Mam tylko kilka małych "ale"
Projekt graficzny miejscami jest trochę słaby, gra ma fatalną czytelność dla mnie a do tego mało ergonomiczną planszę.
1. W środku planszy jest ogromna pusta przestrzeń + pomoce dla graczy wewnątrz obszaru gry
2. Ikonografia ma żółte liczby na żółtym tle (koszt monet) - takiego idiotyzmu dawno nie widziałem, ale to chyba też częściowo kwestia TTSa
3. Bonusiki pływające po rzece mnie niezmiernie bawią \
4. Osobiście plansza ma za dużo nawalone w miescach na budynki, zmniejsza mi to przejrzystość trochę, ale to mocno subiektywna kwestia
5. Koła i tory na planszetce gracza są mało intuicyjnie połączone. Jako że złoto jest niżej, lepiej by było jakby było kołem po prawej - mi się zdarzyło pomylić tory przez to + kolorystykę
6. Droga ma bonusy przed polem na które stajemy? Znacznie bardziej intuicyjnie by było przejść drogą na następne pole i wziąć to co jest po drodze.
Wszystko to jest do wybaczenia i trochę się oczywiście czepiam, ale jednak przyjemniej by było jakby te elementy były trochę lepiej zaprojektowane to byłby miód. Na pewno za drugim razem już łatwiej mi się będzie grało.
Do samej rozgrywki mam dość drobne uwagi
7. Technologie za książki są trochę nudnawe poza tymi, które mają interakcję z kołem. Miejscami wydają się na siłę.
8. Trochę momentami bolała losowość tych płytek. Zdarzało się, że komuś wyszedł super budynek, albo dobrał akurat to na srebrnej płytce co potrzebował. Jakaś katastrofa to nie była, ale jedna osoba u nas przy stole lekko narzekała.
9. W podstawowej wersji gry jest beznadziejna pułapka, która powoduje że praktycznie można pominąć kilka swoich tur. Nie mam pojęcia jak można coś takiego przepuścić przez testy jako wariant do pierwszej gry! Info w spoilerze