Wymyśliłem wariant kooperacyjny do gry „Odfrunęło z wiatrem” i chciałem zapytać czy może ktoś byłby chętny do sprawdzenia i podzielenia się wrażeniami. Poniżej przedstawiam zmiany w zasadach:
Etap 1 - rozproszenie
W tej turze gracze nie mogą rozmawiać. Jeśli aktywny gracz chciałby poradzić się pozostałych graczy, to może to zrobić pod warunkiem, że odda jeden ze swoich kryształków wirtualnemu przeciwnikowi.
Etap 2 - punktowanie
W jednej turze zapunktować można jednocześnie kartę motyli i kadru (jak w zasadach zaawansowanych)
Etap 3 - porządkowanie
Jeśli w tej turze górna karta kadru nie punktowała, to otrzymuje ją wirtualny przeciwnik. Następnie wszystkie pozostałe karty kadru dosuwane są do góry i następnie uzupełniane z talii.
Jeżeli na którejś z kart znajdują się 3 kryształy to otrzymuje je wirtualny przeciwnik.
Kryształy dokładane są w każdej turze.
Koniec gry:
Po turze ostatniego gracza należy wykonać porządkowanie (przydzielić karty i kryształy dla wirtualnego przeciwnika).
Gracze wygrywają jeśli mają wspólnie więcej punktów od wirtualnego przeciwnika.
Odfrunęło z wiatrem - wariant kooperacyjny i solo
Re: Odfrunęło z wiatrem - wariant kooperacyjny i solo
Już ponad pół roku temu opublikowałem wariant solo (tutaj i po angielsku na bgg). Ciekaw jestem czy ktokolwiek go próbował? Jeśli ktokolwiek go próbował to miło było by się dowiedzieć czy jest zrozumiałe opisany i grywalny.