A do marudzących na to, że to nie wydali to w formie dodatku:

wg. instrukcji to jest dodatek

Pewnie wstępnie miało być wydane jako dodatek, ale zdecydowali inaczej.
No przecież Ix i Immo miało overlaye. Można by zrobić taki overlay na całą planszę xdSetkiofRaptors pisze: ↑27 paź 2023, 08:50No z takim kimś jak ty to nie pogadam, bo się nie da. Jak dla kogoś argumentem jest "spokojnie by się dalo" ale jest niezdolny do podania tego sposobu to już nic nie poradzę. Powiedz jak byś to zrobił i co by się zmieniło cenowo, jaki miałoby to ekonomiczny sens.Spoiler:
KAZDE POLE na mapie jest inne, rozumiesz to? Póki co mam ochotę machnąć na ciebie ręką i skończyć dyskusję.
Dorzucę tu jeszcze koledze do pieca bo widzę, że go nosiSetkiofRaptors pisze: ↑27 paź 2023, 08:50
KAZDE POLE na mapie jest inne, rozumiesz to? Póki co mam ochotę machnąć na ciebie ręką i skończyć dyskusję.
Kolego odpuść; jeśli szukasz powodów wydania Uprising jako osobnej gry, zajrzyj do dzienników projektanta - masz tam zarówno powody jak i proces, który do tego doprowadził. Jeśli to Cię nie przekonało, to przypadkowi ludzie na forum też nie mają szans. Inna sprawa, że nikomu raczej nie zależy na przekonywaniu Cię, a raczej zrozumieniu argumentów, które miałbyś mieć. Na razie wygląda na to, że osobą sfrustrowaną samym Uprisingiem jesteś Ty, a reszta frustruje się co najwyżej Twoim brakiem chęci zrozumienia tego, co się do Ciebie pisze. Rozumiemy, nie przepracowałeś emocji, które wywołała u Ciebie forma wydania i potrzebowałeś to z siebie wyrzucić, misja zakończona, możesz lecieć dalej.
Informuję Cię po prostu jak wyglądają Twoje wiadomości. Marketing to marketing, oczywiście, że podłączyli się pod drugą część filmu. Natomiast jest dużo powodów, dla których jest to osobna gra i merytoryczne byłoby ewentualne podjęcie dyskusji o nich. Rozumiem, że Cię nie przekonują i nie mam zamiaru próbować tego zmienić. Skoro prosisz o uszanowanie swojej opinii, zrób proszę to samo i nie obrażaj ludzi, którzy mają odmienne zdanie (beton, wyznawcy etc.).Pynio pisze: ↑28 paź 2023, 11:01 Szanowny Deem - podałem Ci konkretne powody wydania Uprising. Kontrakt z Legendary. Jakoś do meritum się nie odnosisz - wydanie drugiej części łącznie z planowaną premierą filmu itd. Znak marketingowy na pudełku zobowiązuje, wystarczy połączyć kropki.
Prosiłbym żebyś mnie nie obrażał i zachował tego typu wypowiedzi dla siebie. Mam pełne prawo do wyrażania swojej opinii na temat drugiej części Diuny. Co do moich frustracji i przepracowania tematów - jak napisałem powyżej - zatrzymałbym tego typu uwagi dla siebie. Wychodzisz daleko poza tematykę forum.
Póki się nie zagra ciężko ocenić oczywiście, ale nie wiem jak można stwierdzić, że różnice są drobne. Uprising dodaje tryb 6 osobowy i wygląda jak nieco bardziej złożona gra. Nie da się mówić o re-balansie, bo moim zdaniem to zbyt delikatne określenie. Rebalans to jest jak wydajesz 2 edycje i to tu to tam zmienisz sobie cenę jakiejś karty. A tu każde pole zostało zmienione, jest też nowa talia którą widziałem pobieżnie. Na pewno różnice są istotne, na pierwszy rzut oka widać, że pole Gildii górne zostało osłabione, a pole dolne zupełnie zmienione (wody juz nie ma u Fremenów tylko tam). Więc na pewno wzięli pod uwagę feedback z tysięcy rozgrywek w cz. 1. Ale trzeba powiedzieć ze cz. 1 jest super, inaczej by tego feedbacku nie mieliAzazelek pisze: ↑28 paź 2023, 13:55 Ja się czaję na diune od dobrych dwóch lat i po wieści o wersji 2.0 wstrzymałem się z zakupem.
I teraz pytanie, warto czekać na nową wersję ?
Gdzieś swego czasu czytałem, że miał być wprowadzony jakiś re-balans pewnych kart czy pól akcji … ale czytając pobieżnie ostatnie wpisy sam nie wiem czy faktycznie różnice są istotne ??
Naprawdę, nie wiem, czy to nie jest wydumany problem graczy, którzy rozkładają grę na czynniki pierwsze i analizują wszystkie karty, poszukując optymalnych kombinacji. Grając sporadycznie ze stałą częstotliwością i nie katując tytułu, nie odczuwa się re-balansu kart, jedyna istotna różnica, jest przy wyborze postaci z dostępnych rodów przed rozgrywką. To determinuje strategię i tutaj rzeczywiście czuć różnicę i niektóre rody mają niestety łatwiej. Jednak, grając z naszą paczką, każda rozgrywka wyglądała do tej pory inaczej, stosowaliśmy odmienne strategie i każdy z nas miał zupełnie inne odczucia, co świadczy o klasie tego tytułu. Po prostu zagraj jeżeli masz możliwość w klubo-kawiarni planszówkowej lub wypożycz od kogoś. Nie mam problemu z D:IU, pewnie kupię ten tytuł, jak tylko się pojawi, jako fan świata Franka Herberta i jego syna.Azazelek pisze: ↑28 paź 2023, 13:55 Ja się czaję na diune od dobrych dwóch lat i po wieści o wersji 2.0 wstrzymałem się z zakupem.
I teraz pytanie, warto czekać na nową wersję ?
Gdzieś swego czasu czytałem, że miał być wprowadzony jakiś re-balans pewnych kart czy pól akcji … ale czytając pobieżnie ostatnie wpisy sam nie wiem czy faktycznie różnice są istotne ??
Jest to właśnie jedyna moja obawa, o której rozmawiałem z kolegą, ciężko wyczuć po samym zapisie jaki ma to wpływ na grę. Z drugiej jednak strony, on od razu napisał, że to zaleta, jak dowiedział się o ich wpływie na walkę
Najlepiej to cały zestaw. W podstawce masz kartę Shifting Alliances przez co jak będziesz grać z Immo to nigdy nie zrobisz komba Ghola+Shifting i nie zrozumiesz czemu te kombo powinno być zabronione przez konwencję genewską a przynajmniej konwencję haską.Irenicus pisze: ↑14 lis 2023, 18:23 Nie mam pierwszej Diuny i czekam na przyszły rok żeby kupić nową wersję.
Jednak biorąc pod uwagę że dodatki mają być kompatybilne, myślicie że warto teraz zaopatrzyć się w " Potętgę IX i Nieśmiertelność" czy może poczekać na wypadek gdyby miały by być ich nowe wersje ?
Jeżeli zamierzasz je łączyć z Uprising, to jak najbardziej tak. W okolicy premiery Uprising mogą zostać wyprzedaneIrenicus pisze: ↑14 lis 2023, 18:23 Nie mam pierwszej Diuny i czekam na przyszły rok żeby kupić nową wersję.
Jednak biorąc pod uwagę że dodatki mają być kompatybilne, myślicie że warto teraz zaopatrzyć się w " Potętgę IX i Nieśmiertelność" czy może poczekać na wypadek gdyby miały by być ich nowe wersje ?