Swoją drogą, na przykładzie Planet Unknown i Portalu można pokazać błędne wdrożenia Omnibusa i ogólne patologie sprzedażowe:
- Pakiet Ulepszeń z "bonusem" w postaci plastiku kosztował 190 zł, a bez bonusu 170 zł - taki to rodzaj bonusu, co wpływa na cenę
- "Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 199,95 zł" - ktoś to widział w tej cenie? Od samego początku jest w "promocyjnej", po prostu marketingowo trzeba coś przekreślić żeby klient czuł promocję. Częsty problem lub celowe działanie w wielu sklepach.
- Najniższą ceną zestawu za 170 zł powinna być ta poprzednia, 190 zł. Jedyny wyjątek byłby przy sprzedaży obu produktów pod innym EAN-em, co jest możliwe w tym przypadku. Ale wtedy trudno byłoby obronić nazywanie elementu zestawu "bonusem" i ogólnie nazywanie tych dwóch produktów tak samo ("Zestaw ulepszeń").