Przyklady w zasadach sa dobre, ale dam jeszcze co najmniej 2 dodatkowe sytuacje do zamieszczenia - troche takich sytuacji wyniklo juz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hudson - niektorzy maja talent do wyciagania "krzaczkow" podczas lektury zasad "na sucho"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
TO nie są tylko powtorzenia to jest chaosragozd pisze:Nie przepraszaj, bo wlasnie o cos takiego chodzi. Tez jestem za takim tepieniem niepotrzebnych powtorzen- dawaj wiecej
Niedokładnie zacytowałeś (font oznaczający dwukropek zostanie zmieniony) i przez to zmienił się kontekst. Jest:Grzech pisze: str.4
Drewniane bloczki reprezentuja jednostki.
Lista skrótów użytych w grze została przesunięta na początek [była na końcu].Grzech pisze:Jak pojawia się jakieś pojęcie w instrukcji to przynajmniej po raz pierwszy powinno być wytłuszczone i podane jednocześnie z skrótem który wykożystujecie później - str.3 Punkty siły i kawałek dalej- PS a na stronie 5 pojawiają się Punkty Zwycięstwa [PZ] - wytłuścić i jest cacy.... tylko na tej samej stronie pojawia się tajemniczy skrót PU - jak mniemam punkty uzupełnień?
W przypadku zajęcia tych pól musi się gdzieś pojawić.Grzech pisze:Jedno pytanie merytoryczne dlaczego jednostki ukraińskie moga się pojawić w Warszawie? może lepiej we Lwowie? - muszę przyznać ze mało wiem na temat tego konfliktu stąd takie pytanie.
jest o ruchu, co nie znaczy, ze w jednym miejscu - przy rozkazachCirrus pisze:Co było już mówione- brak info o punktach ruchu!
wyjasniono - przy rozkazachCirrus pisze: -jest napisane że żetony rozkazów kładziemy na pola z bloczkami. CZy na puste nie wolno stawiać marszu itd? Nie wyjaśniono.
No nie tak w ciemno. Znasz już mechanikęCirrus pisze:Ale po przeczytaniu instrukcji biorę grę w ciemno
Tylko musisz uważać, bo gdy Wallace tak robił, to później gracze pisali na forum, że nie potrafi grać w swoje gryrobert-wg pisze:Sugestie autora. W każdym scenariuszu zwarłem sugestie, co do strategii. Nie chciałbym aby ktoś zniechęcił się do gry po pierwszej rozgrywce z powodu głupich błędów strategicznych. Mam nadzieję nieco nakierować graczy, aby nie popełniali głupich błędów. Miałem to umieścić na stronach www, ale zdecudowałem się zawrzeć w intrukcji. Na stronach zaś umieszczę po ukazaniu się gry, obszerniejszy tekst dot. przyjętych strategii i mam nadzieję, że z Waszą pomocą.
Byle nie za bardzo, bo jak mawia Legun: "Gracze nie powinni powtarzać błędów historycznych. Powinni popełniać własne."robert-wg pisze:Mam nadzieję nieco nakierować graczy, aby nie popełniali głupich błędów.
Bo może nie potrafimelee pisze:Tylko musisz uważać, bo gdy Wallace tak robił, to później gracze pisali na forum, że nie potrafi grać w swoje gryI już nie pisze "sugestii"
Duch oddany jak najbardziej. Dokładnie była to sugestia dla autorów gier: Nie zmuszaj graczy do popełniania historycznych błędów - pozwól im robić własne.Andy pisze:Byle nie za bardzo, bo jak mawia Legun: "Gracze nie powinni powtarzać błędów historycznych. Powinni popełniać własne."robert-wg pisze:Mam nadzieję nieco nakierować graczy, aby nie popełniali głupich błędów.
A mnie się sugestie autorskie w instrukcji do OWC bardzo podobały. Zpamiętałem np., jak ważne dla Sprzymierzonych jest zdobycie Dęblina jako "zwornika frontu rosyjskiego", albo wskazówka dla Rosjan na temat pożądanych działań w Prusach Wschodnich: "Raz rodyła maty!"Legun pisze:Sugestie to faktycznie może być wątpliwe i zniechęcające.
Dałem się przekonać, że to dobry pomysłAndy pisze:A mnie się sugestie autorskie w instrukcji do OWC bardzo podobały. Zpamiętałem np., jak ważne dla Sprzymierzonych jest zdobycie Dęblina jako "zwornika frontu rosyjskiego", albo wskazówka dla Rosjan na temat pożądanych działań w Prusach Wschodnich: "Raz rodyła maty!"Legun pisze:Sugestie to faktycznie może być wątpliwe i zniechęcające.