Gra w klimacie Indiana Jones?

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Awatar użytkownika
Piaskoryb

Re: Gra w klimacie Indiana Jones?

Post autor: Piaskoryb »

Fortune And Glory The Cliffhanger Game + Treasure Hunters + Rise Of The Crimson Hand + Custom Dangers (Print and Play)

And you have the UPAGoAT - ULTIMATE PULP ADVENTURE GAME of ALL TIME! U can shoot nazis! You can hunt treasures! U can play solo or competetive, cooperative, team competetive or whenever u like! U face dangers, cliffhangers, U will lost on the deserts, islands or frozen north! U will travel across the globe! U will need to go deep deep into the jungle! Scavengin lost temples, seekin the Fortune and Glory! Fought with evil nazi villains or mobsters!
Take ur team of allies, collect ur gear and go for adventure! Sneak past ur enemies and stole their gold? Yes U can! Find Nazi base and want make Knock Knock? And beat the whole army of these bastards? U can try :) U think evil Villians are easy peasy enemies? They are not :) They are Big, They are Bad and They Will Beat u to a Pulp! U Will race with them for treasueres! U will escape from collasping Temples! U will be hunted, u will be the Hunter! But beyond anything u are the Adventurer!

These and much much more in next episode of Fortune and Glory!

If this is not enough recommendation for You, then nothing is!
Awatar użytkownika
BOLLO
Kontakt:

Post autor: BOLLO »

nie ma co dalej pisać . zainteresowany nie jest zainteresowany :-)
Awatar użytkownika
Propi

Post autor: Propi »

BOLLO pisze: 28 maja 2020, 22:30 nie ma co dalej pisać . zainteresowany nie jest zainteresowany :-)
Panowie, ja sobie wypraszam, po prostu nie zaznaczyłem "Obserwuj temat", a forum samo z siebie nie wpadło na pomysł, że skoro brałem udział w dyskusji to warto byłoby mnie informować o jej rozwoju ;)

Sprawdziłem wszystko co zostało wymienione i pomijając gry poniżej 6.5 na BGG to zainteresowały mnie poniższe pozycje:

Teby - miałem nieuzasadnione wrażenie, że to jakiś prosty empikowy zapychacz, ale wczytałem się w opis i widzę, że gra używa mechaniki, którą bardzo lubię (znanej mi z Nova Luna), gdzie kolejność ruchu zależy od toru czasu. Muszę się temu przyjrzeć bliżej, zwłaszcza że ceny są okazyjne :)

Escape Quest - nigdy nie grałem jeszcze w książkową grę, więc to będzie ciekawe doświadczenie, a i ceny również kuszą :)

Fortune And Glory - nie myślałem, że kiedyś chciałbym wchodzić w gry typu Ameri, ale chyba to jest idealny tytuł, żeby wejść w klimat. Przeraża mnie tylko cena i problem z dostępnością, ale od tego są internety, żeby kombinować.

Dziękuję więc za rekomendacje i przepraszam za nieaktywność - oddalam się w rytm znanej melodii... (https://www.youtube.com/watch?v=-bTpp8PQSog)
Kin@a

Post autor: Kin@a »

Golfang pisze: 26 maja 2020, 07:34 Zaginiona ekspedycja wpasowuje się w klimat trochę. fajne jest to że jest kilka trybów gry - kooperacyjny, solo, lub przeciwko sobie. Wada - gra tylko na 1 lub 2 graczy.
Gra jest do 5 graczy, Mam ten zestaw i szczerze polecam, jest b. klimatyczna:
https://sklep.allingames.pl/2-zestaw-za ... -p-20.html
Daro_ufo

Post autor: Daro_ufo »

A może gra czasu rzeczywistego tj. Ucieczka: Świątynia Zagłady (Escape: The Curse of the Temple) https://boardgamegeek.com/boardgame/113 ... rse-temple?
ODPOWIEDZ