Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 1131
- Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
- Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
- Has thanked: 113 times
- Been thanked: 133 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Nowa armia w NHex to zawsze na plus. Jednak wolałbym jakąś do Monolit Areny. Bardzo mi szkoda ze jej potencjał nie został doceniony i nie będzie więcej nowych.
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
ja obstawiam neuroshimę 4.0 w 2023 lub 2024 (bardziej 24, może nawet 25) wydaną przez KS.
Portal już odgrzał pretaport, stronghold, robinsona i 51. Czas na neuroshimę za 1-3 lata.
Komplet z dodatkami 2-3 tysiące złotych, kampania pod USA i Niemca (PL musieliby kupować drugi raz to samo, plus cena zaporowa), hexy nie tekturowe tylko plastikowe, KS exclusive to sztaby w formie figurek (3d). Do tego dodatki typu figurki kolekcjonerskie, maty do gry, liczniki punktów czy przerobione to siano co dają do turniejów (mad bombery i inne promki, kafle terenu itd.)
Portal już odgrzał pretaport, stronghold, robinsona i 51. Czas na neuroshimę za 1-3 lata.
Komplet z dodatkami 2-3 tysiące złotych, kampania pod USA i Niemca (PL musieliby kupować drugi raz to samo, plus cena zaporowa), hexy nie tekturowe tylko plastikowe, KS exclusive to sztaby w formie figurek (3d). Do tego dodatki typu figurki kolekcjonerskie, maty do gry, liczniki punktów czy przerobione to siano co dają do turniejów (mad bombery i inne promki, kafle terenu itd.)
- Galatolol
- Posty: 2337
- Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 932 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Marzy mi się takie wydanie zbiorcze wszystkiego (choć nie w formie plastikozy) i też podejrzewam, że kiedyś nastąpi (lecz nie jestem przekonany, że na rynek zachodni kosztem polskiego, bo to w Polsce ta gra jest najbardziej kultowa).
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Hex dostał niedawno pudło zbiorcze i to był dobry pomysł, bo zawartość kusi regularnie kupujących oraz zachęca niezdecydowanych.
Ultra BigBox byłby super drogi, a ultrasi i tak wszystko mają (a przynajmniej wszystkie armie), więc byłoby sporo dymu.
Poza tym - dopóki wychodzą nowe armie, wydanie zbiorcze byłoby głupotą.
Ultra BigBox byłby super drogi, a ultrasi i tak wszystko mają (a przynajmniej wszystkie armie), więc byłoby sporo dymu.
Poza tym - dopóki wychodzą nowe armie, wydanie zbiorcze byłoby głupotą.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
- garg
- Posty: 4490
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1450 times
- Been thanked: 1104 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Nie głupotą, tylko dojonkiem
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
-
- Administrator
- Posty: 4746
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1250 times
- Been thanked: 1468 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Może prędzej pojawi się pomocniczy drugi BigBox na armie które ukazały się po pierwszym BigBoxie? Tylko jeszcze trochę tych armii potrzeba, żeby miało to sens.
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
no właśnie, dlatego zrobią odnowioną, ze wszystkim na wspieraczce i z plastikiem. Kultowość będzie nakręcać marketing, a rynek zachodni tego jeszcze nie kupił, wiec będzie bardziej chłonny
Portal - dojonko lvl expert nie od dziś
Pomysł może był dobry, ale wykonanie to był policzek dla stałych fanów. Reprezentował sobą bardzo mało, a dodatkowo wychodził jednocześnie z nową armią, na które nie było miejsca ani znacznika, ani planszetki. W momencie premiery był niekompletny i nieaktualny bez możliwosci uzupełnienia (nawet jakby przedpremierowo albo tylko w sklepiku była możliwość dokupienia znacznika i planszetki, to jeszcze spoko).tomb pisze: ↑19 lip 2022, 11:29 Hex dostał niedawno pudło zbiorcze i to był dobry pomysł, bo zawartość kusi regularnie kupujących oraz zachęca niezdecydowanych.
Ultra BigBox byłby super drogi, a ultrasi i tak wszystko mają (a przynajmniej wszystkie armie), więc byłoby sporo dymu.
Poza tym - dopóki wychodzą nowe armie, wydanie zbiorcze byłoby głupotą.
Zresztą to widać kto to kupił - właśnie starzy wyjadacze nie, bo to świadomi konsumencji, kupili raczej nowi gracze, którzy do tej pory nie grali i mieli okazje super hiper edyszyn kupić. Widzę po turniejach nawet, że z tym rokiem molocha przychodzą początkujący. Dla starych wyjadaczy tam nie było nic wartościowego - oni przychodzą z różnymi home made boxami, woreczkami, pudełkami itd.
Dlatego moim zdaniem taki KS byłby dla nowego rynku, który nie został nascyony, podkręconego hypem i marketigiem kultowości.
Dla ultrasów zamiast pierdół, powinny być na nowo zbalansowane armie, może ich poprawienie, może alternatywne żetony do wszystkich armii jak to było w iron gangu, gdzie pomysł był dobry, ale zwyczajnie armia się nie przyjęła. Zamiast wytestować żeton wymienny na ogranej armii, to dodali alternatywny tryb do nowej nikomu nie znanej...
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Jakoś zupełnie nie przekonuje mnie ta armia. Fabularnie
Ostatnio zmieniony 30 lip 2022, 06:58 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: cytowanie
Powód: cytowanie
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Mnie się akurat pomysł podoba. Na około radioaktywnej pustyni jaką stały się stany pływają hordy nieuchwytnych piratów. Fajnie, że każda armia to całkiem nowy pomysł, a nie wymiksowane statystyki - „ten więcej do siły, ale mniej do obrony, a tu damy odwrotnie”.
Szkoda, że ja gram na dwóch customowych drewnianych planszach bez zewnętrznego kręgu- chlip. Chyba spasuję przy piratach.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2022, 06:59 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: cytowanie
Powód: cytowanie
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Hej, przymierzam się do zakupy Neuroshimy i widzę, że na stronie portalu jest dostępnych wiele dodatkowych kafelków których próżno szukać w innych sklepach jak np. Przewoźnicy, Kafle Terenu, Najemnicy z Alabamy, Orbital, Zestaw 5 dodatkowych żetonów, Doomsday Machine. Wytłumaczy mi ktoś co dają dane kafelki? Czy warto je kupować i z nimi grać czy są raczej ciekawostką dla kolekcjonerów.
- itsthisguyagain
- Posty: 503
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 219 times
- Been thanked: 350 times
- scraber
- Posty: 332
- Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
- Lokalizacja: Toruń
- Has thanked: 239 times
- Been thanked: 98 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Doomsday'a polecam zakupić jako kolejna armię, zawsze powiew świeżości jeśli już ogracie grę na podstawowych armiach.
Aczkolwiek z większości turniejów jest wykluczona
Aczkolwiek z większości turniejów jest wykluczona
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
A jakie zestawienie armii polecanie do gry: ktoś ogarnięty vs nowicjusz?
Tak żeby dla nowicjusza gra była ciekawa ale nie dawała mu poczucia totalnej dominacji przez ogarniętego przeciwnika. Często wprowadzam kogoś do gry i nie chciałbym żeby moje ogranie go zniechęciło do dalszej zabawy.
Tak żeby dla nowicjusza gra była ciekawa ale nie dawała mu poczucia totalnej dominacji przez ogarniętego przeciwnika. Często wprowadzam kogoś do gry i nie chciałbym żeby moje ogranie go zniechęciło do dalszej zabawy.
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Borgo chyba najprostsze dla nowicjusza. Może też Nowy York lub Stalowa Policja. Mnie z kolei najgorzej idzie zawsze Posterunkiem, ale nie jestem znowu taki ograny.adicz520 pisze: ↑04 wrz 2022, 16:29 A jakie zestawienie armii polecanie do gry: ktoś ogarnięty vs nowicjusz?
Tak żeby dla nowicjusza gra była ciekawa ale nie dawała mu poczucia totalnej dominacji przez ogarniętego przeciwnika. Często wprowadzam kogoś do gry i nie chciałbym żeby moje ogranie go zniechęciło do dalszej zabawy.
- itsthisguyagain
- Posty: 503
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 219 times
- Been thanked: 350 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Ja zawsze nowemu daję do grania hegemonię a sam gram posterunkiem
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 09 maja 2011, 13:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 21 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Ja nowicjuszowi tez daje Borgo - generalnie mało tu trzeba kombinować nad taktyką i mysleć co wyjdzie w żetonach a co nie - wysoka inicjatywa powoduje że strategia prosta
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Wydaje mi się, że nie wrzucałem tego na forum - zapraszam do obejrzenia filmu z moją kolekcją hexa, w której znajdują się wszystkie żetony ze wszystkich edycji: viewtopic.php?f=3&t=77958&p=1530930#p1530930
Top: Blood Rage & Neuroshima Hex :)
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Cześć! Zebraliśmy wszystkie info i statystyki z ubiegłorocznych turniejów eliminacyjnych. Dzielimy się tutaj
https://bit.ly/3JUvghJ
https://bit.ly/3JUvghJ
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Cześć! Łapcie fotorelację z finału Mistrzostw Polski, które odbyły się na PortalConie. Może uda się Wam wypatrzyć siebie na zdjęciach?
https://portalgames.pl/pl/mistrzostwa-p ... sumowanie/
https://portalgames.pl/pl/mistrzostwa-p ... sumowanie/
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
W trzecim miejscu Wam piszę, że te zdjęcia są ucięte i nie da się ich powiększyć. W skrócie nic na nich nie widać Z portalconu fotorelacja jest ok, tutaj coś jest skopane. Czy da się to poprawić?Portal Games pisze: ↑06 lut 2023, 09:06 Cześć! Łapcie fotorelację z finału Mistrzostw Polski, które odbyły się na PortalConie. Może uda się Wam wypatrzyć siebie na zdjęciach?
https://portalgames.pl/pl/mistrzostwa-p ... sumowanie/
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 31 sie 2015, 00:40
- Lokalizacja: Ryki (woj. Lubelskie)
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Niedawno miałem taką ciekawą sytuację. Grałem sam ze sobą i obie strony konfliktu (jak zwykle) wybrałem losowo. Pierwszym graczem był Borgo, a drugim Neodzungla. Myślałem sobie "będzie rzeź", a w roli "rzeźnika" widziałem oczywiście Borgo. Ale los chciał inaczej. Losowalem żetony z płóciennych woreczków. Najpierw Borgo wylosował jakąś jednostkę bojową. Potem Neodzungla wylosowała dwóch trucicieli i oczywiście obu postawiła przy sztabie przeciwnika. Następnie Borgo wylosował moduł zwiekszajacy obrażenia własnych jednostek i dwie bitwy. Dalej Neodzungla wylosowała jednostkę bojowa, roszadę i... tak: bitwę W efekcie Borgo już na wstępie otrzymał dwa znaczniki jadu na swój sztab i prawdopodobnie to najbardziej się przyczyniło do zwycięstwa Neodzunglii.
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Sprawdzimy, co tu się zadziało ze zdjęciami... Dzięki! Ale wiesz, u nas wszystko działa (tak, uwielbiamy te słowa!)shuji pisze: ↑06 lut 2023, 09:14W trzecim miejscu Wam piszę, że te zdjęcia są ucięte i nie da się ich powiększyć. W skrócie nic na nich nie widać Z portalconu fotorelacja jest ok, tutaj coś jest skopane. Czy da się to poprawić?Portal Games pisze: ↑06 lut 2023, 09:06 Cześć! Łapcie fotorelację z finału Mistrzostw Polski, które odbyły się na PortalConie. Może uda się Wam wypatrzyć siebie na zdjęciach?
https://portalgames.pl/pl/mistrzostwa-p ... sumowanie/
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Cześć, udało nam się przeprowadzić wywiad z Mistrzem Polski w Neuroshimę Hex. Pełny tekst znajduje się tutaj:
Co to były za turniej! Z Marcinem Sawickim, mistrzem Polski w Neuroshimę Hex, rozmawia Rafał Szyma.
Serdeczne gratulacje, panie Mistrzu! Dobra robota!
Bardzo dziękuję!
Jesteś stałym uczestnikiem heksowych turniejów. Jak oceniłbyś poziom tegorocznych mistrzostw?
Wysoki – gracze generalnie byli dobrze przygotowani. Nie było zaskoczeń typu “Mamy nową armię, która wygrywa, bo nie jest jeszcze ograna i nie wiadomo jak ją ugryźć”. Zdarzało to się w poprzednich edycjach, zwłaszcza wejście Mephisto było tutaj wstrząsem. W połączeniu z dość dużą ilością finalistów dało to bardzo ostre, ciekawe rozgrywki na wszystkich etapach.
Chociaż jedna ciekawostka – większość graczy skupiała się na armiach uznawanych za silne, i przeciw nim była dobrze przygotowana… znacznie mniej uwagi poświęcając nie tylko armiom “słabym”, ale również solidnej bazie z podstawowej wersji gry. Byłem raczej wyjątkiem wśród zawodników, nie posiadając na liście wysoko cenionych Mephisto, Sand Runners i Death Breath, a za to mając bazowy Posterunek. Ale okazało się, że to właśnie ten Posterunek sprawiał przeciwnikom sporo kłopotów
Czy jakaś rozgrywka albo sytuacja na planszy szczególnie zapadła Ci w pamięć? Jaka i dlaczego?
“Posterunek?! Ale tym nikt nie gra! (…) Stój spokojnie, nie uciekaj (…) W zasadzie to… jak grać przeciw Posterunkowi?…”
W jednej z rozgrywek Bestie przeciw Death Breath sztab Bestii pół gry spędził zsieciowany przez własnego sieciarza… co jednak zapewniło bezpieczeństwo i w końcowym rozrachunku – zwycięstwo w grze
Specjalizujesz się turniejowo w Neuroshimie Hex, czy też jesteś turniejowym drapieżnikiem i polujesz na turnieje różnych tytułów?
Lubię turniejową atmosferę, ostrą rozgrywkę, starcia z dobrymi graczami, często prezentującymi zupełnie inne podejście i styl gry. Nieraz na turniejach otwierały mi się oczy na zasadzie “To tak też można?! to działa?!”.
Jest to też bardzo odświeżające dla gry jako takiej – grając turniejowo i spotykając się z różnymi graczami, ta sama gra ma okazję pokazać więcej głębi niż grana cały czas w tym samym gronie.
Regularnie biorę udział w Mistrzostwach Polski Neuroshimy Hex i Carcassonne, poza tym bywam na lokalnych turniejach różnych gier kiedy nadarzy się okazja.
Gdybyś miał wskazać 3 ulubione jednostki w NSH – które byś wybrał i dlaczego?
Specyfika Neuroshimy Hex jest taka, że równowaga w grze jest zapewniana na poziomie armii, nie poszczególnych jednostek. W związku z tym większość armii posiada pojedyncze, bardzo silne żetony, które z oczywistych względów są bardzo atrakcyjne.
Pomijając te żetony – myślę, że moim wyborem na “ciekawe i lubiane” byłyby Zasłona Dymna Mississipi (potrafi ciekawie zmienić planszę, nie tylko zrobić dziurę w liniach przeciwnika – to co prawda nie jednostka ale załóżmy że pytanie było ogólnie o żetony). Sędzia Stalowej Policji (ruchliwość, podwójny atak i odbicie są bardzo mocne, ale niska inicjatywa wymusza trochę akrobatyki przy ustawianiu żetonu), i Opancerzony Łowca Molocha (w zasadzie bardzo prosty żeton, niespecjalnie imponuje na tle wzmacnianych Sztabem strzelców, ale dookólny atak wręcz w połączeniu z Pancerzem pozwala na olbrzymią kontrolę nad planszą nawet przy przeciętnej Inicjatywie 2).
Czego życzyłbyś sobie w kolejnych armiach do Heksa? Masz jakieś marzenia, sugestie, pomysły albo intuicje?
W zasadzie nie – armii do Heksa jest bardzo dużo, cały czas odkrywam nowe głębie w istniejących i ich kombinacjach. To, na czym mi zależy najbardziej, to dobra równowaga – armia, która dobrze poprowadzona i jest w stanie walczyć z każdym przeciwnikiem, jest znacznie ciekawsza (i bardziej grywalna w środowisku turniejowym, co jest dla mnie istotne). (…) Dla mnie rozgrywka powinna być rozstrzygana przez umiejętności graczy (i uśmiech Fortuny, oczywiście), nie przez wybór armii.
Co to były za turniej! Z Marcinem Sawickim, mistrzem Polski w Neuroshimę Hex, rozmawia Rafał Szyma.
Serdeczne gratulacje, panie Mistrzu! Dobra robota!
Bardzo dziękuję!
Jesteś stałym uczestnikiem heksowych turniejów. Jak oceniłbyś poziom tegorocznych mistrzostw?
Wysoki – gracze generalnie byli dobrze przygotowani. Nie było zaskoczeń typu “Mamy nową armię, która wygrywa, bo nie jest jeszcze ograna i nie wiadomo jak ją ugryźć”. Zdarzało to się w poprzednich edycjach, zwłaszcza wejście Mephisto było tutaj wstrząsem. W połączeniu z dość dużą ilością finalistów dało to bardzo ostre, ciekawe rozgrywki na wszystkich etapach.
Chociaż jedna ciekawostka – większość graczy skupiała się na armiach uznawanych za silne, i przeciw nim była dobrze przygotowana… znacznie mniej uwagi poświęcając nie tylko armiom “słabym”, ale również solidnej bazie z podstawowej wersji gry. Byłem raczej wyjątkiem wśród zawodników, nie posiadając na liście wysoko cenionych Mephisto, Sand Runners i Death Breath, a za to mając bazowy Posterunek. Ale okazało się, że to właśnie ten Posterunek sprawiał przeciwnikom sporo kłopotów
Czy jakaś rozgrywka albo sytuacja na planszy szczególnie zapadła Ci w pamięć? Jaka i dlaczego?
“Posterunek?! Ale tym nikt nie gra! (…) Stój spokojnie, nie uciekaj (…) W zasadzie to… jak grać przeciw Posterunkowi?…”
W jednej z rozgrywek Bestie przeciw Death Breath sztab Bestii pół gry spędził zsieciowany przez własnego sieciarza… co jednak zapewniło bezpieczeństwo i w końcowym rozrachunku – zwycięstwo w grze
Specjalizujesz się turniejowo w Neuroshimie Hex, czy też jesteś turniejowym drapieżnikiem i polujesz na turnieje różnych tytułów?
Lubię turniejową atmosferę, ostrą rozgrywkę, starcia z dobrymi graczami, często prezentującymi zupełnie inne podejście i styl gry. Nieraz na turniejach otwierały mi się oczy na zasadzie “To tak też można?! to działa?!”.
Jest to też bardzo odświeżające dla gry jako takiej – grając turniejowo i spotykając się z różnymi graczami, ta sama gra ma okazję pokazać więcej głębi niż grana cały czas w tym samym gronie.
Regularnie biorę udział w Mistrzostwach Polski Neuroshimy Hex i Carcassonne, poza tym bywam na lokalnych turniejach różnych gier kiedy nadarzy się okazja.
Gdybyś miał wskazać 3 ulubione jednostki w NSH – które byś wybrał i dlaczego?
Specyfika Neuroshimy Hex jest taka, że równowaga w grze jest zapewniana na poziomie armii, nie poszczególnych jednostek. W związku z tym większość armii posiada pojedyncze, bardzo silne żetony, które z oczywistych względów są bardzo atrakcyjne.
Pomijając te żetony – myślę, że moim wyborem na “ciekawe i lubiane” byłyby Zasłona Dymna Mississipi (potrafi ciekawie zmienić planszę, nie tylko zrobić dziurę w liniach przeciwnika – to co prawda nie jednostka ale załóżmy że pytanie było ogólnie o żetony). Sędzia Stalowej Policji (ruchliwość, podwójny atak i odbicie są bardzo mocne, ale niska inicjatywa wymusza trochę akrobatyki przy ustawianiu żetonu), i Opancerzony Łowca Molocha (w zasadzie bardzo prosty żeton, niespecjalnie imponuje na tle wzmacnianych Sztabem strzelców, ale dookólny atak wręcz w połączeniu z Pancerzem pozwala na olbrzymią kontrolę nad planszą nawet przy przeciętnej Inicjatywie 2).
Czego życzyłbyś sobie w kolejnych armiach do Heksa? Masz jakieś marzenia, sugestie, pomysły albo intuicje?
W zasadzie nie – armii do Heksa jest bardzo dużo, cały czas odkrywam nowe głębie w istniejących i ich kombinacjach. To, na czym mi zależy najbardziej, to dobra równowaga – armia, która dobrze poprowadzona i jest w stanie walczyć z każdym przeciwnikiem, jest znacznie ciekawsza (i bardziej grywalna w środowisku turniejowym, co jest dla mnie istotne). (…) Dla mnie rozgrywka powinna być rozstrzygana przez umiejętności graczy (i uśmiech Fortuny, oczywiście), nie przez wybór armii.