BOLLO pisze: ↑05 mar 2021, 14:50
Chciałbym to wzsystko zebrać jakoś w całość i założyć nowy wątek gdzie zagubieni jak ja będą mogli łatwo i szybko odnaleźć gdzie szukac pomocy lub samemu coś naprawić.
Bollo, dołożę cegiełkę do twojego projektu. Choć to są raczej drobne błędy a nie coś co wywraca rozgrywkę do góry nogami:
1. Paladyni ZK - instrukcja polska (bazuję jedynie na pdf - nie mam fizycznie gry) = str 27 pkt 6 - brakuje jednego istotnego zdania w setupie do gry solo:
6. Wybierz poziom trudności gry. Przetasuj wszystkie 6 kart Królewskich Dekretów, a następnie odkryj odpowiednią
dla wybranego poziomu trudności liczbę.
a w wersji angielskiej jest tak:
6. Decide on what difficulty you wish to play. Based on the table below, shuffle all 6 King’s Order Cards and
reveal the indicated number. For each card revealed, place 1 of the AI’s Workshops onto the specified action
space of the AI Player Board.
co prawda poniżej jest przykład, który ładnie ilustruje zjedzone zdanie, więc może nie jest to błąd Portalu a świadoma decyzja?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Root - pytałem ostatnio w wątku o Roocie o ew. błędy zanim zasiadłem do nauki i dostałem taką odpowiedź:
Atamán pisze: ↑26 lut 2021, 00:22
Wersja PL bazuje na 3 edycji, ma
1 błąd merytoryczny, ale dotyczy dodatku "Plemiona rzeczne", u Jaszczurzych Kultystów w akcji Punktacji zamiast tekstu "odrzuć nieujawnioną kartę" powinno być: "odrzuć ujawnioną kartę".
W 4 edycji zmieniono/dodano dwie zasady:
- Gdy jest efekt, który niszczy wszystkie wrogie komponenty z danej polany (rewolta, niektóre karty) i na tej polanie jest Włóczęga, to musi on sobie zniszczyć 3 przedmioty.
- Koty mogą w dowolnym momencie odrzucić kartę ptaka, by wykonać darmową akcję (wcześniej było tak, że najpierw musiały zrobić 3 normalne akcje i dopiero wtedy mogły iść darmowe).
W 5 edycji zmieniono jedną zasadę:
- Gdy Włóczęga przemieszcza wojowników innego gracza, z którym ma sojusz, to nie musi stosować się do zasad przemieszczania się danej frakcji oraz może to robić zawsze gdy przemieszcza się z polany do polany (wcześniej mógł z tego korzystać tylko w ciągu dnia, ale musiał respektować zasady legalnego poruszania się danej frakcji - czyli np. zasady dominacji polany startowej lub docelowej, teraz już nie musi).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Dodatek do Architektów ZK - Wiek Rzemieślników
Nie dam sobie głowy uciąć ale chyba wszystkie
karty budynków, które mają efekt "Punkty cnoty/zwycięstwa ZA COŚ" mają napisane NA zamiast ZA co trochę brzmi jakbyś mógł oddać punkty w zamian za dane "COŚ" np. karty czy zestaw pomocników. A chodzi o to, że dostajesz te punkty na koniec gry za posiadanie wskazanych elementów. Nie jest to może jakiś rażący błąd (na logikę łatwo zorientować się, że miało być ZA, szczególnie że to jest dodatek a podobne karty były w podstawce) ale zawsze
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)