Alchemicy - Eksperymentalny system odkrywania składników mikstur, gdzie mieszając składniki i skanując taki zestaw za pomocą odpowiedniej aplikacji, otrzymujemy częściową informacje o ich właściwościach.
Mord im Arosa - Do tekturowej wieży wrzucane są kosteczki, my natomiast nasłuchując podczas wrzucania staramy sie oszacować jakie kosteczki zatrzymały się na odpowiednim piętrze.
Nyctophobia - Jeden gracz wciela się w Łowcę, reszta graczy w Uciekinierów. Łowca goni Uciekinierów po wspólnej planszy, przy czym Uciekinierzy mają zasłonięte oczy i nie widzą planszy, mogą tylko zgadywać najbliższe otoczenie swojego pionka dotykiem i informując o tym kolegów.
Celem Uciekinierów jest odnaleźć samochód, celem Łowcy jest kropnąć jednego z Uciekających.
Szalona Misja - Gracze wpatrują się w planszę przypominającą etap komputerowej platformówki, a następnie w określonym czasie muszą narysować na przeźroczystej folii odpowiednią "trasę", którą po zakończeniu przykłada się do planszy, by stwierdzić czy gracz trafił w cele i uniknął przeszkód.
Mask of Anubis - Celem graczy jest odnalezienie skarbu w labiryncie. W swojej turze gracz rozgląda się po losowej części labiryntu za pomocą aplikacji na telefon, opisując innym graczom co widzi, oni natomiast starają się odtworzyć opisywany fragment z kartonowych elementów i znaczników.
Po kilku turach należy połączyć zbudowane fragmenty labiryntu w jedną całość i zweryfikować, czy znamy właściwą trasę do` skarbu.
Igloo Pop - Mamy kilka plastikowych igloo, w każdym jest różna liczba kuleczek. Celem graczy jest potrząsając domkami i słuchając odgłosów, trafnie oszacować ile kuleczek jest w środku.
Riff Raff - Mamy drewniany statek, który dzięki osadzeniu na odpowiedniej podstawie i uzbrojeniu w przeciwwagę, kiwa się jak na sztormie od nawet delikatnych dotknięć. Na tym statku gracze dokładają kolejne elementy, starając się ostrożnie manewrować i nic nie zrzucić.
SeaFall - Informacja w spoilerze, bo jest to rzeczy, którą odkrywa się tak w połowie gry (ale SeaFall zły jest, więc wątpliwe, by ktoś zamierzał w niego grać)
Flip Ships - Pstrykając żetonami statków obrony kosmicznej, staramy się wylądować na kartach atakujących Ziemię kosmitów.
Kabuto Sumo - Na niewielkim ringu znajdują się ciasno upchane drewniane elementy. Naszym celem jest wepchnąć tam kolejne elementy i równocześnie spowodować wypchnięcie elementów przeciwnika.
Takla - Na środku na pionowym pręcie zawieszona jest kulka. Każdy z graczy startuje w pewnej odległości od niej i musi z drewnianych bloków ala Jenga zbudować strukturę, która dosięgnie kulki (przy czym żaden element nie może dotykać powierzchni za linią startową gracza).
Koncept - Kalambury, gdzie do podpowiedzi dla wybranego hasła używana jest wielka plansza pełna dziwnych ikon, oznaczających przeróżne koncepty takie jak np. ciepło, wielkość, zawód, zwierzę, kształt, itp.
Mountains of Madness - Gracze pokonują różne wyzwania, gdzie muszą wspólnie odrzucić zestawy kart z odpowiednią liczbą specyficznych symboli. Gracze mają 30 sekund na dogadanie się, kto co ma i ile dorzuci, ale w trakcie gry otrzymywać będą sekretne karty szaleństwa utrudniające komunikację (np. "mogę mówić tylko w w formie pytań", "muszę przybić piątkę zanim coś powiem", "muszę mówić On/Ona zamiast Ty", "muszę siedzieć na podłodze").
Barbarossa - Odgadywanie haseł przeciwników, gdzie nie można być zbyt skrytym ani zbyt oczywistym, a gdzie główna wskazówka dla naszego hasła jest lepiona z plasteliny.
Flowerfall - Gracze zrzucają karty z odpowiedniej wysokości, tak, by przykryć karty przeciwnika i ułożyć własne ciągłe obszary.