Nie może, bo te punkty ruchu przepadają po wstrzymaniu.Khonrad pisze: ↑16 lis 2021, 21:23 Jak interpretujecie zasadę wstrzymania? Bohater podchodzi do wroga i normalnie powinien mieć jeszcze 3 punkty ruchu, ale został wstrzymany i jego ruch został obcięty do 1. W drugiej akcji zabija wroga i czy teraz kiedy nie jest już wstrzymany, może wykorzystać tę brakujące 3 punkty ruchu z pierwszej akcji?
Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
- zioombel
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
- Lokalizacja: Wołomin
- Has thanked: 208 times
- Been thanked: 100 times
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
W instrukcji na stronie 17 jest przykład aktywacji wroga.
W aktywacji Fanatyka jest napisane: "po rzucie kośćmi, jeśli cel nie wyrzucił pioruna kładzie żeton infekcji na swojej karcie bohatera". Następnie w opisie jest, że Fanatyk zadaje 5 obrażeń i że bohater niweluje jedno obrażenie mimo tego, że na kostce obrony jest wyrzucony sukces i piorun (który można wymienić na sukces z karty bohatera). Sugeruje to, że ten piorun z kości obrony został zużyty na anulację umiejętności Fanatyka, ale opis umiejętności nie jest tak sformułowany, że trzeba zużyć symbol pioruna a jedynie go wyrzucić.
Ktoś ma wiedzę jak powinno byc?
W aktywacji Fanatyka jest napisane: "po rzucie kośćmi, jeśli cel nie wyrzucił pioruna kładzie żeton infekcji na swojej karcie bohatera". Następnie w opisie jest, że Fanatyk zadaje 5 obrażeń i że bohater niweluje jedno obrażenie mimo tego, że na kostce obrony jest wyrzucony sukces i piorun (który można wymienić na sukces z karty bohatera). Sugeruje to, że ten piorun z kości obrony został zużyty na anulację umiejętności Fanatyka, ale opis umiejętności nie jest tak sformułowany, że trzeba zużyć symbol pioruna a jedynie go wyrzucić.
Ktoś ma wiedzę jak powinno byc?
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
To po prostu kiepski przykład. Technicznie wszystko się zgadza, wystarczyło wyrzucić wzmocnienie, tak jak jest napisane. Brynn mogła dodatkowo zamienić to wzmocnienie na sukces, ale tego nie zrobiła z niewiadomych względów. Nie jest to wbrew regułom, aktywowanie dodatkowych zdolności za wzmocnienia nie jest obowiązkowe, nawet jeśli w tym wypadku takie pominięcie nie miałoby sensu.
Prawdopodobnie chcieli się skupić na ogólnej idei aktywacji wroga i nie komplikować opisu graczowi, który dopiero uczy się podstaw i nie zna treści kart postaci itd.
Prawdopodobnie chcieli się skupić na ogólnej idei aktywacji wroga i nie komplikować opisu graczowi, który dopiero uczy się podstaw i nie zna treści kart postaci itd.
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
Może mi ktoś wyjaśnić jak wygląda sprawa z przydzielaniem pancerzy do postaci? Mam za sobą kilka misji (posiadam 2 PD). Kilka razy wytropiła mi receptura na wykonanie pancerza (chyba), taka zielona, ale nigdzie jej nie mam. Kupiłem też gotowy pancerz na targu, ale też nie mam go w ekwipunku. O co chodzi? Czy pancerze można przydzielać postaciom dopiero na określonym etapie gry? Robi się to po wyborze postaci na misje, podobnie jak w przypadku akcesoriów i broni? Ps. też macie wrażenie, że gra na 2 postacie jest dość trudna, bo przeciwnicy biją dość mocno i jest ich całkiem sporo?
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
W zasobach (przy ikonce z ludzikami) masz informację jakie karty możesz przydzielić swoim postaciom (mikstury, pancerze) - karty te przydzielane są przy rozpoczęciu danej misji. Descent to wciąż gra planszowa i w aplikacji nie ma wszystkiego.
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
Trochę mnie to zmyliło, że broń i akcesoria dobiera się w aplikacji, a pancerze i mikstury tylko z fizycznej puli. ALe rozumiem, że chodzi o efekty dodatkowe, które przetwarza aplikacja a pancerze i mikstury takowych nie posiadają. Teraz przynajmniej wiem dlaczego jest mi tak ciężko na misjach, skoro latam bez mikstur i pancerzy. Aż sam się sobie dziwię, że do tej pory położyłem tylko dwie misji.
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
Łatwo zapomnieć w natłoku informacji o dodatkowym pancerzu, a te informacje są jakoś zawile ukryte w instrukcji/glosariuszu.
A co do grania to widocznie masz dużo szczęścia w czarnych kościach no i dajesz rade po tym, jak bohaterowie dostają "przypadłość"
Czy ktoś już zainwestował w gąbeczki Feldherra?
Za 59,99€ gąbki na figurki i elementy:
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-or ... ge/a-61938
Za 31,09€ gąbki tylko na figurki
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-fo ... ox/a-62040
Za 35,99€ tylko organizer na elementy i karty
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-or ... ox/a-62045
A co do grania to widocznie masz dużo szczęścia w czarnych kościach no i dajesz rade po tym, jak bohaterowie dostają "przypadłość"

Czy ktoś już zainwestował w gąbeczki Feldherra?
Za 59,99€ gąbki na figurki i elementy:
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-or ... ge/a-61938
Za 31,09€ gąbki tylko na figurki
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-fo ... ox/a-62040
Za 35,99€ tylko organizer na elementy i karty
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-or ... ox/a-62045
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
Nie zaszedłem jakoś bardzo daleko, ale ostatnio tak dostałem w tyłek, że doszedłem do wniosku, że źle gram, no i faktycznie tak było. Co do pianek, to dla mnie zbędny wydatek, ale chętnie kupiłbym jakiś organizer dla gracza, gdzie można np. zaznaczać wykonane akcje, punkty życia i poukładać karty. Fajną opcją byłyby też fizyczne komponenty informujące o tym jakie właściwości (z craftu) mają bronię naszych bohaterów. Szkoda, że FFG nie pomyśleli o tym, bo są opisane tylko w aplikacji i trzeba kilka razy poklikać, żeby sobie przypomnieć jak co działa.morthi pisze: ↑23 gru 2021, 16:38 Łatwo zapomnieć w natłoku informacji o dodatkowym pancerzu, a te informacje są jakoś zawile ukryte w instrukcji/glosariuszu.
A co do grania to widocznie masz dużo szczęścia w czarnych kościach no i dajesz rade po tym, jak bohaterowie dostają "przypadłość"
Czy ktoś już zainwestował w gąbeczki Feldherra?
Za 59,99€ gąbki na figurki i elementy:
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-or ... ge/a-61938
Za 31,09€ gąbki tylko na figurki
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-fo ... ox/a-62040
Za 35,99€ tylko organizer na elementy i karty
https://www.feldherr.net/pl/feldherr-or ... ox/a-62045
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Witam
Dotyczy jednej z misji pobocznych MROCZNE WIEŚCI-znaleźć wiedźmę.
Po wyjściu z pomieszczenia z trucizną trafiłam do chaty z filarem i księgą (kluczowa). W księdze trzeba wpisać cyfry wynikajace z RUN. Po przeszukaniu pomieszczenia dowiedzieliśmy się,że:
Dotyczy jednej z misji pobocznych MROCZNE WIEŚCI-znaleźć wiedźmę.
Po wyjściu z pomieszczenia z trucizną trafiłam do chaty z filarem i księgą (kluczowa). W księdze trzeba wpisać cyfry wynikajace z RUN. Po przeszukaniu pomieszczenia dowiedzieliśmy się,że:
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 09 sty 2022, 14:57 przez Figa, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Edytuj proszę post i opis szczegółów weź w znacznik spoilera, bo zaglądają tu też osoby, które szukają odpowiedzi na inne pytania, a nie chcą sobie psuć zabawy z odkrywania zagadki samodzielnie.
Spoiler:
Re: Descent: Legends of the Dark (Kara Centell-Dunk, Nathan I. Hajek)
Cześć. Zastanawiamy się razem z moja drużyną czy znajdując przedmiot unikatowy po zużyciu wracam od do zasobów czy jest to przedmiot jednorazowy i odkładamy do puli gry, pytam ponieważ zdarzyło nam się znaleźć dwa razy ten sam unikatowy przedmiot a mieliśmy już jeden w ekwipunku, a jak wiadomo "Unikatowe – każdy unikatowy przedmiot zużywalny występuje tylko w 1 kopii."
Mamy na liczniku coś koło 20 godzin idziemy w eksplor na maksa i złota nam nie brakuje, i coś wyczuwam że zaraz nie będziemy mieli co kupić, mam nadzieje że szykuje się jakiś dodatek, tylko żeby cena była "normalna", kupując grę ktoś mi mówił że wielkie u ciężkie pudło, jednak ciężkie pudło to Posiadłość szaleństwa ze wszystkimi kaflami mapy ze wszystkich dodatków.
Mamy na liczniku coś koło 20 godzin idziemy w eksplor na maksa i złota nam nie brakuje, i coś wyczuwam że zaraz nie będziemy mieli co kupić, mam nadzieje że szykuje się jakiś dodatek, tylko żeby cena była "normalna", kupując grę ktoś mi mówił że wielkie u ciężkie pudło, jednak ciężkie pudło to Posiadłość szaleństwa ze wszystkimi kaflami mapy ze wszystkich dodatków.
- sin
- Posty: 676
- Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 300 times
- Kontakt:
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Jeżeli znajdujesz przedmiot zużywalny w trakcie danego scenariusza to jest on dostępny wyłącznie w ramach tego scenariusza - możesz go użyć raz, a po zakończeniu scenariusza należy go odłożyć poza zasoby drużyny. Jeżeli znajdziesz recepturę na dany przedmiot i ją wykonasz, to możesz na początku scenariusza go wybrać jako jeden z trzech na postać i po rozegraniu go przedmiot wraca do Waszych zasobów, niezależnie czy został zużyty czy nie.Kyuzo666 pisze: ↑11 sty 2022, 12:04 Cześć. Zastanawiamy się razem z moja drużyną czy znajdując przedmiot unikatowy po zużyciu wracam od do zasobów czy jest to przedmiot jednorazowy i odkładamy do puli gry, pytam ponieważ zdarzyło nam się znaleźć dwa razy ten sam unikatowy przedmiot a mieliśmy już jeden w ekwipunku, a jak wiadomo "Unikatowe – każdy unikatowy przedmiot zużywalny występuje tylko w 1 kopii."
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Witam
Mam zapytanie do umiejętności Syrusa - przypływ mocy. Można zapłacić jedno zmęczenie żeby z 1+ zamienić na 2*. Czy w trakcie jednego ataku jak na kosci wypadną 2+ to można użyć tej umiejętności dwukrotnie? Czy na jeden atak używamy raz umiejętności? Bo jeśli na karcie nie posiadamy zadnego zmęczenia to z takiego rzutu można mieć 4 sukcesy ale jeśli użyjemy umiejętności raz to wtedy mamy tylko 3 sukcesy? Jak to jest? Bo przy podwójnym wykorzystaniu postac robi się jednak trochę silna jak na maga.
Pozdrawiam
Mam zapytanie do umiejętności Syrusa - przypływ mocy. Można zapłacić jedno zmęczenie żeby z 1+ zamienić na 2*. Czy w trakcie jednego ataku jak na kosci wypadną 2+ to można użyć tej umiejętności dwukrotnie? Czy na jeden atak używamy raz umiejętności? Bo jeśli na karcie nie posiadamy zadnego zmęczenia to z takiego rzutu można mieć 4 sukcesy ale jeśli użyjemy umiejętności raz to wtedy mamy tylko 3 sukcesy? Jak to jest? Bo przy podwójnym wykorzystaniu postac robi się jednak trochę silna jak na maga.
Pozdrawiam
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Żadnych zdolności nie można odpalać kilkukrotnie w tym samym czasie.
Moment użycia zdolności - Instrukcja str. 30 pisze:Każdej zdolności można użyć tylko raz w ramach podanego
zakresu czasowego. Na przykład zdolność, której można użyć
„gdy atakujesz”, może zostać użyta za każdym razem, gdy
atakujesz, ale tylko raz w ramach pojedynczego ataku.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Faktycznie. W objaśnieniach jest to napisane. A ja szukałem tej informacji w dziale umiejętności
W każdym razie dziękuję za szybką odpowiedź I jade dalej z kampania

W każdym razie dziękuję za szybką odpowiedź I jade dalej z kampania

Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Jeszcze jedno pytanie w trakcie gry mi się urodziło
Gram Brynn i mam do wykonania takie osiągnięcie
Gram Brynn i mam do wykonania takie osiągnięcie
Spoiler:
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Ja mam pytanie odnośnie wstrzymania. Czy jak np w fazie mroku podejdzie do mnie potwór a zaczynam swoją turę to z automatu jestem wstrzymany czy mogę wykonać ruch o pełną liczbę punktów ruchu?
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
@Qki
Nie, symbol strzałki wymaga zużycia uniwersalnej akcji, nie możesz jej aktywować manewrowaniem. Możesz jednak osiągnąć pożądany efekt dzięki tym umiejętnościom:
@munek
Tak, jesteś wstrzymany, bo jesteś na polu sąsiadującym z wrogiem, więc akcja manewrowania da ci tylko 1 punkt ruchu. Oczywiście jeśli najpierw wykonasz akcję ataku i pokonasz wroga, a dopiero po tym wykonasz akcję manewrowania, to dostaniesz pełną liczbę punktów ruchu. Liczy się moment w którym wykonujesz akcję.
Nie, symbol strzałki wymaga zużycia uniwersalnej akcji, nie możesz jej aktywować manewrowaniem. Możesz jednak osiągnąć pożądany efekt dzięki tym umiejętnościom:
Spoiler:
@munek
Tak, jesteś wstrzymany, bo jesteś na polu sąsiadującym z wrogiem, więc akcja manewrowania da ci tylko 1 punkt ruchu. Oczywiście jeśli najpierw wykonasz akcję ataku i pokonasz wroga, a dopiero po tym wykonasz akcję manewrowania, to dostaniesz pełną liczbę punktów ruchu. Liczy się moment w którym wykonujesz akcję.
- Seraphic_Seal
- Posty: 1264
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 408 times
- Been thanked: 348 times
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Druga misja w trakcie, a już sporo wątpliwości.
1) Umiejętności postaci typu leczenie smoczej hybrydy - czy, zakładając że znajdę sposób na pozbywanie się zmęczenia, mogę używać jej kilkukrotnie na rundę? I z czego rozumiem to nie zużywa akcji? (nie ma tego symbolu strzałki)
2) Czy przeciwnicy z umiejętnością latania mogą zakończyć ruch na np. kamiennym stole?
3) Nie widzę przeciwwskazań do stawania na niebieskich żetonach oddziaływania?
4) Kolejność rozpatrywania akcji w czasie walki:
- karty z napisem "gdy masz wykonać atak, ..., obróć kartę" - Chyba trzeba obrócić taką kartę na początku akcji, więc nie można położyć na niej żetonu zmęczenia (np. zmieniając wynik kości albo z efektu innej karty) i potem pozbyć się go obracając?
- karty z napisem "gdy atakujesz, ..., potem obróć kartę" (nie mam teraz jak sprawdzić czy tak się to nazywało i czy w ogóle takie były) - chyba w ramach takiej akcji mogę położyć zmęczenie na tej karcie, potem ją obrócić, a potem jeszcze np położyć więcej zmęczenia z innego źródła?
- karty z napisem "obróć po ataku" - no to już obracamy zupełnie po skończeniu akcji, więc możemy w trakcie ataku położyć tam zmęczenie i za chwilę się go pozbyć? Pewnie dlatego mają limit zmęczenia 1.
Spoilery do pierwszej misji:
Spoilery do drugiej misji:
1) Umiejętności postaci typu leczenie smoczej hybrydy - czy, zakładając że znajdę sposób na pozbywanie się zmęczenia, mogę używać jej kilkukrotnie na rundę? I z czego rozumiem to nie zużywa akcji? (nie ma tego symbolu strzałki)
2) Czy przeciwnicy z umiejętnością latania mogą zakończyć ruch na np. kamiennym stole?
3) Nie widzę przeciwwskazań do stawania na niebieskich żetonach oddziaływania?
4) Kolejność rozpatrywania akcji w czasie walki:
- karty z napisem "gdy masz wykonać atak, ..., obróć kartę" - Chyba trzeba obrócić taką kartę na początku akcji, więc nie można położyć na niej żetonu zmęczenia (np. zmieniając wynik kości albo z efektu innej karty) i potem pozbyć się go obracając?
- karty z napisem "gdy atakujesz, ..., potem obróć kartę" (nie mam teraz jak sprawdzić czy tak się to nazywało i czy w ogóle takie były) - chyba w ramach takiej akcji mogę położyć zmęczenie na tej karcie, potem ją obrócić, a potem jeszcze np położyć więcej zmęczenia z innego źródła?
- karty z napisem "obróć po ataku" - no to już obracamy zupełnie po skończeniu akcji, więc możemy w trakcie ataku położyć tam zmęczenie i za chwilę się go pozbyć? Pewnie dlatego mają limit zmęczenia 1.
Spoilery do pierwszej misji:
Spoiler:
Spoiler:
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Ad. 1)
Nie możesz. Jeśli jest podany zakres czasowy użycia zdolności (w tym przypadku "w twojej turze"), to można użyć jej raz w ramach tego zakresu.
Ad. 2)
Nie mogą. Ignorują takie elementy tylko wtedy, gdy się ruszają.
Ad. 3)
Tak, żetony nie blokują pola.
Ad. 4)
Interpretujesz poprawnie.
Nie możesz. Jeśli jest podany zakres czasowy użycia zdolności (w tym przypadku "w twojej turze"), to można użyć jej raz w ramach tego zakresu.
Ad. 2)
Nie mogą. Ignorują takie elementy tylko wtedy, gdy się ruszają.
Ad. 3)
Tak, żetony nie blokują pola.
Ad. 4)
Interpretujesz poprawnie.
Spoiler:
Spoiler:
- Seraphic_Seal
- Posty: 1264
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 408 times
- Been thanked: 348 times
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
No to pojawiły się jeszcze nowe wątpliwości, ewentualny mały spoiler do drugiej misji
Spoiler:
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Ad. 1)
Nie. Najprościej rzecz ujmując, jak coś nowego jest dodawane do zakładki drużyny w apce (broń, pancerz, akcesorium, umiejętność), to jest do późniejszego użytku i można daną rzecz wybrać podczas przygotowania do misji. Pamiętaj o limicie doświadczenia.
Ad. 2)
Tak, wróg atakujący dystansowo chce być idealnie w zasięgu strzału, więc się odsunie, jeśli jest bliżej. Liczenie pojedynczych pól to jednak naleciałość z Gloomhaven, przynajmniej nie kojarzę, żeby w Descent też była taka zasada.
Nie. Najprościej rzecz ujmując, jak coś nowego jest dodawane do zakładki drużyny w apce (broń, pancerz, akcesorium, umiejętność), to jest do późniejszego użytku i można daną rzecz wybrać podczas przygotowania do misji. Pamiętaj o limicie doświadczenia.
Ad. 2)
Tak, wróg atakujący dystansowo chce być idealnie w zasięgu strzału, więc się odsunie, jeśli jest bliżej. Liczenie pojedynczych pól to jednak naleciałość z Gloomhaven, przynajmniej nie kojarzę, żeby w Descent też była taka zasada.
- Seraphic_Seal
- Posty: 1264
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 408 times
- Been thanked: 348 times
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Tylko nie chodziło mi akurat o ustawienie o ataku dystansowego, tylko np. umiejętność bandyty "bomba dymna", że po zaatakowaniu go robi przesunięcie 2 w celu oddalenia się od atakującego gracza. Czyli jeśli dopiero w drugim ruchu odsunie się o 1 od atakującego gracza, to i tak się rusza?
No i jeszcze kolejne dwa pytanka, aż mi głupio ale pewnie jeszcze tu wrócę xdd
Spoiler:
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Przy rozpatrywaniu zdolności bandyty stosowaliśmy te same zasady, a więc ważna była odległość na koniec ruchu, nie przy każdym "kroku".
Ad. 1)
"Gdy masz się bronić" jest zakresem czasowym określającym moment użycia zdolności, więc możesz jej użyć 1 raz za każdym razem, gdy masz się bronić. Jeśli bronisz się 3 razy, możesz użyć 3 razy. Gdyby miało działać raz na rundę, w treści byłaby mowa konkretnie o rundzie.
Ad. 2)
My ukończyliśmy 1 akt kampanii, gdy jeszcze nie było tego bajeru, ale kompendium zasad w aplikacji opisuje to dość szczegółowo.
Aplikacja nie potrzebuje informacji na temat pancerzy, nie wykonuje żadnych obliczeń na ich podstawie. Apka musi wiedzieć, jakiej broni używacie i jakie akcesoria wybraliście.
Ad. 1)
"Gdy masz się bronić" jest zakresem czasowym określającym moment użycia zdolności, więc możesz jej użyć 1 raz za każdym razem, gdy masz się bronić. Jeśli bronisz się 3 razy, możesz użyć 3 razy. Gdyby miało działać raz na rundę, w treści byłaby mowa konkretnie o rundzie.
Ad. 2)
My ukończyliśmy 1 akt kampanii, gdy jeszcze nie było tego bajeru, ale kompendium zasad w aplikacji opisuje to dość szczegółowo.
Ad. 3)Pula takich zmian jest ograniczona i jest wspólna dla całej drużyny. Po każdej przygodzie drużyna zyskuje 1 dodatkową zmianę.
Aplikacja nie potrzebuje informacji na temat pancerzy, nie wykonuje żadnych obliczeń na ich podstawie. Apka musi wiedzieć, jakiej broni używacie i jakie akcesoria wybraliście.
Re: Descent: Legends of the Dark - pytania, wątpliwości
Scenariusz drygi z Fuksem. Komunikat "Umieść swojego bohatera na podświetlonym polu.
Następnie możesz wykonać dodatkową akcję". A co z niewykorzystanymi akcjami i punktami ruchu, przepadają czy dalej możemy je przeprowadzić plus dodatkową akcję?
Następnie możesz wykonać dodatkową akcję". A co z niewykorzystanymi akcjami i punktami ruchu, przepadają czy dalej możemy je przeprowadzić plus dodatkową akcję?