Idea tej gry i kilku innych:
Każdy z graczy ma trzy drużyny po cztery pionki, drezynę do poruszania się pod ziemią i inne udogodnienia. ***
Dwóch graczy ma swoje zadania do wykonania na określonym terenie. W przypadku "obrońców" w podziemiach pomiędzy zamkiem Książ obok Wałbrzycha a "Polną Zdrój" w Wleniu.
Po drodze każdy gracz rozmieszcza "skarby" i "pułapki".
Kiedy ich drogi się przetną dowiedzą się o tym. Muszą przystąpić do walki. Ten kto zwycięży pozna trasę, którą szedł przegrany. To zwiększa możliwość znalezienia "po drodze" skarbu.
O niektóre fanty trzeba "wezwać" przeciwnika do walki.
Mam instrukcję w pdf. Wykonałem trzy sztuki gry do testowania. Tu grafika jest uproszczona ( bo nie o nią mi chodzi ). Chciałem sprawdzić czas rozgrywki, jej atrakcyjność, ewentualne błedy w regulaminie.
Są dwie wersje : gra stołowa bez elektroniki
gra stołowa z elektroniką ( atrakcyjniejsza) widać na załączonych obrazkach. Zapraszam do dyskusji, testowania lub pełnej współpracy.



