PerezSaj pisze: ↑20 mar 2022, 10:56 Witam wszystkich posiadaczy gry Destines. Mam jedną prośbę. Może komuś by się chciało wkleić dokładną listę kart przedmiotów do tej gry wraz z ilością kopii? Kupiłem ostatnio tę grę i brakuje mi jednej karty. Nie bardzo wiem której. Jeżeli jest to karta która występuje w kilku kopiach, to nie ma problemu, ale jeżeli to karta pojedyncza to już słabo.
Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- EsperanzaDMV
- Posty: 1537
- Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 646 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Spoiler:
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Odnośnie jeszcze kart przedmiotów to nie wszystkie zdolności przedmiotów są dla mnie jasne i oczywiste.
Powinno to być albo jednoznaczniej napisany aby uniemożliwić nadinterpretację, albo do kart powinny być dodatkowe krótkie wyjaśnienia np. w aplikacji. Przedmioty odgrywają w tej grze zasadniczą rolę i nie ma miejsca na pomyłki
Grę oceniam b. dobrze po pierwszym scenariuszu.
Powinno to być albo jednoznaczniej napisany aby uniemożliwić nadinterpretację, albo do kart powinny być dodatkowe krótkie wyjaśnienia np. w aplikacji. Przedmioty odgrywają w tej grze zasadniczą rolę i nie ma miejsca na pomyłki
Grę oceniam b. dobrze po pierwszym scenariuszu.
- citmod
- Posty: 715
- Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 103 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Zgadzam się, niektóre karty mają np "... odśwież 1 /symbol fioletowej kostki/" inne "... odśwież wszystkie /symbol fioletowej kostki/" a co najmniej jedna ma "... odśwież /symbol fioletowej kostki/". Ostatnia wersja jest przez to zupełne nie zrozumiała, skoro nie ma dodane ani "1" ani "wszystkie"
Do tego dodam, że appka na kompa ze Steama, dwa razy nam się wysypała. Oba razy podczas zapytania o swoje przeznaczenie i oba razy nie pomógł restart appki, ponieważ za każdym razem ponownie się wysypywała, co uniemożliwiło graczowi dowiedzenie się więcej o swoim przeznaczeniu.
- Apos
- Posty: 996
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 812 times
- Kontakt:
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Czy dzisiaj występuje też ten problem? Aplikacja była używana wcześniej i nie było problemów. Dzisiaj zwraca błąd, że jest dostępna aktualizacja, a tej nie ma. Reinstalacja, czyszczenie cache nie pomogło...Lucky Duck Games pisze: ↑16 lut 2022, 16:46 Wszystko już powinno działać.
Taki błąd wyskakuje jeśli ktoś ma świeżo pobraną Apkę, a ona nie może pobrać uaktualnienia ze strony (nie działał dziś).
Powinno już działać.
edit: ruszyła aktualizacja po kilku minutach
- Bigspender
- Posty: 38
- Rejestracja: 15 kwie 2022, 12:09
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 13 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Ajajaj, a moj egzemplarz wlasnie czeka na zagranie. Jesli taka ma byc przyszlosc gier planszowych z aplikacja to czarno to widzeApos pisze: ↑17 kwie 2022, 17:39Czy dzisiaj występuje też ten problem? Aplikacja była używana wcześniej i nie było problemów. Dzisiaj zwraca błąd, że jest dostępna aktualizacja, a tej nie ma. Reinstalacja, czyszczenie cache nie pomogło...Lucky Duck Games pisze: ↑16 lut 2022, 16:46 Wszystko już powinno działać.
Taki błąd wyskakuje jeśli ktoś ma świeżo pobraną Apkę, a ona nie może pobrać uaktualnienia ze strony (nie działał dziś).
Powinno już działać.
edit: ruszyła aktualizacja po kilku minutach
- Apos
- Posty: 996
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 812 times
- Kontakt:
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Zawsze pod ręką mamy kilka urządzeń, na których można zainstalować apkę. Ta zaintalowana na Steamie od razu zadziałała. Tak samo na innym telefonie.Bigspender pisze: ↑18 kwie 2022, 09:53Ajajaj, a moj egzemplarz wlasnie czeka na zagranie. Jesli taka ma byc przyszlosc gier planszowych z aplikacja to czarno to widzeApos pisze: ↑17 kwie 2022, 17:39Czy dzisiaj występuje też ten problem? Aplikacja była używana wcześniej i nie było problemów. Dzisiaj zwraca błąd, że jest dostępna aktualizacja, a tej nie ma. Reinstalacja, czyszczenie cache nie pomogło...Lucky Duck Games pisze: ↑16 lut 2022, 16:46 Wszystko już powinno działać.
Taki błąd wyskakuje jeśli ktoś ma świeżo pobraną Apkę, a ona nie może pobrać uaktualnienia ze strony (nie działał dziś).
Powinno już działać.
edit: ruszyła aktualizacja po kilku minutach
Aplikacja w Destinies robi wiele dobrego. Bez niej byłaby to niemała katorga, aby sortować strony ze skryptami fabularnymi, zarządzać mapą oraz NPC i tracić masę czasu na tym. Tu widzę nawet kilka innych elementów, które mogłyby być zarządzane przez apkę (np sklepiki i przedmioty) aby rozgrywka była jeszcze bardziej płynna
W innych grach tego typu, które nie korzystają z apki, widzę to jako duży minus.
- Bigspender
- Posty: 38
- Rejestracja: 15 kwie 2022, 12:09
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 13 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Zagrane, obyło się bez kłopotów, ale wkradł sie smieszny błąd, który do dzis nie został naprawiony. Jedna postać zobaczyła wydarzenie A i tylko ona powinna o tym wiedzieć. Nagle mi w opcjach, gdy byłem kawał drogi dalej, rozmowa o tym wydarzeniu. Powiedzialbym, ze po to jest appka, aby aktualizowac i naprawiac takie rzeczy. Straszne niedotestowanie tu i ówdzie, ale sama zabawa superApos pisze: ↑18 kwie 2022, 10:52Zawsze pod ręką mamy kilka urządzeń, na których można zainstalować apkę. Ta zaintalowana na Steamie od razu zadziałała. Tak samo na innym telefonie.Bigspender pisze: ↑18 kwie 2022, 09:53Ajajaj, a moj egzemplarz wlasnie czeka na zagranie. Jesli taka ma byc przyszlosc gier planszowych z aplikacja to czarno to widze
Aplikacja w Destinies robi wiele dobrego. Bez niej byłaby to niemała katorga, aby sortować strony ze skryptami fabularnymi, zarządzać mapą oraz NPC i tracić masę czasu na tym. Tu widzę nawet kilka innych elementów, które mogłyby być zarządzane przez apkę (np sklepiki i przedmioty) aby rozgrywka była jeszcze bardziej płynna
W innych grach tego typu, które nie korzystają z apki, widzę to jako duży minus.
- Bigspender
- Posty: 38
- Rejestracja: 15 kwie 2022, 12:09
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 13 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Wrażenia po 3 scenariuszach.
(-) Figurki totalnie zbędne, a nawet przeszkadzają. Żetony postaci byłyby tańsze i praktyczniejsze.
(-) Powtarzalne zadania. Jeśli w 4 i 5 znów będę musiał zebrać 3 czegoś, albo zrobić 2 x czegoś, to szlag mnie trafi.
(-) Brak fabuły. W sensie niby jakaś jest, ale na zasadzie "cos sie wydarzylo" i teraz lataj od znacznika do znacznika, aby wypelniac questy. Swiat nie zyje, swiat jest super statyczny, nie reaguje na dzialania graczy za bardzo, gra nigdy podczas 3 scenariuszu nie wytknela mi konsekwencji moich decyzji (kradlem, mordowalem itd).
(-) Niby misje sie lacza fabularnie, ale na boga, gdzie? W czym? Reklamowano mi kampanie.
(-) Gra stara sie by super klimatyczna, a mielismy zakonnice / duchownych biegajacych w pancerzu z mieczem i garotą, tlukacych potwory.
(-) Cholernie losowa. Kości są ok, ale czasem IDEALNIE trafialem z miejscem zyskujac gigantyczna przewage. Nikt sie tam nie spinal, bo gralismy dla zabawy, ale mialem poczucie, ze zyskalem przewage zupelnym szczesciem i bylomi mi z tym tak sobie.
(+) Super prosta
(+) Poczucie eksploracji jest ok
(+) Fajny system rozwoju
(+) Niby jest edytor
(-) ... ale za cholere nie wiadomo, gdzie szukac tych scenariuszy innych graczy. Bo w aplikacji ani sladu (wstyd).
Pierwsza misja byla super, bo jeszcze sie uczylismy, ale faza zakochania minela i dostrzegam schematycznosc i jej wady.
(-) Figurki totalnie zbędne, a nawet przeszkadzają. Żetony postaci byłyby tańsze i praktyczniejsze.
(-) Powtarzalne zadania. Jeśli w 4 i 5 znów będę musiał zebrać 3 czegoś, albo zrobić 2 x czegoś, to szlag mnie trafi.
(-) Brak fabuły. W sensie niby jakaś jest, ale na zasadzie "cos sie wydarzylo" i teraz lataj od znacznika do znacznika, aby wypelniac questy. Swiat nie zyje, swiat jest super statyczny, nie reaguje na dzialania graczy za bardzo, gra nigdy podczas 3 scenariuszu nie wytknela mi konsekwencji moich decyzji (kradlem, mordowalem itd).
(-) Niby misje sie lacza fabularnie, ale na boga, gdzie? W czym? Reklamowano mi kampanie.
(-) Gra stara sie by super klimatyczna, a mielismy zakonnice / duchownych biegajacych w pancerzu z mieczem i garotą, tlukacych potwory.
(-) Cholernie losowa. Kości są ok, ale czasem IDEALNIE trafialem z miejscem zyskujac gigantyczna przewage. Nikt sie tam nie spinal, bo gralismy dla zabawy, ale mialem poczucie, ze zyskalem przewage zupelnym szczesciem i bylomi mi z tym tak sobie.
(+) Super prosta
(+) Poczucie eksploracji jest ok
(+) Fajny system rozwoju
(+) Niby jest edytor
(-) ... ale za cholere nie wiadomo, gdzie szukac tych scenariuszy innych graczy. Bo w aplikacji ani sladu (wstyd).
Pierwsza misja byla super, bo jeszcze sie uczylismy, ale faza zakochania minela i dostrzegam schematycznosc i jej wady.
-
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 273 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Grałeś może w Gloomhaven?Bigspender pisze: ↑21 kwie 2022, 14:34 Pierwsza misja byla super, bo jeszcze sie uczylismy, ale faza zakochania minela i dostrzegam schematycznosc i jej wady.
-
- Posty: 601
- Rejestracja: 29 lip 2015, 19:26
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 144 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Możesz sobie darować 4 i 5 misję. Te same minusy tam występują co wcześniej.Bigspender pisze: ↑21 kwie 2022, 14:34 Wrażenia po 3 scenariuszach.
(-) Figurki totalnie zbędne, a nawet przeszkadzają. Żetony postaci byłyby tańsze i praktyczniejsze.
(-) Powtarzalne zadania. Jeśli w 4 i 5 znów będę musiał zebrać 3 czegoś, albo zrobić 2 x czegoś, to szlag mnie trafi.
(-) Brak fabuły. W sensie niby jakaś jest, ale na zasadzie "cos sie wydarzylo" i teraz lataj od znacznika do znacznika, aby wypelniac questy. Swiat nie zyje, swiat jest super statyczny, nie reaguje na dzialania graczy za bardzo, gra nigdy podczas 3 scenariuszu nie wytknela mi konsekwencji moich decyzji (kradlem, mordowalem itd).
(-) Niby misje sie lacza fabularnie, ale na boga, gdzie? W czym? Reklamowano mi kampanie.
(-) Gra stara sie by super klimatyczna, a mielismy zakonnice / duchownych biegajacych w pancerzu z mieczem i garotą, tlukacych potwory.
(-) Cholernie losowa. Kości są ok, ale czasem IDEALNIE trafialem z miejscem zyskujac gigantyczna przewage. Nikt sie tam nie spinal, bo gralismy dla zabawy, ale mialem poczucie, ze zyskalem przewage zupelnym szczesciem i bylomi mi z tym tak sobie.
(+) Super prosta
(+) Poczucie eksploracji jest ok
(+) Fajny system rozwoju
(+) Niby jest edytor
(-) ... ale za cholere nie wiadomo, gdzie szukac tych scenariuszy innych graczy. Bo w aplikacji ani sladu (wstyd).
Pierwsza misja byla super, bo jeszcze sie uczylismy, ale faza zakochania minela i dostrzegam schematycznosc i jej wady.
- Apos
- Posty: 996
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 812 times
- Kontakt:
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Jesteśmy po czwartym scenariuszu i z wieloma punktami się z Tobą zgadzam - szczególnie ostatnie zdanie.Bigspender pisze: ↑21 kwie 2022, 14:34 (...)
Pierwsza misja byla super, bo jeszcze sie uczylismy, ale faza zakochania minela i dostrzegam schematycznosc i jej wady.
(-) Figurki NPC zamienił na tokeny. Znacznie praktyczniejsze, czytelniejsze i nie traci się czasu na szukanie malutkiej figurki w wyprasce, pośród wielu podobnych do siebie. W aplikacji wszystko ładnie widać, gdzie jest dana postać NPC. Najlepiej to odczuwa się po oznaczeniu lokacji żetonem, które działa znacznie lepiej.
(-) Zadania po 3 scenariuszu wyglądają jak kopia poprzednich. Główne zadania ograniczają się do: znajdź i przynieś 2 konkretne przedmioty albo przekonaj na swoją stronę 3 osoby.
(+/-) fabuła moim zdaniem jakaś jest, ale sprawdza się jako otoczka całej akcji. Nie jest to ani książka interaktywna, ani dobrze napisana gra cRPG. Z drugiej strony nie jest to też zwykły dungeon crawler lub bijatyka. Moim zdaniem fabuła sprawdza się jako tło.
(+) klimat moim zdaniem jest w tym tytule. Lokacje i postacie robią swoje, Czuć setting dark fantasy.
(-) losowość się objawia na dwóch płaszczyznach.
Jedno to, co wymieniłeś - idąc w losowe miejsce, można trafić na poszukiwany przedmiot/osobę, aby ruszyć swoje zadanie dalej. Zostawiając drugiego gracza mocno w tyle, który dalej błądzi po planszy. Dla tego drugiego gracza, jest jeszcze gorzej, jak on podczas swojej wędrówki znajdzie miejsce z przedmiotem dla przeciwnika. Ten już wie, gdzie ma iść.
Druga warstwa to kostki i że autor zdecydował się na użycie tego - moim zdaniem - archaicznego sposobu decydowaniu o wyniku testu gracza. O wiele bardziej lubię card management z takich gier jak Władca Pierścieni czy Gloomhaven.
Połączenie obu tych losowości, pozostawia niesmak wśród graczy. Bo jednemu dopisze szczęście i wygra, a drugi ma pecha i przegrywa. Ani jeden, ani drugi, nie ma pełnej satysfakcji z gry. Żałuję, że Destinies nie jest grą coop.
Cała reszta wymieniona przez Ciebie - to same plusy. Dodałbym jeszcze aplikację, która sprawdza się rewelacyjnie.
Tu poszedłbym o krok dalej i dodał zarządzanie sklepikami do apki - jak rozmawiam z danym NPC i mogę kliknąć na handel, dlaczego nie ma tam wymienionych dostępnych przedmiotów? Trzeba tworzyć "sklepik" dla każdego handlarza na stole, a te zajmują potrzebne miejsce i pamiętać/zaznaczać do którego NPC dany należy. Dodatkowo, można byłoby wtedy zmniejszyć wielkość kart przedmiotów.
Z tego powodu, mam wątpliwości czy po ograniu ostatniego scenariusza, trzymać grę i czekać na dodatki. Czy sprzedać podstawkę i już nie wracać do świata Destinies. A pierwsze wrażenia były takie pozytywne!
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Czy ktoś grał Sea of Sand ? Podobno wprowadza nowe elementy do gry ?Apos pisze: ↑24 kwie 2022, 16:14Z tego powodu, mam wątpliwości czy po ograniu ostatniego scenariusza, trzymać grę i czekać na dodatki. Czy sprzedać podstawkę i już nie wracać do świata Destinies. A pierwsze wrażenia były takie pozytywne!Bigspender pisze: ↑21 kwie 2022, 14:34 (...)
Pierwsza misja byla super, bo jeszcze sie uczylismy, ale faza zakochania minela i dostrzegam schematycznosc i jej wady.
Ja właśnie zamierzam trzymać podstawkę z uwagi na ten dodatek.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 06 maja 2020, 16:25
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 90 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Czy ktoś z Was podjął rękawicę i bierze udział w konkursie na napisanie swojego scenariusza do Destinies? Czas jest chyba do listopada, a nagrody idą w tysiącach dolarów Fajnie by było zagrać w jakiś fanowski scenariusz - Destinies daje spore możliwości pod tym kątem (może ktoś by się pokusił o transfer jakiegoś opowiadania/książki do Destinies?). Ja niestety jestem totalnym ścisłowcem, więc tylko mogę liczyć na osoby o bardziej literackich duszach
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Rzuciłem okiem na narzędzie do tworzenia scenariuszy przygotowane przez wydawcę.
Moim zdaniem to będzie spory wysiłek zaprojektować rozbudowany fajny scenariusz, niewarty tych nagród pieniężnych, główna motywacja raczej powinna być innego rodzaju.
Moim zdaniem to będzie spory wysiłek zaprojektować rozbudowany fajny scenariusz, niewarty tych nagród pieniężnych, główna motywacja raczej powinna być innego rodzaju.
- EsperanzaDMV
- Posty: 1537
- Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 646 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Jesienią 2022 ma się ukazać nowy dodatek - Witchwood
Long ago, a pact was made with the Dwellers of the Wood. By the rules of this agreement, men must keep to their villages and paths, scattered through the vast forest like embers of light. What lies beyond belongs to other, older masters — creatures of ancient magics who look unkindly upon trespassers. Despite this pact, daring souls explore the woodland labyrinth in search of treasures, adventures and secrets. Welcome to Witchwood.
Destinies: Witchwood is an upcoming expansion for the award-winning digital hybrid board game Destinies. It will invite you into a folklore-inspired world with dozens of characters to meet and adventures to find.
Ciekawe kiedy będzie dostępna polska wersja. Na ten moment jeszcze nie sprzedałem Destinies - mam co do tej gry bardzo ambiwalentne odczucia, z jednej strony naprawdę przyjemnie się gra, ale jest mocno powtarzalna, scenariusze to jedno i to samo - idź tam i tam i zdobądź przychylność/przedmioty. Podobno nadchodzące dodatki mają trochę to zmienić, także poczekam jeszcze chwilę...
Long ago, a pact was made with the Dwellers of the Wood. By the rules of this agreement, men must keep to their villages and paths, scattered through the vast forest like embers of light. What lies beyond belongs to other, older masters — creatures of ancient magics who look unkindly upon trespassers. Despite this pact, daring souls explore the woodland labyrinth in search of treasures, adventures and secrets. Welcome to Witchwood.
Destinies: Witchwood is an upcoming expansion for the award-winning digital hybrid board game Destinies. It will invite you into a folklore-inspired world with dozens of characters to meet and adventures to find.
Ciekawe kiedy będzie dostępna polska wersja. Na ten moment jeszcze nie sprzedałem Destinies - mam co do tej gry bardzo ambiwalentne odczucia, z jednej strony naprawdę przyjemnie się gra, ale jest mocno powtarzalna, scenariusze to jedno i to samo - idź tam i tam i zdobądź przychylność/przedmioty. Podobno nadchodzące dodatki mają trochę to zmienić, także poczekam jeszcze chwilę...
-
- Posty: 601
- Rejestracja: 29 lip 2015, 19:26
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 144 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Właśnie też się boję, że ciągle będzie to samo. Jeszcze komentarz kaczek z fb tak średnio mnie uspokaja
Żeby się nie okazało, że rzucą nic nie znaczący wstęp, a potem trzeba mieć szczęście żeby trafić z rozwiązaniem. Chyba wolę już czytelne zadania ale niech każdy ma równe szanse bo to przecież nie jest kooperacja. Dla mnie już ostatni scenariusz podstawki był przekombinowany. Jeden z graczy trafił na jakiś pasujący wątek, a inny do końca nie wiedział o co chodziło w zadaniu.Mechanika Wiedźmiego Lasu będzie podobna, ale już we wcześniejszych dodatkach (Morze piasku i Mity i Folklor) zadania są bardziej zróżnicowane. Wciąż opierają się na znalezieniu odpowiednich miejsc, osób i przedmiotów, natomiast opis zadania nie zawsze jest tak oczywisty.
- SwistakCZC
- Posty: 166
- Rejestracja: 16 lis 2018, 19:10
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 26 times
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Mam tak samo, scenariusze są powtarzalne, po pierwszym scenariuszu spodobały mi się: system, aplikacja, klimat i oprawa, ale już po drugim scenariuszu gra poszła do pudła odczekać bo cóż... trzeciej gry która polega dokładnie na tym samym pod rząd nie dałem rady rozegrać. Szkoda mam wrażenie że jest tu bardzo duży potencjał, mógłby być konkurent Posiadłości, ale... mnie nudzi Podstawkę sobie zostawię, pewnie po przejściu jeszcze kiedyś wrócę, ale raczej dodatków nie łykam.
Spoiler:
Destinies -pytanie o dodatek
Hej,
Nie grałem, ale zamówiłem właśnie podstawkę skuszony dobrymi recenzjami i nie ukrywam, ze chyba stosunkiem jakości do ceny.
Zależy mi by móc zagrać w 4 osoby wiec zastanawiałem się nad dodatkiem który to umożliwia ale niestety nie mogę znaleść polskiej wersji.. pytanie: czy taka wersja w ogólnie występuje ? A jeśli nie to czy będzie „kompatybilny” z Polska wersja ? Jeśli tak to bardzo tego angielskiego tam dużo ?
Pozdrawiam
Nie grałem, ale zamówiłem właśnie podstawkę skuszony dobrymi recenzjami i nie ukrywam, ze chyba stosunkiem jakości do ceny.
Zależy mi by móc zagrać w 4 osoby wiec zastanawiałem się nad dodatkiem który to umożliwia ale niestety nie mogę znaleść polskiej wersji.. pytanie: czy taka wersja w ogólnie występuje ? A jeśli nie to czy będzie „kompatybilny” z Polska wersja ? Jeśli tak to bardzo tego angielskiego tam dużo ?
Pozdrawiam
Re: Destinies -pytanie o dodatek
Wg mojej wiedzy nie ma takiej możliwości. Co więcej, struktura gry zaprojektowana została zasadniczo pod trzech graczy.Kurzynsky pisze: ↑18 paź 2022, 17:22 Hej,
Nie grałem, ale zamówiłem właśnie podstawkę skuszony dobrymi recenzjami i nie ukrywam, ze chyba stosunkiem jakości do ceny.
Zależy mi by móc zagrać w 4 osoby wiec zastanawiałem się nad dodatkiem który to umożliwia ale niestety nie mogę znaleść polskiej wersji.. pytanie: czy taka wersja w ogólnie występuje ? A jeśli nie to czy będzie „kompatybilny” z Polska wersja ? Jeśli tak to bardzo tego angielskiego tam dużo ?
Pozdrawiam
Re: Destinies -pytanie o dodatek
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli botomg pisze: ↑18 paź 2022, 20:14Wg mojej wiedzy nie ma takiej możliwości. Co więcej, struktura gry zaprojektowana została zasadniczo pod trzech graczy.Kurzynsky pisze: ↑18 paź 2022, 17:22 Hej,
Nie grałem, ale zamówiłem właśnie podstawkę skuszony dobrymi recenzjami i nie ukrywam, ze chyba stosunkiem jakości do ceny.
Zależy mi by móc zagrać w 4 osoby wiec zastanawiałem się nad dodatkiem który to umożliwia ale niestety nie mogę znaleść polskiej wersji.. pytanie: czy taka wersja w ogólnie występuje ? A jeśli nie to czy będzie „kompatybilny” z Polska wersja ? Jeśli tak to bardzo tego angielskiego tam dużo ?
Pozdrawiam
na stronie lucky duck games jest dodatek który umożliwia grę na 4 osoby (2vs2) ale po angielsku..
https://luckyduckgames.com/en/games/180 ... nd-by-fate
Pozdrawiam
Re: Destinies -pytanie o dodatek
Jest faktycznie jako wariant trybu dwuosobowego. Ja miałem na myśli wariant w którym cztery osoby rywalizują o swoje różne przeznaczenia.Kurzynsky pisze: ↑18 paź 2022, 22:26Nie bardzo rozumiem co masz na myśli botomg pisze: ↑18 paź 2022, 20:14Wg mojej wiedzy nie ma takiej możliwości. Co więcej, struktura gry zaprojektowana została zasadniczo pod trzech graczy.Kurzynsky pisze: ↑18 paź 2022, 17:22 Hej,
Nie grałem, ale zamówiłem właśnie podstawkę skuszony dobrymi recenzjami i nie ukrywam, ze chyba stosunkiem jakości do ceny.
Zależy mi by móc zagrać w 4 osoby wiec zastanawiałem się nad dodatkiem który to umożliwia ale niestety nie mogę znaleść polskiej wersji.. pytanie: czy taka wersja w ogólnie występuje ? A jeśli nie to czy będzie „kompatybilny” z Polska wersja ? Jeśli tak to bardzo tego angielskiego tam dużo ?
Pozdrawiam
na stronie lucky duck games jest dodatek który umożliwia grę na 4 osoby (2vs2) ale po angielsku..
https://luckyduckgames.com/en/games/180 ... nd-by-fate
Pozdrawiam
Autor napisał na BGG:
Don't worry about the balance of 2vs2 mode. In this mode each pair of players have the same destiny. They are partnered to pursue the same goal, but using two playable characters. So the 2vs2 is balanced the same way as a regular two-player mode.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2022, 10:50 przez tomg, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)
Mam to samo. Gra jest reklamowana jako gra RPG, i dla mnie to jest oszustwo.SwistakCZC pisze: ↑06 sie 2022, 12:27 Mam tak samo, scenariusze są powtarzalne, po pierwszym scenariuszu spodobały mi się: system, aplikacja, klimat i oprawa, ale już po drugim scenariuszu gra poszła do pudła odczekać bo cóż... trzeciej gry która polega dokładnie na tym samympod rząd nie dałem rady rozegrać. Szkoda mam wrażenie że jest tu bardzo duży potencjał, mógłby być konkurent Posiadłości, ale... mnie nudzi Podstawkę sobie zostawię, pewnie po przejściu jeszcze kiedyś wrócę, ale raczej dodatków nie łykam.Spoiler:
Fabuła jest bardzo nijaka, i bardzo odklejona od całości opowieści.
Scenariusze są totalnie od siebie odizolowane.
Rozwój postaci nijaki.
Cele bardzo losowe (często możesz zrobić swój cel przypadkowo).
Mechaniki też totalnie żadnej (ruch i czytaj z tabletu).
Downtime zabija cały klimat.
Dźwięki z aplikacji są bardzo dziwne - tj. w tle gra klimatyczna muzyka, ale jak gdzieś wejdziemy, bo tablet zmienią ją w dźwięki danego otoczenia, wyciszając jednocześnie ogólną muzykę. W efekcie często robi się cicho przez 5-10 minut gdy gracz klika sobie na tablecie coś.
Ktoś nie przyłożył się do projektowania tej gry. To nie jest ani gra fabularna, ani gra z żadną mechaniką.