Mam zarobioną listę sekretów do każdej kampanii. Jak wrócę do domu i nie zapomnę to wrzucę na serwer i dam linka.
Jak bym zapomniał męcz mnie na priv.
Z tego co pamiętam w innych kampaniach czasami się używa sekretów z podstawki.
Mam zarobioną listę sekretów do każdej kampanii. Jak wrócę do domu i nie zapomnę to wrzucę na serwer i dam linka.
No właśnie. Dlatego podział chyba nie ma sensu, sekrety są wspólne. Nawet numeracja w podstawce jest "pusta" (o ile pamiętam nie ma np. sekretu nr 1).
Mój dywan, insert i zrobiona przez mnie lista.
Nie no, to ma być normalny erpeg, MG i gracze, żadne tam paragrafówki, mają ciekawy setting więc czemu nie spieniężać tego dalej.DarkSide pisze: ↑14 lut 2024, 11:39 Jeszcze się nie uporali z "Kings of Ruin" a już AR ruszyło z kampanią "Tainted Grail TTRPG: Song of a Dying World".
Jak bardzo rpg-owa jest ta odnoga? Czy może to taka paragrafówka z naleciałościami RPG? Mnie czyste RPG niestety nie kręci, więc nie wiem czy w to wchodzić, zwłaszcza że grane byłoby tylko solo albo w 2 osoby.
Ale wiesz, że to nie jest kampania AR?DarkSide pisze: ↑14 lut 2024, 11:39 Jeszcze się nie uporali z "Kings of Ruin" a już AR ruszyło z kampanią "Tainted Grail TTRPG: Song of a Dying World".
Jak bardzo rpg-owa jest ta odnoga? Czy może to taka paragrafówka z naleciałościami RPG? Mnie czyste RPG niestety nie kręci, więc nie wiem czy w to wchodzić, zwłaszcza że grane byłoby tylko solo albo w 2 osoby.
Dokładnie tak to wygląda.tomekmani3k pisze: ↑14 lut 2024, 12:39 Dodatkowi bohaterowie z RPG, których można użyć w FoA będą działać tylko tak jakbym użył bohaterów z niewłaściwej kampanii, czyli mają jakąś swoja zdolność ale zero wstawek fabularnych?
Nie przywiązywałbym wagi do zapowiedzi, optymistycznie trzeba czekać na Q4, ale pewnie bliżej pierwszego kwartału 2025.
ISS Vanguard 2 fala po polsku może będzie w tym roku, a w tym przypadku wszystko jest przetłumaczone. Kings of Ruin ciągle w tłumaczeniu (chyba), także realnie obstawiam Q1 2025 lub później. Jak będzie w tym roku, to się miło zaskoczę.
Najczęściej statusy wpływają na zmiany w danej lokacji, np. pomogłeś wiosce X więc będzie istniała w LK i gra poprosi Cię o inną kartę lokacji, albo na odwrót. Ten status nazywa się chyba dziedzictwo, albo coś w ten deseń. Możesz zawsze olać import statusów, ale po co?Deem pisze: ↑27 maja 2024, 21:08 Jak wygląda kwestia wpływu wcześniejszych kampanii na kolejne (np. podstawki na The Last Knight)? Rozumiem, że czasami odnoszą się do statusów jakie oznaczyliśmy na karcie, ale co w sytuacji, gdy z jakichś względów nie chcę tego stosować? Jest jakiś „defaultowy” układ świata czy dostajemy wybór w trakcie nowej kampanii?