Budowanie zoo i zagrywanie kart to czysta przyjemność, naprawdę bardzo fajnie składało się te combosy i szukało zależności między kartami. Pomysł z akcjami które są lepsze im dłużej ich się nie zagra dla mnie bomba. Dzięki temu żadna akcja nie jest niepotrzebna, każda w pewnym momencie jest mniej lub bardziej opłacalna, cała sztuka żeby sobie zaplanować to i wyczuć co teraz się opłaca najbardziej. Dzięki temu że można boostować akcje ponad 6, można czasem zrobić powerplay który zaskoczy stół, mi się udało odblokować przychód na planszetce z misji, a potem ulepszoną akcją break wymusić dochód 6 ruchami na torze kawusi. Mega satysfakcja jak uda się coś takiego ugrać
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Nie zgodzę się z kolegą @ave.crux post wyżej, że dla tych 3 konkretych kart "karty, budowanie, stowarzyszenie" jest konieczne. Największym ulepszeniem dla "kart" jest to, że można podbierać bezpośrednio ze stołu karty na ręke, ale mając ulepszone zwierzęta, stowarzyszenie czy sponsorów nie musisz mieć tych kart wcale na ręce. Równie dobrze mogą stać na ekspozycji i możesz je grać bezposrednio stamtad nie tracac tury na pobieranie kart. Tak samo ulepszona akcja budowy nie wydaje mi się niezbędna. Zagrałem pod szybkie wykonanie misji, dzięki czemu odblokwałem dochód wybiegów wielkości 2. Szybko okazało się, że już nie mam co pchać do tych wybiegów i jedyne czego potrzebowałem to tych dużych. W tej sytuacji kompletnie nie opłacało mi się ulepszać tej akcji, bo i tak budowałem tylko wybiegi wielkości 4-5, a jeszcze ekstra małe zagrody można postawić z kart. Stowarzyszenie dzięki możliwości dotacji i wysyłania kilku workerów naraz wydaje się może bardziej konieczne do ulepszania w późniejszym etapie, ale też nie wiem czy musowe.
Żeby nie było za kolorowo - karty które dostaniesz na start mogą dać Ci ogromną przewagę. O ile potem gdy jesteś już dalej na torze atrakcyjności i możesz zagrywać karty bezpośrednio z wystawki, o tyle na początku pechowy dociąg może zepsuć Ci gre. Owszem, zawsze można próbować grać pod to co podejdzie, ale gdy Ty masz totalnie niecombujące się karty, a przeciwnik wyskakuje w drugiej turze z dwoma zwierzętami z Azji, a następnie wyskakuje z dwóch misji "Posiadaj zwierzę z kraju w którym masz zoo partnerskie (Azja)" to jest to mega niesprawiedliwe. Mam też wrażenie, że balans kart trochę może kuleć, ale ciężko to ocenić po drugiej grze. W każdym razie zwierzątko zajmujące 1(!!) miejsce, dające dodatkową akcje wydaje się turbo-przegięte, gdy każda akcja jest na wagę złota. O ile balansu kart nie chce oceniać bo o wiele za wcześnie na to, o tyle ten początkowy dobór kart wydaje mi się realnym problemem, fajnie gdyby pojawił się jakiś wariant, który trochę to poprawia. No i cała gra we 2 osoby zajeła nam dwie godziny, jak na dwie osoby to całkiem sporo, ale napewno się nie nudziłem w trakcie więc dla mnie nie jest to problem. Poza tymi małymi uwagami super się grało, polecam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)