Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
_leigam_ pisze: ↑14 gru 2019, 20:42
Tryb dla cieniasow
Huh, nie wiedziałem, że sukcesy w tej grze zamieniają się wymiernie na szacunek na dzielni. Może na złej dzielni całe życie mieszkałem.
Co to komu przeszkadza, że sobie ktoś potrzebujący ułatwi, nigdy nie będzie dla mnie jasne. Ludzie na wózkach korzystający z podjazdów to też są "cieniasy", nie? Pięciolatki uczące się czytać z elementarza zamiast z Pana Tadeusza to analfabeci, a starsi ludzie chodzący o lasce oszukują - nie możesz chodzić, to się czołgaj, dziadku!
Aż dziwne, że tak mało emocji wzbudził ten tryb, bo przecież sporo osób narzekało, że główną wadą Podróży jest brak czasu na zwiedzanie mapy (przez co gra z przygodowej robi się wyścigowa). Serio nikt się nie cieszy, że teraz będzie mógł sprawdzić każdy zakątek mapy i zajrzeć pod każdy listek?
Trolliszcze pisze: ↑16 gru 2019, 15:50
Aż dziwne, że tak mało emocji wzbudził ten tryb, bo przecież sporo osób narzekało, że główną wadą Podróży jest brak czasu na zwiedzanie mapy (przez co gra z przygodowej robi się wyścigowa). Serio nikt się nie cieszy, że teraz będzie mógł sprawdzić każdy zakątek mapy i zajrzeć pod każdy listek?
Generalnie wydaje mi się, że bardzo dobrze zrobili, bo rzeczywiście to był jeden z częstszych powodów. Fajnie że wsłuchali się w uwagi - co napawa mnie optymizmem na przyszłość tej gry. Korzenia pierwszych scenariuszy nie zmienią, ale może też coś zmienią z przyszłymi i nie będzie takich sieczek.
Może niestety wszyscy już sprzedali?
Trolliszcze pisze: ↑16 gru 2019, 15:50
Aż dziwne, że tak mało emocji wzbudził ten tryb, bo przecież sporo osób narzekało, że główną wadą Podróży jest brak czasu na zwiedzanie mapy (przez co gra z przygodowej robi się wyścigowa). Serio nikt się nie cieszy, że teraz będzie mógł sprawdzić każdy zakątek mapy i zajrzeć pod każdy listek?
Moja reakcja: O, fajnie, będzie można poeksplorować... (po czym przypominam sobie, że ta gra polega na wachlowaniu kartami i ze wzruszeniem ramion odwracam się w stronę ciekawszych pozycji).
Swoją drogą, polityka wydawnicza względem PpŚ (oraz AH3 i Outer Rima) taka dziwna - gry w miarę chyba popularne (napisałem popularne, a nie dobre, żeby się nikt nie przyczepił), a na dodatki trzeba czekać bardzo długo. Rebel na FB coś dzisiaj pisał, że wiedzą coś na temat nowej zawartości do Podróży, ale nie mogą nic powiedzieć.
Mnie bardzo cieszy aktualizacja aplikacji. Do tej pory graliśmy raz ze znajomymi i ta gra nam strasznie nie siadła z powodu wszechobecnego pędu do przodu. Teraz będzie można zagrać bardziej na luzie
Dla mnie tempo było ok. Dzięki temu gra była w miarę szybka. Ten tryb pewnie mocno wydłuży pojedynczy scenariusz, ale fajnie, że dodali coś takiego. Natomiast ja bym tam widział jeszcze kilka pojedynczych scenariuszy do zagrania w towarzystwie, które ma okazję zagrać w tę grę ze sobą tylko raz. I wtedy taki tryb ma jeszcze więcej sensu. A gdyby jeszcze w trakcie takiej pięciogodzinnej przygody można było awansować i wymieniać karty...
Gatherey pisze: ↑16 gru 2019, 16:32(...) Rebel na FB coś dzisiaj pisał, że wiedzą coś na temat nowej zawartości do Podróży, ale nie mogą nic powiedzieć.
Gatherey pisze: ↑16 gru 2019, 16:32(...) Rebel na FB coś dzisiaj pisał, że wiedzą coś na temat nowej zawartości do Podróży, ale nie mogą nic powiedzieć.
arian pisze: ↑16 gru 2019, 20:27
Dla mnie tempo było ok. Dzięki temu gra była w miarę szybka. Ten tryb pewnie mocno wydłuży pojedynczy scenariusz, ale fajnie, że dodali coś takiego. Natomiast ja bym tam widział jeszcze kilka pojedynczych scenariuszy do zagrania w towarzystwie, które ma okazję zagrać w tę grę ze sobą tylko raz. I wtedy taki tryb ma jeszcze więcej sensu. A gdyby jeszcze w trakcie takiej pięciogodzinnej przygody można było awansować i wymieniać karty...
Takie jednostrzałowce, powiedzmy do rozegrania w ok. 3h były by świetne obok duzych kampanii.
Była by wtedy gra przygodowa na każdą okazję
Paweł "Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Mnie tam gra się bardzo podoba, nie wiem czemu została tak negatywnie odebrana. Całkiem przyjemny tytuł, jestem umówiony ze znajomymi na dłuższe granie w święta
Chenoss pisze: ↑17 gru 2019, 10:32
Mnie tam gra się bardzo podoba, nie wiem czemu została tak negatywnie odebrana. Całkiem przyjemny tytuł, jestem umówiony ze znajomymi na dłuższe granie w święta
Gdyby to nie był Władca Pierścieni, to spoko, ale od gier w tym settingu wymaga się znacznie więcej
To też nie jest tak, że została jakoś niesłychanie negatywnie odebrana. To bardzo przyjemna gra. Zawiera po prostu kilka drażniących mankamentów, o których się dyskutuje. Presja czasu i wymuszony sprint przez wiele misji jest niewątpliwie jednym z nich. Dodano tryb przygodowy, który być może naprawi sytuację (choć tutaj obawiam się z kolei zbyt dużego obniżenia poprzeczki). Dodatkowo wielu graczy wkurza olewające podejście ze strony FFG w kwestii poprawek do kart.
Bary pisze: ↑17 gru 2019, 11:33
To też nie jest tak, że została jakoś niesłychanie negatywnie odebrana. To bardzo przyjemna gra. Zawiera po prostu kilka drażniących mankamentów, o których się dyskutuje. Presja czasu i wymuszony sprint przez wiele misji jest niewątpliwie jednym z nich. Dodano tryb przygodowy, który być może naprawi sytuację (choć tutaj obawiam się z kolei zbyt dużego obniżenia poprzeczki). Dodatkowo wielu graczy wkurza olewające podejście ze strony FFG w kwestii poprawek do kart.
Mnie najbardziej wkurzają błędy na kartach i podejście Rebel/FFG (minimum to dobrej jakości naklejki). Bo sama rozgrywka jest przyjemna i wg mnie presja czasu jest na + (lekki niedosyt pod koniec misji wzmaga apetyt i chyba taki miało to cel). Mielenie kart mi nie przeszkadza, nawet o dziwo aplikacja (na 50" tv jest git, jakbym miał w to grać na komórce czy tablecie to bym podziękował). W aplikacji jest trochę niedociągnięć. Odnośnie trybu easy to wg mnie normal jest dość łatwy po kilku grach jak się rozbuduje postać ( w niektórych misjach trochę nam to uwierało), wydaje mi się że po zmniejszeniu trudności gra będzie nudna.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻDice Settlers +promka Wyspa dinozaurówCalico+promka Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
Nie chodzi o to, że gra jest klasycznie trudna na poziomie standardowym i się odbijam od scenariuszy. Przechodziłem misje, jednakże często miałem poczucie, że nie ma czasu na poznanie lokacji, bo trzeba naprawdę gonić. W efekcie jedynie liznąłem smaczki kilku map. Wiadomo, że nie może być tak, że sprawdzisz każdy niuans- z czegoś trzeba zrezygnować. W takiej Posiadłości dla przykładu to wyważenie między presją czasu, a możliwością poznania otoczenia określam jako bardzo dobre. Tutaj jest to imo zachwiane. Drugim doskwierającym problemem był dysonans między samym opisem niektórych znalezisk, a faktyczną nagrodą. Pamiętam, jak jeden ze współgraczy znalazł jakąś skrzynię. Naszarpał się z otwieraniem, ale w środku znalazł jakiś ciekawy artefakt, co gra naprawdę kwieciście opisała. Finalnie jednak dostał... listka. Wszystko to jednak można jeszcze poprawić nadchodzącym rozszerzeniem Khazad-Dum.
Freshus pisze: ↑17 gru 2019, 19:00
Też tak wnioskuję po komentarzu rebela na facebook, gdzie zamieścili w nim nietoperka, pajączka i kilof z łopatą . Już nie mogę się doczekać...
Właśnie zobaczyłem ten post od rebela i też czekam
Pomelo pisze: ↑19 gru 2019, 13:51
Na jednej ze stron pojawiła się data kiedy będzie dostępny dodatek, a co ważniejsze w opisie produktu pojawiła się informacja, że jednym z bohaterów będzie...