Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Jeszcze jak.
Nawet karta intrygi wzięta jako nagroda w konflikcie może być od razu zagrana o ile ma tekst "Jeśli wygrasz konflikt"
Nawet karta intrygi wzięta jako nagroda w konflikcie może być od razu zagrana o ile ma tekst "Jeśli wygrasz konflikt"
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Jak działa sygnet Bestii? Dokładam jednego albo dwa oddziały do garnizonu czy na obszar konfliktu? I dlaczego mam opcje wyboru jednego lub dwóch? Za każdym razem warto pobierać dwóch. Jestem pewien że czegoś tu nie zrozumiałem... :p


- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Rekrutujesz oddział LUB Jeśli masz sojusz z frakcją rekrutujesz dwa oddziały.
Czyli dokładnie tak jak masz napisane.
A rekrutujesz do garnizonu/do strefy konfliktu wg normalnych zasad rekrutacji. Gdzie wysłałeś agenta w turze kiedy zagrałeś sygnet?
-
- Posty: 3511
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 1376 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Dajesz tak jak z każdego innego źródła - do garnizonu. Chyba że jesteś na polu z mieczami, wredy możesz do konfliktu.
Jak nie masz sojuszu dostajesz 1 wojaka, jak masz sojusz to dostajesz 2. To ciężko nazwać wyborem, po prostu w późniejszym etapie gry jak zdobędziesz sojusz to sygnet robi się silniejszy.
- Robin Wood
- Posty: 92
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 11 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Czy można zebrać zasoby z ramki Agenta przed wysłaniem go na dane pole i np. opłacić to pole otrzymanymi zasobami z ramki agenta? Nie wydaje mi się to możliwe, ponieważ powinno się mieć zasoby do opłacenia pola przed zagraniem tej karty.
- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
NieRobin Wood pisze: ↑21 paź 2023, 11:42 Czy można zebrać zasoby z ramki Agenta przed wysłaniem go na dane pole i np. opłacić to pole otrzymanymi zasobami z ramki agenta? Nie wydaje mi się to możliwe, ponieważ powinno się mieć zasoby do opłacenia pola przed zagraniem tej karty.
Kolejność jest taka:
- zagrywasz kartę
- wysyłasz agenta na legalne pole
- opłacasz koszt pola
- w dowolnej kolejności wykonujesz instrukcje z pola planszy i ramki agenta
Tu taka mała wzmianka, że wszystkie efekty są wymuszone z wyjątkiem efektów ze strzałką i czarnego symbolu zniszczenia karty - napis "zniszcz tę kartę" też jest wymuszony. Ale jak już pisałem "w dowolnej kolejności": jeśli idziesz na pole selektywna hodowla kartą np poszukiwanie sojuszy, zakrzywienie czasoprzestrzeni, rozwiązanie siłowe itp (która w ramce agenta ma "zniszcz tę kartę") to możesz zniszczyć kartę którą wysłałeś agenta na pole selektywna hodowla, żeby dobrać 2 karty (bo rozpatrujesz to w dowolnej kolejności). Przy czym możesz wykonać wszystkie efekty z karty zanim ją zniszczysz (np dobranie karty z zakrzywienia czasoprzestrzennego)
- JollyRoger90
- Posty: 683
- Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1321 times
- Been thanked: 309 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Mam kilka pytań, być może przeoczyłem to w instrukcji - chodzi o dodatek nieśmiertelność:
1. karta tajemne spotkanie, nie ma ikon dla agenta. Jak jej użyć zatem, żeby zagrać i skorzystać z ramki agenta? Z wszczepem?
2. na końcu toru wpływu Bene Tleilax jest punkt zwycięstwa. Czy dostajemy coś jeszcze, jeśli jesteśmy już na końcu tego toru i byśmy mieli zdobyć kolejny punkt wpływu? kolejny punkt zwycięstwa?
1. karta tajemne spotkanie, nie ma ikon dla agenta. Jak jej użyć zatem, żeby zagrać i skorzystać z ramki agenta? Z wszczepem?
2. na końcu toru wpływu Bene Tleilax jest punkt zwycięstwa. Czy dostajemy coś jeszcze, jeśli jesteśmy już na końcu tego toru i byśmy mieli zdobyć kolejny punkt wpływu? kolejny punkt zwycięstwa?
- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
1. Albo wszczep albo karta intrygi dająca dostęp
2. Nic się nie dzieje. Tak jak wysyłasz agenta na pole frakcji, które masz już wymaksowane nie zwiększasz wpływu powyżej maksimum.
2. Nic się nie dzieje. Tak jak wysyłasz agenta na pole frakcji, które masz już wymaksowane nie zwiększasz wpływu powyżej maksimum.
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Dwa pytania, gra z dodatkiem Potega IX, zaznaczam że starałem się maksymalnie zapoznać z instrukcją i zasadami solo przed rozgrywką:
1. Jeśli karta z symbolem rozładunku zostanie w ręku na ture odkrywania (wcześniej nie była zagrana celem wysłania agenta, nie była też odrzucona ani zniszczona) to normalnie nalicza się korzyści z ramki odkrywania pomimo symbolu rozładunku? Tak wywnioskowałem ponieważ w instrukcji jest mowa o dwóch nowych sposobach zdobycia korzyści odkrywania, a nie o jej warunkach. Jeśli tak to wychodziłoby więc na to że rozładunek daje korzyści związane ze: Zdobyciem korzyści z ramki odkrywania w sytuacji odrzucenia tej karty (normalnie odrzucając kartę nic sie nie otrzymuje) lub Zniszczeniem takiej karty. Czy tak?
2. Gra solo z rywalami. Konflikt poziom II. Rywal ma 7 przyprawy (nie wymienia jej na razie na punkt zwycięstwa), jedyna dostępna z symbolem rodu hagalow technologia kosztuje 8 przyprawy. Co sie dzieje w przypadku dobrania dla rywala karty z polem technologii? Gram tak że pomimo posiadania 7 przyprawy nie może on kupić tej z toru dobierania (w tej sytuacji nie ma ani jednej kostki na polu zniżki przy technologiach), nie można też odrzucać kart technologii ponieważ w grze jest jedna z symbolem rodu.
Finalnie rywal wysyła jedynie kostkę na pole ze zniżką. W nowej rundzie wchodzi konflikt poziomu III tak więc na początku swojej rundy rywal natychmiastowo wymienia 7 przypraw na punkt zwycięstwa. W ten sposób rynek technologii mi sie niejako dla rywali zabetonowal bo ja też tej technologii nie zdobyłem do konca gry
1. Jeśli karta z symbolem rozładunku zostanie w ręku na ture odkrywania (wcześniej nie była zagrana celem wysłania agenta, nie była też odrzucona ani zniszczona) to normalnie nalicza się korzyści z ramki odkrywania pomimo symbolu rozładunku? Tak wywnioskowałem ponieważ w instrukcji jest mowa o dwóch nowych sposobach zdobycia korzyści odkrywania, a nie o jej warunkach. Jeśli tak to wychodziłoby więc na to że rozładunek daje korzyści związane ze: Zdobyciem korzyści z ramki odkrywania w sytuacji odrzucenia tej karty (normalnie odrzucając kartę nic sie nie otrzymuje) lub Zniszczeniem takiej karty. Czy tak?
2. Gra solo z rywalami. Konflikt poziom II. Rywal ma 7 przyprawy (nie wymienia jej na razie na punkt zwycięstwa), jedyna dostępna z symbolem rodu hagalow technologia kosztuje 8 przyprawy. Co sie dzieje w przypadku dobrania dla rywala karty z polem technologii? Gram tak że pomimo posiadania 7 przyprawy nie może on kupić tej z toru dobierania (w tej sytuacji nie ma ani jednej kostki na polu zniżki przy technologiach), nie można też odrzucać kart technologii ponieważ w grze jest jedna z symbolem rodu.
Finalnie rywal wysyła jedynie kostkę na pole ze zniżką. W nowej rundzie wchodzi konflikt poziomu III tak więc na początku swojej rundy rywal natychmiastowo wymienia 7 przypraw na punkt zwycięstwa. W ten sposób rynek technologii mi sie niejako dla rywali zabetonowal bo ja też tej technologii nie zdobyłem do konca gry
- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Tak. Symbol rozładunku daje po prostu dodatkowe możliwości skorzystania z ramki odkrywania. Np Masz na ręku Kartę Esmar Tuek (rozładunek: 2 przyprawy i 2 solarisy) w turze agenta zagrywasz kartę Administrator Gildii (w ramce agenta ma "odrzuć kartę-> zniszcz kartę") możesz w tej sytuacji odrzucić kartę Esmara Tueka aby pozyskać zasoby z jego ramki odkrywania następnie zniszczyć Esmara Tueka aby ponownie zyskać zasoby z ramki odkrywania.noguss pisze: ↑17 gru 2023, 11:25 Dwa pytania, gra z dodatkiem Potega IX, zaznaczam że starałem się maksymalnie zapoznać z instrukcją i zasadami solo przed rozgrywką:
1. Jeśli karta z symbolem rozładunku zostanie w ręku na ture odkrywania (wcześniej nie była zagrana celem wysłania agenta, nie była też odrzucona ani zniszczona) to normalnie nalicza się korzyści z ramki odkrywania pomimo symbolu rozładunku? Tak wywnioskowałem ponieważ w instrukcji jest mowa o dwóch nowych sposobach zdobycia korzyści odkrywania, a nie o jej warunkach. Jeśli tak to wychodziłoby więc na to że rozładunek daje korzyści związane ze: Zdobyciem korzyści z ramki odkrywania w sytuacji odrzucenia tej karty (normalnie odrzucając kartę nic sie nie otrzymuje) lub Zniszczeniem takiej karty. Czy tak?
Nie odpowiem, bo solo grałem 2 razy w życiu i zwyczajnie nie wiem2. Gra solo z rywalami. Konflikt poziom II. Rywal ma 7 przyprawy (nie wymienia jej na razie na punkt zwycięstwa), jedyna dostępna z symbolem rodu hagalow technologia kosztuje 8 przyprawy. Co sie dzieje w przypadku dobrania dla rywala karty z polem technologii? Gram tak że pomimo posiadania 7 przyprawy nie może on kupić tej z toru dobierania (w tej sytuacji nie ma ani jednej kostki na polu zniżki przy technologiach), nie można też odrzucać kart technologii ponieważ w grze jest jedna z symbolem rodu.
Finalnie rywal wysyła jedynie kostkę na pole ze zniżką. W nowej rundzie wchodzi konflikt poziomu III tak więc na początku swojej rundy rywal natychmiastowo wymienia 7 przypraw na punkt zwycięstwa. W ten sposób rynek technologii mi sie niejako dla rywali zabetonowal bo ja też tej technologii nie zdobyłem do konca gry
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
pytanie do Nieśmiertelności. Czy jak mam wymaksowane eksperymenty i wykonuje eksperyment to dostaję 6 kartę do dociągu do następnej rundy jesli ma to miejsce podczas tury odkrywania czy kolejną kartę do aktualnej tury odkrywania?
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
dociągasz karty do tej tury w której wywołałeś dociąg. nie ma możliwości przeniesienia efektów kart na kolejną turę.
PS. interesujący pomysł na nową mechanikę.
PS. interesujący pomysł na nową mechanikę.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 lis 2007, 13:19
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 7 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Na pewno miałem podobną sytuacje, ale nie jestem pewien czy chodziło o fazę odkrywania czy jakieś zamieszanie wynikłe w wyniku rozstrzygnięcia konfliktu i chyba wtedy zaordynowaliśmy, że karta dociągnięta w fazie odkrywania jest natychmiast odkrywana, natomiast w konflikcie zostaje w ręce i zgodnie z instrukcją na początku następnej tury dobieramy 5 kart, więc mamy ich 6 (było by inaczej gdyby w instrukcji było napisane, że dobieramy do 5 kart - ale tak nie jest).
Proszę o potwierdzenie moich wątpliwości albo dyskusje
Proszę o potwierdzenie moich wątpliwości albo dyskusje

- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Nie ma opcji dociągnięcia karty w konflikcie, w grze nie ma takiego sposobu. Kiedy masz wymaksowany research i masz zrobić kolejny natychmiast dociągasz kartę, jeśli to tura odkrywania to po prostu ją odkrywasz.
PS Właśnie dlatego Tleilaxu Master ma opinię przegiętej karty i często gracze przedwcześnie się odkrywają byle tylko zgarnąć Tleilaxu Mastera bo nie dość, że 2 darmowe research'e w odkrywaniu, to jeszcze jak wymaksujesz i dobierasz dodatkowe karty to TM może zapewnić z 5 perswazji. Już karty z 3 perswazji to mega giga chad, Firm Grip powoduje mad rush po sojusz z Imperatorem (karta daje 4Perswazji jeśli masz tamże sojusz) a TM daje losowo z dwu kart+1 (średnio 5)!? A miałem kiedyś grę gdzie mój przeciwnik miał 2 Tleilaxu Mastery i dociągając karty za research dociągnął kolejnego TM.
PS Właśnie dlatego Tleilaxu Master ma opinię przegiętej karty i często gracze przedwcześnie się odkrywają byle tylko zgarnąć Tleilaxu Mastera bo nie dość, że 2 darmowe research'e w odkrywaniu, to jeszcze jak wymaksujesz i dobierasz dodatkowe karty to TM może zapewnić z 5 perswazji. Już karty z 3 perswazji to mega giga chad, Firm Grip powoduje mad rush po sojusz z Imperatorem (karta daje 4Perswazji jeśli masz tamże sojusz) a TM daje losowo z dwu kart+1 (średnio 5)!? A miałem kiedyś grę gdzie mój przeciwnik miał 2 Tleilaxu Mastery i dociągając karty za research dociągnął kolejnego TM.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 lis 2007, 13:19
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 7 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Przejrzałem karty konfliktu, jako nagroda występuje tam ruch na torze dostaw, z góry toru dostaw możemy kupić o dwie przyprawy taniej kartę technologii. Technologia Port Kosmiczny przy zakupie powoduje dociągnięcie dwóch kart. W mojej opinii po takim zagraniu w następnej turze ten gracz dobiera jeszcze 5 kart i zaczyna z 7 w ręce.
- itsthisguyagain
- Posty: 645
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 450 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Rzeczywiście taka sytuacja jest możliwa. Jednak zważywszy, że cleanup nic nie mówi o odrzucaniu kart zakładam, że karty po prostu zostają na ręce natomiast na poczatku kolejnej rundy dobieramy zgodnie z instrukcją 5 kart- czyli następną rundę zaczniemy z 7 kartami na ręce.
Zapytałem na discord Hidden Assets i dostałem potwierdzenie, że ta interpretacja jest prawidłowa.
Zapytałem na discord Hidden Assets i dostałem potwierdzenie, że ta interpretacja jest prawidłowa.
- zuroslawski
- Posty: 157
- Rejestracja: 21 paź 2013, 13:49
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 5 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
W ostatniej rozgywce wylonil sie konflikt w ktorym mozna bylo otrzymac mentata.

Czy tego mentata dostaje sie na nastepny etap gry ? czy mozna go po bitwie uzyc ? poniewaz w instrukcji jest napisane ze mentanci wracaja na pole. Czy jesli otrzymujemy go na nastepny etap gry, wowczas nie bedzie mozna pozyskac mentata przez innych graczy ?
Mam pytanie odnosnie zagrania karty "Jezdzcy piasku" gdzie w fazie odkrywania w przypadku 2 pkt sojuszu dostaje sie 4 mieczyki, jesli mamy z nimi sojusz tylko 2. My gralismy ze jak mialo sie sojusz to tylko 2 mieczyki, ale nie jestem pewny czy to bylo dobre zagranie. Z fabularnego podejscia, mialoby to mniejszy sens, skoro mam sojusz z fremenami to dlaczego w walce wspieraja mnie mniej niz posiadajac 2 pkt na torze, czyli jakbym dopiero probowal wkupiac sie w ich laski.
I jeszcze pytanie odnosnie fremenskiej wiezi? wiem ze jest ona wytlumaczona w instrukcji ale chcialbym zapytac jak powinno sie rozrgywac ta akcje prawidlowo, poniewaz instrukcja nie do konca jasno to tlumaczy.

Czy tego mentata dostaje sie na nastepny etap gry ? czy mozna go po bitwie uzyc ? poniewaz w instrukcji jest napisane ze mentanci wracaja na pole. Czy jesli otrzymujemy go na nastepny etap gry, wowczas nie bedzie mozna pozyskac mentata przez innych graczy ?
Mam pytanie odnosnie zagrania karty "Jezdzcy piasku" gdzie w fazie odkrywania w przypadku 2 pkt sojuszu dostaje sie 4 mieczyki, jesli mamy z nimi sojusz tylko 2. My gralismy ze jak mialo sie sojusz to tylko 2 mieczyki, ale nie jestem pewny czy to bylo dobre zagranie. Z fabularnego podejscia, mialoby to mniejszy sens, skoro mam sojusz z fremenami to dlaczego w walce wspieraja mnie mniej niz posiadajac 2 pkt na torze, czyli jakbym dopiero probowal wkupiac sie w ich laski.
I jeszcze pytanie odnosnie fremenskiej wiezi? wiem ze jest ona wytlumaczona w instrukcji ale chcialbym zapytac jak powinno sie rozrgywac ta akcje prawidlowo, poniewaz instrukcja nie do konca jasno to tlumaczy.
-
- Posty: 3511
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 1376 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Dostajesz na następną turę, jest niedostępny dla innych.zuroslawski pisze: ↑29 sty 2024, 09:59 W ostatniej rozgywce wylonil sie konflikt w ktorym mozna bylo otrzymac mentata.
Czy tego mentata dostaje sie na nastepny etap gry ? czy mozna go po bitwie uzyc ? poniewaz w instrukcji jest napisane ze mentanci wracaja na pole. Czy jesli otrzymujemy go na nastepny etap gry, wowczas nie bedzie mozna pozyskac mentata przez innych graczy ?
Jak masz sojusz, dostajesz oba, więc 6.zuroslawski pisze: ↑29 sty 2024, 09:59 Mam pytanie odnosnie zagrania karty "Jezdzcy piasku" gdzie w fazie odkrywania w przypadku 2 pkt sojuszu dostaje sie 4 mieczyki, jesli mamy z nimi sojusz tylko 2. My gralismy ze jak mialo sie sojusz to tylko 2 mieczyki, ale nie jestem pewny czy to bylo dobre zagranie. Z fabularnego podejscia, mialoby to mniejszy sens, skoro mam sojusz z fremenami to dlaczego w walce wspieraja mnie mniej niz posiadajac 2 pkt na torze, czyli jakbym dopiero probowal wkupiac sie w ich laski.
Jak masz zagraną wcześniej kartę lub w ręce podczas reveal, to wtedy te umiejętności działają. Czyli masz kartę A z Fremeńska więź: XYZ to o XYZ dostajesz jak masz zagraną wcześniej lubzuroslawski pisze: ↑29 sty 2024, 09:59 I jeszcze pytanie odnosnie fremenskiej wiezi? wiem ze jest ona wytlumaczona w instrukcji ale chcialbym zapytac jak powinno sie rozrgywac ta akcje prawidlowo, poniewaz instrukcja nie do konca jasno to tlumaczy.
ujawnianej ręce kartę B z tagiem Fremen.
- zuroslawski
- Posty: 157
- Rejestracja: 21 paź 2013, 13:49
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 5 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Czyli fremenska wiez dobrze rozumialem, ale jezdzcow piasku gralismy w takim razie zle. Dzieki za odpowiedz.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 maja 2020, 12:30
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 1 time
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Mam dwa pytanka.
1. Jeśli któryś z graczy w turze agenta zagra kartę Próbę Człowieczeństwa to na mnie już po turze odkrywania ta karta działa?
2. Jeżeli gracz postawi agenta na polu walki i zagra kartę która wzmocni wpływ u Imperatora i tam odbierze dwóch żołnierzy (z toru wpływu) to tych żołnierzy z tego toru może od razu włączyć do walki czy powinny trafić do garnizonu?
1. Jeśli któryś z graczy w turze agenta zagra kartę Próbę Człowieczeństwa to na mnie już po turze odkrywania ta karta działa?
2. Jeżeli gracz postawi agenta na polu walki i zagra kartę która wzmocni wpływ u Imperatora i tam odbierze dwóch żołnierzy (z toru wpływu) to tych żołnierzy z tego toru może od razu włączyć do walki czy powinny trafić do garnizonu?
-
- Posty: 2002
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Działa. Bo czemu miała by nie działać?foobar1988 pisze: ↑14 kwie 2024, 01:02 1. Jeśli któryś z graczy w turze agenta zagra kartę Próbę Człowieczeństwa to na mnie już po turze odkrywania ta karta działa?
Tak. Wszystkie jednostki której zrekrutowaliśmy w ramach tury agenta na której postawiliśmy go na polu walku można wysłać od razu na obszar konfliktu. Nie ma znaczenia jak je zdobyłeś.foobar1988 pisze: ↑14 kwie 2024, 01:02 2. Jeżeli gracz postawi agenta na polu walki i zagra kartę która wzmocni wpływ u Imperatora i tam odbierze dwóch żołnierzy (z toru wpływu) to tych żołnierzy z tego toru może od razu włączyć do walki czy powinny trafić do garnizonu?
Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady
Mam pytanie o tryb dla dwóch graczy. W instrukcji jest:
"Podczas fazy 2: tury graczy rywal rozgrywa tylko tury agenta."
i potem:
"Ród Hagalów wykonuje każdą swoją turę zaraz po turze agenta pierwszego gracza, aż do wyczerpania
swoich agentów. Liczba tur rodu Hagalów podczas każdej rundy będzie więc różna (w zależności od
liczby tur pierwszego gracza). Na przykład, jeśli jeden z graczy ma mistrza miecza, a drugi nie, to w jednej
rundzie mogą być to trzy tury, a w następnej dwie."
Czy jeśli wyłożę tylko jednego agenta, a potem przejdę od razu do odkrywania (jestem pierwszym graczem), to bot również kończy tę fazę (tury graczy) na jednym agencie?
"Podczas fazy 2: tury graczy rywal rozgrywa tylko tury agenta."
i potem:
"Ród Hagalów wykonuje każdą swoją turę zaraz po turze agenta pierwszego gracza, aż do wyczerpania
swoich agentów. Liczba tur rodu Hagalów podczas każdej rundy będzie więc różna (w zależności od
liczby tur pierwszego gracza). Na przykład, jeśli jeden z graczy ma mistrza miecza, a drugi nie, to w jednej
rundzie mogą być to trzy tury, a w następnej dwie."
Czy jeśli wyłożę tylko jednego agenta, a potem przejdę od razu do odkrywania (jestem pierwszym graczem), to bot również kończy tę fazę (tury graczy) na jednym agencie?