Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
ArtIO
Posty: 720
Rejestracja: 27 cze 2020, 12:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 26 times
Been thanked: 52 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: ArtIO »

brazylianwisnia pisze: 05 lis 2024, 22:39
Ardel12 pisze: 05 lis 2024, 21:45
Żeby to obrazowo wyjaśnic - jest jesień 2027/2028 a na KS wjeżdża kampania nowego core z rodziny KDM zwierający 90% inny content niz 1.6. ilosc zawartości podobna. Cena 299USD nie wydaje mi się nierealna aby zachęcić ludzi i późnej pchać dodatki.
Jeżeli patrzysz na to w ten sposób to pewnie coś może wydadzą :D
Ale przez ten rok nie było żadnych płotek/przecieków o nowej kampanii, z ostatnich informacji to wiadomo tylko że jakiś dodatek został przesunięty i że wszyscy czekają na CoD który niewiadomo kiedy będzie.
Awatar użytkownika
krecilapka
Posty: 1019
Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 58 times
Been thanked: 254 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: krecilapka »

loaru pisze: 05 lis 2024, 09:12 Piszecie, że nie trzeba dodatków. Czy jeśli szybko przegram kampanię to przy ponownym podejściu coś się zmienia u tego lwa? Nie chciałbym się tłuc wiecznie z tym samym zestawem kart AI na start, chyba że gra ma mechanikę fail forward :?
Intencją autora było, że gracze wracają do kampanii by rozgrywać ją ponownie, tworząc pewien ciąg ewolucyjny. Jest to wprost zapisane w zasadach, żeby liczyć swoje rozgrywki w KDM-a. Kolejne kampanie dodają drobniutkie modyfikacje, przyszłym "pokoleniom". Fabularnie trafiają w miejsca swoich poprzednich osad. A to zwłoki gdzie może udać się znaleźć miecz, ruiny poprzedniej osady dające jakiś zasób i wzmacniające tę nową, kolejne pokolenie ma lepiej przystosowane oczy do widzenia w ciemnościach, co poprawia ich parametry itp.
Ale co najlepsze - pytałem wielu osób i tego aspektu nikt nie się nie trzyma :). Zaczynając nową kampanię, grają zawsze jakby "od nowa" :mrgreen: Może Ty będziesz pierwszy :?:

Każdy potwór ma 3 poziomy trudności. Gracz zawsze sam wybiera na potwora którego poziomu wyrusza. Na każdym poziomie dostaje modyfikację zachowania powodującą, że taktyki z poprzedniego poziomu mogą nie działać. Pamiętam jak łatwo radząc sobie z Lwem 1 ruszyłem na tego o poziom wyżej. Jednak błyskawicznie mi gra pokazała, że bez pewnej umiejętności wynikającej z innowacji wprowadzanej dla całej osady, ten lew wymorduje zawsze moich Ocalałych. To są rzeczy których uczysz się w trakcie. Jeśli nie pomagasz siebie w kampanii podglądając wcześniej karty potworów, to gra jest pomysłowa i ma czym zaskoczyć. Wprawdzie Twoja osada zginie, ale kolejną kampanię rozegrasz z lepszym skutkiem. Bo taki jest zamysł, że raczej nie uda ci się z sukcesem przejść pierwszy raz. Nabierzesz doświadczenia, dokona się właśnie ta ewolucja zachowań :).
Walka jest jednym z elementów większej układanki. Na te które są "łowne" często patrzy się poprzez pryzmat wyposażenia jakie możesz z nich wyprodukować. Z racji tego, że Lew jest pierwszy będziesz najlepiej miał rozpykane to co on dostarcza. Jak go usuniesz z kampanii to tak jakbyś usunął najlepiej sobie znane strategie. Pierwsze walki z lwem to może być godzina dość losowego turlania kością gdzie jeden rzut decyduje o być albo nie być. Ale po paru rozgrywkach Lwa zmiatasz dosłownie w kwadrans, a godzinę czasu zajmuje główkowanie w osadzie co da się z niego wyprodukować. I to też jest ciekawe, nie tylko sama nawalanka ;).
Kampania podstawowa ma w miarę dobrze ustawiony balans dbania byś nie popadł w rutynę. Gdy wyczujesz, że Lew przestaje być ciekawy przenosisz zainteresowanie na kolejnego potwora. Nie zapominaj, że kampania jest naprawdę rozbudowana czasowo. Masz kilkadziesiąt godzin rozgrywki. Nie martw się na zapas, serio nie zapragniesz podmieniać Lwa prędzej niż po tych kilkudziesięciu godzinach.
Jak np. wrzucisz Gorma zamiast Lwa to musisz się go znów "nauczyć". Bo z tym potworem wiążą się różne kwiatki. Bynajmniej nie wynikające z różnej walki ale fabularnie daje w kość. Jak nie wiesz jak go ugryźć to szybko z Twoich najlepszych wojowników zrobi kaleki. To znów zajmuje kilkadziesiąt godzin grania. To jest naprawdę duża, monumentalna gra. Po tych kilkudziesięciu godzinach będziesz miał wiedzę, co Ci daje największy fun, co Cię drażniło i można to poprawić dodatkiem, wtedy będziesz gotów na dyskusje który dodatek wniesie Ci najwięcej dobra do rozgrywki :).
Jak gra Ci siądzie to nie ma o czym dyskutować bo będziesz chciał mieć każdy. Ale jeśli się od niej odbijesz to będziesz dziękował ile kasy zaoszczędziłeś :twisted:
bosik111
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2013, 13:53
Has thanked: 13 times
Been thanked: 60 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: bosik111 »

brazylianwisnia pisze: 05 lis 2024, 22:39
Ardel12 pisze: 05 lis 2024, 21:45
Żeby to obrazowo wyjaśnic - jest jesień 2027/2028 a na KS wjeżdża kampania nowego core z rodziny KDM zwierający 90% inny content niz 1.6. ilosc zawartości podobna. Cena 299USD nie wydaje mi się nierealna aby zachęcić ludzi i późnej pchać dodatki.
Ty chyba nie znasz Adama, w jego słowniku nie ma słowa stała obniżka cen. Jeśli jest jedna cecha która mi się z nim kojarzy to regularne podwyżki cen każdego z produktów. Jeśli nie zacznie robić takich promocji w BF jak rok temu regularnie to niedługo sam się wyceni z portfeli większości fanów, bo w tym tempie małe dodatki niedługo będą w cenie dużych, a duże zbliżają się do ceny podstawki dużo szybciej niż inflacja.

Jak już to cenę zostawi, ale naobiecuje dodatkow, za które zaplacą spóźnialscy jak przy gamblerze i CoD. Już sobie taką markę wyrobił i ludzie po prostu będą wiedzieli czego się spodziewać.

A tak nawiasem, wiecie w jakiej skali mają być figurki w CoD? Wiemy że był scale creep, ale produkt który docelowo ma ulepszyć stare produkty jednak powinien być w starej skali żeby jakoś to sensownie wyglądało. Z drugiej strony to jednak Poots, i nie dziwiłbym się gdyby zapomniał o takim małym detalu w pogoni za swoją wizją.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 4050
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1387 times
Been thanked: 2930 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: Ardel12 »

brazylianwisnia pisze: 05 lis 2024, 22:39
Ardel12 pisze: 05 lis 2024, 21:45
Żeby to obrazowo wyjaśnic - jest jesień 2027/2028 a na KS wjeżdża kampania nowego core z rodziny KDM zwierający 90% inny content niz 1.6. ilosc zawartości podobna. Cena 299USD nie wydaje mi się nierealna aby zachęcić ludzi i późnej pchać dodatki.
Sensownie :) tym bardziej patrząc po ile było ATO i KF. Wycenione za nisko w obu przypadkach + tutaj pewnie doliczą deluxe cenę za figurki do sklejenia xD, więc 300 dolków wygląda sensownie.
vendaval
Posty: 75
Rejestracja: 21 gru 2014, 13:34
Has thanked: 2 times
Been thanked: 13 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: vendaval »

Z tego co widzę, jest moduł na TTS. Czy wiecie na ile jest on kompletny i czy nadaje się do grania?
Awatar użytkownika
krecilapka
Posty: 1019
Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 58 times
Been thanked: 254 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: krecilapka »

brazylianwisnia pisze: 05 lis 2024, 22:39
Ardel12 pisze: 05 lis 2024, 21:45
Żeby to obrazowo wyjaśnic - jest jesień 2027/2028 a na KS wjeżdża kampania nowego core z rodziny KDM zwierający 90% inny content niz 1.6. ilosc zawartości podobna. Cena 299USD nie wydaje mi się nierealna aby zachęcić ludzi i późnej pchać dodatki.
Obawiam się, że to jesieni 2027/2028 Poots nie sfinalizuje jeszcze swojego obecnego Kicstartera, więc nie będzie miał ani motywacji, ani powodu, ani mocy przerobowych by wystartować z czymś zupełnie nowym.
Skalą figurek jak dotąd niespecjalnie się przejmowano. Stoją na ujednoliconych podstawkach i to wszystko. Jedyne odstępstwo to linia painter scale która jest ukłonem w stronę osób robiących figurki wystawowe.

Mam tez nieodparte wrażenie, że dużą częścią odbiorców są modelarze, osoby które grę kupiły a niekoniecznie do końca dograły. Albo odwlekają dokończenie tej dużej kampanii i gdzieś tam utknęły z pudłami na półkach ;).
Był czas gdy zaangażowanie się w KDMa było zwyczajnie opłacalne. Wszystko można było łatwo sprzedać z przebitką. To też generowało hype i chęci zakupowe.
To, że kupujący tę grę są specyficzną grupą pokazało mi jak dotarł Gambler do wspierających. Wszyscy rozpływali się nad dwoma wielkimi pudłami wypełnionymi po brzegi kartami, żetonami, książeczkami, figurkami. Po prostu ekstaza ile tego dobra przyszło. Ale dziwnie mało przebiło się głosów np. o literówkach, średnim druku, niepolakierowanej okładce która łapie brud i takich tam różniastych.

Chociaż tutaj moja ocena jest zapewne nieco skrzywiona tym, że ten dodatek oceniam z umiarkowanym entuzjazmem. Wszystko na papierze wyglądało jak mechanizmy wyrzucające grę na wyższy poziom, dając dużo więcej klimatycznych rozwiązań. Ale w mojej ocenie okazały się one często kosmetyczne, średnio grywalne, wymagające ingerencji, przesadnie komplikujące proste wybory.

Seed / Wzorce - było już w białych dodatkach. Więc to nic nowego, i jedyne co powoduje, to na etapie rozbudowy kilka elementów więcej do analizy co by można było zbudować i z czego. Jest czy nie ma, wielkiej zmiany w kampanii nie uczyni. Reklamowane jako możliwość wykorzystywania zbędnych surowców i starego ekwipunku to zupełnie nie spełniło tych zapowiedzi.

Spotkania z tym Pożeraczami Kości - po prostu starcie na mniejszej planszy. Niby fajne, ale rozwleka rozgrywkę o to co było już znane. Wylosowali mi się w całej kampanii bodajże 2 razy, więc to też żadna rewolucja. No chyba, że taka iż gdy wypadną na początku to mogą okazać się tak mocni, że zamiast polować to lepiej po spotkaniu z nimi zawijać z powrotem do osady ;).

Tropiciel - tematycznie wytłumaczyli jak ekwipunek wraca do osady po śmierci wszystkich w walce. Na oko to było fajne :). Zwłaszcza jak zobaczyłem, że gra jakby zachęca do tego, żeby ten tropiciel podczas walki się chował. Ale szybko się okazało, że to taki trochę biedniejszy 5 Ocalały. I teraz po prostu ma się zamiast 4 to pięciu :). Można mu wlepić te wszystkie zadania podglądania kart które kiedyś były problematyczne, czy zasuwania po jakieś surowce z elementów terenu, które wymagały poświęcenia akcji któregoś wojownika. Teraz to wszystko stało się łatwiejsze. Nawet potwór może po prostu oberwać od 5 Ocalałych zamiast od 4. Oczywiście rozgrywka pozostała wymyślona jako 4 osobowa i tyle tez jest wszelkich kart statusów, elementów itd. Ale Tropiciel uczynił KDMa gra z 5 bohaterami do którego brak znaczników itp. rzeczy. Miało być trudniej bo można stracić cały ekwipunek ale paradoksalnie stało się łatwiej.

Wędrowcy - po prostu doklejone losowe fabularne turlanko które ma ciągnać za nogi osadę w dół pod koniec kampanii, bo twórcy przytomnie zauważyli, że osada może być już pełna takich kozaków, że ostatnie 10 rozgrywek będzie nużące. Może kolejni których wymyślą, wniosą coś więcej niż ten z Gamblera.

No i Oświeceni Ocalali, Filozofie itd. Na papierze było to mega klimatyczne. Jak na początku sięgałem po te książeczki małe, opisujące bohaterów ich ułomności, bonusy itd. nawet rozkminianie która filozofia z która się zazębią co będzie to dawać. Oczywiście gra ostrzega, że to najbardziej skomplikowany aspekt Gamblera. Zadbali by tego nie komplikować sztukami walki i utrudnili ich zdobywanie na tyle, że często można specjalnie odpuścić chęć ich posiadania. Bo o ile do tej pory KDM jako gra solo był wybitny, to z filozofiami stął się wybitnie problematyczny mechanicznie :evil: Jak się gra np. we dwójkę to śledzenie 2 postaci z których każda posiada swoje 6 specyficznych cech jest męczące. Ale gdy grałem solo, to śledzenie tego u 5 (no bo Tropiciel jeszcze :P) to jest 15 cech i wydarzeń do kontrolowania JEDNOCZEŚNIE! Teraz to żałuję, że wsparłem ten dodatek który czyni możliwym grania z filozofiami we wszystkie minione kampanie KDMa sprzed wydania Gamblera. Ten mechanizm na papierze jest zajebisty, ale do solo się po prostu nie bardzo nadaje, albo tworzy ślamazarną, uciążliwą niezdarną grę. Bardzo żałuję tego elementu, że tak wyszedł :-(.

Bohaterowie - to wg mnie największy plus :). Czyli najmniejsza pierdoła z tego dodatku cieszy najbardziej. Teoretycznie, zgodnie z zasadami powinno się mieć do niej dostęp gdy ukończysz kampanię ze Strażnikiem Snów. Ale ja tam radze zaadaptować to jak najszybciej. Rodzi się Ocalały i od razu mu się losuje z kart jego cechę specyficzną. Przeważnie coś na plus, że ma talent do łuków, toporów, szybko biega, czy coś znajduje, ale czasem to może być cech negatywna, że jest tchórzliwy czy coś tam. To fajne jest :).

Cała reszta wg mnie jeszcze by wymagała dopracowania, przemyślenia, doszlifowania.

Dlatego z duża obawą patrzę na 4 falę.
Dodatek Czarny Rycerz pokazał mi, że mała sprytna kampania na kilak rozgrywek daje tez sporo frajdy. A rozegrać ja łatwiej niż taką na 30 rozgrywek. Poziom skomplikowania który był obecny w podstawce był jak dla mnie optymalny a rozgrywka i tak ciut przydługa. Rozciąganie ją w jeszcze dłuższą jak dla mnie jest zbędne. I to nie jest dobry kierunek.
Dlatego więcej sobie obiecuje po Campaign of Death które będzie oferowało rozgrywki np. na 7 spotkań. To może być lepsze niż 26-30 rozgrywkowe kampanie. Dla mnie ;).
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4651
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 310 times
Been thanked: 1115 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: brazylianwisnia »

bosik111 pisze: 06 lis 2024, 09:50 Ty chyba nie znasz Adama, w jego słowniku nie ma słowa stała obniżka cen.
W przypadku nowego produktu jakim byłby sequel/reimagination KDM to byłoby raczej ustalenie ceny niż obniżka. Nie sądzę by w realiach gdzie sporo osób jest nasycona ogromem zawartości do KDM, będziemy mieć na rynku kilka innych, wielkich gier z gatunku, wyjadą z ceną typu 400-500usd na KS. Nawet 299usd to chyba byłby najdroższy debiut core boxa w historii zbiórek.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2460
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 681 times
Been thanked: 1100 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: Galatolol »

Kupiłem podstawkę na zeszłorocznej czarnopiątkowej wyprzedaży (z przesyłką i VATem wyszło jakoś 1450 zł - będzie można porównać z ofertą w tym roku). Niestety gra dotarła dopiero w styczniu i wtedy zajawka zdążyła mi przejść (nastawiałem się na ogrywanie w grudniu). Minął prawie rok, znów się zrobiło ciemno za oknem, więc w końcu nabrałem ponownie ochoty na przetestowanie gry.

Rozegrałem póki co 5 starć solo. Wrażenia pozytywne. Mimo, że gra jest złożona, nie przytłacza, bo poznajemy ją po kawałku (do pierwszej walki wystarczy przeczytać kilka stron instrukcji). Bitka (karty AI i HL potwora) jest bardzo fajnie pomyślana, nawet aspekt przestrzenny mi nie przeszkadza (skirmish, pozycjonowanie się na planszy itd. to nie jest coś, co mnie jara). Jest grind (głównie po to chodzimy lać tego samego potwora w kółko), ale póki co przyjemny. Z minusów na pewno stołożerność i upierdliwość użytkowania: ciągłe wertowanie instrukcji, manipulowanie różnymi taliami itd.

Z dwóch ostatnich starć nikt żywy nie wrócił (ale przynajmniej mogłem przerobić zwłoki na surowce). Przy życiu zostało pięciu ostatnich Ocalałych (plus jeszcze jeden, który już podczas swej pierwszej wyprawy zdecydował się odejść na emeryturę). Nie wróżę długiej przyszłości osadzie.

Gra jest bardzo arbitralna (np. zły rzut w złym momencie po prostu może nas z miejsca pozbawić postaci), przez co powstają lepsze historie, ale i można mieć czasem wrażenie robienia za żywy komputer, który tylko przeprowadza obliczenia i niekoniecznie ma dużo do powiedzenia. Podczas drugiego starcia wydawało mi się, że wszyscy zginą (ostatecznie padł tylko jeden Ocalały) - i złapałem się na myśli, że gdybym miał całość od momentu wyjścia z osady powtórzyć, nie podjąłbym ani jednej innej decyzji - po prostu kości tak chciały. Ale, jak mówię, KDM mi się podoba, szczególnie struganie sprzętu i walka (faza polowania chyba póki co najmniej - i to w niej jest najwięcej tego wertowania instrukcji oraz arbitralnych efektów).

Jako degenerat już sobie ostrzę zęby na dodatki. Planuję brać pod uwagę wszystkie:
- "czarne"
- dostępne w EU
- inne niż GC (nic z opisu krecilapki nie zabrzmiało mi jakoś super; może po lepszym ograniu reszty), Lonely Tree (frustrujące), Lion God (absurdalnie trudne), Lion Knight (klimat teatru mi nie pasuje), Manhunter (estetyka westernowa mi nie pasuje)
- znacząco przecenione

Swoją drogą, przeglądając dostępnych przeciwników, nie podoba mi się tak duża ilość rycerzo-podobnych postaci. Ryjące beret dziwaczne potwory znacznie bardziej mi leżą.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2024, 00:51 przez Galatolol, łącznie zmieniany 4 razy.
pawianlsm
Posty: 212
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 27 times
Been thanked: 49 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: pawianlsm »

Nam zostało ostatnie dwa lata z kampanii Gambler Chesta i filozofię i wszystko co wprowadza dodatek nam się o wiele bardziej podoba niż to co było w podstawce. Gambler Chesta serdecznie polecam.
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1727
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 37 times
Been thanked: 52 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: raiden25 »

Jakiś czas temu ktoś sprzedawał na OLX same karty a raczej gre bez figurek w dodatku gra była spolszczona - nie jest to ktoś z tej grupy? :)
Chętnie kupiłbym taki zestaw a za długo zwlekałem - na start figurek nie potrzebuje, chce sprawdzić czy to gra dla mnie - miałem podstawkę i sprzedałem nie grając, teraz chce wrócić i naprawić swoje błędy :)
ArtIO
Posty: 720
Rejestracja: 27 cze 2020, 12:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 26 times
Been thanked: 52 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: ArtIO »

raiden25 pisze: 12 lis 2024, 12:28 Jakiś czas temu ktoś sprzedawał na OLX same karty a raczej gre bez figurek w dodatku gra była spolszczona - nie jest to ktoś z tej grupy? :)
Chętnie kupiłbym taki zestaw a za długo zwlekałem - na start figurek nie potrzebuje, chce sprawdzić czy to gra dla mnie - miałem podstawkę i sprzedałem nie grając, teraz chce wrócić i naprawić swoje błędy :)
Na forum jest spolszczenie, więc można wydrukować i sprawdzić :)
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1727
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 37 times
Been thanked: 52 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: raiden25 »

ArtIO pisze: 12 lis 2024, 12:44
raiden25 pisze: 12 lis 2024, 12:28 Jakiś czas temu ktoś sprzedawał na OLX same karty a raczej gre bez figurek w dodatku gra była spolszczona - nie jest to ktoś z tej grupy? :)
Chętnie kupiłbym taki zestaw a za długo zwlekałem - na start figurek nie potrzebuje, chce sprawdzić czy to gra dla mnie - miałem podstawkę i sprzedałem nie grając, teraz chce wrócić i naprawić swoje błędy :)
Na forum jest spolszczenie, więc można wydrukować i sprawdzić :)
Jasne że tak, można wszystko, nawet kupić gre i zagrać. :D ALe to wymaga pracy, plansze, żetony itd. Chciałem kupić gotowca, moze ktoś ma akurat :)
pawianlsm
Posty: 212
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 27 times
Been thanked: 49 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: pawianlsm »

raiden25 pisze: 12 lis 2024, 12:28 Jakiś czas temu ktoś sprzedawał na OLX same karty a raczej gre bez figurek w dodatku gra była spolszczona - nie jest to ktoś z tej grupy? :)
Chętnie kupiłbym taki zestaw a za długo zwlekałem - na start figurek nie potrzebuje, chce sprawdzić czy to gra dla mnie - miałem podstawkę i sprzedałem nie grając, teraz chce wrócić i naprawić swoje błędy :)
To ja, ale niestety drugiego takiego fajnego zestawu nie mam :(. Ewentualnie jakby ktoś chciał to mam GC wszystkie karty po angielsku na sprzedaż :D.
szymons
Posty: 22
Rejestracja: 24 lis 2023, 15:55
Has thanked: 9 times
Been thanked: 1 time

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: szymons »

Można też sobie sprawdzić co i jak w KDM simulator.

Obecnie chyba za 20 USD.
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1727
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 37 times
Been thanked: 52 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: raiden25 »

szymons pisze: 12 lis 2024, 23:15 Można też sobie sprawdzić co i jak w KDM simulator.

Obecnie chyba za 20 USD.
Nie grywam raczej w planszowki cyfrowo.
bosik111
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2013, 13:53
Has thanked: 13 times
Been thanked: 60 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: bosik111 »

Black Friday już niebawem, i jestem ciekaw czy macie już jakieś swoje listy zakupowe? Osobiście przygotowałem sobie dwa warianty - bardziej rozrzutny i minimalny w zależności czy zrobią zniżki jak w zeszłym roku, czy jednak Poots poczuje się trochę bardziej skąpy w tym roku i da niższe upusty. Zwłaszcza że możemy mieć wojnę celną ze stanami i nie wiadomo jak wpłynie to na ceny w przyszłym roku.

Ostrze sobie zęby na Black knighta, chociaż obawiam się że jeszcze za wcześnie na duże zniżki. Poza tym Gorm albo frogdog, i może jakiś ciekawy whitebox jeśli pojawią się jakimś cudem w europejskim magazynie.
Awatar użytkownika
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 5800
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1669 times
Been thanked: 1846 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: Mr_Fisq »

Ja tam planuję się posłuchać doświadczonych graczy i pewnie wezmę gołą podstawkę.
Sprzedam: Porządki po majówce - nowości, obniżki (m.in.: Nova Aetas - dodatki, Królestwa Północy, SPQR Deluxe, League of Dungeoneers)
Przygarnę: Zone Wars, Dropfleet Commander
bosik111
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2013, 13:53
Has thanked: 13 times
Been thanked: 60 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: bosik111 »

Mr_Fisq pisze: 26 lis 2024, 22:10 Ja tam planuję się posłuchać doświadczonych graczy i pewnie wezmę gołą podstawkę.
Dobry wybór, zwłaszcza że jak tanie dodatki będą kusić.
Awatar użytkownika
Zmij
Posty: 726
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:00
Has thanked: 162 times
Been thanked: 296 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: Zmij »

Mr_Fisq pisze: 26 lis 2024, 22:10 Ja tam planuję się posłuchać doświadczonych graczy i pewnie wezmę gołą podstawkę.
Zdecydowanie do przyszłego BF gola podstawka wystarczy, nie polecam dorzucania dodatków zanim nie ukończy się podstawki z sukcesem czyli jakieś 150h gry na oko. Do tego jeszcze dochodzi sporo czasu na posklejanie figurek i ew malowanie
QuBek
Posty: 245
Rejestracja: 06 kwie 2018, 15:17
Has thanked: 32 times
Been thanked: 18 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: QuBek »

Zmij pisze: 26 lis 2024, 23:54
Mr_Fisq pisze: 26 lis 2024, 22:10 Ja tam planuję się posłuchać doświadczonych graczy i pewnie wezmę gołą podstawkę.
Zdecydowanie do przyszłego BF gola podstawka wystarczy, nie polecam dorzucania dodatków zanim nie ukończy się podstawki z sukcesem czyli jakieś 150h gry na oko. Do tego jeszcze dochodzi sporo czasu na posklejanie figurek i ew malowanie
Tak jak poprzednicy. Ja właśnie powróciłem do swojej kampanii, którą chwilowo (tak na 2 lata) zatrzymałem. Core Box niesamowicie cieszy, zżera sporo czasu a jeszcze jest tego mnóstwo.
Czy potrzebujesz kupić węcej: zdecydowanie nie.
Czy ktoś Cię będzie powstrzymywał jak masz hajsy i chcesz sobie sprawić przyjemność: zdecydowanie nie.

Jedynie na co ja prywatnie zawsze zwracam uwage, to by nie popaść w konsumpcjonizm, bo potrzeba nowego odbiera radość z już posiadanych rzeczy.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 4050
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1387 times
Been thanked: 2930 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: Ardel12 »

To ja chcę uzupełnić kolekcję. Brakuje mi gigalwa i nowego butchera. A reszta raczej mnie nie interesuje. Chyba, że cena na coś będzie niziutka, to może mnie przekona :D

Ech i po co mi to, jak gra od ponad roku czeka na kolejną kampanię, a ja tylko gram w nowe giery :(
Awatar użytkownika
Yorvell
Posty: 58
Rejestracja: 24 lip 2022, 10:02
Has thanked: 5 times
Been thanked: 34 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: Yorvell »

Black Knight i Frogdog.
Choć biorąc pod uwagę, że wyszły w tym roku, to nie spodziewam się fajnych przecen i pewnie odpuszczę sobie zakup czegokolwiek, biorąc pod uwagę że już mam Core + GC + vol 1 expansions i nie mam z tego powodu wielkiego ciśnienia, że muszę mieć teraz.
bosik111
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2013, 13:53
Has thanked: 13 times
Been thanked: 60 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: bosik111 »

Jeśli kupiłeś tego seta za 1k USD rok temu to jedyne co mógłbyś dokupić to campaigns of death jak wyjdą. Z tym rozszerzeniem powiedziałbym że gra jest kompletna, a gambler i nowe dodatki to jest KDM 2.0.

Kupowanie wszystkiego co wyszlo to czyste szaleństwo, nie dość że fala 4 to są jakieś kosmiczne ceny, to sam fakt że do inverted mountain potrzebujesz praktycznie wszystkich dodatków z 4 fali, to jeszcze dopłacasz za kampanię, jakby rozbił 3go duzego boxa na pojedyncze zestawy i sprzedawał za 2x ceny.
tommyray
Posty: 2142
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 570 times
Been thanked: 936 times
Kontakt:

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: tommyray »

Ardel12 pisze: 27 lis 2024, 10:05 To ja chcę uzupełnić kolekcję. Brakuje mi gigalwa i nowego butchera. A reszta raczej mnie nie interesuje. Chyba, że cena na coś będzie niziutka, to może mnie przekona :D

Ech i po co mi to, jak gra od ponad roku czeka na kolejną kampanię, a ja tylko gram w nowe giery :(
A czy szanowny kolega nie ma właśnie otrzymać C1-5? Jeżeli tak to powiedz KDM „do zobaczenia za 2 lata” :D
QuBek
Posty: 245
Rejestracja: 06 kwie 2018, 15:17
Has thanked: 32 times
Been thanked: 18 times

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Post autor: QuBek »

Ardel12 pisze: 27 lis 2024, 10:05 To ja chcę uzupełnić kolekcję. Brakuje mi gigalwa i nowego butchera. A reszta raczej mnie nie interesuje. Chyba, że cena na coś będzie niziutka, to może mnie przekona :D

Ech i po co mi to, jak gra od ponad roku czeka na kolejną kampanię, a ja tylko gram w nowe giery :(
No ok, Killenium jest fajny, tak sculpt, kolejne postaci (choć osobiście nie potrzebuje kolejnych) i miec to jako jednostrzałowiec do pokazania komuć.
Nad nim się zastanawiam czy nie zrobić sobie prezentu.
ODPOWIEDZ