Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- brazylianwisnia
- Posty: 4137
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 272 times
- Been thanked: 943 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Tak, rob to co jest napisane na karcie. Przemiana w Giant to efekt więc nie jest konieczna. Co innego gdyby to był koszt przed strzałka. Wtedy nie możnaby tego odpalić nie mając możliwości przemiany.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
A co to za magiczne oznaczenia masz - M, S, A...5, 2... ?c08mk pisze: ↑18 paź 2021, 10:18W zasadzie tak to wygląda z tym, że jest jeszcze permament environment, który na normalu daje "steady" villainowi, a na expercie wszystkim przeciwnikom (potrzebują 2 karty statusu żeby dostać stun albo confuse).Ayaram pisze: ↑16 paź 2021, 22:31 ... I zostaje nowy standard, który tak by jednak mówił, że hood to must have... Z drugiej strony nowy standard mnie trochę rozczorał, bo wygląda to tak jakby to był "buff standard setu", czyli karty które były dostają silniejsze odpowiedniki + nerfione są wszystkie nasze skille z statusami. ...
Edycja
Co do przeróbek starego experta to na uwagę zasługuje też możliwość wejścia nemesis minion do gry (sam minion bez reszty kart).
Mam za sobą rozgrywkę Hooda i mogę powiedzieć, że jest ciekawie i dość trudno. Wydawałoby się, że villain z tak małą talią będzie kiepsko chodził ale jego siła jest właśnie w modułach, które się co jakiś czas kolejno wtasowuje w encounter. Ilość kombinacji jakie to daje jest bardzo duża, a do tego część modułów potrafi ze sobą współpracować bazując na traitach. Stopień trudności jest wysoki ze względu na to, że Hood podrzuca co turę dodatkowe zakryte karty z enconter decka, także na stole jest trochę minionów, side scheme. Tematycznie też to wypada całkiem dobrze - Hood, który wyrabia znajomości i planuje intrygi, a później wprowadza plan w życie.
Na dzień dzisiejszy jest to chyba najlepszy mały dodatek villaina. Jeżeli ktoś ma podstawkę i chce dokupić coś małego do zwiększenia regrywaności to Hood będzie dobrym wyborem.
A moduły niby małe ale z wszystkich dodatków już się trochę nazbierałoSpoiler:
Sorki za brak polskich znakow....
- spongePepp
- Posty: 109
- Rejestracja: 16 lut 2021, 22:14
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 64 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Chyba wspominał o tym wcześniej, z tego co pamiętam to: (M)inion, (S)cheme, (T)reachery, natomiast liczby to pewnie ilość
Moja kolekcja gier planszowych :) https://boardgamegeek.com/collection/us ... dgame&ff=1
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Przydaję się jak się robi talie nielosowe. Słabo tak np. wypada pod Thora dokładać moduły ze side scheme bez żadnego miniona.spongePepp pisze: ↑23 lis 2021, 15:03Chyba wspominał o tym wcześniej, z tego co pamiętam to: (M)inion, (S)cheme, (T)reachery, natomiast liczby to pewnie ilość
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Odniosę się do twojego posta, bo włąśnie obejrzałęm recenzje Hooda i mnie mocno rozczarował. Liczyłęm głównie na nowy standard i exp, ale to co wydali to ewidentne pójście na łatwiznę, te same efekty tylko wzmocnione. Minusem też jest, że mają jeszcze gwiazdkę przy booście, bo omija cię frajda z tego, że dociągasz Assauslta albo Advance i nie dość, że się go pozbyłeś z talli to jeszcze ma zero boosta A tak na serio spodziewałęm się czegoś co odświeży rozgrywkę na nowy sposób jak choćby wprowadzenie Nemezis ale to tylko pojedyncza karta, która według mnie mogłaby ubarwić rozgrywkę w nowy sposób. A steady zupełnie do mnie nie przemawia, bo confuson i stun stanowi dla mnie już nieodłączny element gry nawet nawet przy deckach stricte na to nienastawionych. Zestunowanie villiana zawsze jest korzystne, ale confuson często jest niezastąpione zwłaszcza solo. A jeśli grasz hero, który nie ma możliwości nałożenia statusu to w zasadzie nie zmienia rozgrywki. A sam scenariusz wygląda na swarm minionów, co jest może i fajne, ale było już choćby w Mutagen Formula. Oczywiście z chęcią bym zagrał, żeby go wypróbować, ale jestem jeszcze daleki od zakupu, bo obawiam się, że jest z tych co się dłuży na 2 osoby, bo na taki mi wygląda. Taki jest dla mnie Kang scenariusz ciekawy, ale nieczęsto po niego sięgam,bo potrafi się naprawdę wlec. Masz może Kanga? Są jakieś podobieństwa jeśli chodzi o dłużenie się czy to tylko moje mylne przypuszczenie? A i grałęś z nowym Stan i Exp w jakieś inne wcześniejsze scenariusze, nie wiem czy to pytanie ma jakieś sens, ale dałbyś radę napisać czy można jakoś porównać jak się odnosi nowy Standard do klasycznego Experta, jest mniej więcej na równi w trudności czy gdzieś pośrodku?c08mk pisze: ↑18 paź 2021, 10:18W zasadzie tak to wygląda z tym, że jest jeszcze permament environment, który na normalu daje "steady" villainowi, a na expercie wszystkim przeciwnikom (potrzebują 2 karty statusu żeby dostać stun albo confuse).Ayaram pisze: ↑16 paź 2021, 22:31 ... I zostaje nowy standard, który tak by jednak mówił, że hood to must have... Z drugiej strony nowy standard mnie trochę rozczorał, bo wygląda to tak jakby to był "buff standard setu", czyli karty które były dostają silniejsze odpowiedniki + nerfione są wszystkie nasze skille z statusami. ...
Edycja
Co do przeróbek starego experta to na uwagę zasługuje też możliwość wejścia nemesis minion do gry (sam minion bez reszty kart).
Mam za sobą rozgrywkę Hooda i mogę powiedzieć, że jest ciekawie i dość trudno. Wydawałoby się, że villain z tak małą talią będzie kiepsko chodził ale jego siła jest właśnie w modułach, które się co jakiś czas kolejno wtasowuje w encounter. Ilość kombinacji jakie to daje jest bardzo duża, a do tego część modułów potrafi ze sobą współpracować bazując na traitach. Stopień trudności jest wysoki ze względu na to, że Hood podrzuca co turę dodatkowe zakryte karty z enconter decka, także na stole jest trochę minionów, side scheme. Tematycznie też to wypada całkiem dobrze - Hood, który wyrabia znajomości i planuje intrygi, a później wprowadza plan w życie.
Na dzień dzisiejszy jest to chyba najlepszy mały dodatek villaina. Jeżeli ktoś ma podstawkę i chce dokupić coś małego do zwiększenia regrywaności to Hood będzie dobrym wyborem.
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Patrząc z perspektywy to masz rację, nowy standard to taki stary zestaw z modyfikatorem +1. Ale to właśnie nieraz ten jeden punkt robi różnicę w tej grze. Osobiście wolę nowy standard niż mody dobierania dodatkowych enconterów, które zostały dorobione na siłę.zielony pisze: ↑29 lis 2021, 20:33 ...
Odniosę się do twojego posta, bo włąśnie obejrzałęm recenzje Hooda i mnie mocno rozczarował. Liczyłęm głównie na nowy standard i exp, ale to co wydali to ewidentne pójście na łatwiznę, te same efekty tylko wzmocnione. Minusem też jest, że mają jeszcze gwiazdkę przy booście, bo omija cię frajda z tego, że dociągasz Assauslta albo Advance i nie dość, że się go pozbyłeś z talli to jeszcze ma zero boosta A tak na serio spodziewałęm się czegoś co odświeży rozgrywkę na nowy sposób jak choćby wprowadzenie Nemezis ale to tylko pojedyncza karta, która według mnie mogłaby ubarwić rozgrywkę w nowy sposób. A steady zupełnie do mnie nie przemawia, bo confuson i stun stanowi dla mnie już nieodłączny element gry nawet nawet przy deckach stricte na to nienastawionych. Zestunowanie villiana zawsze jest korzystne, ale confuson często jest niezastąpione zwłaszcza solo. A jeśli grasz hero, który nie ma możliwości nałożenia statusu to w zasadzie nie zmienia rozgrywki. A sam scenariusz wygląda na swarm minionów, co jest może i fajne, ale było już choćby w Mutagen Formula. Oczywiście z chęcią bym zagrał, żeby go wypróbować, ale jestem jeszcze daleki od zakupu, bo obawiam się, że jest z tych co się dłuży na 2 osoby, bo na taki mi wygląda. Taki jest dla mnie Kang scenariusz ciekawy, ale nieczęsto po niego sięgam,bo potrafi się naprawdę wlec. Masz może Kanga? Są jakieś podobieństwa jeśli chodzi o dłużenie się czy to tylko moje mylne przypuszczenie? A i grałęś z nowym Stan i Exp w jakieś inne wcześniejsze scenariusze, nie wiem czy to pytanie ma jakieś sens, ale dałbyś radę napisać czy można jakoś porównać jak się odnosi nowy Standard do klasycznego Experta, jest mniej więcej na równi w trudności czy gdzieś pośrodku?
Z mało grałem żeby profesjonalnie porównać zestawy. Scenariusz Kang też mi się dłużył, Hood szedł jakoś płynniej ale to może właśnie zależeć od dodanych modułów (także też gameplay mógłby się rozwlec). Gdybym miał wybrać wyłącznie pomiędzy Kang i Hood to wolałbym Hooda, zarówno ze względu na villaina jak i moduły.
- Atamán
- Posty: 1349
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 565 times
- Been thanked: 284 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Moja opinia o tych nowych pakietach Standard II i Expert II:
1. Permanentne Steady - bardzo mi się to nie podoba. Tzn. ja rozumiem ideę, że im wyszło, że Stun i Confuse na Villaina jest za mocną taktyką / lub że karty dające te efekty są za tanie i teraz jest próba łatania tego, ale nie podoba mi się to, że to jest teraz taki efekt na stałe, od początku gry, zawsze i u każdego villaina. Ja cenię w tej grze różnorodność, cenię też losowość, że w jednej partii udaje się coś zrobić w taki sposób, a w innej trzeba inaczej. I takie permanentne steady mi tu nie pasuje.
1a. A i jeszcze ta karta co daje steady w wariancie expert dodaje też permanentną ikonę akceleracji, która jest niezależna od liczby graczy - co jest zabójcze w solo, a prawie nieodczuwalne w grze 3-4-osobowej. Totalnie nieprzemyślane to jest wg mnie.
2. Wzmocnione efekty starych kart, czyli Assault z Overkillem, Advance z +1 SCH oraz Gang-up z Surge - też mi się nie podobają. Wg mnie Advance, Gang-up i Assault już same w sobie są mocne i często to te karty prowadzą do przegranej gry, nie wiem po co im jeszcze te wzmocnienia dawać - wg mnie akurat te efekty mogli zostawić w spokoju.
3. Nowe karty / nowe efekty - tu jest kilka ciekawych efektów - np. podoba mi się karta, która wyciąga nam Nemesis (gdziekolwiek jest), podoba mi się karta, która zadaje nam 2dmg niezależnie czy jesteśmy w hero, czy alter-ego (trzeba się bardziej pilnować), a nawet to, że nowy Gang-up w alter-ego wyszukuje nam Miniona zamiast mieć nudne surge.
4. Efekty boost (to, że jest więcej ikon boost oraz efektów boost na kartach Stantard/Expert) - to wg mnie mocno na plus. W zwykłym zestawie Standard nie podoba mi się to, że taki np. Advance ma 0 boost - jak spadnie na boost, to nie dość, że ominie nas scheme, to jeszcze do obecnej aktywacji villain nic nie dostaje. A tu - na tych kartach zawsze coś jest, a to atak dostanie overkilla, a to 1boost +jeszcze dodatkowa karta, a to 1dmg +dodatkowa karta, a tu 4boosta - podoba mi się to, jak dla mnie to mogli to wprowadzić jako jedyne zmiany do tych nowych Standard i Expert i byłbym zadowolony.
Zagrałem pakietem Standard II + Expert II na Rihno z Bomb Scare i to chyba nie był dobry pomysł. Wyszło z tego, że siła kart z talii encounter była bardzo (za bardzo) zróżnicowana. Bomb Scare jest mega słaby, karty Rihno też są raczej przeciętne lub słabe, a co jakiś czas wyskakiwała super mocna karta z nowego zestawu. Bardzo niestabilnie i losowo się zrobiło, chyba wolę już ten tryb Heroic, że po prostu zawsze wyciągam więcej kart - też jest trudno (chyba nawet trudniej niż Expert II bez Heroica), ale za to ciekawiej i bardziej stabilnie (bo wiesz, że zawsze będzie dużo złych efektów w fazie Villaina).
Może ten Standard II i Expert II trzeb grać na najmocniejsze scenariusze - tak, żeby siła kart w talii encounter była bardziej zbliżona? Tyle, że jakoś nie mam ochoty ich wzmacniać. Nie wiem, co mam zrobić z tym pakietem, ale raczej nie będę go używał.
1. Permanentne Steady - bardzo mi się to nie podoba. Tzn. ja rozumiem ideę, że im wyszło, że Stun i Confuse na Villaina jest za mocną taktyką / lub że karty dające te efekty są za tanie i teraz jest próba łatania tego, ale nie podoba mi się to, że to jest teraz taki efekt na stałe, od początku gry, zawsze i u każdego villaina. Ja cenię w tej grze różnorodność, cenię też losowość, że w jednej partii udaje się coś zrobić w taki sposób, a w innej trzeba inaczej. I takie permanentne steady mi tu nie pasuje.
1a. A i jeszcze ta karta co daje steady w wariancie expert dodaje też permanentną ikonę akceleracji, która jest niezależna od liczby graczy - co jest zabójcze w solo, a prawie nieodczuwalne w grze 3-4-osobowej. Totalnie nieprzemyślane to jest wg mnie.
2. Wzmocnione efekty starych kart, czyli Assault z Overkillem, Advance z +1 SCH oraz Gang-up z Surge - też mi się nie podobają. Wg mnie Advance, Gang-up i Assault już same w sobie są mocne i często to te karty prowadzą do przegranej gry, nie wiem po co im jeszcze te wzmocnienia dawać - wg mnie akurat te efekty mogli zostawić w spokoju.
3. Nowe karty / nowe efekty - tu jest kilka ciekawych efektów - np. podoba mi się karta, która wyciąga nam Nemesis (gdziekolwiek jest), podoba mi się karta, która zadaje nam 2dmg niezależnie czy jesteśmy w hero, czy alter-ego (trzeba się bardziej pilnować), a nawet to, że nowy Gang-up w alter-ego wyszukuje nam Miniona zamiast mieć nudne surge.
4. Efekty boost (to, że jest więcej ikon boost oraz efektów boost na kartach Stantard/Expert) - to wg mnie mocno na plus. W zwykłym zestawie Standard nie podoba mi się to, że taki np. Advance ma 0 boost - jak spadnie na boost, to nie dość, że ominie nas scheme, to jeszcze do obecnej aktywacji villain nic nie dostaje. A tu - na tych kartach zawsze coś jest, a to atak dostanie overkilla, a to 1boost +jeszcze dodatkowa karta, a to 1dmg +dodatkowa karta, a tu 4boosta - podoba mi się to, jak dla mnie to mogli to wprowadzić jako jedyne zmiany do tych nowych Standard i Expert i byłbym zadowolony.
Zagrałem pakietem Standard II + Expert II na Rihno z Bomb Scare i to chyba nie był dobry pomysł. Wyszło z tego, że siła kart z talii encounter była bardzo (za bardzo) zróżnicowana. Bomb Scare jest mega słaby, karty Rihno też są raczej przeciętne lub słabe, a co jakiś czas wyskakiwała super mocna karta z nowego zestawu. Bardzo niestabilnie i losowo się zrobiło, chyba wolę już ten tryb Heroic, że po prostu zawsze wyciągam więcej kart - też jest trudno (chyba nawet trudniej niż Expert II bez Heroica), ale za to ciekawiej i bardziej stabilnie (bo wiesz, że zawsze będzie dużo złych efektów w fazie Villaina).
Może ten Standard II i Expert II trzeb grać na najmocniejsze scenariusze - tak, żeby siła kart w talii encounter była bardziej zbliżona? Tyle, że jakoś nie mam ochoty ich wzmacniać. Nie wiem, co mam zrobić z tym pakietem, ale raczej nie będę go używał.
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Preview Sinister motives dostępny:
https://hallofheroeslcg.com/sinister-motives/
https://hallofheroeslcg.com/sinister-motives/
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
hmmm czuje lekkie rozczarowanie, Sinister Six to taki większy Wrecking Crew... Nie wszystko zostało ujawnione zatem jestem dobrej nadzieji, że będzie coś na osłodę.
Sandman, Venom i Mysterio zapowiadają się interesująco, szczególnie Mysterio
Sandman, Venom i Mysterio zapowiadają się interesująco, szczególnie Mysterio
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
- brazylianwisnia
- Posty: 4137
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 272 times
- Been thanked: 943 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Trochę inaczej bo tu jeśli się nie uporasz z nimi to i wszyscy naraz mogą Cie klepać. Moim zdaniem fajne. Scenariusze o niestandardowej budowie zawsze na propsie. Jaram się strasznie dodatkiem i cyklem pająków.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Ja też chętnie przytulę to pudło^^ podoba mi się to, że do casualowego grania kupujesz co sobie chcesz i nie ma płaczu:)
-
- Posty: 1447
- Rejestracja: 19 maja 2010, 21:19
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 142 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Po co wklejasz jakąś lipną stronkę zamiast źródła z komentarzami i fajną formą do pcozytania?zielony pisze: ↑02 gru 2021, 19:03 Preview Sinister motives dostępny:
https://hallofheroeslcg.com/sinister-motives/
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... r-motives/
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 14:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 11 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
To nie jest lipna strona tylko najwieksza i najbardziej znana stronka poswiecona MC z mnostwem kontentu.
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Dokładnie to miałem pisać, żadna lipna strona! Co do samego dodatku, to jak dla mnie wygląda najciekawiej z dotychczasowych. Mam Red Skulla i Galaxie's Most Wanted, oba jeszcze zafoliowane. Po Thanosa mi się też nie chce sięgać, ale Sinister Motives przytuliłbym od razu!
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Co mnie zaciekawiło to nowe słowo kluczowe Web-warriors.
Coś czuje, że będzie wysyp event/upgrade/support z tym słowem. Kolejne paczki bohaterów z tym słowem
Głowy nie daje sobie uciąć, ale podejrzewam "Web-warriors Assemble"
Poprzednie "pająki" nie mają tego słowa:
Coś czuje, że będzie wysyp event/upgrade/support z tym słowem. Kolejne paczki bohaterów z tym słowem
Głowy nie daje sobie uciąć, ale podejrzewam "Web-warriors Assemble"
Poprzednie "pająki" nie mają tego słowa:
Spoiler:
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Ciekawe, czy w instrukcji do dodatku będzie zasada, żeby traktować wszystkie postaci z nazwą "Spider" jakby miały nadrukowane słowo kluczowe web-warrior?
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Może będzie jakiś upgrade dodający ten Trait
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- brazylianwisnia
- Posty: 4137
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 272 times
- Been thanked: 943 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Przecież o tym że Web warriors będzie kolejnym avengers/guardian wiemy od prawie pół roku (z oficjalnie zapowiedzi). Tak samo że kolejne paczki to też będą Web warriors z małymi niespodziankami.tomp pisze: ↑03 gru 2021, 12:04 Co mnie zaciekawiło to nowe słowo kluczowe Web-warriors.
Coś czuje, że będzie wysyp event/upgrade/support z tym słowem. Kolejne paczki bohaterów z tym słowem
Głowy nie daje sobie uciąć, ale podejrzewam "Web-warriors Assemble"
Poprzednie "pająki" nie mają tego słowa:Spoiler:
Myślę że nie będzie nic takiego[odnosnie erraty Petera i Spider woman]Stare pająki są zbalansowane pod traity które mają. Gdyby miały mieć te traity to od początku miałyby web-warrior tak jak Ms Marvel miała Champion. Nie chcą pewnie żeby mogli być Avenger I web warrior jednocześnie bo prowadziłoby do jakiś op kombinacji.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Pewnie będzie jakiś szary upgrade "radioactive spider" czy coś innego w rodzaju "honorary avenger"brazylianwisnia pisze: ↑03 gru 2021, 14:47Przecież o tym że Web warriors będzie kolejnym avengers/guardian wiemy od prawie pół roku (z oficjalnie zapowiedzi). Tak samo że kolejne paczki to też będą Web warriors z małymi niespodziankami.tomp pisze: ↑03 gru 2021, 12:04 Co mnie zaciekawiło to nowe słowo kluczowe Web-warriors.
Coś czuje, że będzie wysyp event/upgrade/support z tym słowem. Kolejne paczki bohaterów z tym słowem
Głowy nie daje sobie uciąć, ale podejrzewam "Web-warriors Assemble"
Poprzednie "pająki" nie mają tego słowa:Spoiler:
Myślę że nie będzie nic takiego[odnosnie erraty Petera i Spider woman]Stare pająki są zbalansowane pod traity które mają. Gdyby miały mieć te traity to od początku miałyby web-warrior tak jak Ms Marvel miała Champion. Nie chcą pewnie żeby mogli być Avenger I web warrior jednocześnie bo prowadziłoby do jakiś op kombinacji.
- sliff
- Posty: 937
- Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 328 times
- Been thanked: 383 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
"The hero packs that follow this expansion will include a couple more web-warriors but also some surprises mixed in. Who else will be joining the forces of good in Marvel Champions? You’ll have to wait to find out!"
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... ight-2021/
tyle wiadomo.
- brazylianwisnia
- Posty: 4137
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 272 times
- Been thanked: 943 times
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Wydaje mi się(na 90%) że wrzucałem tu nawet link do streamu z zapowiedzią tego dodatku i tam jest mowa o tym. Jak nie to wygoogluj FFG stream Sinister Motives i będzie mowa o tym.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)
Dziękuję sliff, moje przypuszczenia mają potwierdzenie w oficjalnym info ffg.
to chyba tak działa, że dają kawałek informacji i hype rośnie
to chyba tak działa, że dają kawałek informacji i hype rośnie
Zachęcam do poznania skali ocen BGG