No to tak boss vs boss w sumie dobry pomysł, a jak z boostem bohatera? Ktoś to testował i poleci?
Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Hardkor
- Posty: 5206
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1555 times
- Been thanked: 1132 times
- Kontakt:
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- 7koliberek9
- Posty: 286
- Rejestracja: 03 lip 2011, 14:23
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 12 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
- Grzdyll
- Posty: 898
- Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 392 times
- Kontakt:
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
To gra w której ciągle karty przekładasz, trzymasz w ręce, tasujesz. Jeśli coś w ogóle koszulkować to HR w pierwszej kolejności.7koliberek9 pisze: ↑26 lis 2022, 08:47 Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Dodatkowo polecam wybrać grubsze koszulki bo z tych cienkich karty lubią wystawać i się niszczą.7koliberek9 pisze: ↑26 lis 2022, 08:47 Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2023, 20:47
- Has thanked: 8 times
Jakie dodatki do hero realms?
Podstawka hero realms bardzo mi się podoba dlatego chciałbym kupić dodatki do gry , niemniej jest ich serio dużo. Najlepsza odpowiedź to wszystkie no ale budżet mnie ogranicza , dlatego prosiłbym o sugestie które dodatki są must have.
Re: Jakie dodatki do hero realms?
To zależy co być chciał osiągnąć 
Klasy. rasy - jeśli podoba ci się co masz, a chciałbyś wprowadzić asymetrię dla graczy
Lich/Smok - jakbyś chciał pograć pojedynki 1 vs all
Ruiny Thandaru - to by pograć sobie kooperacyjnie
Pozostałe to już raczej kosmetyka do powyższych

Klasy. rasy - jeśli podoba ci się co masz, a chciałbyś wprowadzić asymetrię dla graczy
Lich/Smok - jakbyś chciał pograć pojedynki 1 vs all
Ruiny Thandaru - to by pograć sobie kooperacyjnie
Pozostałe to już raczej kosmetyka do powyższych
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2023, 20:47
- Has thanked: 8 times
- scraber
- Posty: 436
- Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
- Lokalizacja: Toruń
- Has thanked: 297 times
- Been thanked: 137 times
Re: Jakie dodatki do hero realms?
Jeden z graczy wciela się w lisza/smoka i gra na pozostałych bohaterów. Taka walka z bossem, mocna talia i dużo hp
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2023, 20:47
- Has thanked: 8 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Dzięki za odpowiedź , wezmę to pod uwagę wybierając zakup. Niemniej wracając do głównego pytania , zakładając że bardziej zależy mi na rozszerzeniu podstawowej gry o ciekawe karty , na które rozszerzenia powinienem w szczególności patrzeć?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Sam sobie powinieneś na to odpowiedzieć. Czy grasz sam czy z ludźmi, czy wolicie rywalizacje czy współpracę...
Co do kooperacji to dodatek ten wymaga i tak klas postaci, to od nich mógłbyś zacząć
Co do kooperacji to dodatek ten wymaga i tak klas postaci, to od nich mógłbyś zacząć
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 sty 2023, 20:47
- Has thanked: 8 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Podstawka czyli gracz vs gracz/e , budowanie decku ze sklepu i nawalanie się na hp pomiędzy sobą , to miałem na myśli. ( rywalizacja )
-
- Posty: 382
- Rejestracja: 09 sie 2020, 20:44
- Has thanked: 182 times
- Been thanked: 195 times
Re: Jakie dodatki do hero realms?
Dodam tylko, że w wariancie z Liszem lub Smokiem da się grać już w dwie osoby, ale tak naprawdę im więcej osób tym ciekawiej - na zasadzie, że kilka osób organizuje wyprawę np na smoka. Da się też grać Lisz vs Smok, ale z naszych rozgrywek wynika, że Lisz jest silniejszy od smoka.
Osobiście uważam, że jeżeli kogoś nie interesuje coop, to w grę wchodzą w pierwszej kolejności bohaterowie a potem pozostałe małe dodatki.
- EsperanzaDMV
- Posty: 1788
- Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
- Has thanked: 371 times
- Been thanked: 755 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Jedynym dodatkiem, bez którego nie wyobrażam sobie już grania, to nowe talie startowe, czyli klasy (Złodziej, Wojownik, Kapłan, Mag, Łowca). Te małe paczuszki to jest prawdziwe must-have.DeadricAxar pisze: ↑14 lut 2023, 00:11 Podstawka czyli gracz vs gracz/e , budowanie decku ze sklepu i nawalanie się na hp pomiędzy sobą , to miałem na myśli. ( rywalizacja )
- Grellenort
- Posty: 476
- Rejestracja: 29 wrz 2018, 22:53
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 150 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Opłaca. A przy tym kursie dolara to już szczególnie dużo się za niego opłaca
Ale jeśli ma się akurat trochę wolnego grosza, to można rozważyć. Raz, bo nie wiadomo czy ekskluzywny dla kampanii ks nekromanta szybko trafi do retailu, a dwa, bo 60 kart promo z odblokowanych progów na pewno nie będzie od razu dostępnych w retailu w komplecie (o ile w ogóle).

Ale jeśli ma się akurat trochę wolnego grosza, to można rozważyć. Raz, bo nie wiadomo czy ekskluzywny dla kampanii ks nekromanta szybko trafi do retailu, a dwa, bo 60 kart promo z odblokowanych progów na pewno nie będzie od razu dostępnych w retailu w komplecie (o ile w ogóle).
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Halo myszki, korzysta ktoś z tych separatorów?
https://www.docdroid.net/Pnu2iU8/hero-r ... -cards-pdf
Szukam do kompletu takich do Lost Village, ale niestety nic znaleźć nie mogę.
A może macie coś ciekawego, spójnego dla całości, która u nas wyszła?
https://www.docdroid.net/Pnu2iU8/hero-r ... -cards-pdf
Szukam do kompletu takich do Lost Village, ale niestety nic znaleźć nie mogę.
A może macie coś ciekawego, spójnego dla całości, która u nas wyszła?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
tutaj jest to w miarę sensownie wyjaśnioneEsperanzaDMV pisze: ↑19 wrz 2022, 10:46 Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
https://konsolowe.info/2022/10/recenzja ... lanszowka/
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 lis 2018, 21:36
- Has thanked: 1378 times
- Been thanked: 1 time
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Szybkie pytanie: 'Ruiny Thandaru' wymagają zestawów bohatera, czy można je zastąpić dodatkiem 'Geneza'? Innymi słowy czy: Podstawka + Geneza + Ruiny Thandaru będzie wystarczająca, żeby zagrać kampanię?
- hipcio_stg
- Posty: 1868
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 372 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Jeżeli chodzi o dodatki to zdecydowanie nowe talie startowe (5 zestawów). Bossowie to najlepiej jeżeli w ekipie jest samiec alfa. Jeżeli jest w gronie osoba uważana za najlepszą i do odstrzelenia masowo przez innych graczy to bossowie to najlepsze wyjście. Ruiny kupiłem, ale powiem szczerze, że nie zagrałem. Jakoś mało mam do tego weny.
- scraber
- Posty: 436
- Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
- Lokalizacja: Toruń
- Has thanked: 297 times
- Been thanked: 137 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Na czas kampanii dostajesz osłabioną wersje bohatera i z kolejnymi scenariuszami się wzmacniasz.
Wydaje mi się, że żaden z tekstu na karcie bohatera nie odnosi się do jego specjalnych kart, może po prostu być mało klimatycznie bo będziesz miał Rangera czy Clerica bez odpowiednich bazowych kart

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 17:15
- Been thanked: 1 time
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Czy dał ktoś z was radę pokonać "Karakana Żelaznoskórego na zaawansowanym poziomie trudności? Wydaje mi się to niewykonalne.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Właśnie zakończyłem solo kampanię RT plus ZO grając kapłanem na zaawansowanym poziomie trudności.
Jakie jest HR to chyba nikomu nie trzeba opisywać
Kampania dostarcza masę oponentów, fajnie zbilansowane karty potyczek. Ciekawe rozwiązania związane z bossami. Walczysz z jednym który się przepoczwarza w kolejnego i tak dalej. Gra na poziomie zaawansowanym jest wymagająca jednakże nie powoduje depresji
Trzeba dokładnie się zapoznać z dodatkowymi kartami typu eliksiry, skarby itp. coby nie ułatwić sobie gry. Przez chwilę używałem tarczy kapłana jako stałego ekwipunku zamiast wrzucić do podstawowej tali.
Grając nie przechodzisz wszystkich rozdziałów pod rząd i zostaje sporo by rozgrywka pokazała nowe oblicza(rozdział poświęcony infekcji na przykład) Nie jest to wprawdzie RPG ale fabuła rozwija się ciekawie i sprawia że, klimat jest wyczuwalny.
Kampanie zamierzam przejść ponownie Wojownikiem dokonując innych wyborów by w pełni wykorzystać możliwości kampanii.
Poza tym chce uzupełnić o różne dodatki z serii podróże i wykorzystać w rozgrywkach solowych.
No i taka perełka dla mnie. Kampania będzie kontynuowana w dodatku Watery Graves
Także za naprawdę niewielkie koszta mamy sporo zabawy z perspektywą dalszego rozwoju.
Reasumując, tytuł zostaje w kolekcji gdyż mamy jeszcze dużo do zrobienia
Jakie jest HR to chyba nikomu nie trzeba opisywać


Trzeba dokładnie się zapoznać z dodatkowymi kartami typu eliksiry, skarby itp. coby nie ułatwić sobie gry. Przez chwilę używałem tarczy kapłana jako stałego ekwipunku zamiast wrzucić do podstawowej tali.
Grając nie przechodzisz wszystkich rozdziałów pod rząd i zostaje sporo by rozgrywka pokazała nowe oblicza(rozdział poświęcony infekcji na przykład) Nie jest to wprawdzie RPG ale fabuła rozwija się ciekawie i sprawia że, klimat jest wyczuwalny.
Kampanie zamierzam przejść ponownie Wojownikiem dokonując innych wyborów by w pełni wykorzystać możliwości kampanii.
Poza tym chce uzupełnić o różne dodatki z serii podróże i wykorzystać w rozgrywkach solowych.
No i taka perełka dla mnie. Kampania będzie kontynuowana w dodatku Watery Graves

Także za naprawdę niewielkie koszta mamy sporo zabawy z perspektywą dalszego rozwoju.
Reasumując, tytuł zostaje w kolekcji gdyż mamy jeszcze dużo do zrobienia

- EsperanzaDMV
- Posty: 1788
- Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
- Has thanked: 371 times
- Been thanked: 755 times
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Zacząłem czytać o tym wspomnianym przez Ciebie dodatku, i jak rozumiem, on nawet nie został jeszcze wydany po angielsku, tak? Mam na myśli czy HR Dungeons już trafiło do graczy i w tym ten dodatek. Ciekawe kiedy IUVI się podejmie polskiej wersji...
Jest też wątek na BGG, w którym użytkownicy zastanawiają się, czy to będzie ostatnia część kampanii, i jeden z nich wskazuje, że w kampanii na KS Hero Realms Dungeons (też jeszcze niewydanej w Polsce stand-alone grze ze świata HR) mówi się o 5 częściach kampanii...
Swoją drogą, HR Dungeons oferuje dwie dodatkowe klasy - Alchemik i Barbarzyńca - także nawet jak się nie chce grać w Dungeons, to i tak trzeba będzie rozważyć kupno tego pudełka, jak się będzie chciało rozszerzyć wachlarz postaci... Plus w Dungeons będzie nowa talia rynku, którą będzie można podmienić z tą z podstawowego pudełka.
Swoją drogą gubię się już, co zostało wydane do tej gry, za dużo tego się robi jak się jeszcze policzy te małe dodatki i karty promo... Podczas ostatniej kampanii HR Dungeons można było też dostać hero&adventure packi dla nowych klas: Bard, Druid, Nekromanta, Mnich. Przy czym Nekromanta jest jako "KS exclusive", ale w opisie czym jest "KS exclusive" można znaleźć:
Jest też wątek na BGG, w którym użytkownicy zastanawiają się, czy to będzie ostatnia część kampanii, i jeden z nich wskazuje, że w kampanii na KS Hero Realms Dungeons (też jeszcze niewydanej w Polsce stand-alone grze ze świata HR) mówi się o 5 częściach kampanii...
Spoiler:
Swoją drogą gubię się już, co zostało wydane do tej gry, za dużo tego się robi jak się jeszcze policzy te małe dodatki i karty promo... Podczas ostatniej kampanii HR Dungeons można było też dostać hero&adventure packi dla nowych klas: Bard, Druid, Nekromanta, Mnich. Przy czym Nekromanta jest jako "KS exclusive", ale w opisie czym jest "KS exclusive" można znaleźć:
Ja to rozumiem tak, że "KS Exclusive" dotyczy wszystkiego wydanego po angielsku, że to nie znajdzie się w sklepach, ale jak ktoś chce wydać w swoim języku KS Exclusive w retailu, to proszę bardzo, droga wolna. Co jest super z perspektywy polskich graczy.Kickstarter Exclusives
These are exclusive items for Kickstarter backers, with remaining stock available through conventions and special promotions only. Kickstarter exclusives may eventually be remade with new art and/or language for general sale.
The Kickstarter Exclusive version will be forever identifiable by its original art and/or language.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
No troszeczkę tego już jest
Natomiast takie miałem informacje że amerykański wydawca cały czas pracuje nad obydwoma dodatkami czyli Dungeons i Watery Graves.
Co do exclusive to ja rozumiem to w ten sam sposób.

Co do exclusive to ja rozumiem to w ten sam sposób.