Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
poxi
Posty: 250
Rejestracja: 28 kwie 2020, 21:37
Has thanked: 56 times
Been thanked: 116 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: poxi »

Seykan pisze: 04 paź 2021, 19:47 [...]
P.S. Nie poruszyłem pewnie z połowy innych rzeczy, które mi wpadły w oko, ale to i tak jest chyba najdłuższy post jaki tutaj napisałem, mi już się nie chce pisać, a nikomu nie chce czytać^^
Chciałem tylko napisać, że przeczytałem i szanuję. Nie mam obecnie czasu obejrzeć 4h filmów, więc taki post jest bardzo pomocny. Dziękuję.
Awatar użytkownika
Seykan
Posty: 743
Rejestracja: 19 mar 2020, 11:57
Has thanked: 155 times
Been thanked: 158 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Seykan »

poxi pisze: 04 paź 2021, 20:27 Chciałem tylko napisać, że przeczytałem i szanuję. Nie mam obecnie czasu obejrzeć 4h filmów, więc taki post jest bardzo pomocny. Dziękuję.
Wcale się nie dziwię ;) 4h to bardzo dużo i sam myślałem, że obejrzę tylko pierwszy cykl - 1,5h, ale się wkręciłem no i poszło. Tutaj miałem trochę wątpliwości, nie chciałem wydawać takiej kasy w ciemno, a teraz mam pewność.

Mam jeszcze kilka przemyśleń, np. to, że przy deterministycznej walce może traci się trochę z tych intensywnych emocji, czy to radości czy gniewu, ale spokojnie mogę sobie wyobrazić jak z wypiekami na twarzy kalkuluję co i jak zagrać aby wjechać komuś na rejon :D
Albo to, że to gra wysoko punktująca - niektórzy tego nie lubią bo odbiera to trochę wagi pojedynczym punktom. Jednak tutaj mi to naprawdę pasuje. Między "grałem w epicką grę o podboju w kosmosie, wygrałem z wynikiem 30 punktów", a "grałem w epicką grę o podboju kosmosu, wygrałem grę z wynikiem 400 punktów" jakoś całkiem nieźle brzmi te drugie.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: XLR8 »

Seykan pisze: 04 paź 2021, 20:35 Wcale się nie dziwię ;) 4h to bardzo dużo i sam myślałem, że obejrzę tylko pierwszy cykl - 1,5h, ale się wkręciłem no i poszło. Tutaj miałem trochę wątpliwości, nie chciałem wydawać takiej kasy w ciemno, a teraz mam pewność.

Mam jeszcze kilka przemyśleń, np. to, że przy deterministycznej walce może traci się trochę z tych intensywnych emocji, czy to radości czy gniewu, ale spokojnie mogę sobie wyobrazić jak z wypiekami na twarzy kalkuluję co i jak zagrać aby wjechać komuś na rejon :D
Albo to, że to gra wysoko punktująca - niektórzy tego nie lubią bo odbiera to trochę wagi pojedynczym punktom. Jednak tutaj mi to naprawdę pasuje. Między "grałem w epicką grę o podboju w kosmosie, wygrałem z wynikiem 30 punktów", a "grałem w epicką grę o podboju kosmosu, wygrałem grę z wynikiem 400 punktów" jakoś całkiem nieźle brzmi te drugie.
Grałem w abstrakcyjną sałatkę punktową w której 1/3 czasu gry to liczenie punktów i osiągnąłem ich 400. Brzmi bardzo emocjonująco.
Awatar użytkownika
Seykan
Posty: 743
Rejestracja: 19 mar 2020, 11:57
Has thanked: 155 times
Been thanked: 158 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Seykan »

XLR8 pisze: 04 paź 2021, 21:15 Grałem w abstrakcyjną sałatkę punktową w której 1/3 czasu gry to liczenie punktów i osiągnąłem ich 400. Brzmi bardzo emocjonująco.
Zależy co dla Ciebie jest emocjonujące, a i pisałem, że wysokie punktowanie pasuje tej grze, trochę inne rzeczy.
A z tym 1/3 czasu gry przeznaczonym na liczenie punktów przesadzasz. Punkty w trakcie cyklu rzadko się liczy, najczęściej pod jego koniec. Więc masz w trakcie gry 3 punktowania, z czego pierwsze jest błyskawiczne, drugie trochę dłuższe oraz trzecie zdecydowanie za długie. Każdy cykl to średnio 5 tur dla każdego gracza, więc jest tej gry trochę zanim dochodzi do przerwy.
Jak sam widziałeś na filmie od GR! oni liczyli punkty po kolei aby widz mógł ogarnąć z czego się co bierze - nie widzę powodu dla którego punktować nie można symultanicznie. Do tego Turczi grał zdalnie i był to po prostu filmik pokazowy / instruktażowy.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1055
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 630 times
Been thanked: 776 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Abizaas »

XLR8 pisze: 04 paź 2021, 21:15
Grałem w abstrakcyjną sałatkę punktową w której 1/3 czasu gry to liczenie punktów i osiągnąłem ich 400. Brzmi bardzo emocjonująco.
Lepiej rzucać kośćmi, bo to takie emocjonujące :D sam nie kupię Voidfalla ale myślę, że dobrze że pojawiają się gry które idą w nowym kierunku. Po co nam kolejny Ti4?

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
sasquach
Posty: 1906
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 978 times
Been thanked: 620 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: sasquach »

Seykan pisze: 04 paź 2021, 19:47 Walka jest ciekawsza niż myślałem.
Faktycznie brzmi to trochę jakby cały ciężar emocji z walki był położony na zabawie w kota i myszkę - kto i jak się przygotuje do konfrontacji, a sama walka to tylko formalność. Jestem na tak.
Awatar użytkownika
Seykan
Posty: 743
Rejestracja: 19 mar 2020, 11:57
Has thanked: 155 times
Been thanked: 158 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Seykan »

sasquach pisze: 04 paź 2021, 22:02 Faktycznie brzmi to trochę jakby cały ciężar emocji z walki był położony na zabawie w kota i myszkę - kto i jak się przygotuje do konfrontacji, a sama walka to tylko formalność. Jestem na tak.
Dokładnie, Turczi na BGG w wątku gdzie pytałem o rywalizację w grze 2 osobowej pisał, że często jest sytuacja w stylu "Mexican standoff", więc gracie pasywnie agresywnie, tym samym wpływając na decyzje przeciwnika. Nietrudno mi sobie to wyobrazić. Pisał też, że są scenariusze, gdzie walki jest dużo, mają wrzucić taką agresywną rozgrywkę bliżej końca kampanii, rozgrywka na 3 osoby - on, Buckle oraz playtester.
poxi
Posty: 250
Rejestracja: 28 kwie 2020, 21:37
Has thanked: 56 times
Been thanked: 116 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: poxi »

Zrobiłem swoje rozeznanie, jako, że kampania zmierza ku końcowi i jednak nie wspieram.
Mam wrażenie, że gra jest bardziej "fiddly", niż zaawansowana. Trochę, jak Imperium: Classics/Legends, w końcu to ten sam autor. Mnogość zasad i ikon sprawi, że "trzeba będzie" ją regularnie ogrywać, by był sens do niej wracać i mieć przyjemność z gry. Patrząc na swoje wcześniejsze doświadczenia z grami, które wymagały wysokiego progu wejścia, ale przede wszystkim wysokiego progu powrotu, widzę, że to nie dla mnie.
Początkowo posty, które porównywały tę grę do połączenia Through the Ages i Spirit Island wydały mi się bardzo zachęcające, bo obie te gry uznaję za bardzo dobre, ale obu nie mam w kolekcji, bo dużo wygodniej i szybciej jest mi grać w ich cyfrowe wersje.
Szkoda, bo gra wygląda świetnie, ale co mi z ładnego pudełka z ładną grą, która ostatecznie będzie tylko leżeć i zajmować miejsce.
Już teraz patrząc na półkę swoich gier i instrukcję do Voidfalla, kilka innych tytułów bardziej przykuwa moją uwagę, jako obietnica lepiej spędzonego czasu.
kapturek
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2021, 21:38

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: kapturek »

Po obejrzeniu dwóch tutoriali z rozgrywką oraz pobieżnym przejrzeniu instrukcji, zdaje mi się, że takie "Zakazane Gwiazdy" (świetna gra!) mają więcej mikro zasad niż "Voidfall". Co więcej, są bardziej intuicyjne niż w Zakazanych i myślę, że ogarniam grę na tyle dobrze, że byłbym w stanie ją tłumaczyć współgraczom. Sam się mocno zastanawiam nad wsparciem gry prócz ostrożnego 1 euro, ponieważ nie zawsze sobie radzę z ciężkimi tytułami (np. wspomniane "Through the Ages" - szczególnie elementy związane z militarią, ale ogólnie ta gra mnie srogo zawiodła i po prostu nie mam chęci dalej zagłębiać się w nią, lub tacy "Alchemicy" z Golemem, gdzie ten dodatek to już dla mnie za duży chaos wprowadza). Ostatecznie pewnie sobie załatwię ten Galactic Box, bo prócz Brassa nie mam żadnego innego fajnego euro, ale póki co cierpliwie obserwuję ;).
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4259
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 278 times
Been thanked: 988 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: brazylianwisnia »

poxi pisze: 15 paź 2021, 14:04 Zrobiłem swoje rozeznanie, jako, że kampania zmierza ku końcowi i jednak nie wspieram.
Niby doskonale to rozumiem bo mam na polce Anachrony i Lisboa które cierpia na to samo ale mimo wszystko uwielbiam te gry. No i nie mam z tym problemu ze będzie leżeć na półce aż załapie kolejny raz faze, kilka razy zagram i trafi do poczekalni na 2 lata by znów odkurzyć.
Sprzedam:ATO, Oathsworn, Lords of Ragnarok,eurasy, inne
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: drzewko »

Jestem po całej grze, więc mogę rzucić garść przemyśleń

Suche fakty:
Gralismy w 3 osoby, w sumie na raty, pierwsze posiedzenie: tłumaczenie + 1 cykl, drugie posiedzenie: 2 i 3 cykl.
Wyniki punktowe: 300 - 350 - 400 (szacunkowo, plus minus 15 punktów)
Ilość konfliktów miedzy graczami: 0
Czas rozgrywki: 4h (ale na 3 osoby mysle ze mozna spokojnie sie w 2-2,5h zmieścić) niestety TTS nie jest najlepszym rozwiazaniem dla tej gry :)

Przemyślenia:
- W obecnym kształcie atak na drugiego gracza jest raczej nieopłacalny, nie daje to punktów zwyciestwa, i zazwyczaj sa inne bardziej optymalne ruchy
- w trakcie trwania cyklu bardzo czesto dochodzi do sytuacji w której w sektorze powstaje sciana voidbornów nie do przebicia
- czasami akcje się kombią w taki sposób, że idzie sie pogubić, gdy odpalasz akcje która odpala drugą akcje która pozwala Ci podnieść sie na torze i ztriggerowac odpalenie trzeciej akcji - jest to bardzo satysfakcjonujace, ale szczegolnie na tts mozna sie w tym pogubic
- pierwszy gracz mimo, ze dostaje gorszy bonus na start rundy to moze wybrać jedną z dwóch kart 'polityki'? co było naszym zdaniem bardzo dużą przewagą
- strasznie mi sie podba walka deterministyczna w tej grze(nie spodziewalem sie tego) - w pewnym momencie rozgrywki mialem sytuacje, gdzie obu graczy mogli mnie zaatakowac i zajac moje najcenniejsze sektory - spedzilem chwile czasu, zeby wybrac odpowiednie akcje i odpowiednie kombo z tych akcji, zeby uniemozliwic im zajecie tych sektorów (wymagalo to jednoczesnie kupienia odpowiedniej technologii, i wybudowania odpowiednich budynków obronnych wraz z przegrupowaniem wojsk) - ale napięcie na granicy było duże
- nieumiejętne kładzenie korupcji skutkuje w tym, że łatwo sie przyblokować z agendami
- obsluga gry jest upierdliwa, szczegolnie gdy np zdobywasz nowa gildie na planecie z X populacji - trzeba pamietac, zeby przestawiac te suwaki przychodu
- ta gra bedzie podatna na paraliż decyzyjny - jest bardzo duzo mozliwosci i jak ktos ma w grupie optymalizatora to nie wiem czy grupa sie nie zanudzi
- ogolnie gralo mi sie bardzo przyjemnie, czas minął bardzo szybko, chociaz jeden z moich wspograczy (optymalizator) powiedzial, ze to jest ten typ gry po ktorej czuje sie mega zmeczony i nieusatysfakcjonowany mimo, ze wygrał

Co ciekawe, większość zastrzeżeń i uwag które mam zostały już zaadresowane : https://boardgamegeek.com/thread/274229 ... update-agg - także ta nowa wersja gry która pojawi sie na tts za jakis czas bedzie sie różnić od tej obecnie.

Szczerze, to gdyby ta gra byla w obecnej formie, to bym nie wsparł, ale jako, że te zmiany z postu na bgg w mojej opinii bardzo tej grze pomogą, więc raczej jestem pełen pozytywnych mysli :)
Awatar użytkownika
Tachion
Posty: 426
Rejestracja: 24 sty 2019, 00:16
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 180 times
Been thanked: 210 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Tachion »

No akurat Turczi i te jego szczegółowe tłumaczenia to bardzo fajna rzecz, czy na bgg, czy w komentarzach zawsze fajnie wytłumaczy i zilustruje swoje podejście do zmian. Bardzo dobrze się to czyta i poznaje proces myślowy. Ja akurat spasowałem przy Voidfall, bo za dużo kombinowania i zbierania punkcików jak na mój gust (chociaż Anachrony bardzo przyjemne) to gra może tylko zyskać po tych zmianach.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1055
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 630 times
Been thanked: 776 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Abizaas »

drzewko pisze: 21 paź 2021, 10:44 Jestem po całej grze, więc mogę rzucić garść przemyśleń
Gralismy w 3 osoby
Jak Ci się wydaje, czy warto wesprzeć late pledgem jeżeli w planach mam głównie grę w dwie osoby? Zawsze podobały mi się gry typu Space 4X, ale

Ti4 odpada ze względu na zbyt dużą ilość czasu i słabe skalowanie
Eclipse wypadał dużo lepiej, ale w dwie osoby miał 0 interakcji
Space Empires 4X wymaga kąpieli oczu po rozgrywce

więc zastanawiam się nad Voidfallem. Nie chodzi mi o politykę czy dużo walki, bardziej o klimatyczną rozgrywkę w rozwijanie swojego małego imperium i latanie statkami. A graliście w tryb kooperacyjny?

Jedyne co sprawia, że jeszcze nie pledgowałem to cena :D więc chyba sam spróbuję zagrać na TTS i sprawdzę.

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: drzewko »

Abizaas pisze: 19 sty 2022, 19:37
drzewko pisze: 21 paź 2021, 10:44 Jestem po całej grze, więc mogę rzucić garść przemyśleń
Gralismy w 3 osoby
Jak Ci się wydaje, czy warto wesprzeć late pledgem jeżeli w planach mam głównie grę w dwie osoby? Zawsze podobały mi się gry typu Space 4X, ale

Ti4 odpada ze względu na zbyt dużą ilość czasu i słabe skalowanie
Eclipse wypadał dużo lepiej, ale w dwie osoby miał 0 interakcji
Space Empires 4X wymaga kąpieli oczu po rozgrywce
Z testowaniem na tts bym się jeszcze chwile wstrzymał, maja w niedługim czasie udostępnić updatowane zasady. Ja wtedy na pewno jeszcze będę testował i pewnie nawet wariant dwuosobowy wiec napisze swoje przemyślenia.

W TI i eclipse grałem mnóstwo razy, ale na dwie osoby bym tych gier nie zaproponował. Natomiast po pierwszej rozgrywce w voidfall mam wrażenie ze gra dwuosobową powinna jak najbardziej być ok.
Awatar użytkownika
Hexor
Posty: 49
Rejestracja: 26 gru 2022, 23:56
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: Hexor »

Jaki jest status tej gry? wyszła, będzie wydana, co z wersją PL ktoś coś kojarzy?
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3519 times
Been thanked: 3524 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: japanczyk »

Hexor pisze: 16 cze 2023, 13:58 Jaki jest status tej gry? wyszła, będzie wydana, co z wersją PL ktoś coś kojarzy?
Wystarczy spojrzec na Kickstartera - w produkcji
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Voidfall (2022) - Nigel Buckle, Dávid Turczi

Post autor: drzewko »

japanczyk pisze: 16 cze 2023, 14:02
Hexor pisze: 16 cze 2023, 13:58 Jaki jest status tej gry? wyszła, będzie wydana, co z wersją PL ktoś coś kojarzy?
Wystarczy spojrzec na Kickstartera - w produkcji
raczej w transporcie
Awatar użytkownika
rav126
Posty: 817
Rejestracja: 27 paź 2010, 00:56
Has thanked: 426 times
Been thanked: 522 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: rav126 »

Spoiler:

Obrazek
July 28, 2023
The Manchester Maersk has arrived at its destination today, unloading should take a few days in Gdansk. In the meantime, we have already started the customs clearance process to ensure that the containers arrive at the Green Logistics Polska warehouse as soon as possible. They will start sending out the first packages in a few weeks.
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1424
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 168 times
Been thanked: 207 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Błysk »

Ciekawe czy będzie gdziekolwiek w sklepach, czy jak zwykle we wspaniałej erze kickstartera gra nie do dostania jeśli przegapiło się zbiórkę...
Awatar użytkownika
nidhog
Posty: 1785
Rejestracja: 08 gru 2018, 22:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 21 times
Been thanked: 399 times
Kontakt:

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: nidhog »

Błysk pisze: 17 sie 2023, 21:02 Ciekawe czy będzie gdziekolwiek w sklepach, czy jak zwykle we wspaniałej erze kickstartera gra nie do dostania jeśli przegapiło się zbiórkę...
Jest do dorwania po sklepach. Zarówna wersja wypas z ks jak i zwykle. Oczywiście w takich, które wsparły kampanię.
Moje zbiórki - szczegóły: tu
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1424
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 168 times
Been thanked: 207 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Błysk »

nidhog pisze: 17 sie 2023, 21:18 Jest do dorwania po sklepach. Zarówna wersja wypas z ks jak i zwykle. Oczywiście w takich, które wsparły kampanię.
Zatem jestem ślepy, bo szukałem, ale poszukam bardziej.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2023, 21:43 przez Błysk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1707
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 909 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: XLR8 »

Nie mogę się doczekać pierwszych opinii na forum jak tylko uda się komuś zagrać. Oglądałem cały gameplay na HC i nawet Edward wyglądał na zagubionego. Dla mnie ta gra to jakiś komsos,.ale niestety w negatywnym znaczeniu.
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 250 times
Been thanked: 59 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: brutusss »

Błysk pisze: 17 sie 2023, 21:39
nidhog pisze: 17 sie 2023, 21:18 Jest do dorwania po sklepach. Zarówna wersja wypas z ks jak i zwykle. Oczywiście w takich, które wsparły kampanię.
Zatem jestem ślepy, bo szukałem, ale poszukam bardziej.
Zatu ma angielska wersję od ręki ale to ~140 euro (z przesyłką i vat-em) i do tego jeszcze cło doklepią :)
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1424
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 168 times
Been thanked: 207 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Błysk »

brutusss pisze: 17 sie 2023, 21:49
Zatu ma angielska wersję od ręki ale to ~140 euro (z przesyłką i vat-em) i do tego jeszcze cło doklepią :)
Nie no, o sklepy w Polsce mi chodziło i mniej lub bardziej normalną dystrybucję. :)
Awatar użytkownika
eson83
Posty: 82
Rejestracja: 06 mar 2023, 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 9 times
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: eson83 »

Błysk pisze: 17 sie 2023, 22:04
brutusss pisze: 17 sie 2023, 21:49
Zatu ma angielska wersję od ręki ale to ~140 euro (z przesyłką i vat-em) i do tego jeszcze cło doklepią :)
Nie no, o sklepy w Polsce mi chodziło i mniej lub bardziej normalną dystrybucję. :)
W PL jeszcze nie ma ... przynajmniej nie znalazłem w żadnym ze sklepów u nas.
Mam wielką słabość do kosteczek na hexach ...
BGG: eson83
Aktualnie pozbywam się: tutaj info
ODPOWIEDZ