Jest sobie zamek do zbudowania. Gracz jest budowniczym. Jego celem jest takie zarzadzanie swoimi zasobami zeby zdobyc najwiekszy prestiz (w punktach prestige points ktore zdobywamy za budynki i w royal favour). Ma 6 roboli Edkow/Zenkow do pomocy. W kazdej turze kladzie sie po jednym lub wiecej Edkow(placac za to w denarach) na wybranym przez siebie budynku lub zamku.
Jesli polozysz go na budynku to zazwyczaj dostajesz cos co produkuje ten budynek (jedzenie, drewno, kamien, ubranie, zloto lub denary).
Sa tez budynki ze specjalnymi zdolnosciami, architekci pozwalaja budowac dodatkowe budynki, stajnie zmieniaja kolejnosc graczy, joust field pozwala na zwiekszenie royal favor.
Royal favor to taka tabelka 5x5 gdzie przesuwasz swoj znacznik po kazdym zwiekszeniu RF (mozna to robic w joust field, budujac budynki, w fazie budowania zamku). Im dalej jest znacznik tym lepiej bo zyskujesz lepsze rzeczy, np. wiecej gotowki, jakies surowce, tansze budowanie lub prestige points (1-5 pkt).
W fazie budowania w zamku, gracze jesli postawia swojego robola na zamku, moga stawiac tam swoje "domki", kosztuje to 3 rozne surowce ale jednym z nich musi byc jedzenie. Mozna budowac wiele domkow, ten kto wybuduje najwiecej dostaje Royal Favor.
Miejsce gdzie budujesz budynki to taka droga wychodzaca z zamku, po niej podrozuje Balliff i Provost. Jesli Balliff dojdzie do konca gra sie konczy i nastepuje podliczanie dodatkowych Prestige Points za zloto pozostale surowce i denary.
Provost'em mozna w ograniczony sposob sterowac za pomoca budynku Merchant's Guild (w przod lub tyl o 3 miejsca). Co nam daje provost? Wszystkie budynki za nim (blizej zamku) mozna uzywac, wszystkie przed nim nie dzialaja. Provostem mozna takze kierowac (o 3 w przod lub tyl) na koncu tury placac za kazdy ruch jeden denar. Roboli kladzie sie wczesniej na budynki co sprawia ze mozna zepsuc plany graczom umiejetnie sterujac provostem i nie pozwalajac na produkcje niektorym budynkom.
Takie sa zasady w skrocie. W grze wychodzi cala ich miodnosc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[/b]