Poradziłem sobie
Zostawiam link dla potomnych:
https://we.tl/t-zaWvCHyO1j
Ja dopiero zaczynam, ale przeczytałem instrukcje 3 razy. Wydaje mi się, że różnica jest taka, że z kastetem możesz użyć tyle kości ataki ile masz siły. Jeśli nie masz broni do ataku wręcz to obojętne ile masz siły to używasz jednej kościixi24 pisze: ↑21 lip 2021, 20:40 1. Czym różni się podstawowy atak wręcz bez broni, od ataku wręcz z użyciem kastetu ? Nie mogliśmy załapać różnicy.
2. Są jakieś momenty gdy przyda nam się perswazja? Bo po 16 dniach w grze, i ok 5-6h ani razu ta umiejętność nie była w ogóle dostępna do wykorzystania
u nas co chwilę, bo jak był remis przy wyborze opcji decydował zawsze medyk :pixi24 pisze: ↑21 lip 2021, 20:40 1. Czym różni się podstawowy atak wręcz bez broni, od ataku wręcz z użyciem kastetu ? Nie mogliśmy załapać różnicy.
2. Są jakieś momenty gdy przyda nam się perswazja? Bo po 16 dniach w grze, i ok 5-6h ani razu ta umiejętność nie była w ogóle dostępna do wykorzystania
Dokładnie tak jestshuji pisze: ↑21 lip 2021, 21:01Ja dopiero zaczynam, ale przeczytałem instrukcje 3 razy. Wydaje mi się, że różnica jest taka, że z kastetem możesz użyć tyle kości ataki ile masz siły. Jeśli nie masz broni do ataku wręcz to obojętne ile masz siły to używasz jednej kościixi24 pisze: ↑21 lip 2021, 20:40 1. Czym różni się podstawowy atak wręcz bez broni, od ataku wręcz z użyciem kastetu ? Nie mogliśmy załapać różnicy.
2. Są jakieś momenty gdy przyda nam się perswazja? Bo po 16 dniach w grze, i ok 5-6h ani razu ta umiejętność nie była w ogóle dostępna do wykorzystania
gogovsky pisze: ↑21 lip 2021, 22:21u nas co chwilę, bo jak był remis przy wyborze opcji decydował zawsze medyk :pixi24 pisze: ↑21 lip 2021, 20:40 1. Czym różni się podstawowy atak wręcz bez broni, od ataku wręcz z użyciem kastetu ? Nie mogliśmy załapać różnicy.
2. Są jakieś momenty gdy przyda nam się perswazja? Bo po 16 dniach w grze, i ok 5-6h ani razu ta umiejętność nie była w ogóle dostępna do wykorzystania
Jest trochę takich kart, zarówno związanych z główną fabuła jak i miast/drogi, ale faktycznie przy odpowiednich wyborach i dociągu można je ominąć. Są też walki, gdzie wysoka perswazja jest kluczowa (Podziemny Czerw z podstawki lub Z-722C TIGER z dodatku Hybrids).ixi24 pisze: ↑22 lip 2021, 13:43gogovsky pisze: ↑21 lip 2021, 22:21u nas co chwilę, bo jak był remis przy wyborze opcji decydował zawsze medyk :pixi24 pisze: ↑21 lip 2021, 20:40 1. Czym różni się podstawowy atak wręcz bez broni, od ataku wręcz z użyciem kastetu ? Nie mogliśmy załapać różnicy.
2. Są jakieś momenty gdy przyda nam się perswazja? Bo po 16 dniach w grze, i ok 5-6h ani razu ta umiejętność nie była w ogóle dostępna do wykorzystania
Ok, ale tak fabularnie na kartach żeby był jakiś test do wykonania, bo na razie nic takiego nie mamy ;(
Najlepszą opcją w takiej sytuacji jest dostać się jak najszybciej do jakiegoś większego miasta (lokacji), gdzie poruszanie się pomiędzy miejscami wewnątrz danej lokacji nie powoduje straty kolejnych dni (i nie musimy zużywać jedzenia). W takiej lokacji zazwyczaj da się znaleźć zlecenia, które można wykonać na miejscu, i wtedy ze zdobytych nagród można zakupić więcej jedzenia lub wyleczyć się. Są też miejsca, w których można pracować w zamian za za jedzenie/ogniwa. Np. lokacja 405 ("Pod Bokiem"), gdzie za każdy dzień pracy, każdy bohater otrzymuje 2 ogniwa. Jedno dziennie zostanie wydane na bieżące wyżywienie, ale po kilku dniach każdy gracz ma odłożonych kilka ogniw w kieszeni. Warto rozważyć zatrudnienie się na kilka dni, aby trochę podreperować rannych i głodnych bohaterów.Todei pisze: ↑01 sie 2021, 03:12 I drugie pytanie: Grałem solo i zdarzyła mi się sytuacja że obie moje postacie straciły przytomność. Po odpoczynku przez 2 dni poza bazą skończyło mi się jedzenie, a nie miałem ogniw na jego zakup. Postanowiłem pójść do bazy i ponownie stracić przytomność ale już w bazie. Jednak zauważyłem, że w takiej sytuacji (brak jedzenia i ogniw) jeśli w bazie odzyskuję 1 punkt życia, to i tak jest to sytuacja z której nie dałoby się wogóle wyjść, gdyż postacie za każdym razem, gdy chciałbym gdzieś pójść, to traciłyby przytomność. Uznałem, że chyba fair będzie, jeśli za każdy dzień spędzony w bazie nawet bez jedzenia odzyskam jeden punkt życia( kosztem upływu dni) bo w końcu jestem w swojej bazie, a nie gdzieś w terenie. Czy coś takiego jest dopuszczalne?
Wogóle zauważyłem, że ta gra jest bardzo trudna bo później i tak znowu "zginąłem" w następnej misji i uznałem, że lepiej będzie zacząć od nowa. Miałem już chyba 28 dzień, dwie nie rozegrane misje fabularne z limitem do 25 i 26 dnia, ani jednego pomieszczenia w bazie poza pierwszym z początku gry... no po prostu porażka totalna. To chyba kwestia złego doboru postaci bo grałem snajperem i żołnierzem. Myślę, że medyk w drużynie, to podstawa bo na początku jest bardzo ciężko...
Jest ok, w normalnej sytuacji na polu [2] wystawiamy 2 Oprychów, a w przypadku 2 graczy, jedynie 1 Oprycha.MarekPlus pisze: ↑07 sie 2021, 09:29 Czy w księdze misji przy Q20A/B/C na stronie 22 nie ma błędu?
3 bohaterów: Na polach [1A/B] wystawiamy po 1 wrogu.
2 bohaterów: Na polach [1A/B] wystawiamy po 1 wrogu. Dodatkowo na polu [2] wystawiamy 1 Oprycha.
To na 2 bohaterów jest więcej przeciwników niż na 3?
Tak, erratę planuję udostępnić w najbliższym tygodniu.AgaJ pisze: ↑16 sie 2021, 08:53 Czy zgodnie z prośbami na zagramw.to https://zagramw.to/lowcy-a-d-2114-dodru ... alnosc/733 można spodziewać się zaktualizowanej erraty oraz udostepnienia poprawionych kart (do wydrukowania we własnym zakresie) zawierajacych błędy które występują także w dodruku? Chętnie wydrukowała bym sobie prawidłowe wersje bez błędów. Zebranie wszystkich pomyłek w nowej erracie też ułatwi wszystkim życie
ixi24 pisze: ↑22 sie 2021, 20:02 Pytanie:
Z instrukcji: " Niezależnie od obliczonego wcześniej trafienia, każdy wynik 1 zawsze oznacza sukces podczas każdego rodzaju ataku. Natomiast każdy wynik 6 oznacza zawsze porażkę."
1.Czyli jeżeli mam modyfikatory, które dają mi trafienie nawet na "6" to i tak jest to liczone jako porażka ? Ale niezależnie od wyrzuconych "oczek" i tak można jedynkę na kostce obronić przy wyrzuceniu tarczy ?
2. Pocisk przebijający: co oznacza wróg:1 i ikona tarczy - że w tym ataku wróg broni się tylko jedną kostką ? (niezależnie od podanej obrony na karcie)
W opisanym przypadku z bazą: ruch przytomnego bohatera do innej lokacji oznacza: +1 dzień za ruch oraz +1 dzień za brak żywności. Razem 2 dni. Bohater dociera do lokacji i dopiero uznajemy go za nieprzytomnego.Marcin Michalak pisze: ↑20 sie 2021, 00:53 Cześć.
Nurtuje mnie jedna sytuacja (była opisana w tym wątku, ale nie do końca). Trafiam do bazy nieprzytomny, nie mam jedzenia, apteczek, zastrzyku domięśniowego. Odzyskuję 1 poziom życia. Nie mogę wyjść do pracy po żarcie, bo wiąże się to z dodatkowym dniem i odrzuceniem jedzenia. Tracę ten poziom życia i znowu jestem nieprzytomny (nie mogę wykonać żadnej akcji). Koło się zamyka. To błąd gry, czy jest jakieś skuteczne rozwiązanie ?
1. Możesz sobie wszystko przeczytać, co jest odsłonięte awersem do góry, i zrealizować kiedy będziesz miał czas.ixi24 pisze: ↑30 sie 2021, 22:39 1. Gdy wchodzę do lokacji gdzie są do pobrania "zadania poboczne" mogę wziąć sobie wszystkie i rozpatrzeć je w dowolnym momencie ?
2. Broń M75 20MM Cannon - potrójna seria działa aż na 6 wrogów ? Ale obniżamy każde trafienie tylko o - 1 ?
3. Czy Kamizelka + hełm sumują kości obrony (np; Kamizelka kuloodporna + Hełm Kev dają obronę od przodu 4 kości ?) Analogicznie czy tarcza balistyczna również dodaje kości obrony do innych pancerzy ?
W pierwszym turnieju są opisane bardziej szczegółowo zasady:
Jak dla mnie to jedyny sposób to super pudło