzenia?... czy niezależnie od wszystkiego rozgrywam efekt wydarzeń?
Jeśli nie ma ruchu intruzów w fazie wydarzeń { bo, nie ma żadnego na planszy, lub nie wystąpił symbol intruza na karcie wydarzeń} czy wtedy rozgrywam efekt wydarzenia?... czy niezależnie od wszystkiego rozgrywam efekt wydarzeń?
- Nidhogg
- Posty: 1342
- Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
- Lokalizacja: Romb Kujawski
- Has thanked: 99 times
- Been thanked: 62 times
-
- Posty: 817
- Rejestracja: 30 maja 2018, 10:35
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 93 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Dla mnie jest to logiczne. Po to jest ten przedmiot i karta akcji. Jak wszyscy się rozbiegną po statku to ta karta akcji będzie bardzo sytuacyjna i może być praktycznie niewykorzystywana.
-
- Posty: 817
- Rejestracja: 30 maja 2018, 10:35
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 93 times
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Pełzacz i osobnik dorosły – dobierz 1 kartę ataku intruza, zignoruj wszystkie informacje na karcie oprócz symbolu krwi w le-wym górnym rogu. Jeśli liczba w symbolu krwi jest równa albo niższa od aktualnej liczby obrażeń intruza, intruz zostaje zabity – usuń jego figurkę i po-łóż 1 żeton zwłok intruza w pomieszczeniu, gdzie zginął (od tej chwili jest to obiekt „zwłoki intruza”). Jeśli liczba w symbolu krwi jest wyższa, intruz nadal żyje.
Reproduktor i królowa – dobierz 2 karty ataku intruza, dodaj do siebie wartości w symbolach krwi i porównaj sumę do aktualnej liczby obrażeń intruza. Wynik porównania jest taki sam jak w przy-padku opisanym powyżej.
Tylko w przypadku Pełzacza i dorosłego jest napisane wprost, że zostawia się zwłoki. Strona 20 pdf-u instrukcji ze strony rebela.
Każdy Intruz poza Larwą zostawia po sobie zwłoki.
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Na stronie 22 instrukcji gry kolumna środkowa dół jest napisane '' zwłoki intruza (żeton zwłok pojawia się po śmierci jakiegokolwiek intruza z wyjątkiem larwy). '' To jak jest w końcu z niesieniem ciężkiego obiektu. Czy można też nieść ciało reproduktora lub królowej? Gdyby żeton dokładnie określał jakiego intruza jest to truchło to rozumiem, ale tak nie jest.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9134
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3029 times
- Been thanked: 2654 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Na BGG spotkałem się z interpretacją, że Reproduktor i Królowa nie zostawiają zwłok, które można przebadać. Ale, żeby oddać Ci sprawiedliwość, nawet "w oryginale" jest zapis, o którym piszesz:luki075 pisze: ↑03 sie 2019, 10:57 Na stronie 22 instrukcji gry kolumna środkowa dół jest napisane '' zwłoki intruza (żeton zwłok pojawia się po śmierci jakiegokolwiek intruza z wyjątkiem larwy). '' To jak jest w końcu z niesieniem ciężkiego obiektu. Czy można też nieść ciało reproduktora lub królowej? Gdyby żeton dokładnie określał jakiego intruza jest to truchło to rozumiem, ale tak nie jest.
Intruder Carcass (a Carcass token is placed after the
death of any Intruder – with the exception of Larvae).
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Dzięki za odpowiedź. Myślę że różna interpretacja może mieć wpływ na rozgrywkę. Więcej trupków ułatwia ich zdobycie do badania. Opcja bez reproduktora i królowej może dodać więcej smaczku rozgrywce.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9134
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3029 times
- Been thanked: 2654 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Z drugiej strony - ubicie Reproduktora jest chyba strasznie rzadkie, bo pojawia się rzadziej niż Królowa. Oboje mogą mieć nawet i po 12 punktów życia, więc...
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 68 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
... więc po ubicu można pokusić się o zabraniu fragmentów ich cielska (żeton truchła) do badań: odstrzelone kończyny, oderwany łeb, rozerwane łapy. My tak robimy.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9134
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3029 times
- Been thanked: 2654 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Okay, chyba zatem można przyjąć, że zwłoki zostawia każdy intruz poza Larwą.
Okazuje się, że informacja o tym, że Królowa i Reproduktor nie zostawiają zwłok, pochodzi z wcześniejszych wersji instrukcji. Najwyraźniej, w ostatecznej wersji zostało to zmienione.
Poprawię posty.
Okazuje się, że informacja o tym, że Królowa i Reproduktor nie zostawiają zwłok, pochodzi z wcześniejszych wersji instrukcji. Najwyraźniej, w ostatecznej wersji zostało to zmienione.
Poprawię posty.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 68 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Przeglądam wątek i spisuję wszystkie nurtujące mnie pytania. Możesz przy okazji przekreślić ten post viewtopic.php?p=1163526#p1163526
Kolejne pytanie. Czy ktokolwiek z Was korzystał kiedykolwiek z akcji pomiszczenia MASZYNOWNII? Mam dużo rozgrywek za sobą i korzystamy jedynie z możliwości naprawy/zapsucia, nigdy z akcji tych pomieszczeń.
Kolejne pytanie. Czy ktokolwiek z Was korzystał kiedykolwiek z akcji pomiszczenia MASZYNOWNII? Mam dużo rozgrywek za sobą i korzystamy jedynie z możliwości naprawy/zapsucia, nigdy z akcji tych pomieszczeń.
- Kilson
- Posty: 768
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
- Lokalizacja: Warszawa / Marki
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 72 times
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Dlaczego przekreślić? Przecież dobrze napisał.Mixthoor pisze: ↑04 sie 2019, 00:39 Przeglądam wątek i spisuję wszystkie nurtujące mnie pytania. Możesz przy okazji przekreślić ten post viewtopic.php?p=1163526#p1163526
Czyli nie sprawdzacie czy silniki są naprawione bo:
1) patrzycie po źle wydrukowanych awersach i wiecie czy działa czy nie? (ja moim współgraczom nie mówiłem że się różnią i jak leży jeden na drugim, to jeszcze nikt się nie zorientował, że się różnią, a sprawdzenie silników najczęściej zostawiam innym, żeby się nie sugerować jak wiem na czym polega problem

2) przyjmujecie błędne założenie, że używając naprawy możecie zabrać oba żetony i wybrać który jest na górze? (akcją maszynowni powinno się sprawdzać, a akcją naprawy/uszkodzenia tylko zamienić ich pozycję, a nie wybierać który gdzie leży)
3) jest jeszcze szansa, że grałeś na tyle mało razy, że zawsze trafiało się pomieszczenie z numerem "2" pozwalające podglądać status silników, ale obstawiam, że jednak to nie tu jest sedno problemu

Ostatnio zmieniony 04 sie 2019, 10:43 przez Kilson, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 68 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Nie bałdzo hłabio. Tu jest prawidłowo: viewtopic.php?p=1163568#p1163568. Curiosity nie zacytował pełnego zdania z "W punkcie 9". 9 krok Fazy Wydarzeń w przypadku Królowej jest inny, niż potencjalne spotkanie bladzi podczas tur graczy.Kilson pisze: ↑04 sie 2019, 02:10Dlaczego przekreślić? Przecież dobrze napisał.Mixthoor pisze: ↑04 sie 2019, 00:39 Przeglądam wątek i spisuję wszystkie nurtujące mnie pytania. Możesz przy okazji przekreślić ten post viewtopic.php?p=1163526#p1163526
---
Nie dostrzegam różnicy. Kafle leżą jeden na drugim na ciemnej planszy i nikt w nie nie świeci latarką.Kilson pisze:Czyli nie sprawdzacie czy silniki są naprawione bo:
1) patrzycie po źle wydrukowanych awersach i wiecie czy działa czy nie? (ja moim współgraczom nie mówiłem że się różnią i jak leży jeden na drugim, to jeszcze nikt się nie zorientował, że się różnią, a sprawdzenie silników najczęściej zostawiam innym, żeby się nie sugerować jak wiem na czym polega problem)
---
Hmmm... Wykonujemy akcję naprawy bez sprawdzenia statusu silnika. Jeśli jest uszkodzony, naprawiam. Jeśli sprawny, zostawiam. Jeśli jestem korpo dziwką, opcjonalnie psuję i łgam pozostałym. Czy naprawdę muszę pierwej sprawdzić status silnika, nim go naprawę/zepsuję? Przecie maszynownia może być uszkodzona, a i tak mam prawo grzebać przy silnikach...Kilson pisze:2) przyjmujecie błędne założenie, że używając naprawy możecie zabrać oba żetony i wybrać który jest na górze? (akcją maszynowni powinno się sprawdzać, a akcją naprawy/uszkodzenia tylko zamienić ich pozycję, a nie wybierać który gdzie leży)
---
Grałem koło 15 razy. Z Centrum Sterowania Napędem skorzystaliśmy 2, może 3 razy. (w tym 1 raz w kampanii).Kilson pisze:3) jest jeszcze szansa, że grałeś na tyle mało razy, że zawsze trafiało się pomieszczenie z numerem "2" pozwalające podglądać status silników, ale obstawiam, że jednak to nie tu jest sedno problemu![]()
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Witam, mam pytanie:
Znajduję się w pomieszczeniu do którego prowadzą tylko dwa korytarze, w każdym z nich leży znacznik szmeru. Ale tylko w jednym, korytarzu nr 2 są zamknięte drzwi ( z znacznikiem szmeru). Teraz: rzucam kością na szmery i wypada 2-ka.
1. Czy, ściągam wszystkie znaczniki szmerów, niszczę drzwi i intruz nie wchodzi ?
2. Znaczniki pozostają ,drzwi są niszczone i intruz nie wchodzi ?
Znajduję się w pomieszczeniu do którego prowadzą tylko dwa korytarze, w każdym z nich leży znacznik szmeru. Ale tylko w jednym, korytarzu nr 2 są zamknięte drzwi ( z znacznikiem szmeru). Teraz: rzucam kością na szmery i wypada 2-ka.
1. Czy, ściągam wszystkie znaczniki szmerów, niszczę drzwi i intruz nie wchodzi ?
2. Znaczniki pozostają ,drzwi są niszczone i intruz nie wchodzi ?
-
- Posty: 982
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:13
- Lokalizacja: Nadarzyn
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 143 times
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Opcja numer 3
Ściągasz znaczniki, drzwi jak stały tak stoją a Ty mówisz dzień dobry Intruzowi, który właśnie Cię nawiedził w pomieszczeniu.
Jest to ciekawe bo ja też grałem zawsze w ten sposób, że podczas naprawy brałem obydwa i po ich obejrzeniu decydowalem który będzie na wierzchu. Kolejna drobna zasada źle zagrana
EDIT.
Wg instrukcji bierzesz oba żetony i je podgladasz odkladajac w dowolny sposób a więc Kilson nie ma jednak racji.
Ściągasz znaczniki, drzwi jak stały tak stoją a Ty mówisz dzień dobry Intruzowi, który właśnie Cię nawiedził w pomieszczeniu.
Myślę, że Kilsonowi chodzi o to, że podczas akcji naprawy zamieniasz kafelki bez ich podgladania. W takiej sytuacji jeżeli wcześniej nie sprawdziłes co jest na wierzchu nie wiesz czy naprawiles czy zepsules.Mixthoor pisze: ↑04 sie 2019, 08:45 Hmmm... Wykonujemy akcję naprawy bez sprawdzenia statusu silnika. Jeśli jest uszkodzony, naprawiam. Jeśli sprawny, zostawiam. Jeśli jestem korpo dziwką, opcjonalnie psuję i łgam pozostałym. Czy naprawdę muszę pierwej sprawdzić status silnika, nim go naprawę/zepsuję? Przecie maszynownia może być uszkodzona, a i tak mam prawo grzebać przy silnikach...
Jest to ciekawe bo ja też grałem zawsze w ten sposób, że podczas naprawy brałem obydwa i po ich obejrzeniu decydowalem który będzie na wierzchu. Kolejna drobna zasada źle zagrana
EDIT.
Wg instrukcji bierzesz oba żetony i je podgladasz odkladajac w dowolny sposób a więc Kilson nie ma jednak racji.
- Kilson
- Posty: 768
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
- Lokalizacja: Warszawa / Marki
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 72 times
Re: Nemesis - pytania o zasady.
Ale on pisał, o wyniku rzutu na szmery, czyli miał rację.Mixthoor pisze: ↑04 sie 2019, 08:45 Nie bałdzo hłabio. Tu jest prawidłowo: viewtopic.php?p=1163568#p1163568. Curiosity nie zacytował pełnego zdania z "W punkcie 9". 9 krok Fazy Wydarzeń w przypadku Królowej jest inny, niż potencjalne spotkanie bladzi podczas tur graczy.
Ty mój drogi tołdi piszesz o fazie kolonii jak rozumiem? Wtedy procedura jest inna, ale pytanie było dość precyzyjne i de facto wynikało z tego, że zadający je wiedział, że w fazie kolonii królowa nie zawsze się pojawia.
Jeśli wyciągniesz w fazie kolonii żeton dorosłego, każdy rzuci na szmery i w wyniku tego rzutu masz wylosować spotkanie i wyciągniesz królową to WYCHODZI ona na planszę, mimo że jest to faza kolonii.
Faktycznie macie racje. Jakoś przyjąłem, że działa to podobnie jak kokpit, że sprawdzenie i "ustawienie" to osobne akcje i o ile pamiętam, to grając pierwszy raz, ktoś w ten sposób mi tłumaczył.
Czyli wychodzi na to, że podglądanie statusu jest mega sytuacyjne i ma sens tylko jeśli nie mamy akurat karty naprawy i np. chcemy sprawdzić czy ktoś nas nie oszukał. (czyli prawdopodobnie rzeczywiście już nigdy go nie użyję

Wychodzi na to, że trochę sobie utrudnialiśmy



Drzwi i szmery są całkowicie niezależne od siebie. Obcy pojawia się bezpośrednio w pomieszczeniu, a drzwi stoją jak stały.andrzej pisze: ↑04 sie 2019, 09:14 Witam, mam pytanie:
Znajduję się w pomieszczeniu do którego prowadzą tylko dwa korytarze, w każdym z nich leży znacznik szmeru. Ale tylko w jednym, korytarzu nr 2 są zamknięte drzwi ( z znacznikiem szmeru). Teraz: rzucam kością na szmery i wypada 2-ka.
1. Czy, ściągam wszystkie znaczniki szmerów, niszczę drzwi i intruz nie wchodzi ?
2. Znaczniki pozostają ,drzwi są niszczone i intruz nie wchodzi ?
Fabularnie możesz przyjąć, że obcy był już w tym pomieszczeniu zanim do niego wlazłeś, dostał się tam np. kanałem wentylacyjnym
