W GARG sekwencja jest jednoznaczna:Ardel12 pisze: ↑04 maja 2022, 12:17 Grałem wczoraj Tantrumem i zastanawia mnie czy mogę wykonać następujący ciąg akcji:
1. Ruch o 1 pole by dotrzeć do przeciwnika #1
2. Odpalenie kości rage, która jest na 1.8, więc ścinam wroga(1PT)
3. Idę dalej do kolejnego przeciwnika
4. Wykonuję atak przeciw #2
Zastanawia mnie czy mogę przerwać ruch by odpalić kość z efektem any time i potem dalej kontynuować ruch??
1. Początek Tury (np. Krwawienie, Zatrucie, Patches - Talent Wrodzony)
2. Porusz Gearloka
3. Określ Cel
4. Wybierz i Rzuć Kośćmi
5. Rozpatrz Rzut (np. Atak i Obrona, Umiejętności, Plan Awaryjny)
6. Reakcja Złolców (np. Riposta)
7. Koniec Tury
Czyli najpierw ruch, potem wskazanie celu i dopiero rzuty i używanie kości.
Tutaj bym dodał, co nie jest ujęte w samej instrukcji, a dopiero na str 29 w "Informacje Techniczne":
Rzut Kośćmi Ataku: Czy jako jednostka walcząca Wręcz, mogę rzucić Kośćmi Ataku (dla szansy wyrzucenia Gnatów), nawet jeśli nie sąsiaduję ze Złolcem?
Nie. Gearlocy, podobnie jak Złolce, muszą mieć swój cel w zasięgu ataku, aby móc zaatakować (rzucić Kośćmi Ataku).