Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Kurczę, mam niezmierny sentyment do Heores 3, pamiętam jak siedziałem nieskończenie długo przed kompem i nie mogłem się od niego oderwać - aż załącza mi się teraz nostalgia.
Jakoś nie mogę jednak przekonać się do tej wersji planszowej. Ktoś wyżej pisał o dziwnej instrukcji, ja też to zauważyłem, ciężko mi się czytało. Chyba sobie jednak ją odpuszczę.
Jakoś nie mogę jednak przekonać się do tej wersji planszowej. Ktoś wyżej pisał o dziwnej instrukcji, ja też to zauważyłem, ciężko mi się czytało. Chyba sobie jednak ją odpuszczę.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
To brzmi jak sentyment za 1k. Wygląda ładnie… i tu się kończą zalety. Czym jest dla mnie HOMM
1. Bohater. - nie przekonuje mnie. Drugi bohater - proteza nie działa.
2. Armie i ich rozwój - słaby rozwój, Nie rozwiną się w normalnej grze.
3. Miasto - tu chyba nie jest tak źle - ale robimy to dla 1 - 2 więc tez nie urywa czterech liter
4. Bitwy - w skrócie porażka. A jeżeli pierwsza porażka oznacza kule śniegową to katastrofa.
5. Scenariusze - nie poznałem. Może coś tu się urodzi. Ale znowu co zrobić po przegranej bitwie.
6. Down Time - nie nie nie i jeszcze raz nie. A może jednak… NIE. To jest coś czego po kilkunastu latach w tym hobby nie przeskoczę już. Myśleć ze co rundę ma Siedzieć nawet 5 minut i gapić się w sufit. A niech w to wszystko się wda jakaś bitwa i konflikt zasad… Po prostu nie. Max tego co jestem w stanie znieść między swoimi turami obecnie wyznacza mi Eclipse.
Oczywiście będę śledził dalej sobie kampanię - ale widzę tu powtórkę z Diuny od CMON. Niby na początku jest och i ach a po tem odkłada się cały „bling” na bok i szuka smaku „mięska”. A to zaczyna przypominać rosyjską rację żywnościową opakowaną w sreberko od twojego ukochanego Anime
1. Bohater. - nie przekonuje mnie. Drugi bohater - proteza nie działa.
2. Armie i ich rozwój - słaby rozwój, Nie rozwiną się w normalnej grze.
3. Miasto - tu chyba nie jest tak źle - ale robimy to dla 1 - 2 więc tez nie urywa czterech liter
4. Bitwy - w skrócie porażka. A jeżeli pierwsza porażka oznacza kule śniegową to katastrofa.
5. Scenariusze - nie poznałem. Może coś tu się urodzi. Ale znowu co zrobić po przegranej bitwie.
6. Down Time - nie nie nie i jeszcze raz nie. A może jednak… NIE. To jest coś czego po kilkunastu latach w tym hobby nie przeskoczę już. Myśleć ze co rundę ma Siedzieć nawet 5 minut i gapić się w sufit. A niech w to wszystko się wda jakaś bitwa i konflikt zasad… Po prostu nie. Max tego co jestem w stanie znieść między swoimi turami obecnie wyznacza mi Eclipse.
Oczywiście będę śledził dalej sobie kampanię - ale widzę tu powtórkę z Diuny od CMON. Niby na początku jest och i ach a po tem odkłada się cały „bling” na bok i szuka smaku „mięska”. A to zaczyna przypominać rosyjską rację żywnościową opakowaną w sreberko od twojego ukochanego Anime
-
- Posty: 2005
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Rozwiną, nie dokończyliśmy partii, a i tak mieliśmy już dostęp do wyższych jednostek. Do końca raczej na spokojnie byśmy wszystko odblokowali.
Czyli tak jak w HOMM3

Tak jak pisałem wyżej, bitwy między graczami to raczej finał i ostateczność, bo faktycznie może być ciężko się pozbierać po. W przypadku bitwy z neutralnymi potworami tego problemu nie powinno być, chyba że na własne życzenie wpakujemy się coś co nas przerośnie.
Z tego co rozumiem to scenariusze są głównym rodzaje rozgrywki i zwykle nie polegają na tym, żeby zebrać armię i zobaczyć kto wygra. Np. w tym który graliśmy chodziło o przejęcie określonej ilości kopalni przed upływem czasu.
- Backero
- Posty: 438
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 182 times
- Been thanked: 99 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Mógłby ktoś potwierdzić czy będzie możliwość wyorzystania dodatku Battlefield do zagrania JEDYNIE pojedynku na predefiniowanej armii? Coś mi się obiło o uszy, że tak, a to właściwie gra w grze ala bitewniak, który mógłbym sobie czasem zagrać w zastępstwie do Neuroshimy Hex chociażby.
-
- Posty: 2005
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Tak wygląda z opisu kampanii. To nie jest zastępstwo dla normalnych walk w podstawowej grze. Z tego co napisali to najpierw mamy uproszczoną eksplorację bazującą tylko kartach, gdzie zdobywamy sprzęt, surowce, kupujemy czary i jednostki. A następnie rozgrywamy grand finale w postaci bitwy na hexach.Backero pisze: ↑16 lis 2022, 15:11 Mógłby ktoś potwierdzić czy będzie możliwość wyorzystania dodatku Battlefield do zagrania JEDYNIE pojedynku na predefiniowanej armii? Coś mi się obiło o uszy, że tak, a to właściwie gra w grze ala bitewniak, który mógłbym sobie czasem zagrać w zastępstwie do Neuroshimy Hex chociażby.
- goldsun
- Posty: 638
- Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 208 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Chcesz:Backero pisze: ↑16 lis 2022, 15:11 Mógłby ktoś potwierdzić czy będzie możliwość wyorzystania dodatku Battlefield do zagrania JEDYNIE pojedynku na predefiniowanej armii? Coś mi się obiło o uszy, że tak, a to właściwie gra w grze ala bitewniak, który mógłbym sobie czasem zagrać w zastępstwie do Neuroshimy Hex chociażby.
- każdy gracz buduje swoją armię o określonym odgórnie poziomie np. na podstawie kosztów jednostek
- następnie wystawiacie jednostki i walczycie na mapce do battlefielda
- bez eksploracji itp.
?
IMHO da się tak zagrać, tylko
- trzeba ustalić koszt do wydania na zbudowanie armii
- chyba lepiej nie mieszać jednostek pomiędzy frakcjami, żeby na mapie się nie myliły (każda frakcja ma jednostki w innym kolorze)
- pytanie co z kartami na ręce - też dobrać/zbudować "rękę" na podstawie odgórnego kosztu? tu chyba byłoby trochę gorzej, bo te karty nie mają kosztów, więc chyba tylko po poziomie kart - chyba, że chcecie zagrać bez kart na ręce?
- na tej planszy można używać tylko jednostek, które mają swoje figurki, czyli jak na tę chwilę - bez jednostek neutralnych
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
- upadly_bankowiec
- Posty: 267
- Rejestracja: 11 lis 2018, 13:48
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 128 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
To akurat dość łatwo rozwiązać - wystarczy żeby figurki były zwrócone w tę samą stronę przez całą bitwę. Jak w oryginale

Mój kanał na youtube na którym możesz poznać/przypomnieć sobie zasady gier.
- itsthisguyagain
- Posty: 648
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Ja wróżę tej grze, że będzie cała masa zadowolonych klientów - tych co w planszówki w ogóle nie grają i cała masa gęgaczy - ci co w planszówki generalnie grają.
Nasz forumowy problem polega na tym, że oceniamy tę grę z perspektywy ludzi grających w różne gry czyli mamy porównanie. Ta gra nie jest dla nas. Jest dla ludzi, którzy w planszówki kiedyś u szwagra w takie czerwone na okładce i były figurki.
Nasz forumowy problem polega na tym, że oceniamy tę grę z perspektywy ludzi grających w różne gry czyli mamy porównanie. Ta gra nie jest dla nas. Jest dla ludzi, którzy w planszówki kiedyś u szwagra w takie czerwone na okładce i były figurki.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Patrzę na te Herosy i zastanawiam się co ten projekt chce osiągnąć. Oczywiście, wysoką sprzedaż ale czy coś jeszcze?
Komputerowy oryginał jest niezwykle rozbudowany - setki jednostek, dziesiątki czarów i umiejętności, szeroka gama bohaterów do prowadzenia, budynków, zdarzeń, misji, zasobów, artefaktów... Nie ma szans żeby planszówka odwzorowała to 1 do 1, chyba że jako jakiś system karciany ale i tak mocno rozbudowany. Z pojedynczego miasta i
bohatera gracz buduje sieć zamków, armie prowadzone przez wykwalifikowanych generałów i prowadzi szerokie manewry. W tej grze planszowej tego nie widzę, tu jest raczej Heroes II a nie Heroes III.
Ale jest promyk nadziei. Na kompie pełna gra zajmowała ogromną ilość czasu, nawet na mapach S i M. Dodatkowo można było wyeliminować pozostałych graczy, co przy dzisiejszych grach planszowych już się nie spotyka. Byłoby mega dla mnie przyjemne gdybym usiadł z rodziną czy znajomymi do partyjki Herosów ale zagrał pełną, kompletną grę. Ta gra ma ten potencjał, ale widzę tu kilka mechanik i elementów bez których można się obyć. Możliwe że przy odpowiednich modyfikacjach byłby to naprawdę fajny tytuł.
A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
Komputerowy oryginał jest niezwykle rozbudowany - setki jednostek, dziesiątki czarów i umiejętności, szeroka gama bohaterów do prowadzenia, budynków, zdarzeń, misji, zasobów, artefaktów... Nie ma szans żeby planszówka odwzorowała to 1 do 1, chyba że jako jakiś system karciany ale i tak mocno rozbudowany. Z pojedynczego miasta i
bohatera gracz buduje sieć zamków, armie prowadzone przez wykwalifikowanych generałów i prowadzi szerokie manewry. W tej grze planszowej tego nie widzę, tu jest raczej Heroes II a nie Heroes III.
Ale jest promyk nadziei. Na kompie pełna gra zajmowała ogromną ilość czasu, nawet na mapach S i M. Dodatkowo można było wyeliminować pozostałych graczy, co przy dzisiejszych grach planszowych już się nie spotyka. Byłoby mega dla mnie przyjemne gdybym usiadł z rodziną czy znajomymi do partyjki Herosów ale zagrał pełną, kompletną grę. Ta gra ma ten potencjał, ale widzę tu kilka mechanik i elementów bez których można się obyć. Możliwe że przy odpowiednich modyfikacjach byłby to naprawdę fajny tytuł.
A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
- itsthisguyagain
- Posty: 648
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Raczej "wsiąść do pociągu" bo tu mamy mapę i tam mamy mapę a na niej drogi łączące różne miejsca i też są kolory.Yar-Chan pisze: ↑16 lis 2022, 21:29 A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jak można te abominację, porównywać do klasyka?:D Ktoś tu Boga w sercu nie ma.Yar-Chan pisze: ↑16 lis 2022, 21:29
A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Dzisiaj o godzinie 15:30 zapraszam was na wywiad live z Jakubem z wydawnictwa Archon Studio.
Porozmawiamy oczywiście o grze Heroes of Might and Magic 3 The Board Game.
Jeżeli macie jakieś pytania to serdecznie zapraszam
https://youtu.be/0h2_Q8igH1I
Niestety wywiad musiał zostać przełożony
Dam znać jak uda się potwierdzić nowy termin wywiadu.
Porozmawiamy oczywiście o grze Heroes of Might and Magic 3 The Board Game.
Jeżeli macie jakieś pytania to serdecznie zapraszam
https://youtu.be/0h2_Q8igH1I
Niestety wywiad musiał zostać przełożony

- goldsun
- Posty: 638
- Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 208 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Gdzieś, ktoś pisał, że grał w scenariusz "zdobądź 10 kopalń".
Mam pytania do takiej gry:
1. Ile było kopalń do zdobycia na mapie, przy ilu graczach?
2. W jaki sposób scenariusz/mechanika chroni przed gonitwą graczy w kółko?
No bo jeśli gracze będą mogli podbierać sobie, zdobyte przez kogoś innego kopalnie, to będą po planszy gonić w kółko i nikt ostatecznie nie wygra. A jeśli nie będą mogli sobie odbierać kopalni, to kluczowe jest: ile tych kopalni do zdobycia będzie, przy ilu graczach - czy zdobycie np. 5 kopalni spowoduje, że pozostali gracze już przegrali, czy jest
liczba kopalń = ilość graczy*9 +1
czyli w przypadku równomiernego zdobywania, będzie wyścig o ostatnią kopalnię
może być też więcej kopalń niż ilość graczy*10 i wtedy mamy tylko wyścig o to komu się lepiej planszetki z kopalniami rozłożą
?
I w wersji komputerowej dało się przed podbieraniem bronić, bo gracz mógł mieć kilku bohaterów ze swoimi armiami, które mogły kopalń bronić. Były miejsca w których można było zostawiać swoje garnizony. Więc była do tego mechanika.
Jakie rozwiązanie jest zastosowane w wersji planszówkowej, bo tu jest tylko jedna armia i nie można zostawiać garnizonów?
Mam pytania do takiej gry:
1. Ile było kopalń do zdobycia na mapie, przy ilu graczach?
2. W jaki sposób scenariusz/mechanika chroni przed gonitwą graczy w kółko?
No bo jeśli gracze będą mogli podbierać sobie, zdobyte przez kogoś innego kopalnie, to będą po planszy gonić w kółko i nikt ostatecznie nie wygra. A jeśli nie będą mogli sobie odbierać kopalni, to kluczowe jest: ile tych kopalni do zdobycia będzie, przy ilu graczach - czy zdobycie np. 5 kopalni spowoduje, że pozostali gracze już przegrali, czy jest
liczba kopalń = ilość graczy*9 +1
czyli w przypadku równomiernego zdobywania, będzie wyścig o ostatnią kopalnię
może być też więcej kopalń niż ilość graczy*10 i wtedy mamy tylko wyścig o to komu się lepiej planszetki z kopalniami rozłożą
?
I w wersji komputerowej dało się przed podbieraniem bronić, bo gracz mógł mieć kilku bohaterów ze swoimi armiami, które mogły kopalń bronić. Były miejsca w których można było zostawiać swoje garnizony. Więc była do tego mechanika.
Jakie rozwiązanie jest zastosowane w wersji planszówkowej, bo tu jest tylko jedna armia i nie można zostawiać garnizonów?
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
-
- Posty: 2005
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Kopalń było na styk, więc trzeba było walczyć o ostatnie. Konstrukcja mapy była tak, że biliśmy się o ostatnie na środku mapy.
A zabezpieczenie przed bieganiem w kółko było banalnie proste i standardowe na planszówki - ograniczona liczba tur i wygrywa ten z największą liczbą kopalń.
I to nie było 10 kopalń tylko z 5 czy 6. Te plansze nie są tak duże jak w komputerowym oryginale
A zabezpieczenie przed bieganiem w kółko było banalnie proste i standardowe na planszówki - ograniczona liczba tur i wygrywa ten z największą liczbą kopalń.
I to nie było 10 kopalń tylko z 5 czy 6. Te plansze nie są tak duże jak w komputerowym oryginale

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jutro o godzinie 14:45 zapraszam na wywiad live z Jakubem twórcą gry Heroes of Might and Magic 3 
Tym razem nic nie powinno stanąć na przeszkodzie
https://youtu.be/0h2_Q8igH1I

Tym razem nic nie powinno stanąć na przeszkodzie

https://youtu.be/0h2_Q8igH1I
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Niestety tylko w takich godzinach można było zrobić live. Jeżeli macie jakieś pytania, na które chcielibyście usłyszeć odpowiedź a nie macie możliwości być jutro podczas wywiadu to śmiało ślijcie do mnie w wiadomości.
- BigBadSheep
- Posty: 147
- Rejestracja: 05 cze 2019, 13:46
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 11 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jako, że była to wypowiedź w złym temacie i potem tu przenesiona pozwole sobie ją tu podnieść.
Macie takie same odczucia jak ja? Bo powoli oswajam się z myślą aby po wydaniu gry przrobić karty na shchemat opisany przezemnie niżej (aby były jako eq i spele) - taki tam druk zbiorowy
Macie takie same odczucia jak ja? Bo powoli oswajam się z myślą aby po wydaniu gry przrobić karty na shchemat opisany przezemnie niżej (aby były jako eq i spele) - taki tam druk zbiorowy

BigBadSheep pisze: ↑16 lis 2022, 00:46 Jak dla mnie gra wydaje się bardzo ciekawa. Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.
Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)Czy znacząco by to wydłużyło gre? Chyba nie. Czy oddało by to znacznie lepiej herosy, a nie spowodowało by to znacznych utrudnień zasad? Chyba też nie...
- dodanie planszetek bochatera gdzie można by ubierać itemki
- dodanie ksiązki ala mage war arena (taki klasterek) gdzie można by trzymać spelki do walki
Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie?![]()
wyprzedaż 2x gier KS/GF : viewtopic.php?p=1669543#p1669543
moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... =boardgame
moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... =boardgame
-
- Posty: 2005
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Ale te zmiany wywróciły by cały balans do góry nogami, a i pewnie zasady by trzeba mocno pozmieniać.
BTW, prawie 2k wsparć z Polski. I gdzie są teraz Ci wierzący w moc sprawczą recenzji Gambita?
Jak zadbali?BigBadSheep pisze: ↑21 lis 2022, 23:07 Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.
BTW, prawie 2k wsparć z Polski. I gdzie są teraz Ci wierzący w moc sprawczą recenzji Gambita?

- psia.kostka
- Posty: 4858
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 558 times
- Been thanked: 1284 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 22 lis 2022, 08:03 przez psia.kostka, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
-
- Posty: 2005
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 20 mar 2015, 15:06
- Lokalizacja: Luboń / czasem Poznań
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 11 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jak planszetka bohatera albo klaser mialyby zmienic balans? Chyba, ze mowisz o jakichs innych zmianach.
- psia.kostka
- Posty: 4858
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 558 times
- Been thanked: 1284 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
"Mleczko Mleczko, mój koleżko"
Nie wie, bo jak dzwonilem w nocy to juz spal...
Pozdro Andrzej, smacznej kawusi z rana.
"Misiu, misiu! Ukradli tobie paszport, ukradnij komuś ty! Ja ukradnę!"
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Niektórych to naprawde mocno boli, że inni wspierają 
Jeśliby tak ślepo słuchać Gambita to ludzie by w Eclipsa nie grali - a to jest genialna gierka.
Jeśli mam ochotę pograć w coś ultra wymagającego wyciągam Eklunda lub Vlaade, jeśli coś lżejszego wyciągne herosy albo nowego wieśka który wydaje się grą podobnego kalibru (lub nawet prostszy)

Jeśliby tak ślepo słuchać Gambita to ludzie by w Eclipsa nie grali - a to jest genialna gierka.
Jeśli mam ochotę pograć w coś ultra wymagającego wyciągam Eklunda lub Vlaade, jeśli coś lżejszego wyciągne herosy albo nowego wieśka który wydaje się grą podobnego kalibru (lub nawet prostszy)
