Aj spokojnie


No nie do końcabajbaj pisze: ↑13 cze 2023, 10:35Pojawiło się, bo przyszło dla wspierających na gamefound. W sklepie pojawi się, gdy wszyscy wspierający będą obsłużeni. To ten sam druk. W sklepie ten pakiecik to 130 euro.Pynio pisze: ↑13 cze 2023, 10:28 Tylko angielski. Historii tutaj nie ma za wiele, a jak się za to bierze Portal, to może być ciekawie. Zwłaszcza, że jest to tytuł dość złożony, jeśli chodzi o obsługę Gearlocków i bardzo duże znaczenie mają tutaj słowa kluczowe.
Czy ktoś wie może jak wygląda sprawa zakupu w sklepie czipteory dodatku unbreakable + 40 waves itp? Jest napisane chyba 3-4 kw 2023, a widzę na olx, że coś już się pojawiło (wprawdzie w śmiesznych cenach).
Swoją drogą akurat na tej kampanii, to wspierający z PL nie zyskali nic finansowo, po prostu szybciej dostaną grę. Dolar był droższy niż teraz euro, a jeszcze doszedł VAT.
Mam nadzieję, że pudełka do TC się jednak w sklepie pojawią. Kiedy kończyła się zbiórka nie miałem jeszcze skrzyni, a mam wersje pierwszą więc nie mam już pudełek na nowe rzeczy :/
No ja akurat mówiłem jedynie o Unbreakable w stosunku do zakupu tego w sklepie CTG.bajbaj pisze: ↑13 cze 2023, 18:31 No jednak nie. Za dolka płaciłem 4,55. U mnie wyszło dokładnie 50 PLN mniej niż wczoraj wychodziło w sklepie, a w międzyczasie było co najmniej 15% inflacji. Darmowe dodatki w zasadzie zrekompensowały VAT. Żeby nie było - nie twierdzę, że na ksach trzeba zyskiwać. Cieszę się, że ich wsparłem i mam wszystko (w tym niedostępne w sklepie pudełka do TC - to pominąłem w porównaniu).
Ok, teraz rozumiemmiltonsec pisze: ↑13 cze 2023, 19:04No ja akurat mówiłem jedynie o Unbreakable w stosunku do zakupu tego w sklepie CTG.bajbaj pisze: ↑13 cze 2023, 18:31 No jednak nie. Za dolka płaciłem 4,55. U mnie wyszło dokładnie 50 PLN mniej niż wczoraj wychodziło w sklepie, a w międzyczasie było co najmniej 15% inflacji. Darmowe dodatki w zasadzie zrekompensowały VAT. Żeby nie było - nie twierdzę, że na ksach trzeba zyskiwać. Cieszę się, że ich wsparłem i mam wszystko (w tym niedostępne w sklepie pudełka do TC - to pominąłem w porównaniu).
Za wszystko wychodzi 145euro bez promosow plus ew. wysyłka, a tam wyszło ok 100dolcow
Też mi się spodobał na pierwszy rzut oka. Na razie chcę ograć postaci z podstawki, ale Statuc leci na kolejne rozgrywki.
Głównie do tego chyba się nadają, by odciągać uwagę i blokować ruch przeciwników. A przy okazji mogą jeszcze skubnąć, czasem nawet dotkliwie. Osobiście bardzo lubię rosomaka (Wolverine). Cecha hardy wydłuża jego żywotność i to naprawdę robi różnicę, kiedy taki towarzysz buja się po macie przez trzy rundy (a czasem nawet i dłużej, jak szczęście dopisze).
Ja z kolei zagrałem może raz czy dwa na niższym poziomie, dla mnie Legendary to jest bazowy, ale pierwszy pojedynek czasem rozgrywam ponownie po przegranej(no nie chce mi się iść dalej, jak w sumie takiej podstawy nie przejdę, a wręcz czasem bawię się setnie jak powtarzam tą walkę 3-5 raz, bo wylosowałem taki gnojący układ. Jak kiedyś pisałem, nigdy nie rozbijało się to o rzuty, bo z tego powodu powtarzanie to lamerstwo, ale o taktykę). Jak napisałeś, doświadczenie % i widać od ręki kogo trzeba lać, a od kogo uciekać jak najdłużej. Jak się też gra daną paczką gearlocków, któryś raz to nawet można jakieś taktyki ponownie wykorzystywać i to też jest świetne.Dhel pisze: ↑18 cze 2023, 19:49 Nie wiem czy to kiedyś pisałem, doświadczenie z grą robi swoje, w przeszłości grałem na heroic by jakoś zrównoważyć trudny początek, No nie wyobrażałem sobie gry na najtrudniejszym poziomie. Teraz w domyśle wybieram legendary, coś co kiedyś wydawało się nie do przejścia jest osiągalne a wygrane są mega satysfakcjonujące. Ta gra ma coś czego brakuje mi w hoplo, tutaj jak wyciągamy czasami złolców na matę to zadaje sobie pytanie’jak ja mam to do jasnej ciasnej wygrać??!?’ A po wygranej: ‚co tu się w sumie stało?’
Ja też za nią specjalnie nie przypadam. Zwierzęta nigdy nic mi nie działały bo padały zwykle od jednego ataku a jeśli dobrze pamiętam aktywują się dopiero przy kolejnej turze Ghilie więc zwykle nie dotrwały do tego czasu. Pułapki spoko ale bardziej na zasadzie głupiej radochy, że zlolec w nie wdepnął niż by odwróciły losy bitwy. Ghiliie jest strzelcem i to ją ratuje.Curiosity pisze: ↑19 cze 2023, 09:43 Mnie już Ghillie trochę nudzi. Moim zdaniem on nie ma zbyt fajnych skilli i jak nim gram, to zawsze rozwijam głównie Atak i Zręczność. We wczorajszej rozgrywce doszedłem do 7 kości ataku i więcej mi się nie chciało. Taktyka grupy to przyjmować na siebie lepy po to, żeby Ghillie robił headshoty. Zwierzaków nie lubię, pułapki okay, Multishot okay, reszta sytuacyjna.
Ja jestem Figmentem zawiedziony. Grałem nim 14 dni. W późnym etapie rozwoju szedłem już tylko w atak i zręczność. Skille mocno sytuacyjne i przydatne właściwie tylko te, które manipulują rundą i te, w których na początku każdej rundy coś dają. Cofając licznik rundy można całkiem sporo zadać w ten sposób Dmg lub zdobyć gnaty. Mocną stroną jest atak na odległość i backup plan, słabą stroną oprócz skilli jest też wąskie active przez co nie ma sensu iść mocno w def bo i tak nie ma na to miejsca. Backup plan całkiem spoko. To właśnie backup planem manipulowalem licznikiem rundy (skilli z tym związany na kości to absurd skoro ma się to w backup planie) a przy odpaleniu Be kind Rewind (czy jakoś tak, backup za 5 gnatów) potrafił zadać kosmiczne obrażenia, zdarzało się, że rzucałem ponownie 7 kościami ataku. Ostatecznie Figment przy wysokim rozwoju pozwalającym zbierać sporo gnatów był w stanie w jedną rundę pokonać złolca 20pkt.
Jednak skill daje większy zakres manipulacji 2-3 i właśnie można dozbierać do "be kind" chargem zamiast zużyć 4-6 kości na taki sam efekt używajac bp
Fajnie, że ktoś widzi przewagę skilla. Ja nadal uważam, że punkt treningu lepiej poświęcić na coś czego nie jestem w stanie osiągnąć backup planem. Skill jest podatny na losowy rzut i jest jednorazowy na bitwę. Wolę przestawiać rundy backup planem. Gnaty u Figmenta zbiera się dość łatwo bo jeśli nie jestem w stanie wykorzystać żadnego sensownego backup planu to robię ten za (1) gnat pozwalający dodać kolejnego gnata nie zużywając żadnego. Ale ok, rozumiem że ktoś może pójść w tego skilla dla natychmiastowego przestawienia o 2-3 rundy.
Napiszesz wrażenia z rozgrywki?
O, właśnie. Jak oznaczacie tego Fantoma? Jest w pudełku, kostka, żeton? Kumpel pytał czy mam coś takiego, ale wszystko miałem już przełożone do Trove`a i nie bardzo wiedziałem co to by miało być.
Jest żeton przypisany do niego. Pełnowymiarowy szton tak jak zwierzaki mają w Ally Packu. Zdjęcia w necie nie mogę znaleźć ale jest w kolorze zetonu Figmenta, dwustronny, przedstawia jakąś zjawę (mało czytelne coś).
Ostatnie partie grałem w lutym 2022, więc trochę czasu minęło i nie wiem też, czy ostateczna wersja się znacząco zmieniła od tego, w co grałem. Testowałem tylko tryb solo w swoich partiach, na co CTG pozwalało. Pierwsze partie z tego co pamiętam to była trochę męka, trudno mi było ogarnąć jak stawiać kule, kiedy najlepiej je przywoływać - szczególnie grając tylko nią. Dopiero przy trzeciej partii to mniej więcej pojąłem (wtedy też był okres, gdzie CTG zmieniło też trochę działanie Polaris, ale już nie pamiętam różnic dokładnie), miałem mega fun z rozstawiania i przywoływania kulek. W sumie chyba najfajniejsza "łamigłówka" jeśli chodzi o nowych gerlocków, którymi grałem. Fajny też jest skill Delve - w recovery phase możesz użyć kości, żeby np. znaleźć jakiś skarb (np od razu trove loot), ale to trochę push your luck, bo możesz robić przerzuty, ale możesz też wylosować dodatkowych baddies do nastepnej walki albo dostać true dmg. Finalnie mega mi się ten gearlock podobał, chyba najbardziej z tych, które testowałem (Carcass, Polaris, Static) - a pierwsze dwie partie nią były dla mnie totalnie nieciekawe. Na pewno będzie to jeden z gearlocków, które sobie dokupię