Podobno mieli do 15 lipca podjąć decyzję (prawdopodobnie chcieli finalnie zobaczyć ile się sprzedało podstawki i sprawdzić czy się opłaca robić dodatki), ale niestety nadal cisza.
Też uważam, że skopali sprawę, bo gra rewelacyjna.
Podobno mieli do 15 lipca podjąć decyzję (prawdopodobnie chcieli finalnie zobaczyć ile się sprzedało podstawki i sprawdzić czy się opłaca robić dodatki), ale niestety nadal cisza.
Żeby nie było - ja się o Summoner Wars 2 dowiedziałem z zagranicznego youtube. Nie znałem 1 edycji wcześniej.shad pisze: ↑19 lip 2022, 17:40 Przypuszczam, że sprzedaż mogłaby być rewelacyjna, jednak tutaj niestety zerowy marketing zawinił no i myślę, że szału nie ma. Wystarczy spojrzeć na nas samych jako potencjalnych klientów - jeśli nie ma czegoś w social mediach to albo się o tym w ogóle nie dowiadujemy, albo z góry zakładamy, że nie jest godne uwagi. Wiele spotkałam też opinii typu: aaa. mam starą edycję to po co mi nowa To jednak opinie osób, które SW już znają, a targetem imo powinni być także ci, którzy wcześniej nie grali w 1 ed. Pomijam już fakt, że nowa edycja to majstersztyk a inni autorzy powinni się uczyć jak "naprawiać" swoje projekty od C. Dauch'a
Ja podobnie. Natrafiłem na recenzję na Dice Tower, bo marketing polskiej wersji był... hmm w sumie to tak naprawdę go nie byłoCrossSleet pisze: ↑19 lip 2022, 20:17Żeby nie było - ja się o Summoner Wars 2 dowiedziałem z zagranicznego youtube. Nie znałem 1 edycji wcześniej.shad pisze: ↑19 lip 2022, 17:40 Przypuszczam, że sprzedaż mogłaby być rewelacyjna, jednak tutaj niestety zerowy marketing zawinił no i myślę, że szału nie ma. Wystarczy spojrzeć na nas samych jako potencjalnych klientów - jeśli nie ma czegoś w social mediach to albo się o tym w ogóle nie dowiadujemy, albo z góry zakładamy, że nie jest godne uwagi. Wiele spotkałam też opinii typu: aaa. mam starą edycję to po co mi nowa To jednak opinie osób, które SW już znają, a targetem imo powinni być także ci, którzy wcześniej nie grali w 1 ed. Pomijam już fakt, że nowa edycja to majstersztyk a inni autorzy powinni się uczyć jak "naprawiać" swoje projekty od C. Dauch'a
Było już wrzucane przez autorkę: viewtopic.php?f=1&t=9704&start=2675#p1483355vinnichi pisze: ↑20 sie 2022, 17:10 Fajnie zrobione porównanie obu wersji
https://planszoweodkrycia.pl/2022/07/su ... ej-edycji/
Strasznie slabe podejscie - zero marketingu ma ta gra, wiec jak ma sie sprzedawac
Zawsze jest potrzebny marketing - WoM dziala tylko i wylacznie jak gra jest turbo wybitna, albo jest niszowa perełką, a nie jak jest dobrym, solidnym produktem celowanym do okreslonego odbiorcykozz84 pisze: ↑30 wrz 2022, 14:26 word of mouth?
Nie zawsze potrzebny jest marketing, żeby gra się sprzedała. Często ludzie sami coś podłapią i sprzedaż wystrzeli.
Ja tylko nie rozumiem czemu żaden z polskich recenzentów nie zrobił o tej grze materiału. Zwłaszcza, że edycja 1 cieszyła się u nas sporą popularnością.
Oj, zbyt wielkoduszne stwierdzenie. Po pierwsze, recenzenci to nie tylko jutuberzy, w polskim necie jest dużo większych i mniejszych blogów planszówkowych. Napisanie nieprzesadnie długiego tekstu to nie jest zadanie na cały dzień i w przypadku tak dobrze ocenianej za granicą gry warto by było to zrobić. Antymarketing tej gry trzyma ją jednak skutecznie poza radarem, bo takich wpisów jest mniej niż palców u ręki drwala rencisty.
Nie zdziwiłbym się, gdyby to wydawnictwo w niedługim czasie podzieliło los Lacerty. Są na dobrej drodze.
Nie bardzo wiem, co tu miałoby być niekompatybilnego? Po prostu talia będzie po angielsku. Rewersy nie mają znaczenia bo to i tak cała talia. Rozmiar kart jest ten sam na planszy. Żetony te same.
W summoner Wars jest możliwość budowania talii. Jeśli karty będą inaczej drukowane ma to znaczenie. No i dziwnie się gra w karciankę, gdy słowa kluczowe są w pl/en.
kozz84 pisze: ↑21 paź 2022, 11:44W summoner Wars jest możliwość budowania talii. Jeśli karty będą inaczej drukowane ma to znaczenie. No i dziwnie się gra w karciankę, gdy słowa kluczowe są w pl/en.