Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Pompa85
Posty: 163
Rejestracja: 07 sie 2018, 23:14
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Pompa85 »

Soundtrack jest do pobrania ze strony kampanii na ja. O klucz do nemesis distress zwróć się tam gdzie kupowales.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11090
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3385 times
Been thanked: 3284 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: japanczyk »

thorus197 pisze: 05 paź 2022, 22:11 Po co takie przekombinowane akcje robić.
Ktos po prostu nie dowiozl na czas
Pompa85
Posty: 163
Rejestracja: 07 sie 2018, 23:14
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Pompa85 »

A ja mam pytanie o dodatki do pierwszego nemezisa. Czy dobrze działają one z lockdownem?
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4533
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1366 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Hardkor »

Pompa85 pisze: 06 paź 2022, 20:59 A ja mam pytanie o dodatki do pierwszego nemezisa. Czy dobrze działają one z lockdownem?
Tak. Nie grałem, ale są kompatybilne.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11090
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3385 times
Been thanked: 3284 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: japanczyk »

Pompa85 pisze: 06 paź 2022, 20:59 A ja mam pytanie o dodatki do pierwszego nemezisa. Czy dobrze działają one z lockdownem?
Zalezy ktore - rasy dodatkowe bez problemu
Postaci - Medyk dalej op z tego co wiem, reszta (z dodatku Aftermath) roznie
Dekoy
Posty: 178
Rejestracja: 17 sie 2021, 01:04
Has thanked: 12 times
Been thanked: 9 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Dekoy »

szukam ale nie mogę znaleźć - jaka jest różnica core boxa między retailem a KS?
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4533
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1366 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Hardkor »

Dekoy pisze: 07 paź 2022, 21:14 szukam ale nie mogę znaleźć - jaka jest różnica core boxa między retailem a KS?
na KS SG aka Zawartość dodatkowa była Gratis. W retailu musisz dokupić osobno
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
ScorpZero
Posty: 438
Rejestracja: 05 paź 2020, 10:41
Has thanked: 177 times
Been thanked: 115 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: ScorpZero »

Spoiler:
A ja zapytam inaczej: warto dokupić?
Bo myślę nad jednym Nemesisem i może przy okazji o jakimś dodatku.

Tylko nie mogę się zdecydować, czy brać nowego, czy starego. ;⁠-⁠)
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1601
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 637 times
Been thanked: 550 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: eveni »

ScorpZero pisze: 08 paź 2022, 02:00
Spoiler:
A ja zapytam inaczej: warto dokupić?
Bo myślę nad jednym Nemesisem i może przy okazji o jakimś dodatku.

Tylko nie mogę się zdecydować, czy brać nowego, czy starego. ;⁠-⁠)
Stary jest świetny i można go kupić taniej niż Lockdown, który dopiero co miał premierę. Ja bym kupiła samą grę podstawową na początek, żeby pograć i zobaczyć czy podejdzie.
efendie
Posty: 8
Rejestracja: 15 mar 2017, 15:29
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: efendie »

Witam,
Zapraszam na przykładowa rozgrywkę z Nemesis Lockdown
W tym odcinku pokazuje przygotowanie i dwie pierwsze tury.
https://youtu.be/nqQK3ciraaw

#Nemesis #Nemesislockdown
Mój kanał o grach planszowych:
https://youtube.com/@StolSztabowy
Torquemada666
Posty: 805
Rejestracja: 24 sie 2009, 11:08
Has thanked: 255 times
Been thanked: 129 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Torquemada666 »

Czy w dodatkowej zwartości jest coś na tyle istotnego, że warto ją rozpakować razem z podstawką, czy na początek wystarczy podstawka, a SG dołączyć w kolejnych rozgrywkach?
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 967 times
Been thanked: 215 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

Torquemada666 pisze: 09 paź 2022, 12:47 Czy w dodatkowej zwartości jest coś na tyle istotnego, że warto ją rozpakować razem z podstawką, czy na początek wystarczy podstawka, a SG dołączyć w kolejnych rozgrywkach?
Ew plastikowe drzwi i łazik. Poza tym są tam inni obcy i talie kart dla postaci z Nemesis i dodatków.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5288
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1088 times
Been thanked: 1707 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: BOLLO »

Torquemada666 pisze: 09 paź 2022, 12:47 Czy w dodatkowej zwartości jest coś na tyle istotnego, że warto ją rozpakować razem z podstawką, czy na początek wystarczy podstawka, a SG dołączyć w kolejnych rozgrywkach?
Proponowalbym zagrac podstawka ze 2-3 partie aby ilosc komponentow i zasad nie przytloczyla. Ja dodatek to Nemesis np kupilem dopiero po 2latach od zakupu podstawki a zagram pewnie za rok w niego bo madal sama podatawka daje mi mase funu.
Torquemada666
Posty: 805
Rejestracja: 24 sie 2009, 11:08
Has thanked: 255 times
Been thanked: 129 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Torquemada666 »

Jeszcze dopytam o ilość kart, jeśli dobrze szukałem to mając podstawkę + SG potrzebuję koszulki w poniższych ilościach?

Standard Card Game (63.5x88): 267 + 123 sztuki

Mini European (45x68): 127 + 13 sztuk
Golfang
Posty: 1987
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 230 times
Been thanked: 314 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Golfang »

Hardkor pisze: 07 paź 2022, 21:23
Dekoy pisze: 07 paź 2022, 21:14 szukam ale nie mogę znaleźć - jaka jest różnica core boxa między retailem a KS?
na KS SG aka Zawartość dodatkowa była Gratis. W retailu musisz dokupić osobno
No właśnie teraz wystarczy kupić podstawkę i zawartość dodatkową i masz to samo co byś kupił na KS.
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5288
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1088 times
Been thanked: 1707 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: BOLLO »

Golfang pisze: 09 paź 2022, 13:46
Hardkor pisze: 07 paź 2022, 21:23
Dekoy pisze: 07 paź 2022, 21:14 szukam ale nie mogę znaleźć - jaka jest różnica core boxa między retailem a KS?
na KS SG aka Zawartość dodatkowa była Gratis. W retailu musisz dokupić osobno
No właśnie teraz wystarczy kupić podstawkę i zawartość dodatkową i masz to samo co byś kupił na KS.
Tak to samo tylko cena inna.
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 876
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 302 times
Been thanked: 295 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: KOSHI »

Nie macie wrażenia, że to Lockdown jest jednak nieco przekombinowane? Manipulacja światłem, losowo otwierane kapsuły, zaczynanie bez osprzętu w przypadku części bohaterów, ataki w zależności od oświetlenia, pogmatwana procedura alarmu i zniszczenia? Przeczytałem 2 razy instrukcję i niby wszystko tip top, że pozytywne zmiany, ale jakoś nie mam weny do pierwszej partii. Przyszło, wow, super, trzeba będzie ograć a i tak na stół idą dzisiaj karno albo koszmary na testy. Może to moje wrażenia przed wstępne, ale gdzieś podświadomie myślę, czy nie wylali dziecka z kąpielą i nie zrobili innej gry mimo, że podstawy są te same. Narzekam na to sprawdzanie silników i koordynat, ale jak się z drugiej strony zastanowię to jest to proste i eleganckie. Dlaczego czuję, że będzie za dużo cukru w cukrze?
Pompa85
Posty: 163
Rejestracja: 07 sie 2018, 23:14
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Pompa85 »

KOSHI pisze: 09 paź 2022, 16:17 Nie macie wrażenia, że to Lockdown jest jednak nieco przekombinowane? Manipulacja światłem, losowo otwierane kapsuły, zaczynanie bez osprzętu w przypadku części bohaterów, ataki w zależności od oświetlenia, pogmatwana procedura alarmu i zniszczenia? Przeczytałem 2 razy instrukcję i niby wszystko tip top, że pozytywne zmiany, ale jakoś nie mam weny do pierwszej partii. Przyszło, wow, super, trzeba będzie ograć a i tak na stół idą dzisiaj karno albo koszmary na testy. Może to moje wrażenia przed wstępne, ale gdzieś podświadomie myślę, czy nie wylali dziecka z kąpielą i nie zrobili innej gry mimo, że podstawy są te same. Narzekam na to sprawdzanie silników i koordynat, ale jak się z drugiej strony zastanowię to jest to proste i eleganckie. Dlaczego czuję, że będzie za dużo cukru w cukrze?
To może napiszę coś od siebie po pierwszych 2 partiach. Nie grałem w podstawowego nemezisa. Po przeczytaniu instrukcji Lockdawn też odniosłem wrazenie że jest przekombinowany. Ale po zagraniu drugiej partii uważam ze gra jest dobra. Generalnie te zmiany które zostały wprowadzone względem podstawki uważam za fajne i nie odczuwałem jakiegoś nadmiernego pokomplikowania rozgrywki. Wręcz jeżeli miałbym grać w podstawową wersję to wolałbym w nią grać na zasadach locdowna. Ponadto wydaje mi się że właśnie mechanika światla i zasilanie tą grę wyróżniają. Jedynie do czego mogę się doczepia to figurki obcych. Nie podobają mi się wszystkie modele. No i instrukcja jest jakoś dziwnie napisana.
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 576 times
Been thanked: 1028 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: RUNner »

ScorpZero pisze: 08 paź 2022, 02:00 Bo myślę nad jednym Nemesisem i może przy okazji o jakimś dodatku.
Tylko nie mogę się zdecydować, czy brać nowego, czy starego. ;⁠-⁠)
W Lockdowna nie grałem, ale po lekturze instrukcji nie widzę jakichś przełomowych zmian. Obie gry zapewne są podobne w praktycznym graniu, więc chyba należy po prostu przewidzieć, który klimat bardziej będzie odpowiadał. Obie gry wymagają dużej tolerancji na losowość.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1601
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 637 times
Been thanked: 550 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: eveni »

RUNner pisze: 09 paź 2022, 22:21 Obie gry wymagają dużej tolerancji na losowość.
Ja mam podejście "Zagrajmy, zobaczymy jak długo uda nam się przeżyć" :lol:
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1533
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 303 times
Been thanked: 646 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: EsperanzaDMV »

Posiadam anglojęzyczny egzemplarz Nemesis i teraz stałem się posiadaczem polskojęzycznego egzemplarza Nemesis Lockdown + SG (+medyk). Nie miałem jeszcze okazji rozłożyć gry i zagrać, natomiast rozpakowałem wszystkie elementy z dwóch nowych pudełek i naszły mnie trzy refleksje:
1) Aż zaskakujące jest, że do tej gry nie dołączono żadnej instrukcji jak porozkładać elementy w tych plastikowych wypraskach/insertach (podobnie chyba zresztą do pierwszej podstawki). Jest mnóstwo pustych miejsc, do których coś może pasować - przykładowo w jednej wyprasce jest idealne miejsce na łazik ze stretch goali (po lewo od figurek naszych postaci), a jak szukałem w necie zdjęć jak ludzie porozkładali elementy, to chyba nigdzie nie widziałem, by ten łazik tam się znalazł. Tak samo duże drzwi bramy głównej ze SG - jest jedno wyżłobione miejsce w wyprasce, które idealnie te drzwi mieści (w najwyższej warstwie insertu), i też się zastanawiam, jak dużo osób zdaje sobie z tego sprawę. Innymi słowy - jak wiele osób nie wykorzystuje pełni potencjału tych świetnie przygotowanych plastikowych insertów, bo AR nie dołączyło takiej rozpiski (albo nawet wystarczyłoby opublikować na stronie - kto byłby zainteresowany, to by zerknął i ułożył sobie tak, jak to pewnie ktoś mądry w AR przemyślał projektując taki, a nie inny wygląd insertu). Mnie udało się w pudle od podstawki bez problemu zmieścić także medyka (figurka idealnie się mieści w jednej z tych przegródek na okrągłe znaczniki obrażeń) oraz większość interesujących mnie elementów ze SG, czyli łazik (jest na niego specjalnie zostawione miejsce) oraz wszystkie drzwi (spokojnie się mieszczą). I tutaj przechodzimy do kolejnego punktu, czyli "Zawartość dodatkowa"...
2) Szczerze, to po otworzeniu pudełka ze SG, poczułem się rozczarowany. Ok, to nie pierwsza kampania, gdzie w stretch goalach były Koszmary i Pokłosie, ale jest jakoś tak... biednie. Podczas kampanii było wiele SG, które finalnie trafiły do pudełka z Lockdownem: dwie dodatkowe postacie i karty do nich, dodatkowe karty ran, druga strona planszy, nowe pozy figurek, okrągłe znaczniki obrażeń, nowe kafle pomieszczeń, żetony, karty skażenia, dodatkowa kość i pierdyliard innych kart - słowem ogromna większość SG trafiła i tak do pudełka z podstawką, jak to było pewnie oryginalnie zaplanowane. Finalnie w pudełku z dodatkiem została dodatkowa rasa (o figurkach za moment), figurka łazika i pierwszego gracza, plastikowe drzwi, komiks z kampanią oraz karty pozwalające grać postaciami z podstawowego Nemesis (i dodatków) w Lockdown. Jak się popatrzy na cenę ponad 300zł za to niewielkich rozmiarów pudełko, no to szału nie ma. Tym bardziej że dla osób, które nie posiadają podstawowego Nemesis (a w zasadzie głównie dodatków do niego) aż 78 kart (ze 135) jest zupełnie nieprzydatna. Cieszę się, że dostałem to w cenie, bo takiej kasy jak teraz jest w retailu to bym za to pudełko w życiu nie dał (a jakbym dał, to bym pewnie żałował - chyba że ta rasa grzybków będzie aż taka spektakularna, zobaczymy).
3) Figurki i nawet nie jakość ich wykonania, bo ta jest na dobrym poziomie, tylko ich wygląd - no szału to nie ma, a tym bardziej podjazdu do figurek z podstawowego Nemesis. Chytrydzi są strasznie nijacy oraz przede wszystkim bardzo mali - mam wrażenie, że królowa jest mniejsza niż reproduktor z podstawki, coś tu nie gra. Ok, ma to niby uzasadnienie że kładzie się figurki na specjalnej planszy i muszą się tam zmieścić, ale... Podobnie zresztą jest ze znacznikami pełzaków - to, co otrzymaliśmy nijak się ma jakością do tego, co pokazywały rendery podczas kampanii, jak te sześciany miały wyglądać. Ale zostawmy już zawartość dodatkową i przejdźmy do właściwych figurek nocnych łowców z podstawki - moje subiektywne zdanie jest takie, że poza masywnymi reproduktorami, to pozostałe figurki szału nie robią. Nie ma to dużego klimatu dla mnie jak to było w pierwszej podstawce, takie powykrzywiane te figurki są - jednego dorosłego osobnika żona nazwała "patyczakiem" (i nie był to komplement). Ale to pewnie takie tylko moje marudzenie, bo od samego początku kampanii jak oddali głosowanie w ręce wspierających narzekałem na tę rasę nietoperków, która wygrała w głosowaniu - u mnie to był najgorszy wybór, ale cóż, trzeba się z tym pogodzić ;)

O samej rozgrywce jeszcze się nie wypowiadam, ale gra na pewno zostanie w kolekcji. Czas natomiast poszukać kogoś, kto wymieni się za mój anglojęzyczny na polski egzemplarz, i następnie dokupienie pozostałych dodatków - teraz, gdy mogę nimi grać w obydwie podstawki, taki zakup jest przecież jak najbardziej uzasadniony ;)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11090
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3385 times
Been thanked: 3284 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: japanczyk »

EsperanzaDMV pisze: 10 paź 2022, 00:15 2) Szczerze, to po otworzeniu pudełka ze SG, poczułem się rozczarowany. Ok, to nie pierwsza kampania, gdzie w stretch goalach były Koszmary i Pokłosie, ale jest jakoś tak... biednie. Podczas kampanii było wiele SG, które finalnie trafiły do pudełka z Lockdownem: dwie dodatkowe postacie i karty do nich, dodatkowe karty ran, druga strona planszy, nowe pozy figurek, okrągłe znaczniki obrażeń, nowe kafle pomieszczeń, żetony, karty skażenia, dodatkowa kość i pierdyliard innych kart - słowem ogromna większość SG trafiła i tak do pudełka z podstawką, jak to było pewnie oryginalnie zaplanowane. Finalnie w pudełku z dodatkiem została dodatkowa rasa (o figurkach za moment), figurka łazika i pierwszego gracza, plastikowe drzwi, komiks z kampanią oraz karty pozwalające grać postaciami z podstawowego Nemesis (i dodatków) w Lockdown. Jak się popatrzy na cenę ponad 300zł za to niewielkich rozmiarów pudełko, no to szału nie ma. Tym bardziej że dla osób, które nie posiadają podstawowego Nemesis (a w zasadzie głównie dodatków do niego) aż 78 kart (ze 135) jest zupełnie nieprzydatna. Cieszę się, że dostałem to w cenie, bo takiej kasy jak teraz jest w retailu to bym za to pudełko w życiu nie dał (a jakbym dał, to bym pewnie żałował - chyba że ta rasa grzybków będzie aż taka spektakularna, zobaczymy).
Odniose sie tylko do tego
Same Carnomorphy czy Voidseers to ksozt 130-170 zł
Jedziemy dalej - komiks to 50-60 zł
Terrain Pack, ktorego czescia byly drzwi to 110 zł, powiedmy, ze tylko drzwi to 50 zł
suma? ~250 zł
Chyba nie jest az tak źle
Acz SCD 430 zł jest z kosmosu
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4120
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 939 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: brazylianwisnia »

Jak na cześć kampanii CF to całkiem sporo zawartości. Dodatkowa rasa obcych, 11 sztuk modułowych drzwi + 1 duże, 2 inne mini, tryb mini kampanii i sporo kart. Czyli 26 minisow i 150+ kart oraz komiks z kampania. To że część SG były "oszukane" było wiadomo już w kampanii tak jak teraz jest w TG. Z punktu widzenia retailu błędem jest że w tym pudełku nie znalazła się jedną z postaci dzięki czemu wyglądałoby to solidnie i bardziej przyciskalo fanów do kupna.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
aspo
Posty: 463
Rejestracja: 27 paź 2011, 14:10
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 17 times
Been thanked: 9 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: aspo »

EsperanzaDMV pisze: 10 paź 2022, 00:15Tym bardziej że dla osób, które nie posiadają podstawowego Nemesis (a w zasadzie głównie dodatków do niego) aż 78 kart (ze 135) jest zupełnie nieprzydatna.
Dodajmy, że już sama podstawka zawiera wymienne karty dla posiadaczy pierwszej części (wydarzenia, akcje Pilota, przedmioty osobiste). Drobnostka, nadmiarowe karty nie zajmują dużo miejsca, niech sobie leżą w pudełku od SG. Nie posiadam pierwszej części; dodatki (carno i koszmary) też po kolei wylatywały z mojego koszyka, póki co nie zamierzam hołdować zbieractwu. Kupiłem jedynie Medyka, i tu mnie zastanawia, dlaczego tej postaci nie podmienili kart - a przynajmniej tej jednej pozwalającej na naprawę/popsucie silnika w Maszynowni. Przeoczenie?
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1533
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 303 times
Been thanked: 646 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: EsperanzaDMV »

japanczyk pisze: 10 paź 2022, 03:29Odniose sie tylko do tego
Same Carnomorphy czy Voidseers to ksozt 130-170 zł
Jedziemy dalej - komiks to 50-60 zł
Terrain Pack, ktorego czescia byly drzwi to 110 zł, powiedmy, ze tylko drzwi to 50 zł
suma? ~250 zł
Chyba nie jest az tak źle
Acz SCD 430 zł jest z kosmosu
Jestem świadom, ile mogą te elementy być warte rynkowo, ale te dwie rzeczy sprawiły, że ta granica psychologiczna z trójką z przodu sprawiła, że mnie to rozczarowało:
1) Ogrom kart, które są mi zupełnie niepotrzebne (chyba że wydam kolejne kilkaset złotych na brakujące dodatki).
2) W czasie kampanii wszystko było rozpisane co jest zawartością coreboxa, a co jest zawartością dodatkową (i pojawiało się jako SG). Miałem podstawy myśleć, że więcej tych elementów oznaczonych podczas kampanii jako "Stretch goal" będzie faktycznie zawartością dodatkową, a nie w pudełku od podstawki - wtedy to by miało zdecydowanie więcej sensu także z perspektywy AR, więcej osób by się może skusiło na wydanie tych 330+zł jakby wiedziało, że w tym pudełku są bajery takie jak okrągłe znaczniki obrażeń (bardzo pomocne) czy właśnie dwie dodatkowe postacie (podczas kampanii Specjalista IT i Ksenobiolog były w SG). Ok, część wiadome było że trafi do pudła z podstawką (druga strona planszy, nowy wygląd figurek), ale jednak AR zdecydowało się na wrzucenie naprawdę dużo ze SG upakować w pudle coreboxa. To dobrze dla tych, którzy kupią grę w retailu, bo dostają naprawdę dużo zawartości dodatkowej, ale nie wiem czy tak dobrze z perspektywy AR/Rebela.
Ale żeby nie wyszło że (aż tak bardzo) marudzę, to chyba za największym stretch goalem w tej kampanii był fakt, że wspierający nie musieli dopłacać za przesyłkę :wink:
brazylianwisnia pisze: 10 paź 2022, 07:48 Jak na cześć kampanii CF to całkiem sporo zawartości. (...) Czyli 26 minisow i 150+ kart oraz komiks z kampania. To że część SG były "oszukane" było wiadomo już w kampanii tak jak teraz jest w TG. Z punktu widzenia retailu błędem jest że w tym pudełku nie znalazła się jedną z postaci dzięki czemu wyglądałoby to solidnie i bardziej przyciskalo fanów do kupna.
Kart jest mniej (135, nie 150+), to po pierwsze, a po drugie nie posiadając poprzednich dodatków, interesuje Cię zaledwie 56 kart dotyczących Chytrydów - nawet nie połowa wszystkich kart. Ale zgadzam się, że nie jest to korzystne z perspektywy retailu - tak jak wspomniałem wyżej, dużo korzystniej by było, żeby chociaż jedna z tych dwóch postaci oznaczonych podczas kampanii jako SG faktycznie znalazła się w pudełku z dodatkową zawartością.
ODPOWIEDZ