Moim zdaniem Wzgórza Emyn Muil i Martwe Bagna robią się dużo ciekawsze i wymagające i przestają być najgorszymi questamiolsszak pisze: ↑31 gru 2020, 17:45Teraz mnie zaciekawiłeś. Do tej pory nie rozważałem zakupu talii koszmarnych, bo majac tak duzo gier na pewno nie ogram Władcy tak aby mi sie znudził, ale Powiedz prosze, ktore dodatki Twoim zdaniem absolutnie wymagają zakupu koszmarnej talii ?warlock pisze: ↑31 gru 2020, 14:58
Graliśmy wiele questów z pierwszego cyklu z Koszmarnymi Taliami i muszę przyznać, że robią się dużo ciekawsze. I nie chodzi tu nawet o to, że są trudniejsze (bo są), ale o to, że to swoiste "łatki" - twórcy wrócili do nich po latach i uwypuklili mechanicznie wszystko to, co było w nich ciekawe, a co nie do końca dobrze działało w oryginale. To co rzuca się w oczy w pierwszym cyklu co rzutuje negatywnie na jakość pewnych scenariuszy to bardzo duże talie przeciwności (a duża talia to nieprzewidywalnosć efektów i czasem te przygody toczą się w dziwny sposób).
![]()
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A tak swoją drogą - Ian napisał świetny artykuł na ten temat, w którym ocenia wpływ koszmarnych talii na grę (czy poprawiają klimat, mechanikę itd.) - https://talesfromthecards.wordpress.com ... ing-guide/.