Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 19 kwie 2020, 14:44
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 24 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Szybkie zapytanie; jaki jest rozmiar planszy?
- Yooreck
- Posty: 450
- Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 200 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Jest już gdzieś w wątku - wystarczy wyszukać 

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
To oznacza wysyłkę do kupujących czy może być też tak że sklepy otrzymają grę wcześniej?walkingdead pisze: ↑07 sie 2024, 19:23 Na maila przyszło info, że Portal rozpoczyna wysyłkę po weekendzie.![]()
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Nawet jak sklepy dostaną je wcześniej, mają zakaz sprzedaży gry przed premierą.19Kamil94 pisze: ↑08 sie 2024, 22:43To oznacza wysyłkę do kupujących czy może być też tak że sklepy otrzymają grę wcześniej?walkingdead pisze: ↑07 sie 2024, 19:23 Na maila przyszło info, że Portal rozpoczyna wysyłkę po weekendzie.![]()
Chyba logiczne, że zapowiadają kupującym wcześniejsza dostawę.
- walkingdead
- Posty: 2299
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 638 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Komentarz Portalu na FB:
Premiera gry (pierwszy dzień sprzedaży w sklepach) 29 sierpnia.
Jeśli chodzi o mój post dotyczący otrzymanego maila- to mail otrzymałam ze sklepu Portal i to Portal poinformował,że od 12 wysyłają grę. Więc zakładam, że w poniedziałek wysyłka do tych, którzy kupili w Portalu w przedsprzedaży.
Premiera gry (pierwszy dzień sprzedaży w sklepach) 29 sierpnia.
Jeśli chodzi o mój post dotyczący otrzymanego maila- to mail otrzymałam ze sklepu Portal i to Portal poinformował,że od 12 wysyłają grę. Więc zakładam, że w poniedziałek wysyłka do tych, którzy kupili w Portalu w przedsprzedaży.
♀
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 16 maja 2009, 00:52
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 48 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
A więc po kolejnych dwóch grach tym razem Artrydą z mojej strony muszę stwierdzić, że jednak gra się zdecydowanie wyrównała. Poniosłem dwie minimalne porażki(*pierwsza jeszcze ze złym zdobywaniem kremowych osad), raz porażka o włos - spełnione warunki wygranej ale nie przetrwałem ostatniej rudny. Gra przegrana o włos w wyniku wykorzystania Feyda i dodatkowych ornitopterów, troszkę się zagapiłem i kolega wleciał w sicz, w którą nie miał wlecieć:P.....Natomiast "wystarczyło" wejść jednym Fremenem w puste pole w górach (mogłem ale nie przewidziałem tego) i zablokować jakby miejsce wypadowe do ataku gdzie w następnym ruchu pojawiły się jednostki z dwóch dalszych pól. (takto musiałyby atakować i akcja byłaby zmarnowana na atak a nie ruch). W następnej akcji pojawiły się nowe ornitoptery i było pozamiatane
Ale właśnie ten element strategicznego "blokowania" pokazuję, że każdy ruch ma znaczenie i trzeba brać takie rzeczy pod uwagę
(być może oczywiste ale przewidywanie tego na przyszłe ruchy to dopiero teraz chyba będę widział
)
*Wstyd się przyznać ale źle graliśmy ze zdobywaniem przez Artryde osad(tych kremowych bo nie pamiętam jak się one nazywały)....można je zdobywać poprze zwykłe wejście na pole....natomiast wcześniej graliśmy, że trzeba je atakować;P
Nadal nie widzę skuteczności przy niszczeniu żniwiarek i wprowadzaniu zakazów (jak wejdą w wyniku szczęśliwego dociągu czerwi to super ale w sumie nigdy mi nie weszły). Brakuje czasu na realizacje tych ruchów - nadal jest ich za mało (ale teraz już widzę, że to kolejny element, który być może przy sprzyjających warunkach trzeba próbować realizować obok realizacji kart misji):)
Natomiast u Harkonnenow nowy blask zyskała akcja wprowadzenia do gry wehikułów.........nie wiem dlaczego ale na początku myślałem że można wprowadzać tylko żniwiarki, natomiast wchodzą w to też ornitoptery i to już jest potęga
Ostatnie dwie gry początkowo wyglądają podobnie pierwsze runda to szybkie ataki Harkonnena i oczywiście w sicz III i II na pełnej armii, które praktycznie oddaje nie bronione (atak z koła podbiegunowego), na które w mojej opinii szkoda obrony z developmentu......dzięki temu zajmuję się realizacją misji, zdobywaniem osad. Niby Harkonnen ma już połowę punktów ale i tak się musi śpieszyć albo zacząć reagować na moje próby realizacji misji
Tutaj niestety, jak trójkowa sicz wpadnie przy tych najbliższych siczach(np biegun) i jeszcze wylosują się słabi obrońcy, to nie ma rady....chyba trzeba ją spisać na straty 



*Wstyd się przyznać ale źle graliśmy ze zdobywaniem przez Artryde osad(tych kremowych bo nie pamiętam jak się one nazywały)....można je zdobywać poprze zwykłe wejście na pole....natomiast wcześniej graliśmy, że trzeba je atakować;P
Nadal nie widzę skuteczności przy niszczeniu żniwiarek i wprowadzaniu zakazów (jak wejdą w wyniku szczęśliwego dociągu czerwi to super ale w sumie nigdy mi nie weszły). Brakuje czasu na realizacje tych ruchów - nadal jest ich za mało (ale teraz już widzę, że to kolejny element, który być może przy sprzyjających warunkach trzeba próbować realizować obok realizacji kart misji):)
Natomiast u Harkonnenow nowy blask zyskała akcja wprowadzenia do gry wehikułów.........nie wiem dlaczego ale na początku myślałem że można wprowadzać tylko żniwiarki, natomiast wchodzą w to też ornitoptery i to już jest potęga

Ostatnie dwie gry początkowo wyglądają podobnie pierwsze runda to szybkie ataki Harkonnena i oczywiście w sicz III i II na pełnej armii, które praktycznie oddaje nie bronione (atak z koła podbiegunowego), na które w mojej opinii szkoda obrony z developmentu......dzięki temu zajmuję się realizacją misji, zdobywaniem osad. Niby Harkonnen ma już połowę punktów ale i tak się musi śpieszyć albo zacząć reagować na moje próby realizacji misji


Spoiler:
- Elros.
- Posty: 239
- Rejestracja: 01 lis 2020, 16:55
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 205 times
- Been thanked: 206 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Dajcie proszę znać czy są babole w tłumaczeniu, albo jakieś błędy w wersji PL 

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Wstępnie czytało parę osób i oprócz błędu we wstępie

Ja wysłałem zapytanie do Portalu czy udostępnią instrukcję w wersji 2.0 z naniesionymi poprawkami z FAQ 3.0 tak jak to miało miejsce z oryginalną. Było by fajnie mieć jedno wspólne miejsce do którego zaglądasz a nie, że instrukcja + faq 3.0. Zobaczymy co odpiszą.
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
To było wiadomo od razu. Proces produkcji zajmuje sporo czasu więc nie było jak. Zwłaszcza, że zmiany wyszły w czerwcu. Ja się ich spytałem czy będzie do pobrania z ich strony nowa wersja. Wtedy każdy może sobie ją sam wydrukować lub... przygotować zestaw naklejek.
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Czekam jeszcze na swoją kopię, ale już zastanawiam się nad jedną rzeczą - żetony do randomowego losowania.
Boję się, że z czasem mogą się zużyć i będzie wiadomo co na nich jest.
Czy ktoś już widział jakieś patenty na zabezpieczenie ich?
Boję się, że z czasem mogą się zużyć i będzie wiadomo co na nich jest.
Czy ktoś już widział jakieś patenty na zabezpieczenie ich?
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Nie wiem jak wyglądają ale kapsle powinny załatwić sprawę
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
- Yooreck
- Posty: 450
- Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 200 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Są szerokie i prostokątne, więc na kapsle słabo się nadają niestety…
- karmazynowy
- Posty: 1150
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 219 times
- Been thanked: 501 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
To moze w koszulki?
Mam tak zakoszulkowane kafle technologii w Diunie Imperium.
Mam tak zakoszulkowane kafle technologii w Diunie Imperium.
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
- Muad'Dib
- Posty: 1604
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 128 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Mój znajomy kapsluje wszystko jak leci w grach, ostatnio widziałem u niego kwadratowe. One chyba przychodzą z pianką w środku, którą można przyciąć do kształtu żetonu.
Spoiler:
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 213 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Nie ma zaskoczenia żadnego, taką maja politykę wydawniczą
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Projekt Gaja - nakładki na plansze Res arcana gra+Lux et Tenebrae+Perlae Imperii Brazil Too Many Bones PL + Ghili i inne
NA SPRZEDAŻ Projekt Gaja - nakładki na plansze Res arcana gra+Lux et Tenebrae+Perlae Imperii Brazil Too Many Bones PL + Ghili i inne
- walkingdead
- Posty: 2299
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 638 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Ale oficjalna premiera jest nadal planowana na 29 sierpnia, a jak u nich zamawiasz w przedsprzedaży to zawsze dostajesz wcześniej

♀
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Tam są bagatela 3 zmiany do gry. Bez przesady by co FAQ robić nową instrukcję.
- crazygandalf
- Posty: 548
- Rejestracja: 14 lut 2016, 16:25
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 718 times
- Kontakt:
- Yooreck
- Posty: 450
- Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 200 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Podstawkę tak, ale Harkonennami łatwiej.
- Deem
- Posty: 1280
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 370 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
Tak, jest trudniej w początkowych partiach, ale to tylko kwestia poznania gry i możliwości. Po faq 3.0 jest bardzo dużo głosów na bgg, że wygrane rozkładają się w okolicach 50/50 (oczywiście zależy od przyzwyczajeń stołu, różnic w doświadczeniu itd.)
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
-
- Posty: 252
- Rejestracja: 11 lut 2006, 00:11
- Lokalizacja: Niedaleko Nowej Huty
- Has thanked: 211 times
- Been thanked: 94 times
Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)
No bo podoba mi się ta gra i przymierzam się do kupna, a przesadnie tania nie jest , dlatego pytałem o szansę Atrydów.
Z tego co z filmików zrozumiałem ( miedzy innymi u Gandalfka i Barola) Harkonnenami wystarczy zająć 4 wioski( w porywach do 6) mając zdecydowaną przewagę militarną.
Atrydami trzeba wybronić te osady i jeszcze wykonać kilkanaście misji , wydaje się że stopień trudności dużo wyższy.
Kurde sam nie wiem , waham się.
Z tego co z filmików zrozumiałem ( miedzy innymi u Gandalfka i Barola) Harkonnenami wystarczy zająć 4 wioski( w porywach do 6) mając zdecydowaną przewagę militarną.
Atrydami trzeba wybronić te osady i jeszcze wykonać kilkanaście misji , wydaje się że stopień trudności dużo wyższy.
Kurde sam nie wiem , waham się.