Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 12705
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3707 times
- Been thanked: 3889 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Ja sie nie zgodze, ze gola podstawka to 6/10 - to wciaz swietna gra, taka mocna 7, ale wszystkie dodatki - extra ammo, asymetria, kafle dodaja tej grze niesamowitego kolorytu - odkrycie 2022 roku i zaluje, ze tak rzadko na stole ladowalo do tej pory, ale dobrze, ze wrocilo jako maximum chrome
PS. jakby ktos chcial extender/wypraski to dajcie znac, bo wymienilem na Folded Space jednak.
PS. jakby ktos chcial extender/wypraski to dajcie znac, bo wymienilem na Folded Space jednak.
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Czy poratowalibyście tekstem kart z Extra Ammo?
Jak wspomniałem, mam samą podstawkę retailową, dodatki duże w drodze, ale tej talii nie udało się kupić.
A i tak będę musiał przetłumaczyć na polski, żeby z córką grać (bo część jest niejawna), to po angielsku są mi mniej potrzebne.
tu są jakieś wczesne teksty, które potem się nieco zmieniły
edit: dzięki japanczyk za pomoc!!!
Jak wspomniałem, mam samą podstawkę retailową, dodatki duże w drodze, ale tej talii nie udało się kupić.
A i tak będę musiał przetłumaczyć na polski, żeby z córką grać (bo część jest niejawna), to po angielsku są mi mniej potrzebne.
tu są jakieś wczesne teksty, które potem się nieco zmieniły
edit: dzięki japanczyk za pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 10 sty 2025, 14:15 przez yrq, łącznie zmieniany 1 raz.
- The Fifth Horseman
- Posty: 222
- Rejestracja: 09 sie 2021, 12:35
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 236 times
- Been thanked: 83 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Patrząc na temat który zlinkowałeś, prototypowe wersje są na początku wpisu, później po "And now the actual cards" masz ich finalny tekst. Sprawdziłem, zgadza się co do joty.
One-shots: Rozdzielasz po jednym na gracza na początku gry. Są jednorazowe.
Advanced Airstrikes: Rozdzielasz po jednym na gracza na początku gry. Są jednorazowe.
Bounties: Rozdzielasz po jednym na gracza na początku gry. Kiedy gracz spełni warunek, może natychmiast zagrać kartę i wykonać bonus który na niej jest. Są jednorazowe.
Bonus commands: Rozdzielasz po jednej na gracza na początku gry. Gracze mogą jej używać ile razy chcą.
Road Conditions: Losujesz jedną na każdy kafel drogi jaki wykładasz poza kaflem startowym
PS. Oryginalne karty możesz zamówić od wydawcy: https://restorationgames.com/shop/extra ... l-edition/
One-shots: Rozdzielasz po jednym na gracza na początku gry. Są jednorazowe.
Advanced Airstrikes: Rozdzielasz po jednym na gracza na początku gry. Są jednorazowe.
Bounties: Rozdzielasz po jednym na gracza na początku gry. Kiedy gracz spełni warunek, może natychmiast zagrać kartę i wykonać bonus który na niej jest. Są jednorazowe.
Bonus commands: Rozdzielasz po jednej na gracza na początku gry. Gracze mogą jej używać ile razy chcą.
Road Conditions: Losujesz jedną na każdy kafel drogi jaki wykładasz poza kaflem startowym
PS. Oryginalne karty możesz zamówić od wydawcy: https://restorationgames.com/shop/extra ... l-edition/
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Sprawdziłem, nie zgadza się co do jotyThe Fifth Horseman pisze: ↑10 sty 2025, 01:12 Patrząc na temat który zlinkowałeś, prototypowe wersje są na początku wpisu, później po "And now the actual cards" masz ich finalny tekst. Sprawdziłem, zgadza się co do joty.

Spoiler:
- The Fifth Horseman
- Posty: 222
- Rejestracja: 09 sie 2021, 12:35
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 236 times
- Been thanked: 83 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
W sensie: podany finalny tekst zgadza się z produkcyjnymi kartami.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2025, 00:08 przez The Fifth Horseman, łącznie zmieniany 2 razy.
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
A ja Ci mówię, że się nie zgadza wszędzie, sprawdzałem karta po karcie ze skanamiThe Fifth Horseman pisze: ↑10 sty 2025, 22:07W sensie: podany finalny tekst zgadza się z produkcyjnymi kartami.

- The Fifth Horseman
- Posty: 222
- Rejestracja: 09 sie 2021, 12:35
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 236 times
- Been thanked: 83 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Ja też sprawdzałem karta po karcie - z talią Extra Ammo którą mam z pierwszego kickstartera:
Spoiler:
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Flux Capacitator:
tekst na bgg: ... movement dice.
karta: ... your dice.
Down and Dirty
tekst na bgg: Peet at all...
karta: Peek at all...
Jeszcze w paru miejscach mniejsze rzeczy, myślniki czy kropki. Jak mówiłem, nic wielkiego ale te teksty z wątku przeszły jeszcze przez korektę zanim zostały wydrukowane.
W każdym razie, wyżej już wrzuciłem przetłumaczone, spróbujemy z nimi zagrać następnym razem.
tekst na bgg: ... movement dice.
karta: ... your dice.
Down and Dirty
tekst na bgg: Peet at all...
karta: Peek at all...
Jeszcze w paru miejscach mniejsze rzeczy, myślniki czy kropki. Jak mówiłem, nic wielkiego ale te teksty z wątku przeszły jeszcze przez korektę zanim zostały wydrukowane.
W każdym razie, wyżej już wrzuciłem przetłumaczone, spróbujemy z nimi zagrać następnym razem.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 12705
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3707 times
- Been thanked: 3889 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Zodyn się nie spodziewał, trzeba sprzedac EN xD
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 12 lis 2020, 15:01
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Fajnie, wiecej osob w polsce sie gierka zainteresuje bo warto
Ja nie zaluje, wiadomo, czlowiek by wolal po polsku w sumie ale z drugiej strony roznicy to wielkiej nie robi.

- The Fifth Horseman
- Posty: 222
- Rejestracja: 09 sie 2021, 12:35
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 236 times
- Been thanked: 83 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Zatrzymuję EN bo wolę. Jeżeli będzie opcja tylko na pakiet translacyjny, to może wesprę.
- Hardkor
- Posty: 5188
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1554 times
- Been thanked: 1120 times
- Kontakt:
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Udało się zagrać na egzemplarzu znajomego i oh boy jakie to jest dobra. Absolutnie WSZYSTKIM z którymi grałem się podobało. Zagraliśmy 3x partie w weekend w różnych składach + gra była też grana przez znajomych, którzy również byli zachwyceni. Jestem w ogromnym szoku jakie to jest dobre. Dobra, a teraz już bardziej poukładanie:
Ogólny opis
Totalnie losowa gra Ameri. Dobra, eurogracze już odsiani więc można coś więcej napisać. Każdy gracz posiada 3 auta - małe, średnie i duże. Cel? Dojechać do mety? Gdzie jest meta? Pojawia się na końcu planszy po tym jak JAKIKOLWIEK gracz zostanie wyeliminowany z gry. Ktoś dojechał do końca mapy? Ok to usuwamy ostatni kafel i wszystko na nim (w tym auta graczy) i dokładamy na końcu nowy. Na początku rundy rzucamy 4 kośćmi, a następnie przypisujemy w swojej turze 2 na swojej planszetce. 1 kości per auto + ewentualnie jedną można przypisać do umiejętności postaci (przywołanie helikoptera do strzelania o czym później, naprawa auta, unikniecie zderzenia oraz zwiększenie ruchu). Kość jakiej użyjemy na danym aucie mówi nam ile mamy tym autem ruchu. Tyle tylko, że to nie jest DO. Masz 4 ruchy, a 2 przed tobą są auta i zablokowana droga? Well sorry, no to wbijasz się w nich i rozpatrujemy zderzenie (slam). Rzucamy kością kierunku (gdzie leci auto) oraz auta (to które się wbiło czy to które zostało uderzone), z czego właściciel większego auta może zrobić przerzut kości. Dodatkowo na planszy jest masa różnych typów terenu (lód, który ślizga nasz w kierunku, w którym jedziemy, błoto, które spowalnia, asfalt który przyśpiesza, zielone coś co całkowicie nas wyhamowuje), góry i wraki, które blokują przejazd, rampy które nas wystrzeliwują w przód jak na nie najedziemy (ale jak to zrobimy z boku to sie rozbijamy), plamy oleju, które ślizgają, miny itp No jest tego masa, gdzie część mapy jest zakryta, więc dopiero wjeżdżając dowiadujemy się co się dzieje. Z tego powodu w tej grze nie da się dużo zaplanować. Co każdy ruch gracza (a robi w turze 2) plansza się może mega zmienić, dodatkowo fun z wywoływania reakcji łańcuchowych (auto A wjeżdża w B, które jest wyrzucone na C, które jest wyrzucone na D, które leci na rampę od boku i się rozbija). Gra jeśli chodzi o grywalność jest absolutnie w top czegokolwiek grałem. Frajda jaka jest płynie z rozgrywki jest ogromna. Owszem losowości jest masa, ale tego tak nie czuć, bo ona po prostu bije każdego. Dodatkowo mamy mechanikę strzelania. Jeśli skończy jakieś auto za innym to strzela do niego. Rzucamy kością na trafienie i tyle. Im większe auto tym łatwiej trafic. Ponadto mamy możliwość przysłania helikoptera, który nie dość, że strzela do przeciwników to zrzuca pod siebie bomby - auto skończy ruch na polu z helikopterem i wybucha (oczywiście jak zostanie zrzucone tam w wyniku kraksy to też...). Dla mnie pod względem grywalności 10/10. A i jest jak coś tryb grania kartami niczym w turbo zamiast rzucania kośćmi, ale nie okłamujmy się. Kto go wyciągnie
Są również dodatki, ale nie mam pojęcia jak się nazywają i bardzo krótko o nich opowiem. Na pewno jest dodanie asymetrii w postaci kart ulepszeń (draft na początku gry, 1 karta na auto), asymetria postaci (zmienia umiejetnosci oraz wartosci kosci na nich, dodaje pasywna umiejetnosc na cala gre). Również są specjalne pojazdy (ktoś gra motorami, które są słabe, ale jest ich wiele lub ogromnym konwojem aut, które jest długie na parę pojazdów). Również jest dodatek na arene - nie ścigamy się tylko rozbijamy i dostajemy za to punkty. Kto ma najwięcej ten wygrywa (nie gralismy tego trybu). Gra to absolutna topka czego grałem i daje ogromną ilość przyjemności.
Wykonanie
Bardzo dobre, wręcz topowe. Graliśmy na Maximum Chrome. Auta są bardzo ładne z washem, karty i planszetki okej, grafiki fajne (proste, ale zabawne), kości bardzo duże do rzucania. Pudło robi ogromne wrażenie i podobno wypraska jest okej. Na ogromny minus niestety jest instrukcja. Nie czytałem jej, ale wielokrotnie trzeba było szukać jakiś mikrozasad po bgg.
Zależność językowa
W podstawce chyba tylko instrukcja. W dodatkach dochodzą karty. Karty są zawsze odkryte, więc zależność moim zdaniem niewielka.
Podsumowanie
Absolutny sztos, genialna gra i masa zabawy. Każdemu serdecznie polecam i samemu mocno myslę nad kupnem tylko z jednego powodu - znajomi już kupili angielskie wersje. Ja poczekam na cenę kaczek, ale jest duża szansa, że wesprę.
Ogólny opis
Totalnie losowa gra Ameri. Dobra, eurogracze już odsiani więc można coś więcej napisać. Każdy gracz posiada 3 auta - małe, średnie i duże. Cel? Dojechać do mety? Gdzie jest meta? Pojawia się na końcu planszy po tym jak JAKIKOLWIEK gracz zostanie wyeliminowany z gry. Ktoś dojechał do końca mapy? Ok to usuwamy ostatni kafel i wszystko na nim (w tym auta graczy) i dokładamy na końcu nowy. Na początku rundy rzucamy 4 kośćmi, a następnie przypisujemy w swojej turze 2 na swojej planszetce. 1 kości per auto + ewentualnie jedną można przypisać do umiejętności postaci (przywołanie helikoptera do strzelania o czym później, naprawa auta, unikniecie zderzenia oraz zwiększenie ruchu). Kość jakiej użyjemy na danym aucie mówi nam ile mamy tym autem ruchu. Tyle tylko, że to nie jest DO. Masz 4 ruchy, a 2 przed tobą są auta i zablokowana droga? Well sorry, no to wbijasz się w nich i rozpatrujemy zderzenie (slam). Rzucamy kością kierunku (gdzie leci auto) oraz auta (to które się wbiło czy to które zostało uderzone), z czego właściciel większego auta może zrobić przerzut kości. Dodatkowo na planszy jest masa różnych typów terenu (lód, który ślizga nasz w kierunku, w którym jedziemy, błoto, które spowalnia, asfalt który przyśpiesza, zielone coś co całkowicie nas wyhamowuje), góry i wraki, które blokują przejazd, rampy które nas wystrzeliwują w przód jak na nie najedziemy (ale jak to zrobimy z boku to sie rozbijamy), plamy oleju, które ślizgają, miny itp No jest tego masa, gdzie część mapy jest zakryta, więc dopiero wjeżdżając dowiadujemy się co się dzieje. Z tego powodu w tej grze nie da się dużo zaplanować. Co każdy ruch gracza (a robi w turze 2) plansza się może mega zmienić, dodatkowo fun z wywoływania reakcji łańcuchowych (auto A wjeżdża w B, które jest wyrzucone na C, które jest wyrzucone na D, które leci na rampę od boku i się rozbija). Gra jeśli chodzi o grywalność jest absolutnie w top czegokolwiek grałem. Frajda jaka jest płynie z rozgrywki jest ogromna. Owszem losowości jest masa, ale tego tak nie czuć, bo ona po prostu bije każdego. Dodatkowo mamy mechanikę strzelania. Jeśli skończy jakieś auto za innym to strzela do niego. Rzucamy kością na trafienie i tyle. Im większe auto tym łatwiej trafic. Ponadto mamy możliwość przysłania helikoptera, który nie dość, że strzela do przeciwników to zrzuca pod siebie bomby - auto skończy ruch na polu z helikopterem i wybucha (oczywiście jak zostanie zrzucone tam w wyniku kraksy to też...). Dla mnie pod względem grywalności 10/10. A i jest jak coś tryb grania kartami niczym w turbo zamiast rzucania kośćmi, ale nie okłamujmy się. Kto go wyciągnie

Są również dodatki, ale nie mam pojęcia jak się nazywają i bardzo krótko o nich opowiem. Na pewno jest dodanie asymetrii w postaci kart ulepszeń (draft na początku gry, 1 karta na auto), asymetria postaci (zmienia umiejetnosci oraz wartosci kosci na nich, dodaje pasywna umiejetnosc na cala gre). Również są specjalne pojazdy (ktoś gra motorami, które są słabe, ale jest ich wiele lub ogromnym konwojem aut, które jest długie na parę pojazdów). Również jest dodatek na arene - nie ścigamy się tylko rozbijamy i dostajemy za to punkty. Kto ma najwięcej ten wygrywa (nie gralismy tego trybu). Gra to absolutna topka czego grałem i daje ogromną ilość przyjemności.
Wykonanie
Bardzo dobre, wręcz topowe. Graliśmy na Maximum Chrome. Auta są bardzo ładne z washem, karty i planszetki okej, grafiki fajne (proste, ale zabawne), kości bardzo duże do rzucania. Pudło robi ogromne wrażenie i podobno wypraska jest okej. Na ogromny minus niestety jest instrukcja. Nie czytałem jej, ale wielokrotnie trzeba było szukać jakiś mikrozasad po bgg.
Zależność językowa
W podstawce chyba tylko instrukcja. W dodatkach dochodzą karty. Karty są zawsze odkryte, więc zależność moim zdaniem niewielka.
Podsumowanie
Absolutny sztos, genialna gra i masa zabawy. Każdemu serdecznie polecam i samemu mocno myslę nad kupnem tylko z jednego powodu - znajomi już kupili angielskie wersje. Ja poczekam na cenę kaczek, ale jest duża szansa, że wesprę.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Nawet na odsłoniętych elementach zależność językowa jest

Za to parę elementów jest zależnych i ukrytych:
- parę rodzajów kart z dodatku Extra Ammo (tam są efekty jednorazowe)
- Party tokens z Carnival of Chaos, te żetony, które podnosimy z areny
O ile te pierwsze to taki opcjonalny moduł i niewiele tracimy nawet jak zagramy w odkryte karty, to te żetony to już celowa doza niepewności - czy przeciwnik trzyma żeton na później, bo to punkty, czy czeka aż wjedziemy na filar, żeby go podnieść i nas wyeliminować.
To żeby dołożyć wrażenia z rozgrywek:
- partia w 3 osoby, pierwsza runda, zaczynamy się trochę przepychać, moja żona wjeżdza na planszę drugim ze swoich samochodów i wrzuca mnie na żeton zagrożenia. Odkrywamy a tam Sand Worm (usuń pojazd który jest na ostatnim miejscu). Uznaliśmy, że samochody poza planszą jeszcze nie są na ostatnim miejscu, więc z planszy ściągamy obydwa samochody żony (tak się ustawiły). Miała za to gostka, który wyniki 6 zamienia na 7 i może przydzielać nawet 4 do nitro, więc swoim ostatnim, małym samochodem unikała ostrzału i przedarła się na prowadzenie, żeby szybko dołożyć kolejne kafle i nas zrzucić z planszy. Pomógł jej na końcu ogień, który sprawił, że coast poruszał nie o 1 ale o parę pól.
- partia 2 osoby na arenie z córką. Dołożyliśmy sobie rampy i skakaliśmy po całej planszy starając się mieć do siebie zasięg strzału. Działo się wszystko, wpadaliśmy na siebie, stamtąd na rampę, w ogień, w helikopter. W ostatniej rundzie i tak córka wygrywała na punkty, ale jeszcze mnie dogoniła i dobiła

Jak dla mnie ta gra jest hitem pod względem wywoływania emocji. Chcemy ryzykować, chcemy robić niebezpieczne rzeczy, żeby zdobyć przewagę. Witness Me!

Jedyny mój problem z grą jest taki, że potrafi zakończyć się błyskawicznie. Parę dobrych rzutów na trafienia, tu wyrzucenie kogoś z planszy, tam nie wyrzucił 6, żeby się naprawić, gdzie indziej ogień był mniej łaskawy.
Gdy graliśmy w samą podstawkę bardziej było czuć, że gramy w wyścig, trochę więcej zależało od dobrego ustawienia się, przebicia się na prowadzenie w odpowiednim momencie. Im więcej modułów i dodatków, tym pojazdy i trasy są bardziej zabójcze i tym mniej można sobie zaplanować.
Nie jest to koniecznie zła rzecz, tylko musieliśmy się przestawić, że gra może się rozstrzygnąć w zaledwie parę rund.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 12705
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3707 times
- Been thanked: 3889 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Ale to ejst tez plus, bo podstawka bez tych modulow potrafi sie ciagnac i dwie godziny, i troszke na takim etapie miala efekt "overstays it's welcome"yrq pisze: ↑10 lut 2025, 00:40 Jedyny mój problem z grą jest taki, że potrafi zakończyć się błyskawicznie. Parę dobrych rzutów na trafienia, tu wyrzucenie kogoś z planszy, tam nie wyrzucił 6, żeby się naprawić, gdzie indziej ogień był mniej łaskawy.
Gdy graliśmy w samą podstawkę bardziej było czuć, że gramy w wyścig, trochę więcej zależało od dobrego ustawienia się, przebicia się na prowadzenie w odpowiednim momencie. Im więcej modułów i dodatków, tym pojazdy i trasy są bardziej zabójcze i tym mniej można sobie zaplanować.
Nie jest to koniecznie zła rzecz, tylko musieliśmy się przestawić, że gra może się rozstrzygnąć w zaledwie parę rund.
Cale szczescie sa to rzadkie przypadki

Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- MarekB
- Posty: 248
- Rejestracja: 23 lis 2013, 12:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Znamy już tytuł polskiej wersji!
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2025, 13:23 przez MarekB, łącznie zmieniany 1 raz.
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
A, myślałem, że będzie Alesander Fredro: Zemsta, takie przeniesienie w nasze realia. Karety, powozy, konie niemechaniczne i pierwsza kolej.
- Hardkor
- Posty: 5188
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1554 times
- Been thanked: 1120 times
- Kontakt:
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Weź pod uwagę datę publikacji tytułu >:D
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
- Bruno
- Posty: 2259
- Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1694 times
- Been thanked: 1294 times
Re: Thunder Road: Vendetta (D. Chalker, N.Cohen, R.Daviau, J.D. Jacobson, B.Myers, B.Neff)
Nie tylko podtytuł, zwróćcie uwagę na maskę samochodu "polskiej" okładki

Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię DGT Cube!
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię DGT Cube!