Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5717
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 944 times
Been thanked: 1480 times
Kontakt:

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: mat_eyo »

Koshiash pisze: 16 wrz 2024, 11:23 Mnogość figurek w WoP i Diunie wynika przede wszystkim z tego, że są adresowane do ludzi, którzy lubią figurki na planszy. Jeżeli lubicie meepe, jest masa gier z meeplami. Jeżeli lubicie kosteczki, jest masa gier z kosteczkami. Jeżeli lubicie stosy żetonów, jest masa gier ze stosami żetonów. Nawet osadzonych w uniwersum Diuny. Można dyskutować o jakości komponentów, ale narzekanie na istnienie jednego z głównych atrybutów tych tytułów to abstrakcja.

W moim odczuciu, jak na skalę, figurki są przyzwoite. Ewentualnie zgarniarki mogłyby być mniejsze ze względów czysto logistycznych.
Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach. Ja nie twierdzę, że figurki są złe, albo że dużo figurek na planszy, to zbytek. W Rebelii jest ich na planszy jeszcze więcej, ale czytelność jest zachowana. Dla mnie w planszówkach wygoda, czytelność i użytkowość ZAWSZE jest ważniejsza od wyglądu. W grę się gra, a nie na nią patrzy (patrzenia z utęsknieniem na pudełko na półce nie liczę :P ). Mechanika gry mi się względnie podoba, ale wykonanie utrudnia grę, dlaczego o tym nie napisać?

Dlaczego twierdzisz, że gra jest adresowana do ludzi, którzy lubią mnogość figurek na planszy? Gra to przede wszystkim mechanika, więc raczej jest kierowana do ludzi, którzy szukają asymetrycznego konfliktu w dużej skali. Wybierając gry pod kątem "o, figurki są!", możesz trafić na dramatycznie skrajne tytuły, takie krytetrium jest totalnie od czapy.

Argument "jak nie lubisz fugurek, to nie graj" jest tak merytoryczny, że się go powinno zbyć parsknięciem, ale spróbujmy. Wyobraź sobie, że grasz w deckbuilding, w którym zamiast kart masz grube, ceramiczne płytki. Tylko to nadal deckbuilding, w którym musisz ciągle tasować te płytki, dobierać na rękę, zagrywać itd. Albo żeby było mniej abstrakcyjnie, deckbuliding z kartami w formacie A4. No oba rozwiązania są głupie i dalekie od komfortu grania, ale wpada ktoś i mówi - jak lubisz małe karty, to idź stąd, masz masę deckbuildingów z małymi kartami :D
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1088
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 76 times
Been thanked: 198 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Koshiash »

mat_eyo pisze: 16 wrz 2024, 12:14 W Rebelii jest ich na planszy jeszcze więcej, ale czytelność jest zachowana. Dla mnie w planszówkach wygoda, czytelność i użytkowość ZAWSZE jest ważniejsza od wyglądu. W grę się gra, a nie na nią patrzy (patrzenia z utęsknieniem na pudełko na półce nie liczę :P ). Mechanika gry mi się względnie podoba, ale wykonanie utrudnia grę, dlaczego o tym nie napisać?
Zgadzam się, że pola planszy w WoP i Diunie są zbyt małe jak na zgromadzenia armii. Rozwiązaniem może być powiększona mata (jak w WoP), chociaż nie próbowałem, nie pomieściłbym się na stole.
mat_eyo pisze: 16 wrz 2024, 12:14Gra to przede wszystkim mechanika, więc raczej jest kierowana do ludzi, którzy szukają asymetrycznego konfliktu w dużej skali. Wybierając gry pod kątem "o, figurki są!", możesz trafić na dramatycznie skrajne tytuły, takie krytetrium jest totalnie od czapy.
Absolutnie się nie zgodzę. Gra to połączenie mechaniki i sposobu jej przedstawienia w postaci reguł i komponentów. Czy WoP (a trudno mówić o Diunie bez nawiązania) przyjąłby się tak samo dobrze z żetonami typowymi dla gier wojennych? Nie sądzę. Inna rzecz, że nie wybierałbym gry pod kątem "o, jest mechanika!", a to mimowolnie zasugerowałeś :mrgreen: .
mat_eyo pisze: 16 wrz 2024, 12:14Argument "jak nie lubisz fugurek, to nie graj" jest tak merytoryczny, że się go powinno zbyć parsknięciem, ale spróbujmy. Wyobraź sobie, że grasz w deckbuilding, w którym zamiast kart masz grube, ceramiczne płytki. Tylko to nadal deckbuilding, w którym musisz ciągle tasować te płytki, dobierać na rękę, zagrywać itd. Albo żeby było mniej abstrakcyjnie, deckbuliding z kartami w formacie A4. No oba rozwiązania są głupie i dalekie od komfortu grania, ale wpada ktoś i mówi - jak lubisz małe karty, to idź stąd, masz masę deckbuildingów z małymi kartami :D
Mój argument to raczej "jeżeli nie odpowiadają Ci figurki na planszy, to prawdopodobnie nie jesteś grupą docelową tej gry". Przykład z deckbuildingiem rzeczywiście jest od czapy, bo gry z dziwnymi kształtami kart (mniejsza o to czy deckbuilding) już się pojawiały na rynku, a jeżeli się nie przyjęły, to dlatego, że gracze wybrali inne tytuły. Weź jednak poprawkę na to, że kupując koszulki do kart musisz wybrać z kilkunastu jeżeli nie kilkudziesięciu formatów zamiast jednego standardowego - wnioskuję, że to takie, które zostały zaproponowane przez wydawców i trafiły w różnorodne gusta odbiorców.
Awatar użytkownika
Elros.
Posty: 239
Rejestracja: 01 lis 2020, 16:55
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 205 times
Been thanked: 206 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Elros. »

Ale o czym Wy piszecie? Figurki w WoP są brzydsze i mniej czytelne niż w Diunie. Jedyny sposób ich rozróżnienia to zapamiętanie kształtów. W przypadku Wolnych Ludów jest to tym trudniejsze, że figurki poszczególnych frakcji są do siebie podobne. Dodatkowo problem z ich nagromadzeniem na polach jest ustawiczny i nierozwiązywalny. Zatem jeśli się uczy kogoś nowego, to nie dość, że trzeba mu tłumaczyć tonę chromu z instrukcji, to jeszcze występują non stop pomyłki związane z figurkami (jaka to frakcja? Zwykła, czy elitarna?).

Diuna pod tym względem przebija WoPa o kilka poziomów (już sam kształt podstawek jest kamieniem milowym). Aczkolwiek uważam, że obie gry lepiej by się sprawdzały na żetonach.

Natomiast argumentowanie, że to są gry dla wielbicieli figurek i WoP by się bez nich nie przyjął to są jednak kocopoły XD
Wozik
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2020, 13:10
Has thanked: 38 times
Been thanked: 43 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Wozik »

Elros. pisze: 16 wrz 2024, 12:49 Diuna pod tym względem przebija WoPa o kilka poziomów (już sam kształt podstawek jest kamieniem milowym). Aczkolwiek uważam, że obie gry lepiej by się sprawdzały na żetonach.
Figurki to jest +1000 do klimatu i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej. Żetonami to sobie można w warcaby grać.
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1088
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 76 times
Been thanked: 198 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Koshiash »

Elros. pisze: 16 wrz 2024, 12:49 Natomiast argumentowanie, że to są gry dla wielbicieli figurek i WoP by się bez nich nie przyjął to są jednak kocopoły XD
Kto tak argumentował? Wielbiciele figurek wybiorą bitewniaki. Ja stwierdziłem jedynie, że WoP z figurkami jest dla ludzi lubiących Śródziemie z figurkami a Diuna z figurkami jest dla ludzi lubiących Diunę z figurkami. Podtrzymuję natomiast twierdzenie, że WoP z żetonami zamiast figurek nie wylądowałby na szczytach BGG, a byłby jedynie jeszcze jedną fajną strategia z żetonami.
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1131
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 96 times
Been thanked: 147 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Jareks1985 »

Koshiash pisze: 16 wrz 2024, 13:00
Elros. pisze: 16 wrz 2024, 12:49 Natomiast argumentowanie, że to są gry dla wielbicieli figurek i WoP by się bez nich nie przyjął to są jednak kocopoły XD
Kto tak argumentował? Wielbiciele figurek wybiorą bitewniaki. Ja stwierdziłem jedynie, że WoP z figurkami jest dla ludzi lubiących Śródziemie z figurkami a Diuna z figurkami jest dla ludzi lubiących Diunę z figurkami. Podtrzymuję natomiast twierdzenie, że WoP z żetonami zamiast figurek nie wylądowałby na szczytach BGG, a byłby jedynie jeszcze jedną fajną strategia z żetonami.
Mam przepiękne figurkowce do Aosa, MCP, warcrya i szczerze nie uważam, figurki do wopa za brzydkie, a raczej pasujące do grafik J.Howa, te są też dość karykaturalne, więc wszystko się spina. Owszem część osób wymienia nazgule, część osób narzeka na czytelność i operowanie armiami, ale te można odróżnić bez problemu, po pierwszej rozgrywce widać kto jest kim a figurki jednak podbijają klimat. Żetony mogły być mniej czytelne, ale na pewno by działały, jak zresztą w każdej grze
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 4851
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 557 times
Been thanked: 1284 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: psia.kostka »

WoP bez figurek juz byl, zanim wjechal Ares ze swoja 1ed. Czy byl mega popularny? Sprawdzcie na bgg :P
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
akustyk
Posty: 150
Rejestracja: 04 sty 2019, 20:11
Has thanked: 64 times
Been thanked: 56 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: akustyk »

Jareks1985 pisze: 16 wrz 2024, 12:09 Grałem ostatnio z kolegą w diune i ten miał Budynki z grybezpradu, powiem szczerze wyglądały nawet lepiej od oryginalnych, były bardzo szczegółowe, a fakt usytuowania żetonu Siczy na sztywno w figurce uważam za zaletę w porównaniu do zakrywających nakladek z oryginału, szczególnie jak nie ma się plastikowych żetonów, bo wtedy te się nie niszczą a przetasowanie i losowe rozłożenie przebiega sprawniej. Oczywiście to nie jest reklama ;D, bo Druk 3d ma swoje minusy jak widoczne warstwy, chodź moim zdaniem i tak była to górna półka jeśli chodzi o druk.


Obrazek
Mam pytanie do Ciebie. Jak się mają te budynki do stanu gry, że dana sicz jest odkryta na stałe już? Jest jakaś opcja w tych modelach? W Ankhu żetony umieszcza się na zewnątrz pionowo, ale tutaj sicze są na początku tajne więc są pod spodem, ale potem?
Wozik
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2020, 13:10
Has thanked: 38 times
Been thanked: 43 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Wozik »

akustyk pisze: 16 wrz 2024, 13:45 Mam pytanie do Ciebie. Jak się mają te budynki do stanu gry, że dana sicz jest odkryta na stałe już? Jest jakaś opcja w tych modelach? W Ankhu żetony umieszcza się na zewnątrz pionowo, ale tutaj sicze są na początku tajne więc są pod spodem, ale potem?
Ja kładę sicze bokiem.
akustyk
Posty: 150
Rejestracja: 04 sty 2019, 20:11
Has thanked: 64 times
Been thanked: 56 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: akustyk »

Wozik pisze: 16 wrz 2024, 14:08
akustyk pisze: 16 wrz 2024, 13:45 Mam pytanie do Ciebie. Jak się mają te budynki do stanu gry, że dana sicz jest odkryta na stałe już? Jest jakaś opcja w tych modelach? W Ankhu żetony umieszcza się na zewnątrz pionowo, ale tutaj sicze są na początku tajne więc są pod spodem, ale potem?
Ja kładę sicze bokiem.
Czyli nie przemyśleli tego za dobrze... szkoda ;( Nie widzi wtedy jeden z graczy tego żetonu, a jeśli spyta to trochę zdradzi swoje plany. Dzięki za odpowiedź.
Kajak
Posty: 252
Rejestracja: 11 lut 2006, 00:11
Lokalizacja: Niedaleko Nowej Huty
Has thanked: 209 times
Been thanked: 94 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Kajak »

W tych budynkach 3d z Allegro( no te z insertem) ,jest miejsce pod spodem że przykrywa się oryginalny żeton , który można wystawić odsłonięty swobodnie.
Ja wolę te budynki tylko że faktycznie wszystkie są szare, co akurat mnie nie przeszkadza bo i tak wszystko maluję.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2024, 14:40 przez Kajak, łącznie zmieniany 1 raz.
Wozik
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2020, 13:10
Has thanked: 38 times
Been thanked: 43 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Wozik »

Kajak pisze: 16 wrz 2024, 14:28 W tych budynkach 3d a Allegro( no te z insertem) ,jest miejsce pod spodem że przykrywa się oryginalny żeton , który można wystawić odsłonięty swobodnie.
Ja wolę te budynki tylko że faktycznie wszystkie są szare, co akurat mnie nie przeszkadza bo i tak wszystko maluję.
W sumie w tych kolorowych też, wystarczy dolną część założyć odwrotnie - wgłębieniem na żeton do dołu, a nie do góry.
akustyk
Posty: 150
Rejestracja: 04 sty 2019, 20:11
Has thanked: 64 times
Been thanked: 56 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: akustyk »

Wozik pisze: 16 wrz 2024, 14:31
Kajak pisze: 16 wrz 2024, 14:28 W tych budynkach 3d a Allegro( no te z insertem) ,jest miejsce pod spodem że przykrywa się oryginalny żeton , który można wystawić odsłonięty swobodnie.
Ja wolę te budynki tylko że faktycznie wszystkie są szare, co akurat mnie nie przeszkadza bo i tak wszystko maluję.
W sumie w tych kolorowych też, wystarczy dolną część założyć odwrotnie - wgłębieniem na żeton do dołu, a nie do góry.
Wtedy widać żeton? Możesz zrobić fotkę tak i tak?
Wozik
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2020, 13:10
Has thanked: 38 times
Been thanked: 43 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Wozik »

akustyk pisze: 16 wrz 2024, 14:34
Wozik pisze: 16 wrz 2024, 14:31
Kajak pisze: 16 wrz 2024, 14:28 W tych budynkach 3d a Allegro( no te z insertem) ,jest miejsce pod spodem że przykrywa się oryginalny żeton , który można wystawić odsłonięty swobodnie.
Ja wolę te budynki tylko że faktycznie wszystkie są szare, co akurat mnie nie przeszkadza bo i tak wszystko maluję.
W sumie w tych kolorowych też, wystarczy dolną część założyć odwrotnie - wgłębieniem na żeton do dołu, a nie do góry.
Wtedy widać żeton? Możesz zrobić fotkę tak i tak?
Obrazek
akustyk
Posty: 150
Rejestracja: 04 sty 2019, 20:11
Has thanked: 64 times
Been thanked: 56 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: akustyk »

Czyli nie da się tak zamontować żetonu, żeby po odkryciu widziały go obydwie strony a budynek stał nadal? Położenie żetonu obok nie jest rozwiązaniem ponieważ miejsca nie jest za dużo i traci się sens modelu.
bdm
Posty: 744
Rejestracja: 18 mar 2019, 13:41
Has thanked: 532 times
Been thanked: 98 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: bdm »

Możesz położyć przecież samą tą obręcz z żetonem w środku.
bdm
Posty: 744
Rejestracja: 18 mar 2019, 13:41
Has thanked: 532 times
Been thanked: 98 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: bdm »

Wozik pisze: 16 wrz 2024, 12:59
Elros. pisze: 16 wrz 2024, 12:49 Diuna pod tym względem przebija WoPa o kilka poziomów (już sam kształt podstawek jest kamieniem milowym). Aczkolwiek uważam, że obie gry lepiej by się sprawdzały na żetonach.
Figurki to jest +1000 do klimatu i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej. Żetonami to sobie można w warcaby grać.
Dune GF9. Nie są to absolutnie warcaby i gra się świetnie. Ba... nie wyobrażam sobie w tej grze figurek.
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1131
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 96 times
Been thanked: 147 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Jareks1985 »

akustyk pisze: 16 wrz 2024, 14:53 Czyli nie da się tak zamontować żetonu, żeby po odkryciu widziały go obydwie strony a budynek stał nadal? Położenie żetonu obok nie jest rozwiązaniem ponieważ miejsca nie jest za dużo i traci się sens modelu.
My pp odkryciu te figurki kładliśmy bokiem wtedy było widać oznaczenia żetonu i nie zauważyłem aby to był jakiś problem. Bo było widać co na nim jest. Po za tym Siczy nie ma na tyle dużo aby nie spamiętać co gdzie jest, tym bardziej, że sam musisz zaplanować co warto gdzie atakować aby uzyskać te 10 pkt.
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1131
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 96 times
Been thanked: 147 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Jareks1985 »

bdm pisze: 16 wrz 2024, 16:24
Wozik pisze: 16 wrz 2024, 12:59
Elros. pisze: 16 wrz 2024, 12:49 Diuna pod tym względem przebija WoPa o kilka poziomów (już sam kształt podstawek jest kamieniem milowym). Aczkolwiek uważam, że obie gry lepiej by się sprawdzały na żetonach.
Figurki to jest +1000 do klimatu i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej. Żetonami to sobie można w warcaby grać.
Dune GF9. Nie są to absolutnie warcaby i gra się świetnie. Ba... nie wyobrażam sobie w tej grze figurek.
To prawda, ale tu masz diune na miare 2021 a tam diune na miare 1984 roku ;p
bdm
Posty: 744
Rejestracja: 18 mar 2019, 13:41
Has thanked: 532 times
Been thanked: 98 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: bdm »

Jareks1985 pisze: 16 wrz 2024, 16:40
bdm pisze: 16 wrz 2024, 16:24
Wozik pisze: 16 wrz 2024, 12:59

Figurki to jest +1000 do klimatu i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej. Żetonami to sobie można w warcaby grać.
Dune GF9. Nie są to absolutnie warcaby i gra się świetnie. Ba... nie wyobrażam sobie w tej grze figurek.
To prawda, ale tu masz diune na miare 2021 a tam diune na miare 1984 roku ;p
Ale jest nowe wydanie z 2019 i nikt nie pomyślał, żeby dać figurki. :P
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1131
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 96 times
Been thanked: 147 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Jareks1985 »

Wiem stąd te porównanie ;)

Nie zmienia to faktu, że do dwie zupełnie inne gry.
GF9 oszczędza na grafikach co widać po ich grach, ale Star Trek Ascendancy czy Diuna to perełki w koronie tego wydawnictwa.
Awatar użytkownika
Mrukar
Posty: 336
Rejestracja: 06 cze 2021, 13:48
Has thanked: 276 times
Been thanked: 190 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Mrukar »

Najlepiej grajmy kamieniami i patykami :D

Gra może nie potrzebuje dobajerzenia, ale gracze już tak co widać po popularności druku 3d i innych ulepszaczy.
Wozik
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2020, 13:10
Has thanked: 38 times
Been thanked: 43 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Wozik »

Macie jakiś sposób na rozróżnianie postaci w grze? Nie mówię o malowaniu, bo to wiadomo, a ja w malowanie nie umiem. Dodatkowe standy, może pomalowanie samej podstawki?
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5717
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 944 times
Been thanked: 1480 times
Kontakt:

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: mat_eyo »

Mrukar pisze: 16 wrz 2024, 16:58 Gra może nie potrzebuje dobajerzenia, ale gracze już tak co widać po popularności druku 3d i innych ulepszaczy.
Wozik pisze: 17 wrz 2024, 08:26 Macie jakiś sposób na rozróżnianie postaci w grze? Nie mówię o malowaniu, bo to wiadomo, a ja w malowanie nie umiem. Dodatkowe standy, może pomalowanie samej podstawki?
Gra nie potrzebuje dobajerzenia, tylko jak widać, poprawy czytelności :lol:
Kitshu
Posty: 135
Rejestracja: 24 lip 2017, 16:58
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Kitshu »

Wozik pisze: 17 wrz 2024, 08:26 Macie jakiś sposób na rozróżnianie postaci w grze? Nie mówię o malowaniu, bo to wiadomo, a ja w malowanie nie umiem. Dodatkowe standy, może pomalowanie samej podstawki?
generalnie jak widze Barona Harkonnena to wiem że to baron Jak widze Feyda Raute to wiem że to Feyd :P serio figurki bohaterów są dość różnorodne, co do normalnych jednostek to masz różne kształty podstawek wiec nie widze problemu w tym wymiarze.
ODPOWIEDZ