To jest ściema i oszustwo. Koleżanka wrzuciła link ku przestrodze.
Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- RUNner
- Posty: 4280
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 656 times
- Been thanked: 1117 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Trzeba zachować czujność, bo oszuści też chcą wykorzystać nośne IP. Nie ma co liczyć na super oferty dopóki gra nie zostanie wydana. Po premierze owszem, na rynku wtórnym powinno być taniej, o ile popyt nie przeważy nad podażą. Ciężko przewidzieć co się wydarzy.
Pomalowane figurki na wymianę: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic ... 3#p1148253
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Hej, jeśli zamawiam Wiedźmina w retailu to coś mnie omija? Jakieś dodatki? Lubię mieć "wszystko" i nie wiem czy nie ominą mnie jakieś promo kości albo karty.
Wiecie może jak to wygląda? "Wspieramto" vs retail?
Wiecie może jak to wygląda? "Wspieramto" vs retail?

- psia.kostka
- Posty: 4853
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 557 times
- Been thanked: 1284 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Hej leniuszku, wejdz na
Jesli lubisz miec wszystko, to retail nie bedzie Twoim przyjacielem.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2022, 09:38 przez psia.kostka, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
- spongePepp
- Posty: 153
- Rejestracja: 16 lut 2021, 22:14
- Has thanked: 99 times
- Been thanked: 75 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Omijają Cię figurka i karta Płotki oraz Postać Ciri z całym jej inwentarzem
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Figurka Eredina na koniu, Płotka, Ciri i 3 dodatkowe potwory z pakietu all-in. Tu masz link do celów odblokowanych w kampanii: https://zagramw.to/wiedzmin-stary-swiat. Te opisane jako "zagram.to exclusive" są wyłącznie dla wspierających. Najbardziej żal Ciri, bo to była niezła bomba, która uruchomiła lawinę wsparć. ALe wsparć było sporo, więc może ktoś będzie chciał odsprzedać, choć pewnie drogo.
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 321 times
- Been thanked: 319 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Ja chciałem zagrać, ale na dziś już zapisy są do końca dnia. Może jutro mi się uda. Ale to też nie będzie cała gra, bo jest zdaje się slot godzinny na wytłumaczenie zasad plus grę.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 14 mar 2017, 20:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 169 times
- Been thanked: 44 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Wiecie może ile "rzeźbionych" kości będzie w zestawie z grą? Zacząłem rozważać dorzucenie dodatkowych, ale uczciwie te podstawowe podobają mi się bardziej. Pytanie brzmi tylko ile będzie tego kompletów w grze,a tego info nie znalazłem w kampaniach.
Edit: Tak rozumuję, że chyba jeden komplet na całą grę, ale to słabe by było biorąc pod uwagę, że te do dokupienia mają inny design.
Edit: Tak rozumuję, że chyba jeden komplet na całą grę, ale to słabe by było biorąc pod uwagę, że te do dokupienia mają inny design.
- ave.crux
- Posty: 1886
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 901 times
- Been thanked: 1461 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
- Dako
- Posty: 1171
- Rejestracja: 13 paź 2021, 18:37
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 387 times
- Been thanked: 359 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Dziś Panowie Łukasz i Przemek opublikowali swój gameplay:
- ave.crux
- Posty: 1886
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 901 times
- Been thanked: 1461 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Dzięki uprzejmości GoB było mi dane zagrać kilka rozgrywek w Wiedźmina.
Były to rozgrywki 2,3 oraz 5 osobowe.
Gra jest przygodówką z mechanikami deckbuildingu, hand managementu, point-to-point movementu.
Nasza tura składa się zawsze z trzech etapów, w których najpierw chodzimy po kontynencie szkoląc się i wykonując inne akcje na szlaku opisane na planszy, od właśnie szkolenia przez granie w pokera, po dobieranie eliksirów czy szukania tropu na potwory.
Później albo przeżywamy przygody eksplorując miasto lub tereny za miastem albo walczymy z potworami. Na koniec kupujemy jedną kartę z rynku.
Aby zwyciężyć trzeba zdobyć 4 punkty sławy, które otrzymujemy po zdobyciu trofeów. Aby zdobyć trofeum trzeba zabić potwora, pobić innego wiedźmina lub medytować, gdy jedna z twoich statystyk osiągnęła maksymalny poziom.
W grze jest świetna mechanika catchup, ponieważ po zdobyciu trofeum i pokonaniu stwora musimy usunąć określoną liczbę kart z ręki, karty robią nam za punkty życia więc im ich mniej tym mniej życia ma nasz wiedźmin, wówczas jesteśmy łakomym kąskiem dla innych wiedźminów, którzy są niżej na torze sławy. Dodatkowo mechanika ta powoduje, że każda walka z potworem nie jest jednostronna i w każdej walce to ostatnie karty i dobry wybór ataku potwora decydowały czy się powiedzie.
Karty przygód są świetnie napisane, nie są zbyt długie, a wybory nie są jednoznaczne, niekiedy trzeba się chwilę zastanowić nad tym czego chcemy i zważać na słowa, których używamy wobec spotkanych postaci. Dzięki nim możemy poznać małe historyjki starego świata, odnaleźć zaginione rynsztunki, kupić przedmioty czy przeprowadzić tak rozmowę aby rozmówca dołączył do naszej ekipy.
Walka na kartach jest niesamowicie emocjonująca, a zagrywanie combosów intuicyjne i proste. W każdej turze akcji możemy wypić eliksir, a następnie zagrać jakąś kombinacje kart aby zadać obrażenia, podnieść swój poziom tarczy czy spowodować dobranie większej liczby kart na następną turę, aby mieć większe możliwości zagrania kombinacji. Potwór również ma deck reprezentujący życie, ale grający potworem po prostu dociąga jedną kartę i przed obróceniem wybiera czy potwór gryzie czy szarżuje i czyta wybrany wynik zadając obrażenia, usuwa nasze karty czy zniża poziom atrybutów. Same potwory różnią się nieznacznie umiejętnościami oraz ilością życia, tutaj nie mogę doczekać się dodatku z dużymi kartami.
Same zasady są intuicyjne, praktycznie pozbawione mikrozasad, jedyna to to, że trzeba podnosić tarcze do poziomu obrony po walce. Szybko się ją tłumaczy oraz ikonografia jest fenomenalnie zrobiona, w ogóle nie trzeba zaglądać do instrukcji.
Dla mnie jest to jedna z najlepszych przygodówek w jakie grałem, świetnie skrojona, mechanicznie wszystko się ładnie spina, żaden wiedźmin nie jest przesadzony, a umiejętne zbudowanie talii robi ogromną różnicę podczas walki. Oprócz downtime'u na 5 osób to praktycznie nie ma się do czego przyczepić, no może do tego, że dla mnie te kości są kompletnie nieczytelne (ale ładnie na zdjęciach wychodzą). Sweetspot jak dla mnie to 3 osoby.
Jest na co czekać, 2023 rokiem wiedźmina.
Wypraska to majstersztyk, karty w koszulkach w deluxe się mieszczą jak złoto, a składa się to 2 minuty po rozgrywce.
Edit: Jeżeli przeciągnięcie atak na potwora i będziecie grindować za długo to walki oczywiście będą jednostronne, ale jest to kwestia ogrania i na początku ciężko wydedukować kiedy możesz zaatakować potwora. Z każdą kolejną rozgrywką gracze próbują szybciej walczyć ze stworem i lawirować na granicy życia i śmierci.





Były to rozgrywki 2,3 oraz 5 osobowe.
Gra jest przygodówką z mechanikami deckbuildingu, hand managementu, point-to-point movementu.
Nasza tura składa się zawsze z trzech etapów, w których najpierw chodzimy po kontynencie szkoląc się i wykonując inne akcje na szlaku opisane na planszy, od właśnie szkolenia przez granie w pokera, po dobieranie eliksirów czy szukania tropu na potwory.
Później albo przeżywamy przygody eksplorując miasto lub tereny za miastem albo walczymy z potworami. Na koniec kupujemy jedną kartę z rynku.
Aby zwyciężyć trzeba zdobyć 4 punkty sławy, które otrzymujemy po zdobyciu trofeów. Aby zdobyć trofeum trzeba zabić potwora, pobić innego wiedźmina lub medytować, gdy jedna z twoich statystyk osiągnęła maksymalny poziom.
W grze jest świetna mechanika catchup, ponieważ po zdobyciu trofeum i pokonaniu stwora musimy usunąć określoną liczbę kart z ręki, karty robią nam za punkty życia więc im ich mniej tym mniej życia ma nasz wiedźmin, wówczas jesteśmy łakomym kąskiem dla innych wiedźminów, którzy są niżej na torze sławy. Dodatkowo mechanika ta powoduje, że każda walka z potworem nie jest jednostronna i w każdej walce to ostatnie karty i dobry wybór ataku potwora decydowały czy się powiedzie.
Karty przygód są świetnie napisane, nie są zbyt długie, a wybory nie są jednoznaczne, niekiedy trzeba się chwilę zastanowić nad tym czego chcemy i zważać na słowa, których używamy wobec spotkanych postaci. Dzięki nim możemy poznać małe historyjki starego świata, odnaleźć zaginione rynsztunki, kupić przedmioty czy przeprowadzić tak rozmowę aby rozmówca dołączył do naszej ekipy.
Walka na kartach jest niesamowicie emocjonująca, a zagrywanie combosów intuicyjne i proste. W każdej turze akcji możemy wypić eliksir, a następnie zagrać jakąś kombinacje kart aby zadać obrażenia, podnieść swój poziom tarczy czy spowodować dobranie większej liczby kart na następną turę, aby mieć większe możliwości zagrania kombinacji. Potwór również ma deck reprezentujący życie, ale grający potworem po prostu dociąga jedną kartę i przed obróceniem wybiera czy potwór gryzie czy szarżuje i czyta wybrany wynik zadając obrażenia, usuwa nasze karty czy zniża poziom atrybutów. Same potwory różnią się nieznacznie umiejętnościami oraz ilością życia, tutaj nie mogę doczekać się dodatku z dużymi kartami.
Same zasady są intuicyjne, praktycznie pozbawione mikrozasad, jedyna to to, że trzeba podnosić tarcze do poziomu obrony po walce. Szybko się ją tłumaczy oraz ikonografia jest fenomenalnie zrobiona, w ogóle nie trzeba zaglądać do instrukcji.
Dla mnie jest to jedna z najlepszych przygodówek w jakie grałem, świetnie skrojona, mechanicznie wszystko się ładnie spina, żaden wiedźmin nie jest przesadzony, a umiejętne zbudowanie talii robi ogromną różnicę podczas walki. Oprócz downtime'u na 5 osób to praktycznie nie ma się do czego przyczepić, no może do tego, że dla mnie te kości są kompletnie nieczytelne (ale ładnie na zdjęciach wychodzą). Sweetspot jak dla mnie to 3 osoby.
Jest na co czekać, 2023 rokiem wiedźmina.
Wypraska to majstersztyk, karty w koszulkach w deluxe się mieszczą jak złoto, a składa się to 2 minuty po rozgrywce.
Edit: Jeżeli przeciągnięcie atak na potwora i będziecie grindować za długo to walki oczywiście będą jednostronne, ale jest to kwestia ogrania i na początku ciężko wydedukować kiedy możesz zaatakować potwora. Z każdą kolejną rozgrywką gracze próbują szybciej walczyć ze stworem i lawirować na granicy życia i śmierci.





Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 01 mar 2021, 19:04
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 12 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Jesteś w stanie wypowiedzieć się na temat regrywalnosci tytułu?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2023, 22:18 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: CYTOWANIE
Powód: CYTOWANIE