Tak, każdy sam (niezależnie od przeciwnika) decyduje o mulliganie.
1. Botulus - w momencie łamania subrutyn lodu na którym go hostujesz, korzystasz z tylu żetonów wirusów ilu chcesz/potrzebujesz do łamania lodu. Każdy użyty żeton wirusa usuwasz.
2. Leech - działa podobnie jak Botulus, czyli w momencie interakcji z lodem decydujesz ilu żetonów wirusów używasz (usuwasz z karty), żeby obniżyć siłę tego jednego konkretnego lodu. Przy interakcji z kolejnym lodem (nawet podczas tego samego runu) musisz ponownie używać żetonów wirusów żeby obniżyć siłę kolejnego lodu (jeśli oczywiście tego potrzebujesz).
4. DZMZ - tak, plus 2 pamięci i pierwszy program w turze 2 taniej.
5. Jailbreak - jeśli run jest successful najpierw dobierasz kartę, następnie masz dostęp do serwera, czyli kart.
6.Verbal - to karta unikatowa, może być tylko jedna na stole (jedna zrezowana jeśli dotyczy to unikatowej korpo).
7. Ansel - tak, możesz użyć lodołamacza lub klików, lub mieszać te metody, część z lodołamacza, a część z klików jak brakuje Ci kasy
8. Bran - tak, przy czym nadal musi ponieść koszt ewentualnego zrezowania jeśli do niego runner podejdzie, zawsze może zrobić jack out bo to nie będzie pierwszy lód na serwerze.
9. Restoring Humanity - wystarczy jedna dowolna karta.
10. Reality Plus - tak, dwie różne tury, w obu pierwszy tag dla runnera to wybór korzyści dla korpo.
11. Spin - rezujesz dociagasz dwie karty. Kiedy Ty usuniesz Spin Doctora z gry, możesz dwie karty z archiwum wtasować do talii. Jeśli trash zrobi runner karta ląduje w archiwum, możesz go innym Spin Doctorem wtasować do talii. Zanim runner uzyska dostęp do serwera w którym masz Doctora możesz go zrezować i usunąć żeby wtasować dwie karty i uratować przed trashem przez runnera. Możesz go np. zrezować przy runie na rękę (masz dużo agend) więc rez Doctora zanim runner uzyska dostęp do ręki i masz więcej kart na ręce, jeśli nie dobrałeś agend

zmniejszasz szanse runnera na kradzież agend, które miałeś na ręce.
12 Funhouse - dokładnie tak jak piszesz.
13. AMAZE - ostatni moment w którym decydujesz czy kartę rezujesz na serwerze zanim runner uzyska dostęp do kart, to okienko po decyzji, że runner wchodzi na serwer. W przypadku tej karty jej zdolność powoduje, że zadziała nawet jak runner ją strashuje, oczywiście jeśli będzie zrezowana. Pamiętaj, że runner jak już wejdzie na serwer musi zakcesować wszystkie karty na tym serwerze, ale to on decyduje w jakie robi to kolejności.
14. Offworld - scoruje agendy tylko korpo, runner robi steal agendy.