Jeśli jesteście ciekawi naszego zdania o grze, po przejściu pierwszej kampanii to poniżej linki do YT i Spotify
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://youtu.be/tIi7YsoPuiU
https://open.spotify.com/episode/6UrSib ... =copy-link
Posłuchałem części. Nie wiem kto to mówił, ale zgaduje, że właściciel Awaken Realms. Odsłuchał zaledwie 4 recenzji (!) z czego jedną zagraniczną (no pun included), którą przestał słuchać w połowie, bo uznał, że gość gada głupoty (!!). Nie tylko ręce mi w tamtym momencie opadły. Mieć tyle materiałów z bezcennym feedbackiem, a traktować to z taką pogardą. Gdzieś tam o innych recenzentach też wspominał, że się mylą (!!!). Nosz k...urcze, powtarzam - bezcenny feedback. Dla mnie wygląda to na totalnie niedostosowanie, które wyszło już po kampanii. Ja całowałbym po rączkach tych, którzy krytykują i robią to w godzinnej recenzji, gdzie szczegółowo omawiają każdy element (bo opinie typu gówno, bo tak są tyle samo warte). Nie neguje się tego co mówią testerzy, ani recenzenci, tylko słucha się wszystkich uwag i szczegółowo analizuje, by w przyszłości nie powtarzać tych samych błędów.VivoBrezo pisze: ↑22 kwie 2022, 12:41 Cześć!
Jeśli jesteście ciekawi naszego zdania o grze, po przejściu pierwszej kampanii to poniżej linki do YT i Spotify.
https://youtu.be/tIi7YsoPuiU
https://open.spotify.com/episode/6UrSib ... =copy-link
1. Tak jak zauważyłeś, nie jesteśmy zupełnie związani z AR. Grę kupiliśmy za własne pieniądze. Jestesmy tylko 2 kolesiami z Trójmiasta, którzy lubią grać i gadać o grachBigspender pisze: ↑22 kwie 2022, 14:00Posłuchałem części. Nie wiem kto to mówił, ale zgaduje, że właściciel Awaken Realms. Odsłuchał zaledwie 4 recenzji (!) z czego jedną zagraniczną (no pun included), którą przestał słuchać w połowie, bo uznał, że gość gada głupoty (!!). Nie tylko ręce mi w tamtym momencie opadły. Mieć tyle materiałów z bezcennym feedbackiem, a traktować to z taką pogardą. Gdzieś tam o innych recenzentach też wspominał, że się mylą (!!!). Nosz k...urcze, powtarzam - bezcenny feedback. Dla mnie wygląda to na totalnie niedostosowanie, które wyszło już po kampanii. Ja całowałbym po rączkach tych, którzy krytykują i robią to w godzinnej recenzji, gdzie szczegółowo omawiają każdy element (bo opinie typu gówno, bo tak są tyle samo warte). Nie neguje się tego co mówią testerzy, ani recenzenci, tylko słucha się wszystkich uwag i szczegółowo analizuje, by w przyszłości nie powtarzać tych samych błędów.VivoBrezo pisze: ↑22 kwie 2022, 12:41 Cześć!
Jeśli jesteście ciekawi naszego zdania o grze, po przejściu pierwszej kampanii to poniżej linki do YT i Spotify.
https://youtu.be/tIi7YsoPuiU
https://open.spotify.com/episode/6UrSib ... =copy-link
EDIT: ok, to nie był szef studia, zmyliło mnie video w tle![]()
Dla mnie też, ale szkoda mi sprzedawać, a wczoraj bawiłem się dobrzeMuleq pisze: ↑18 maja 2022, 15:41 U mnie sytuacja trochę podobna, w sensie kolega z przyczyn obiektywnych wypadł z grafiku i od 3 miesięcy gra niestety zawieszona na kołku. Ogromna szkoda, że nie można gry zasejwować i i zacząć od nowa ale w innym składzie. Z mojego punktu widzenia to chyba największy minus tej gry zwłaszcza biorąc pod uwagę jak wielka jest to kobyła i jak dużo czasu musi zająć przejście gry w tym samym towarzystwie. Na grę solo jednak sie nie zdecyduję. Dla mnie gry planszowe z natury rzeczy są towarzyskie.
Właśnie, fabuła. Ogrywam kolejne sny i jak początek daje nam cel i logiczną kontynuację do jednego ze snów po prologu. Tak dalej to nie widzę żadnego połączenia między snami. Brak mi ciągłości. Dlaczego udałem się do snu X, co tam chciałem znaleźć, po co w ogóle się kopię z nim? Gra mechanicznie mi to narzuca, ale nie pcha fabuły do przodu. Czuję się trochę jak w typowych serialach z lat 90. Mamy jakąś główną fabułę, ale zanim ona pójdzie do przodu to trzeba obejrzeć kilka(naście) odcinków o wypełnianiu misji pobocznych xDHardkor pisze: ↑18 maja 2022, 15:46Dla mnie też, ale szkoda mi sprzedawać, a wczoraj bawiłem się dobrzeMuleq pisze: ↑18 maja 2022, 15:41 U mnie sytuacja trochę podobna, w sensie kolega z przyczyn obiektywnych wypadł z grafiku i od 3 miesięcy gra niestety zawieszona na kołku. Ogromna szkoda, że nie można gry zasejwować i i zacząć od nowa ale w innym składzie. Z mojego punktu widzenia to chyba największy minus tej gry zwłaszcza biorąc pod uwagę jak wielka jest to kobyła i jak dużo czasu musi zająć przejście gry w tym samym towarzystwie. Na grę solo jednak sie nie zdecyduję. Dla mnie gry planszowe z natury rzeczy są towarzyskie.
Zawsze możesz nowych zaprosić. Fabuły w tej grze jest tyle co kot napłakał. Tak naprawdę sny się mocno różnią i wszystko możesz szybko streścić wraz z nowymi mechanizmami.
Myślę, że uchwyciłeś sedno. Etherfields jest jak serial "Z archiwum X" - niby Mulder szukał zaginionej siostry, od czasu do czasu pojawiał się palacz, ale większość odcinków stanowiły zupełnie niezależne opowieści, które łączyła tylko para głównych bohaterów.Ardel12 pisze: ↑18 maja 2022, 21:09
Właśnie, fabuła. Ogrywam kolejne sny i jak początek daje nam cel i logiczną kontynuację do jednego ze snów po prologu. Tak dalej to nie widzę żadnego połączenia między snami. Brak mi ciągłości. Dlaczego udałem się do snu X, co tam chciałem znaleźć, po co w ogóle się kopię z nim? Gra mechanicznie mi to narzuca, ale nie pcha fabuły do przodu. Czuję się trochę jak w typowych serialach z lat 90. Mamy jakąś główną fabułę, ale zanim ona pójdzie do przodu to trzeba obejrzeć kilka(naście) odcinków o wypełnianiu misji pobocznych xD
Nie, już dawno nie.krzysztof1986 pisze: ↑21 maja 2022, 23:34 Ktoś się orientuje czy jest jeszcze otwarty pledge manager na gamefound dla ludzi którzy wsparli wcześniej ?
Końcem kwietnia wrzucili, że 95% przetłumaczone. Jak mają jeszcze sprawdzać, wysyłać to etc to wątpie. Może na grudzień, ale wątpie.
Ja to liczę, że nawet jak wydadzą etherfields 3.0 aka nowe TG to nie będzie w tym tyle sztucznego wydłużania. Tych snów jest za dużo, a powroty do starych to już w ogóle odgrzewany kotlet.brazylianwisnia pisze: ↑30 maja 2022, 13:00 Na przełomie roku powinno być. Głównie zależy chyba od tego jak będzie wyglądał fracht w q4.
Przecież te zmiany już kiedyś były obszernie tłumaczone przez AR. Mam nadzieję że to nie koniec Etherfields i też zrobią kiedyś sequel mając tone feedbacku i przemyślenia.
Jak może być za dużo snow? Przecież to sens gry. Im więcej fajnych tym lepiej. Ta gra nie ma jakiejś wielkiej fabuły by trzeba było dotrzeć do końca. W dowolnym momencie decydujesz że nagrales się już sporo i kończysz zabawe.Hardkor pisze: ↑30 maja 2022, 13:20Ja to liczę, że nawet jak wydadzą etherfields 3.0 aka nowe TG to nie będzie w tym tyle sztucznego wydłużania. Tych snów jest za dużo, a powroty do starych to już w ogóle odgrzewany kotlet.brazylianwisnia pisze: ↑30 maja 2022, 13:00 Na przełomie roku powinno być. Głównie zależy chyba od tego jak będzie wyglądał fracht w q4.
Przecież te zmiany już kiedyś były obszernie tłumaczone przez AR. Mam nadzieję że to nie koniec Etherfields i też zrobią kiedyś sequel mając tone feedbacku i przemyślenia.
Oo, super zmiany. Obecnie zdobywanie kluczy potrafi być męczące przez chodzenie w kółko w danym rejonie i odpalanie kolejnych drzemek. Tutaj więcej elementów dostarczy nam klucze. Chyba zasady dla sklepiku i portalu snu wrzucę i u siebie, bo limit 4 kluczy już mnie zabolał, a powtarzanie kolejnych kółek frajdy nie sprawia. Samo dojście do danego snu potrafi wrzucić nam wiele drzemek, a jeszcze uzbieranie kluczy do tego...grzeslaw90 pisze: ↑30 maja 2022, 12:34 https://www.youtube.com/watch?v=rKRkAfkUMVg
Etherfields 2.0! (spokojnie - nie przedruk jak w TG tylko dodatkowy content w drugiej fali)
Wygląda na to, że zapowiedziane zmiany będą o wiele bardziej obszerne niż ktokolwiek się spodziewał![]()
Ja preferuję jak mam główną nitkę fabularną z określoną liczbą misji, a reszta to całkowicie opcjonalne misje, które mają wpływ na główną ścieżkę czy to przez otwarcie nowych ścieżek, ułatwienie danych misji czy otrzymanie lepszych przedmiotów. W Etherfields jak na razie to się błąkam od snu do snu i nie mam odczucia zaliczenia jakiegoś etapu. W 7th continent mieliśmy klątwy do uleczenia, w Tainted Grail kolejne rozdziały, które dawały odczucie progresu, a w większości DC jak GH, Middara itp. fabuła idzie do przodu i dąży do jakiegoś finały. Tutaj wrzucenie dodatkowych snów mnie również jak Hardkora by zmęczyło. Mam nadzieję, że w nadchodzących SG z kampaniami powiązania pomiędzy snami i ich przebieg będą znacznie bardziej ze sobą powiązane i odczuję w końcu uwielbiany przeze mnie progresbrazylianwisnia pisze: ↑30 maja 2022, 18:15 Jak może być za dużo snow? Przecież to sens gry. Im więcej fajnych tym lepiej. Ta gra nie ma jakiejś wielkiej fabuły by trzeba było dotrzeć do końca. W dowolnym momencie decydujesz że nagrales się już sporo i kończysz zabawe.
1. Nie mam poczucia, że ta gra ma fabułę. Gramy jakieś sny, prawie, że niepowiązane ze sobą i tyle. Jeśli taki był zamyłs twórców to okej, no ja bym jednak wolał bardziej spójną opowieść.brazylianwisnia pisze: ↑30 maja 2022, 18:15Jak może być za dużo snow? Przecież to sens gry. Im więcej fajnych tym lepiej. Ta gra nie ma jakiejś wielkiej fabuły by trzeba było dotrzeć do końca. W dowolnym momencie decydujesz że nagrales się już sporo i kończysz zabawe.Hardkor pisze: ↑30 maja 2022, 13:20Ja to liczę, że nawet jak wydadzą etherfields 3.0 aka nowe TG to nie będzie w tym tyle sztucznego wydłużania. Tych snów jest za dużo, a powroty do starych to już w ogóle odgrzewany kotlet.brazylianwisnia pisze: ↑30 maja 2022, 13:00 Na przełomie roku powinno być. Głównie zależy chyba od tego jak będzie wyglądał fracht w q4.
Przecież te zmiany już kiedyś były obszernie tłumaczone przez AR. Mam nadzieję że to nie koniec Etherfields i też zrobią kiedyś sequel mając tone feedbacku i przemyślenia.
Zajrzyj tutaj do tego tematu:burak66 pisze: ↑02 cze 2022, 11:20 Witam Forumowiczow,
A ja mam pytanie z innej beczki (mam nadzieję że piszę we właściwym miejscu).
Czekam na zestaw Dream Walker (Podstawka, SG, 5.gracz, Funeral Witch, Sphinx), ale w międzyczasie chciałbym zakupić koszulki - czy mógłbym prosić o podanie rozmiarów i ilości dla poszczególnych części lub chociaż całości?
Z góry dziękuję![]()
Dostaliśmy Etherfielda w tym samym momencie co Arkham Horror LCG, i staryyyyy...... Fabuła i narracja, wraz z angażującą i emocjonującą mechaniką odstawiają te dwie gry od siebie tak mocno, że jednej gry mamy kilkadziesiąt partii w ciągu miesiąca, a druga... zbiera kurz, dosłownie.Hardkor pisze: ↑30 maja 2022, 23:58 1. Nie mam poczucia, że ta gra ma fabułę. Gramy jakieś sny, prawie, że niepowiązane ze sobą i tyle. Jeśli taki był zamyłs twórców to okej, no ja bym jednak wolał bardziej spójną opowieść.
2. Mam duże wrażenie (i z tego co wiem nie tylko ja), że po prostu część snów jest taka na odwal się. Najpierw genialny sen, którego szybko się nie zapomni, a potem tragedia. A że jest ich tak dużo to jednak przeważa ilość słabych/średnik.
Arkham to najlepsze ameri jakie jest więc nie ma co się dziwić. Każda przygodowa będzie przy niej zbierać kurz. Etherfields w zamyśle ma być przygoda w świecie snów. Nie ma tam wielkiej fabuły i to niekoniecznie źle.Jools pisze: ↑02 cze 2022, 23:10Dostaliśmy Etherfielda w tym samym momencie co Arkham Horror LCG, i staryyyyy...... Fabuła i narracja, wraz z angażującą i emocjonującą mechaniką odstawiają te dwie gry od siebie tak mocno, że jednej gry mamy kilkadziesiąt partii w ciągu miesiąca, a druga... zbiera kurz, dosłownie.Hardkor pisze: ↑30 maja 2022, 23:58 1. Nie mam poczucia, że ta gra ma fabułę. Gramy jakieś sny, prawie, że niepowiązane ze sobą i tyle. Jeśli taki był zamyłs twórców to okej, no ja bym jednak wolał bardziej spójną opowieść.
2. Mam duże wrażenie (i z tego co wiem nie tylko ja), że po prostu część snów jest taka na odwal się. Najpierw genialny sen, którego szybko się nie zapomni, a potem tragedia. A że jest ich tak dużo to jednak przeważa ilość słabych/średnik.