Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Kemet: Divine EmBrance - Update #1
Kemet: Divine Embrace - Fanowska modyfikacja gry Kemet: Blood and Sand
Jako ogromny entuzjasta klimatów egipskich oraz genialnej gry Kemet, byłem nieco rozczarowany nową "udoskonaloną" wersją Kemet: Blood and Sand, a więc zrodziła mi się myśl, dlaczego tego nie przeprojektować?
I tak właśnie powstał mój kolejny projekt na fanowską modyfikację dla gry Kemet: Blood and Sand (ale również dla starszej wersji Kemet), gdzie na warsztat wziąłem karty oraz kafle z gry przeprojektowując je, aby nadać nieco blasku grze, która zostałą wg mnie nieco potraktowana po macoszemu przez orginalnego wydawce w wersji Blood and Sand.
Więcej informacji
Jako że projektowanie UI/UX jest moją pasją, więc postanowiłem że od czasu do czasu będe publikował swoje pomysły. Obecnie w realizacji jest również projekt dodatku dla gry Deep Madness. Po więcej informacji dla modyfikacji dla Kemet i Deep Madness odsyłam do grupy na facebooku i zachęcam do obserwowania:
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames/
Założenie projektu
Główną ideą za projektem jest zorganizowanie grupowego druku, który nastąpi w niedalekiej przyszłości, jeżeli zbierze się odpowiednia ilość chętnych. Jeżeli chodzi o ew. ceny - będę negocjował to z drukarnią.
Bardzo chętnie wysłucham waszego feedbacku, co sądzicie o projekcie?
Projekt kafelkow mocy
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/TfhQd2zm/2.jpg
Poprawione ilustracje
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/7Z30WRf1/3.jpg
Projekt kart Boskiej Interwencji
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/W4sgL7kB/4.jpg
Projekt kart walki
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/GcPx74D0/5.jpg
Modyfikacje UI/UX
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/9mWtvcPD/6.jpg
Kemet: Divine Embrace - Fanowska modyfikacja gry Kemet: Blood and Sand
Jako ogromny entuzjasta klimatów egipskich oraz genialnej gry Kemet, byłem nieco rozczarowany nową "udoskonaloną" wersją Kemet: Blood and Sand, a więc zrodziła mi się myśl, dlaczego tego nie przeprojektować?
I tak właśnie powstał mój kolejny projekt na fanowską modyfikację dla gry Kemet: Blood and Sand (ale również dla starszej wersji Kemet), gdzie na warsztat wziąłem karty oraz kafle z gry przeprojektowując je, aby nadać nieco blasku grze, która zostałą wg mnie nieco potraktowana po macoszemu przez orginalnego wydawce w wersji Blood and Sand.
Więcej informacji
Jako że projektowanie UI/UX jest moją pasją, więc postanowiłem że od czasu do czasu będe publikował swoje pomysły. Obecnie w realizacji jest również projekt dodatku dla gry Deep Madness. Po więcej informacji dla modyfikacji dla Kemet i Deep Madness odsyłam do grupy na facebooku i zachęcam do obserwowania:
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames/
Założenie projektu
Główną ideą za projektem jest zorganizowanie grupowego druku, który nastąpi w niedalekiej przyszłości, jeżeli zbierze się odpowiednia ilość chętnych. Jeżeli chodzi o ew. ceny - będę negocjował to z drukarnią.
Bardzo chętnie wysłucham waszego feedbacku, co sądzicie o projekcie?
Projekt kafelkow mocy
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/TfhQd2zm/2.jpg
Poprawione ilustracje
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/7Z30WRf1/3.jpg
Projekt kart Boskiej Interwencji
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/W4sgL7kB/4.jpg
Projekt kart walki
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/GcPx74D0/5.jpg
Modyfikacje UI/UX
Więsza rozdzielczość: https://i.postimg.cc/9mWtvcPD/6.jpg
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Całość wygląda super tylko... to będzie strasznie droga deluxyfikacja.
Nie wiem czy znajdzie się aż tylu chętnych na to żeby cena nie wyrywała z butów (taki plus że Kemet nie jest zależny językowo więc można robić międzynarodowy druk ). Szczególnie że to nie wpływa na grę mechanicznie, nic nie dochodzi nowego - po prostu wygląda lepiej.
Jak wyglądałaby sprawa z wsparciem dodatków? Wiadomo że oprócz Book of the Dead i Rise of Gods będzie jeszcze jeden. Może dałoby się skontaktować z Matagot aby dodali taki upgrade pack w kolejnej kampanii?
Nie wiem czy znajdzie się aż tylu chętnych na to żeby cena nie wyrywała z butów (taki plus że Kemet nie jest zależny językowo więc można robić międzynarodowy druk ). Szczególnie że to nie wpływa na grę mechanicznie, nic nie dochodzi nowego - po prostu wygląda lepiej.
Jak wyglądałaby sprawa z wsparciem dodatków? Wiadomo że oprócz Book of the Dead i Rise of Gods będzie jeszcze jeden. Może dałoby się skontaktować z Matagot aby dodali taki upgrade pack w kolejnej kampanii?
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11816
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3518 times
- Been thanked: 3541 times
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Fajnie to wyglada calkiem
Jakbys odswiezyl elementy, ktorych nieprzeportowali ze starych dodatkow to bylby sztos
Obawiam sie ejdnak, ze Matagot moze wejsc z hardstopem
Jakbys odswiezyl elementy, ktorych nieprzeportowali ze starych dodatkow to bylby sztos
Obawiam sie ejdnak, ze Matagot moze wejsc z hardstopem
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Mnie się podoba - dobra robota
Pytanie z innej beczki. Będą nowe dodatki: czy planujesz poprawić (i drukować) także je, gdy już wyjdą, w drugiej turze? Aby zachować spójność całości.
A może zaczekać i zrobić jeden druk całości?
Zależy od kosztów, ale jestem wstępnie zainteresowany.
Pytanie z innej beczki. Będą nowe dodatki: czy planujesz poprawić (i drukować) także je, gdy już wyjdą, w drugiej turze? Aby zachować spójność całości.
A może zaczekać i zrobić jeden druk całości?
Zależy od kosztów, ale jestem wstępnie zainteresowany.
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
O których dodatkach mówisz? Game-up z Blood and Sand, czy ze starego Kemeta? Posiadam tylko wersję Blood and Sand.
Ogólnie to chciałem to zrobić "low-profile" i drukować wyłącznie "na własny użytek" dla chętnych w polsce. Teoretycznie ja już mam dostęp do tego jak nowe kafle i karty DI z "Gameup" wyglądają i moge je bez problemu odtworzyć, a dzięki temu każdy kto nie ma tych "cash-grab" dodatków będzie móg je mieć (oczywiście bez figurek).
Matagot opublikował oficialnie Player Aid na BGG, czyli wszystkie kafle z technologii "Amber" (Bursztynowe) oraz "Amestyt" (fioletowe) wraz te dodatkowe z mini dadtków z kampanii, które mogę bez problemu oddtworzyć. Tylko no właśnie - to już może się bardzo nie spodobać Matagotowi Jakby nie patrzeć, nowe kafle to clue tego nowego rozszerzenia.
Tak, zamierzam w przyszłosci też dodać wszystko co nowe (o ile to będzie technicznie możliwe),
....ale zanim Matagot dostarczy tą kamapnie i zrobi kolejną to minie z 5 lat
Prawnie jeżeli jest to modyfikacja fanowska na własny użtek, to teoretycznie póki nikt na tym nie bedzie zarabiał to nie mogą sie przyczepić. Więc zlecenie druku do np. MB-print dla min 20 osób nie powinno być problemem. Tylko no właśnie jeszcze się nie kontaktowalem z drukarnią, o ile sam wydruk kart nie będzie dużym kosztem, to już zrobienie kafelków na kartonie może być.
Zobczymy, narazie pracuje nad usprawnienami Estetyczno-użytkowymi for fun, więc jeżeli ktoś ma jakieś sugestiie/uwagii to pisać śmiało
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Ta-seti miało dodatkowy moduł z świątynia i prostokątnymi kaflami z bonusami, jest też kilka pakietów promek z kaflami (no i C3K)
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Co do kapłanów, to raczej nie będę tego odworowywał, bo to wymagało by znacznie większego nakładu pracy, narysowania na nowo mapy, która jest w diametrainie innym stylu niż ta z Blood and Sand, ale kto wie - może w przyszłosci, zależy od zainteresowania - chodź, nie ukrywam że nie spodziewam się wielkiego Chodźby patrząc po znikomym zainteresowaiu na socialach.
Natomiast co do cross-over z Cykladami, to całkiem o tym zapomnialem. W zasadzie mógłbym to również przenieść, ale musze dorwać się ilustracji tych kafelków, by móc je odwzorować.
EDIT: Rzuciłem okiem na te promki do pierwszego Kemeta i już widze, że one już znajdują się w obecnym Kemet Blood and Sand, również jako kafle wrzycone do pakietów "Game-up", bo po ilustracjach poznaje. Nie jestem pewien, czy działaja identycznie, ale zakładam że tak - sądząc po tym, że Matagot nie specjalnie wysila się na robienie czegos nowego
https://boardgamegeek.com/image/3216507 ... promo-2016
https://boardgamegeek.com/image/3216510 ... ower-tiles
Natomiast co do cross-over z Cykladami, to całkiem o tym zapomnialem. W zasadzie mógłbym to również przenieść, ale musze dorwać się ilustracji tych kafelków, by móc je odwzorować.
EDIT: Rzuciłem okiem na te promki do pierwszego Kemeta i już widze, że one już znajdują się w obecnym Kemet Blood and Sand, również jako kafle wrzycone do pakietów "Game-up", bo po ilustracjach poznaje. Nie jestem pewien, czy działaja identycznie, ale zakładam że tak - sądząc po tym, że Matagot nie specjalnie wysila się na robienie czegos nowego
https://boardgamegeek.com/image/3216507 ... promo-2016
https://boardgamegeek.com/image/3216510 ... ower-tiles
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Przegląadnąłem i przeanalizowałem sobie stare dodatki, ogólnie wygląda to tak, że wszystkie kafle czarne (Onyx) kafle są zawarte w podstawowej wersji Blood and Sand, fioletowe (Amestyt), które były stricte dedykowane dla Seta jako 1vsAll będa przeprojektowane i dodane do najnowszego dodatku (Rise of Gods) i je również mam już uwzględnione (chodź wypuszczenie ich teraz prawie na pewno spowoduje zablokowanie ze strony Matagota).
Wszelkie mini dodatki/promki zostały już włożone do minidodatków "Game-up" (je też mam uwzględnione), ale nie wszystkie bo jest 2-3 kafle, które sa powiązane bezpośrednio z rozszerzeniem Ta-Seti i torem kapłanów. Z tym jest problem, bo musiał bym tworzyć całkiem nowa mapę i nie wiem jak by to się miało do balansu gry. Aczkolwiek osobiście ten tor kapłanów jakoś średnio mi przypadł do gustu, kiedy w niego grałem i wydaje mi się, że zbędnie komplikuje grę.
Natomiast udało mi się dorwać i odwzorować ilustracje z crossovera z Cykladami. Podrasowałem ilustracje do wyższych rozdzielczości z detalami, podkoloryzowałem i toto efekty Aczkolwiek zastanawiam się, czy nie wstawić ilustracji nowych z odświeżonej wersji Cyklad (chodź dorwałem tylko 4 z 6 narazie).
Kafle z rozszerzenia C3K: (wyższa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/q4bxfTmx/CK7.jpg)
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Kolejna aktualizacja, tym razem przeprojektowane wszystkie kafelki z Blood and Sand - uwzględniajac dodatki "C3K" oraz "Game Up" (również tego z Rise of the Gods!"). To co co głównie zrobiłem, to uspójniłem kolorystykę ilustracji (równiez podrasowując je same), ale także nieco formę prezentowania formatu ikon, która w orginale wydaje mi się szczególnie nie logiczna.
Poproszę o feedback
Ruby
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/CFkW4KLx/7.jpg
Saphire
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/08H1Q4Qp/8.jpg
Diamond
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/4ZgBc59t/9.jpg
Onyx
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/2Yw24WFK/10.jpg
Poproszę o feedback
Ruby
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/CFkW4KLx/7.jpg
Saphire
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/08H1Q4Qp/8.jpg
Diamond
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/4ZgBc59t/9.jpg
Onyx
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/2Yw24WFK/10.jpg
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Po przerwię przychodzę z nowym updatem - tym razem redesign kafelków technologii Szmaragdowymi z dodatku "Book of Dead" oraz Amestyowymi i Bursztynowymi z nadchodzącego dodatku "Rise of Gods". Na dokładkę przykład dwóch ilustracji w jaki sposób zostały przezemnie udoskonalone.
Poprawa ilustracji
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/wHGdyWMD/14.jpg
Tutaj pragnę również przypomnieć, że Ametystowa technologia poprzednio pojawiała się w dodatku "Seth" dla pierwszej edycji gry Kemet, lecz była ona dedykowana dla gry 1vsAll, w tym wypadku jest dostępna dla każdego gracza.
Informacje o kafelkach z dodatku Rise of Gods są zaczerpane z upubliczionej pomocy gracza, więc jest szansa że do czasu premiery mogą się zmienić. Oby nie
Emerald
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/R4JqNJSV/11.jpg
Amethyst
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/PTX2HhT4/12.jpg
Amber
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/LRcgk30Z/13.jpg
Poprawa ilustracji
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/wHGdyWMD/14.jpg
Tutaj pragnę również przypomnieć, że Ametystowa technologia poprzednio pojawiała się w dodatku "Seth" dla pierwszej edycji gry Kemet, lecz była ona dedykowana dla gry 1vsAll, w tym wypadku jest dostępna dla każdego gracza.
Informacje o kafelkach z dodatku Rise of Gods są zaczerpane z upubliczionej pomocy gracza, więc jest szansa że do czasu premiery mogą się zmienić. Oby nie
Emerald
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/R4JqNJSV/11.jpg
Amethyst
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/PTX2HhT4/12.jpg
Amber
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/LRcgk30Z/13.jpg
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Kolejny przedostatni update - tym razem na warsztat wziąłem tzw karty "DI" pochodzące z Blood and Sand, dodatków Game up oraz najnowszego Rise of Gods, dodając kilka swoich. Na dokładkę przeprojekowane karty Bogów, które mają się pojawić w najnowszym dodatku.
Karty bogów - redesign
Wyższa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/jKmZNCQd/15.jpg
Karty bogów
Wyższa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/TfbQcGCj/16.jpg
Karty Boskiej Interwencji (DI)
Karty bogów - redesign
Wyższa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/jKmZNCQd/15.jpg
Karty bogów
Wyższa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/TfbQcGCj/16.jpg
Karty Boskiej Interwencji (DI)
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
- Sheade
- Posty: 102
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Ostatnia aktualizacja dotycząca procesu produkcji modyfikacji do gry Kemet, na ostatni strzał idą karty walki oraz planszetki punktacji do gry podstawowej oraz dodatku "Book of Dead".
Karty walki
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/CwRFjDWm/20.jpg
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/5fQVHJCr/21.jpg
Plansze punktacji oraz honoru
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/QhyDxCH5/22.jpg
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/KZXyBW78/23.jpg
Karty walki
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/CwRFjDWm/20.jpg
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/5fQVHJCr/21.jpg
Plansze punktacji oraz honoru
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/QhyDxCH5/22.jpg
Większa rozdzielczość: https://i.postimg.cc/KZXyBW78/23.jpg
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
Re: Kemet: Divine Embrace - Modyfikacja graficzna dla gry
Masz zdolności... nie ma co...
Była ostatnia aktualizacja... i co dalej? Jaki masz plan co to tego moda. Chętnie bym przygarnął kopię lub wydrukował.
Pozdrawiam.
Była ostatnia aktualizacja... i co dalej? Jaki masz plan co to tego moda. Chętnie bym przygarnął kopię lub wydrukował.
Pozdrawiam.