1. Akcja ruchu, prowadzi do wyciągnięcia karty Strange. Rozumiem, że muszę wydać jeszcze jedną akcje konfrontacji aby zrobić test na Influence? Mogę tę akcje ponawiać w ramach jednego dnia tak by uzbierać potrzebną ilość sukcesów. Natomiast gdyby w pierwszym teście wyszło 0 sukcesów to stranger z automatu staje się enemy? I jeśli dobrze zrozumiałem zasady to zamiast testu influence mogę od razu położyć na nim żeton enemy i przejść do walki na śmierć lub życie (ucieczka jest dla tchórzy).
Jednocześnie w tym punkcie chciałbym się upewnić w kwestii spotkania z kartą Enemy. Jako jedyna po odkryciu prowadzi z automatu do walki, bez konieczności wydania akcji konfrontacji, prawda?
2. Karty dodające +1 do atrybutu oraz podobnie działające żetony. Patrz niżej na zdjęciu. Rozumiem, że zwiększają one ilość kości? Tak grałem, ale zastanawiam się czy nie dają zamiast kości od razu sukcesu.
a) na wykonanie testu atrybutem influence ZAMIAST fight w ramach walki
czy b) na dodanie atrybutu influence do atrybutu figth podczas walki
Grałem jako opcja a ale wydaje mi się to dość słabe choć pewnie w pewnych sytuacjach będziemy mieli influence rozwinięty bardziej niż fight i wtedy miałoby to jakiś mały sens.
5. Karta umiejętności Deacona. Podpunkt 2. Czy nie usunięte karty plotek też wliczają się do ilości stranger? Takie słowo kluczowe mają na sobie. Przed finałową walką miałem tylko jednego prawdziwego stranger na planszy ale aż 3 plotki niezwalczone. Dodałem Deaconowi +4 HP chociaż mam wątpliwość czy słusznie.