Może ktoś te krzaki jeszcze potwierdzić? Bo u mnie w 3 różnych programach wyświetla się wszystko poprawnie.Dwntn pisze: ↑26 sty 2022, 23:24Cześć,Sir_Yaro pisze: ↑26 sty 2022, 23:14 Instrukcja gotowa.
W xia jeszcze nie grałem, więc nie wiem, czy wszystko poprawnie ogarnąłem. Jakby parę osób przeczytało i wypunktowało ewentualne błędy, byłoby fajnie:
https://bit.ly/Xia_LoDS
Sprawdź proszę kodowanie pliku, bo u mnie na telefonie wyświetla się z błędami:
Spoiler:
Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
- Muad'Dib
- Posty: 1562
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 106 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
U mnie nie ma krzaczków, dzięki za robotę, może mnie to zmobilizuje do ogarnięcia zasad, półkownik od 3 lat chyba
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2707 times
- Been thanked: 2394 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Na laptopie wszystko gra, na telefonie (mam Samsunga) jest sieczka jak na screenshocie. Do pdf-ów używam Acrobat Readera.
ALE! Jak kazałem otworzyć dokument w telefonie innym programem (OfficeSuite) to było okay.
ALE! Jak kazałem otworzyć dokument w telefonie innym programem (OfficeSuite) to było okay.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Jak będzie zainteresowanie i znajdzie się jakaś pomoc, to mogę zrobić też wszystkie karty. A jak mi się uda kupić to tez dodatek...
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Przeglądne to w weekend przy planszy - dam Ci znać jeśli gdzieś coś zgrzytaSir_Yaro pisze: ↑26 sty 2022, 23:14 Instrukcja gotowa.
W xia jeszcze nie grałem, więc nie wiem, czy wszystko poprawnie ogarnąłem. Jakby parę osób przeczytało i wypunktowało ewentualne błędy, byłoby fajnie:
https://bit.ly/Xia_LoDS
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 142 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Samą instrukcję z dodatku mogę ci zeskanować i wysłać na priv jak chcesz.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Literówki,też chcesz? Jeśli chodzimo zasady to po wstępnym przeglądzie jest dobrzeSir_Yaro pisze: ↑26 sty 2022, 23:14 Instrukcja gotowa.
W xia jeszcze nie grałem, więc nie wiem, czy wszystko poprawnie ogarnąłem. Jakby parę osób przeczytało i wypunktowało ewentualne błędy, byłoby fajnie:
https://bit.ly/Xia_LoDS
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
- E2MD
- Posty: 382
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 12:42
- Lokalizacja: 43-518
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 135 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Panie Sir_Yaro
jak skończysz to zgłoś do mnie - masz co najmniej czteropak za robotę!
Nie przyszedłem tutaj wygrać
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Dorzuciłem wszystkie misje z podstawki.
W tej chwili wyglądają tak:
Jeśli ktoś bardzo chce mieć ten klimatyczny tekst, który jest inny na każdej karcie, to musi mi go przetłumaczyć (ew dać w pliku tekstowym po angielsku).
W tej chwili wyglądają tak:
Jeśli ktoś bardzo chce mieć ten klimatyczny tekst, który jest inny na każdej karcie, to musi mi go przetłumaczyć (ew dać w pliku tekstowym po angielsku).
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Dodałem karty statków i założyłem osobny temat, aby więcej tutaj nie śmiecić:
viewtopic.php?f=61&t=74610
viewtopic.php?f=61&t=74610
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Chciałbym prosić o pomoc, bo czuję, że zabrnąłem w ślepą uliczkę.
Jakich byście użyli na poniższe akcje hasła? W języku polskim są to wszystko słowa o podobnym znaczeniu/brzmieniu i nie mogę nic wymyślić. Co więcej, wyłapałem właśnie, że zrobiłem sobie duplikat (na czerwono).... :/
Jakich byście użyli na poniższe akcje hasła? W języku polskim są to wszystko słowa o podobnym znaczeniu/brzmieniu i nie mogę nic wymyślić. Co więcej, wyłapałem właśnie, że zrobiłem sobie duplikat (na czerwono).... :/
Natomiast akcję sift na bazie karty archeolog tłumaczę jakocollect - zebranie[/color]
mine - wydobycie
salvage - odzyskanie
harvest - zebranie[/color]
quarry - ???
co mi odrobinę nie leży, bo istnieją już karty misji "badania"sift - zbadać/badać
- Sir_Yaro
- Posty: 1650
- Rejestracja: 21 cze 2014, 18:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 366 times
- Kontakt:
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Nieee... Wyszedłby z tego taki potworek:
Nie specjalnie ma to sens. Gromb to nie chodzi o to, że ja nie wiem, co te słowa znaczą albo nie umiem użyć słownikazgromadź żeton eksploracji?
Idzie o to, że nie mogę znaleźć słowa mającego podobny sens, pasującego do kontekstu i w miarę różnego od innych słów kluczowych.
Najpierw byłem sceptyczny, ale jak posprawdzałem, to wyszło, że to jest jakaś opcja.Sift - przeszukać
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Sift = przeczesywać.
'To quarry' może być przetłumaczone na 'pozyskiwanie', ponieważ jest właśnie tym, czyli wydobywaniem odłamków skalnych lub innych materiałów z kopalni odkrywkowej.
'To quarry' może być przetłumaczone na 'pozyskiwanie', ponieważ jest właśnie tym, czyli wydobywaniem odłamków skalnych lub innych materiałów z kopalni odkrywkowej.
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 142 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Ewentualnie
Mine wykopanie
Quarry wydobycie
Harvest zebranie
Collect zdobycie
Po kilkunastu grach to wszystko sprowadza się do "zdobycia" kostki więc to nazewnictwo inne do każdej akcji takie trochę na siłę przez autora gry.
Mine wykopanie
Quarry wydobycie
Harvest zebranie
Collect zdobycie
Po kilkunastu grach to wszystko sprowadza się do "zdobycia" kostki więc to nazewnictwo inne do każdej akcji takie trochę na siłę przez autora gry.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 16 lip 2022, 14:21
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Gra jest do pażdziernika w pledge na gamefound (jesli ktoś wsparł arydię) jak oceniacie grę? czy warto w nią wchodzić?
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
To late pledge, otwarty dla wszystkich. Wsparcie Arydii nie jest wymagane.HarryKeogh pisze: ↑04 sie 2022, 23:00 Gra jest do pażdziernika w pledge na gamefound (jesli ktoś wsparł arydię) (...)
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
-
- Posty: 669
- Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
- Lokalizacja: Warszawa/Tychy
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 171 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Jeden z moich ulubionych sandboxow - mam za soba ponad 20 gier (w tym ok 5-7 solo). Nie nadaje sie dla poczatkujach (zagrajcie w Rubieze), nie nadaje sie dla wiecen niz 3 graczy (moze 4 sprawnych tez sie sprezy, ale u nas w 3 graczy z doswiadczeniem troche czasu schodzi).HarryKeogh pisze: ↑04 sie 2022, 23:00 Gra jest do pażdziernika w pledge na gamefound (jesli ktoś wsparł arydię) jak oceniacie grę? czy warto w nią wchodzić?
Jesli grales w Western Legends albo Kupcow i Korsarzy, to jest to podobny typ gry ale w SF settingu. Jak ktos gral w przegladarkowego TDZK, to jest to TDZK na planszy
EDIT: Dodatek Embers moim zdaniem niezbedny.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 16 lip 2022, 14:21
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
dzięki. no własnie umiejscowienie w kosmosie mi się podoba, oglądałem trochę recek i ma to dla mnie stary dobry klimat z książek sf. do tego zachęca mnie sandboxowa struktura, tylko cena wiadomo trochę straszy do tego ship i vat.
-
- Administrator
- Posty: 4747
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1254 times
- Been thanked: 1469 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Podstawka i Embers Of A Forsaken Star powinny wyjść taniej w planszomanii (zwłazcza z rabatem 10%) - tylko najlepiej skontaktować się przed zamówieniem czy na pewno uda się sprowadzić, żeby później nie zostać z niczym.HarryKeogh pisze: ↑05 sie 2022, 08:43 dzięki. no własnie umiejscowienie w kosmosie mi się podoba, oglądałem trochę recek i ma to dla mnie stary dobry klimat z książek sf. do tego zachęca mnie sandboxowa struktura, tylko cena wiadomo trochę straszy do tego ship i vat.
-
- Posty: 2308
- Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
- Has thanked: 1614 times
- Been thanked: 941 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Dołączam się do głosów, że niezbędny jest dodatek. Ponadto bardzo zachęcam do tego, żeby traktować tę grę nie jako optymalizator akcji, ale grać "na stojąco" i z bardzo krótkimi turami (1-2 min. na gracza, nie licząc obsługi). I nie bać się tego, że jakiś pechowy rzut sprawi, że zginiemy. Wtedy nie ma zamulania i gra toczy się w miarę wartko, a całość sporo zyskuje. Nie ma też problemu z tym, że jest 4-5 osób. Rozumiem, że nie każdy potrafi/lubi tak grać, ale zachęcam do takich eksperymentów.
- Robin Wood
- Posty: 79
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: Xia: Legends of a Drift System (Cody Miller)
Tak w temacie Xia - czy nie uważacie, że ceny statków + ich naprawa są zdecydowanie za niskie?
Patrząc przez pryzmat Outer Rim uważam, że ceny powinny być np. między 20.000, a 30.000. Bardzo łatwo jest kupić średni statek, wystarczy chyba zebrać 2 czy 4 żetony eksploracji. Potem już gracz mocno odskakuje od innych graczy ze statkiem najniższej klasy.
Naprawa też powinna chyba być wiele droższa, przynajmniej wyższych tier'ów.
Mam za sobą kilka rozgrywek, ale doskwierała mi ta "taniość" w pewnym momencie.
Jak sądzicie?
edit - mam wszystkie dodatki.
Patrząc przez pryzmat Outer Rim uważam, że ceny powinny być np. między 20.000, a 30.000. Bardzo łatwo jest kupić średni statek, wystarczy chyba zebrać 2 czy 4 żetony eksploracji. Potem już gracz mocno odskakuje od innych graczy ze statkiem najniższej klasy.
Naprawa też powinna chyba być wiele droższa, przynajmniej wyższych tier'ów.
Mam za sobą kilka rozgrywek, ale doskwierała mi ta "taniość" w pewnym momencie.
Jak sądzicie?
edit - mam wszystkie dodatki.